Droom ik, of lees ik echt "weg met de Alphabeat rommel?"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Prima winnaar ! weg met de Alphabeat rommel
Ik wel, maar de mijne staat er niet bijquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
hmmmzzz ik kan de foto's niet zien op Flickr.......
* Knijpt cosmick *quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Droom ik, of lees ik echt "weg met de Alphabeat rommel?".
Cos ! U leest het goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Droom ik, of lees ik echt "weg met de Alphabeat rommel?".
MOEHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:26 schreef -Hans- het volgende:
Vrijdag krijgen we toch te horen wie Dolf gaat opvolgen? Zet voorlopig mijn geld toch op de comeback van Claudia maar misschien krijgen we voortaan wel Maricha! Zou toch een verrassende move zijn.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik wel, maar de mijne staat er niet bij
Ik kreeg net al een automatisch mailtje en heb 't gelijk even gekeurd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos ! U leest het goed.![]()
Sirolf, ben zo vrij geweest om Dizzee Rascal feat. Calvin Harris - Dance Wiv Me toe te voegen aan het rijtje van mogelijke Megahit kandidaten. Mits je het goedkeurd.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:08 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!1Coldplay - Clocks
![]()
f*cking briljant ! Viva La Vida is mooi maar Clocks.... Oef, die staat toch wel op eenzame hoogte hoor.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:08 schreef Feivel1 het volgende:
Wheehaa, er zit een kansje in dat we volgend weekend wel naar H'sum vertrekken
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:08 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!1Coldplay - Clocks
![]()
f*cking briljant ! Viva La Vida is mooi maar Clocks.... Oef, die staat toch wel op eenzame hoogte hoor.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jeeeeeh ik heb ook *iets* gewonnen
![]()
![]()
![]()
![]()
Thank you !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kreeg net al een automatisch mailtje en heb 't gelijk even gekeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |