Zaterdags denk ik, het is vanaf Sappemeer 3 uur rijden, dus ik denk dat Zondags te laat word ;-).quote:
Its your lucky dayquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik ben weer helemaal gelukkig vanaaf...en iets gewonnen en mn plaat die ik eigenlijk wou aanvragen ook al gehoord
Een dooie met smaak. Alleen, telkens als iemand Green Day aanvraagt hoop ik op iets van Dookie. Eigenlijk nog liever iets van voor die tijd, maar dat dat er niet in zit snap ik ook wel, maar da's veeeeeel toffer!quote:
Vast welquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat dus. Dat wordt een feestje op 3 oktober
![]()
![]()
Waarschijnlijk op Saai radioquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:20 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Dit nummer heb ik vandaag al gehoord. Weet alleen niet of dat nou op 3FM was.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Jammer genoeg niet We Are The Worst (de 3FM-versie van dit nummer)...
quote:Now playing: JORDIN SPARKS & CHRIS BROWN - NO AIR
Hmm... dan blijft 'ie bij jou blijkbaar ergens op hangen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
USA for Africa? Volgens Sirolfs nieuwe toepassing op 3fmfan is dit
[..]
Is maar goed dat ik over een paar weken weer naar de tandarts moet danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:21 schreef Sersjee het volgende:
De tanden vallen uit m'n bek van de valse zoetigheid.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als 'ie gewoon echt keihard staat te zingen in de studio...
Hij is er prettig gestoord genoeg voor , des te leukerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als 'ie gewoon echt keihard staat te zingen in de studio...
Heb het ook wel is, keer de browser opnieuw starten en het is de rest van de avond over.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... dan blijft 'ie bij jou blijkbaar ergens op hangen...
Moet ik nog maar eens naar gaan kijken dan. Als je de pagina refreshed zie je wel de verandering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |