Bekende winkelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
kiek eens mensen, ik op de foto in mn eigen winkeltje met Atsuko (Giel-fan uit Japan)
[ afbeelding ]
Arno is groot, die kan veel eten. Blijft vast niet veel van over.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ze hebben een koelkast. Need I say more?
Echt wel! Ik heb wel eens een dag in mn kop gehad!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijft echt een fijne plaat om te horen, imo
Toch ligt zijn record op 3 stukken van een in 10 punten gesneden vlaaiquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Arno is groot, die kan veel eten. Blijft vast niet veel van over.
Voorspellende gave, ook dat is MetMichielquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
All These Things That I've Done
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilde em vanavond aanvragen, maar dat hoeft dus niet meer
Jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
@Michiel: We kunnen de pics naar je mail sturen?
Ja, je moet een foto maken om 20:08, en die mailen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
pics? kwas net piesen en ik mis wat?
waarvan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, je moet een foto maken om 20:08, en die mailen.
En dan kun je wat winnen ofzo :p
Waar maken we dan een foto van en wat kunnen we dan winnen? Een badeend?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, je moet een foto maken om 20:08, en die mailen.
En dan kun je wat winnen ofzo :p
Heb het nog even nagevraagd (kwam m'n contactpersoon van Personeelszaken tegen op de gang na die saaie vergadering) maar volgens haar heeft de HU niet zo'n regeling. Zal de bril dus gewoon uit eigen zak moeten betalen.quote:
Een foto maken van een digitale klok die 20:08 aangeeft, met een kalender er bij.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Waar maken we dan een foto van en wat kunnen we dan winnen? Een badeend?
oh vaag, ik weet zeker dat ik van de week nog iemand van de HU die een bril mocht uitzoekenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb het nog even nagevraagd (kwam m'n contactpersoon van Personeelszaken tegen op de gang na die saaie vergadering) maar volgens haar heeft de HU niet zo'n regeling. Zal de bril dus gewoon uit eigen zak moeten betalen.
Nou zit het ongetwijfeld tussen m'n oren hoor*, maar juist nu na de oogmeting heb het idee wat moeilijker te focussen...
*Ja, ik weet het, m'n ogen zitten ook tussen m'n oren, maar dat bedoel ik niet
Gaat het over vergoeding van de bril? Volgens mij krijg ik als ik 1x in de 2 of 3 jaar een nieuwe bril koop de kosten van de verzekering terug.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb het nog even nagevraagd (kwam m'n contactpersoon van Personeelszaken tegen op de gang na die saaie vergadering) maar volgens haar heeft de HU niet zo'n regeling. Zal de bril dus gewoon uit eigen zak moeten betalen.
Nou zit het ongetwijfeld tussen m'n oren hoor*, maar juist nu na de oogmeting heb het idee wat moeilijker te focussen... Zal wel gewoon zijn omdat ik wat moe ben.
*Ja, ik weet het, m'n ogen zitten ook tussen m'n oren, maar dat bedoel ik niet
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Een foto maken van een digitale klok die 20:08 aangeeft, met een kalender er bij.
Je krijgt dan.. ik weet het niet.
er zijn ook mensen die een bril van het bedrijf krijgen bv voor beeldschermwerk of veiligheidsbrilquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gaat het over vergoeding van de bril? Volgens mij krijg ik als ik 1x in de 2 of 3 jaar een nieuwe bril koop de kosten van de verzekering terug.
Ah ok. Mocht dat bij de HU toch niet het geval zijn dan kan Broekie het iig nog even bij zn verzekering navragen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die een bril van het bedrijf krijgen bv voor beeldschermwerk of veiligheidsbril
Het is zometeen 20-08-2008 20:08 uur! Daarvan foto maken en je maakt kans op een prijs!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Waar maken we dan een foto van en wat kunnen we dan winnen? Een badeend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |