abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60985591
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:35 schreef cosmick het volgende:

[..]

Was ff weg, maar mijn collega zei al "Het was weer zover hoor" .
.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 augustus 2008 @ 16:52:13 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60985607
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:49 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Voetbal kan nog...

[ afbeelding ]Wonderful days[ afbeelding ]
Michiel CC't mijn request zeker door naar C&S
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:56:19 #103
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_60985718
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:49 schreef cosmick het volgende:
Hee Hans, alweer zoooooooooo'n vette beat!

Hee, is ie niet exact hetzelfde als die In Je Dip-tip van vanmiddag??? .
Request van borisz gisteren bij MetMichiel. Helaas gemist.
pi_60985803
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:49 schreef cosmick het volgende:
Hee Hans, alweer zoooooooooo'n vette beat!

Hee, is ie niet exact hetzelfde als die In Je Dip-tip van vanmiddag??? .
Lekker frickin' boeiend... Waarom zou je muziek gaan analyseren? Muziek is emotie.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:06:09 #105
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_60985960
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lekker frickin' boeiend... Waarom zou je muziek gaan analyseren? Muziek is emotie.
Waarom zou je muziek gaan analyseren?? Omdat ik van muziek hou en omdat het inderdaad emotie is.

Slappe zooi met beats en samples die al driehonderdduizend keer eerder zijn gebruikt hebben geen frickin' fuck met muziek OF emotie te maken. Misschien ben wel te emotioneel, maar ik hoor liever muziek waar over na is gedacht, die mij op een bepaalde manier raakt. Dat is toch juist het mooie van muziek?
pi_60986399
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:06 schreef cosmick het volgende:

[..]

Waarom zou je muziek gaan analyseren?? Omdat ik van muziek hou en omdat het inderdaad emotie is.

Slappe zooi met beats en samples die al driehonderdduizend keer eerder zijn gebruikt hebben geen frickin' fuck met muziek OF emotie te maken. Misschien ben wel te emotioneel, maar ik hoor liever muziek waar over na is gedacht, die mij op een bepaalde manier raakt. Dat is toch juist het mooie van muziek?
Dus over een nummer als Wonderful Days is niet nagedacht? Ik denk dat je CL&MT daarmee onderschat. En daarbij, een korte glimlach is ook emotie, ik word van zo'n nummer iets vrolijker, ook emotie. Simpel kan heel mooi zijn, platgetreden paden betreden kan waanzinnige platen opleveren.
Ik gooi er even een ander voorbeeld in: elke keer als ik Summer of '69 van Bryan Adams hoor, giert het kippenvel over m'n lijf. En als er één simpel en clichématig nummer is wat puur bij toeval tot stand is gekomen, is het dat wel.

Sommige mensen willen altijd maar diepere lagen, meerdere betekenissen, afwijkende dingetjes, vernieuwing in muziek horen. Give me a break. Ik wil muziek horen waar ik blij van word, ontroerd van raak en heel misschien zelfs me qua tekst aanzet tot nadenken. En of dat nou met 100.000 keer gebruikte samples van James Brown gebeurd of met heel vernufig in elkaar geknutselde composities interesseert me geen klote.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:44:04 #107
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_60986788
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 08:34 schreef cosmick het volgende:

[..]

Muziek die je de hele godganse dag al op 3FM hoort, ook nog eens op je MP3-speler zetten .
Een verschil. Ik luister in verhouding vrij weinig 3FM. Alleen MetMichiel, Ekstraweekend, Antiroos en Guis luister ik eigenlijk echt, en dan ook nog niet elke dag. (en zo af en toe AV, maar dat is tijdens vakantiedagen waar ik vroeg wakkah ben, en die zijn schaars)
Maar ik heb een redelijk repeat-lijstje op de mp3 speler.
Ik heb nagenoeg mijn hele stage iedere ochtend onderweg hetzelfde gedraaid. Grappig dat ik dus bij ieder nummer van die lijst een 'plek' voor zie waar ik toen liep/reed met de trein...
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_60987001
Ze zoeken stagiares voor de Coen en Sander show, interesse, iemand?
pi_60987247
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:06 schreef cosmick het volgende:

[..]

. Ik heb toch wel zo een gloeiende hekel aan mensen die denken dat alleen muziek die zij goed vinden onder het kopje goede muziek mag vallen. Vervolgens kunnen ze niets anders dan anderen afkraken. Ach, je zal maar wat te compenseren moeten hebben...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:34:37 #110
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_60987870
Dertig minuten geen posts, en dat na 17.00 uur... Waar gaan we heen met z'n allen
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:41:22 #111
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_60988004
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dertig minuten geen posts, en dat na 17.00 uur... Waar gaan we heen met z'n allen
Ehm... naar huis en/of eten?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:44:18 #112
223966 De_Stagiair
Wat Maricha zegt.
pi_60988079
Helleuw Fok!kertjes!

Zojuist kwam ik iets tegen waarvan ik dacht dat het wel iets voor jullie was. Komend weekend vinden op het Mediapark in Hilversum de Open Studio Dagen plaats. Je ziet een uitzending van V-Radio, loopt langs radiostudio's, ziet decors van bekende TV programma's, je neemt een kijkje in een TV studio, and many more. Meer info op www.openstudiodagen.nl.

En nee, ik krijg geen geld voor dit stukje. Ik kwam 't tegen en wilde het toch even melden hier. Zie maar of je tijd/zin hebt, ik weet uit ervaring dat het waanzinnig leuk is om radiostudio's, decors van bekende TV programma's en hun studio's een keer gezien te hebben.

Nou, dat. Tot ooit!
MetStagiair
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 augustus 2008 @ 18:46:59 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60988133
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
C&S he .
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 augustus 2008 @ 18:48:57 #114
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60988184
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef De_Stagiair het volgende:
Helleuw Fok!kertjes!

Zojuist kwam ik iets tegen waarvan ik dacht dat het wel iets voor jullie was. Komend weekend vinden op het Mediapark in Hilversum de Open Studio Dagen plaats. Je ziet een uitzending van V-Radio, loopt langs radiostudio's, ziet decors van bekende TV programma's, je neemt een kijkje in een TV studio, and many more. Meer info op www.openstudiodagen.nl.

En nee, ik krijg geen geld voor dit stukje. Ik kwam 't tegen en wilde het toch even melden hier. Zie maar of je tijd/zin hebt, ik weet uit ervaring dat het waanzinnig leuk is om radiostudio's, decors van bekende TV programma's en hun studio's een keer gezien te hebben.

Nou, dat. Tot ooit!
Komend weekend, wat een rot weekend . Ik heb wat anders te doen . Laatste OS dingen kijken
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:55:31 #115
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_60988341
hardlopen enzo en daarna tijd voor de MetMichiel en Maricha show !
pi_60988477
quote:
Helleuw Fok!kertjes!

Nou, dat. Tot ooit!
Opzich niets wat ik niet al een keer gezien heb, maar misschien wel leuk als 3FMFan minimeet voor diegenen die kunnen?
'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
pi_60988519
Lol, nummer 2 en 3 van de 200m gedisqualificeerd. Wel jammer voor de Nederlandse Antillen.
pi_60988602
quote:
Helleuw Fok!kertjes!

Nou, dat. Tot ooit!
Dat maakt me wel blij!

Dat ga ik eens even voorleggen aan mn ouders, want het lijkt me wel cool dit
Thanks!
pi_60988705
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:05 schreef Feivel1 het volgende:

[..]

Dat maakt me wel verschrikkelijk blij!

Dat ga ik eens even voorleggen aan mn ouders, want het lijkt me wel cool dit
Thanks!
't is ook echt wel leuk om dat allemaal te zien
Heb er regelmatig mensen een korte rondleiding door de decorsluis, studio's en decoropslag gegeven.

Toppunt blijft nog wel het nog rondslingerende draaiboek van Dancing On Ice in de studio waar een paar bouwvakkers iets aan het repareren waren, waar gewoon telefoonnummers van BN'ers in stonden. Heb het maar netjes laten liggen.

Helaas mag ik sinds de nieuwe kaartlezer op de tussendeur niet meer met m'n pasje daar de decorsluis in, maar ach, 'k ken de sluiproutes nog...
pi_60988784
@Broekie: Ben je opeens een verbannen MediaPark-er?

Maar ik ga het zeker ff doorgeven aan mn ouders .
pi_60988802
En trouwens, ik heb sinds gister een 17" CRT scherm, werkt wel mooi groot!
pi_60988860
.
pi_60988929
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
@Broekie: Ben je opeens een verbannen MediaPark-er?

Maar ik ga het zeker ff doorgeven aan mn ouders .
Ik heb er officiëel niets meer te zoeken.
Normaal verlopen pasjes na verloop van tijd tenzij diegene binnen het bedrijf die daarvoor bij TCN Legitimatie bekend is aangeeft dat de medewerker nog steeds bij het bedrijf werkt.

Bij mij is er echter nooit een einddatum op m'n pasje gezet om te voorkomen dat ineens iedereen buitengesloten zou zijn.

Maar ja, met de komst van die nieuwe kaartlezers heb ik daar natuurlijk geen rechten op gekregen. De rest van de deuren waar ik doorheen mocht mag ik ook nog steeds openen.
pi_60988955

@Rick: Het is niet dit weekend, maar het weekend van 30 en 31 augustus, volgend weekend dus ;-)

Hoor ik nou COWBELL?!
pi_60988982
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:17 schreef Broekie het volgende:

[..]

Ik heb er officiëel niets meer te zoeken.
Normaal verlopen pasjes na verloop van tijd tenzij diegene binnen het bedrijf die daarvoor bij TCN Legitimatie bekend is aangeeft dat de medewerker nog steeds bij het bedrijf werkt.

Bij mij is er echter nooit een einddatum op m'n pasje gezet om te voorkomen dat ineens iedereen buitengesloten zou zijn.

Maar ja, met de komst van die nieuwe kaartlezers heb ik daar natuurlijk geen rechten op gekregen. De rest van de deuren waar ik doorheen mocht mag ik ook nog steeds openen.
Misschien een vraag waar ik helemaal niks mee nodig heb, of gewoon een stomzinnige vraag.
Maar waarom moet je dan op het MediaPark zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')