Nou heb ik ook de hele dag al het gevoel alsof het maandag is, maar inderdaad, dat is dus niet komend weekendquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:18 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
@Rick: Het is niet dit weekend, maar het weekend van 30 en 31 augustus, volgend weekend dus ;-)
Hoor ik nou COWBELL?!
Het is morgen weer donderdag, waar ik heel blij om ben, van morgen maar van 8-14 ;-).quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou heb ik ook de hele dag al het gevoel alsof het maandag is, maar inderdaad, dat is dus niet komend weekend
Moest bedoel je?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Misschien een vraag waar ik helemaal niks mee nodig heb, of gewoon een stomzinnige vraag.
Maar waarom moet je dan op het MediaPark zijn?
Ik wil wel mee hoor! Maar, is wel de 31e dus hè, en niet komende zondag zoals Rick zei...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
oh!!!! ik meld me aan, moet altijd op zaterdag werken dus k wil zondags...wie gaat er mee?
enneh haaai M&M&R![]()
Ik ga waarschijnlijk niet, maar mocht ik toch wel gaan dan zal dat ook op zondag zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
oh!!!! ik meld me aan, moet altijd op zaterdag werken dus k wil zondags...wie gaat er mee?
enneh haaai M&M&R![]()
Dan heb ik wel intresse, bij voorkeur zaterdag.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik wil wel mee hoor! Maar, is wel de 31e dus hè, en niet komende zondag zoals Rick zei...
Oh jee! Ik vergeet gewoon te zwaaien?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Pff ook weer terug en het viel niet mee... Nog geen Maricha en Michiel ? Zal toch alvast maar even naar ze zwaaien
s ook maar één of twee keer in die 6 maanden dat ie daar zit denk ik hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En binnenkort mag je weer met een goeie reden je gezicht op het mediapark laten zien
Bonjourquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh jee! Ik vergeet gewoon te zwaaien?![]()
:W:W
Hallooooooooo!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan ga je er gewoon een keer langs met een vlaai en dan zeg je dat Arno zn lunch vergeten isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
s ook maar één of twee keer in die 6 maanden dat ie daar zit denk ik hoor.
Daarnaast ben ik officiëel ook niet z'n stagebegeleider, sterker nog, zijn stagebegeleider mag ik absoluut niet dus ik denk ook niet dat ik vrijwillig met hem mee ga om Arno te bezoeken
Alhoewel, als Arno met een goed idee komt waarbij de Hogeschool Utrecht weer iets naast het Glazen Huis kan betekenen ben ik uiteraard zeker van de partij
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan heb ik wel intresse, bij voorkeur zaterzondag.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan ga je er gewoon een keer langs met een vlaai en dan zeg je dat Arno zn lunch vergeten is
Minpuntje voor het telefoonteam.. geintje !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen tussen 7 en 10 wasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Neehee, ik kom niet meer langs de beveiliging van de Peperbus met vlaai.
Staat netjes op de zwarte lijst: Broekie+Vlaai = Nee.
Ze hebben een koelkast. Need I say more?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen tussen 7 en 10 was
Zijn ze mooi 2 maanden te laat mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
1-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |