Waarom doe je een kat weg?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:52 schreef prupke het volgende:
wat ik dus al riep
poes in de aanbieding*O*
miep klein 10 jaar en carriere van proefpoes doorstaan.
beest kan alles aan
fotoggrafische dingen mag je hier ook kwijt
Gelukkig zijn er ook mensen die nog even van de laatste daagjes vakantie genietenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:38 schreef Chanty het volgende:
Ik heb gewoon spierpijn in mijn arm van het tentamens maken gisteren en vandaagMoet toch wat minder verkrampt mijn pen vasthouden
Er zijn ook mensen die nog even van een dagje werken genietenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen die nog even van de laatste daagjes vakantie genieten
*klik*quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:27 schreef prupke het volgende:
echooooooo
Wat, geen spaarlamp? Dat kan je 20 watt besparen!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
25Watt softtone lampje
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:18 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wat, geen spaarlamp? Dat kan je 20 watt besparen!!!
I feel the disturbance in the Forcequote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakantie
NICEquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:32 schreef kvdv het volgende:
* kvdv loves 24mm op de full-frame film SLR:
[ afbeelding ]
Geniet er van P.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakantie
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Geniet er van P.
Hier nog tot en met maandag, dan ist weer afgelopen met de lol! Maaaarrrrr op 1 september weer feest, want dan gaat de beugel er uit
Zou ook nog een 2000W lamp kunnen ophangenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
Xila..... 25Watt softtone lampje was genoeg.... sjeezzz zet die mafkees een 1000Watt bouwlamp op je knar..
* HMaster-II pot koffie confisqueere en die meteen leeg drinkt
Wow tofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Geniet er van P.
Hier nog tot en met maandag, dan ist weer afgelopen met de lol! Maaaarrrrr op 1 september weer feest, want dan gaat de beugel er uit
Die grote grijns geloof ik gelijk, maar dat blinkertje dat zit er dan niet meer in hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:35 schreef An24 het volgende:
@ hmaster en Chanty: Ik vind het echt spannend hoor. Tuurlijk heb je wel ongeveer een beeld, maar het zal zeker anders zijn. En de volgende dag moet ik training geven. Sta ik de hele dag:voor de groep
Exact twee jaar geledenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die grote grijns geloof ik gelijk, maar dat blinkertje dat zit er dan niet meer in hoorWel tof
Eindelijk na zolang
Ik kan me nog herinneren dat-ie er in ging
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:35 schreef An24 het volgende:
@ hmaster en Chanty: Ik vind het echt spannend hoor. Tuurlijk heb je wel ongeveer een beeld, maar het zal zeker anders zijn. En de volgende dag moet ik training geven. Sta ik de hele dag:voor de groep
quote:
Zal ff zoeken naar before plaatjes ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:12 schreef Chanty het volgende:
[..]zeker weten. Ik was van t voorjaar als helemaal
![]()
toen de lijmresten van mijn tanden waren gehaald
We krijgen wel wat foto's te zien he
Miss kun je dat gipsgebit krijgen? Ik heb helaas alleen het gipsgebit gekregen bij de tweede keer dat ik de beugel kreeg dus toen stond het niet meer zo scheef. Maar als je echt van het begin de afdruk hebt is dat best tofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Zal ff zoeken naar before plaatjes ook![]()
@ P: klopt, Gambia en de mooie botenplaat
Ja die heeft de ortho wel, van het begin....hmmm ff vragen dan! Goed ideequote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Miss kun je dat gipsgebit krijgen? Ik heb helaas alleen het gipsgebit gekregen bij de tweede keer dat ik de beugel kreeg dus toen stond het niet meer zo scheef. Maar als je echt van het begin de afdruk hebt is dat best tof
Stom he, dat je zo blij kunt zijn met zo iets! Ik begrijp je helemaal. Ik vergat op mijn werk vaak iets prive uit te printen en bij de bieb of supermarkt doen ze het niet altijd. Liep ik dagen/ weken met dat papiertje rondquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:38 schreef Ynske het volgende:k heb een printer gekocht
heerlijk, niet meer naar de bieb moeten om iets uit te printen
niet meer routebeschrijvingen uitprinten
gewoon zelluf doen
ja echt welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Stom he, dat je zo blij kunt zijn met zo iets! Ik begrijp je helemaal. Ik vergat op mijn werk vaak iets prive uit te printen en bij de bieb of supermarkt doen ze het niet altijd. Liep ik dagen/ weken met dat papiertje rondNu kan ik printen, scannen en kopieren, heerlijk
Het lampverwisselperspectiefquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:32 schreef kvdv het volgende:
* kvdv loves 24mm op de full-frame film SLR:
[ afbeelding ]
Nog 1 week en 3 dagenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja echt wel
tof trouwens dat je beugel er bijna uitgaat
Soms onthou ik wel eens watquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:32 schreef An24 het volgende:
@ P: klopt, Gambia en de mooie botenplaat
Vetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:33 schreef prupke het volgende:
Ik ga zondag eens lekker culinair doen en had vandaag al wat inkopen gedaan
heb st jacobs schelpen gehaald (voorgerechtje)
En een varkensribstuk.. Vraagt de slager aan me : weet je hoe en wat van dat stukkie vlees?
Ik : euh ...kookboek
Heeft hij me helemaal uitgelegt hoe ik dat vlees moet bereiden en moet snijden enz
mijn keurslager is echt een goede slager..
en je nodigt heel fot uit om te komen proevenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:33 schreef prupke het volgende:
Ik ga zondag eens lekker culinair doen en had vandaag al wat inkopen gedaan
heb st jacobs schelpen gehaald (voorgerechtje)
En een varkensribstuk.. Vraagt de slager aan me : weet je hoe en wat van dat stukkie vlees?
Ik : euh ...kookboek
Heeft hij me helemaal uitgelegt hoe ik dat vlees moet bereiden en moet snijden enz
mijn keurslager is echt een goede slager..
heel fot is wel te gek natuurlijk hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
en je nodigt heel fot uit om te komen proeven
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef prupke het volgende:
[..]
heel fot is wel te gek natuurlijk he
voorgerecht : st jacobs schelpenop een bedje van rucola met of sinaasappel of citroen dressing.
2e voorgerecht : salade van meloen met uitgebakken bacon met mint en parmazaan![]()
hoofdgerecht : varkensrib uit de oven met rozemarijn en tijm, aardappelen uit de oven met ui knoflook en rozemarijn,witlofsalade
en ws peultjes met worteltjes (gestoomd)
toetje : hmmm moet ik over nadenkenzelfgemaakte tiramisu
er hebben al 4 mensen tegen mij gezegd : witlofsalade = zum kotzen....quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
er hebben al 4 mensen tegen mij gezegd : witlofsalade = zum kotzen....
Maar ze hebben het allemaal lekker opgegeten hoor(ligt ook deels aan de bereiding)
en st jacobs schelpen zijn erg lekker.... ik kan niet uitleggen waar ze naar smaken , maar je zou ze gewoon eens moeten proeven![]()
Of je moet alergisch zijn voor vis?
ok dit heeft niets met fot te maken maar als ik er fotos van ga maken wel
Prup heeft deels wel gelijk. Freudje lustte jaren geen pasta, net zo'n tegenhanger als jij van witlof. Zijn moeder was helemaal verbaast dat hij het bij mij at. Eerlijke ik gaf toen aan dat het vaak toch echt aan de bereiding ligt. Volgens mij won ik daar geen punten meequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik hou echt niet van witlof dus het zou me erg verbazen als ik jouw witlofsalade wel zou lustenDan zou je wel een klein wonder hebben verricht
Die scheloen heb ik nog nooit gehad nee, alleen van gehoord in van die programma's van Hell's kitchen
Zal ze vast ooit eens proeven al ben ik niet zo visserig
Foto's maken mag trouwens wel hoor![]()
Ik ga binnenkort eens proberen of ik een of ander recept uit mijn chocoladekookboek kan maken
pasta heeft wel een neutralere smaak dan witlofquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Prup heeft deels wel gelijk. Freudje lustte jaren geen pasta, net zo'n tegenhanger als jij van witlof. Zijn moeder was helemaal verbaast dat hij het bij mij at. Eerlijke ik gaf toen aan dat het vaak toch echt aan de bereiding ligt. Volgens mij won ik daar geen punten mee![]()
Hier ook veel lekkers maken voor vanavond: lekker verjaardag vieren
Dankjewel. Gaat goedkomen met de zalmrolletjes met tampenade, italiaanse gehaktballetjes, japanse kipsate, tapas en voor de zoete liefhebbers mon chou taart, prrrrquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:16 schreef prupke het volgende:
gefeliciteerd![]()
en veel plezier vanavond
Dan moet je het niet doen neequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
pasta heeft wel een neutralere smaak dan witlofIk krijg t iig niet weg zonder de neiging tot kokhalzen te moeten onderdrukken. Daarom weiger is ook maar altijd beleefd
ik haal altijd de bitterre kern uit de witlof (omdat ik dat echt niet lekker vind) en dan gaat er een gesnipperd uitje doorheen en een gekookt ei, de ene keer doe ik er rozijnen bij de andere keer appel, dit met slasaus en dan mengen maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:20 schreef Ynske het volgende:
witlof rauw is erg bitter ja
k vind t ook niet echt lekker
maar weet wel dat mijn mams ze of doet bakken in gecaramelliseerd sausje
of rauw en dan met slasaus en ketshup
quote:
Dank jequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jaaahhh ook van mij felicidinges
Dat je een grote meid mag worden![]()
![]()
Bedoel je tapenade of is het gewoon echt iets anders?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:25 schreef An24 het volgende:
Dankjewel. Gaat goedkomen met de zalmrolletjes met tampenade, italiaanse gehaktballetjes, japanse kipsate, tapas en voor de zoete liefhebbers mon chou taart, prrrr
Typfoutjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoel je tapenade of is het gewoon echt iets anders?Google geeft net even iets te veel hits terug... Verder
Je had mij nog wel kunnen wijsmaken dat het een afwijkende vorm van tapenade was. Wat dat betreft beschouw ik je nog wel als autoriteit op het gebied van koken.quote:
Ik ga zooooo door de mand vallen vanavondquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had mij nog wel kunnen wijsmaken dat het een afwijkende vorm van tapenade was. Wat dat betreft beschouw ik je nog wel als autoriteit op het gebied van koken.
Dat voorbehoud had ik al meegenomen door het gebruik van 'nog' in mijn vorige post...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef An24 het volgende:
Ik ga zooooo door de mand vallen vanavond![]()
Wil best ff pimpen hoor: Fotografisch verantwoord feestjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat voorbehoud had ik al meegenomen door het gebruik van 'nog' in mijn vorige post...
had iets scherper gemogen....Oh nee doe maar niet..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Wil best ff pimpen hoor: Fotografisch verantwoord feestje![]()
[ afbeelding ]
De framboos is prima scherpquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
had iets scherper gemogen....Oh nee doe maar niet..krijg trek
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Wil best ff pimpen hoor: Fotografisch verantwoord feestje![]()
[ afbeelding ]
Op het water met onweer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:37 schreef Chanty het volgende:
Dat onweer hier![]()
Reden net over de snelweg naar huis maar zowat iedereen ging op de vluchtstrook staan. Regende als een gek en later kwamen er nog dikke hagelstenen naar benedenEn supermooie flitsen
Hadden alleen beter de boot naar huis kunnen pakken
Cool. Last van stof in je doppen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:52 schreef kvdv het volgende:
Jup, lensdoppen zijn wasmachine-compatible.
En zelfs het Canon logo staat er nog onbeschadigd op!
Hier was het ook tof! Het leek wel vuurwerk voor mijn feestje, want het onweer was telkens op dezelfde plekquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:37 schreef Chanty het volgende:
Dat onweer hier![]()
Reden net over de snelweg naar huis maar zowat iedereen ging op de vluchtstrook staan. Regende als een gek en later kwamen er nog dikke hagelstenen naar benedenEn supermooie flitsen
Hadden alleen beter de boot naar huis kunnen pakken
Poes poes poes! Fotoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:54 schreef Chanty het volgende:
Help ik ben verliefd
Op een kitten![]()
En ik wilde eigenlijk nog een half jaar wachten
Iets zegt me dat dat niet gaat lukken
Jaaaa en dan snel wegkapen hequote:
¤250 voor zo'n poezebeest?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jaaaa en dan snel wegkapen he![]()
Vooruit: http://link.marktplaats.nl/188790538 De middelste![]()
Gaan nu kijken
Is nog goedkoop, je betaalt zo 400 - 500quote:
Die van ons waren gewoon gratis, kant en klaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Is nog goedkoop, je betaalt zo 400 - 500Krijg je met raskatten, dit is een kruising. Maar hebben al iets van de prijs afgetroggeld en daarbij is beestje wel ingeënt en al
Ben bij de vorige poes nog een bak geld kwijt geweest omdat ze dat allemaal nog moest en fijn onder de vlooien bleek te zitten (huis ontsmetten).
Wasda?quote:
een feateau? of doet flickr moeilijk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die van ons waren gewoon gratis, kant en klaar
[..]
Wasda?
Ja onze vorig hebben we geruild tegen twee stukken kaasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die van ons waren gewoon gratis, kant en klaar
[..]
Wasda?
tis een heerlijke stad :-)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja onze vorig hebben we geruild tegen twee stukken kaast is maar wat een gek ervoor geeft
BarcelonaDaar hoop ik in het najaar ook nog heen te gaan
Haha dank. En ja, die bevielen enormquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:30 schreef BabblingBrook het volgende:
Nog gefeliciteerd An, beviel de kalender en de fles wijn?
Ik hoop dat ik nu niet te eerlijk benquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Is nog goedkoop, je betaalt zo 400 - 500Krijg je met raskatten, dit is een kruising. Maar hebben al iets van de prijs afgetroggeld en daarbij is beestje wel ingeënt en al
Ben bij de vorige poes nog een bak geld kwijt geweest omdat ze dat allemaal nog moest en fijn onder de vlooien bleek te zitten (huis ontsmetten).
Ik was niet van plan om er mee te fokken en die hele stamboom boeit me ook niks. Wil gewoon een toffe kitten. De beestjes zagen er allemaal prima uit, goed op gewicht, levendig, ook de andere volwassen katten zagen er goed uit. En ik heb op marktplaats nog wel veel hogere tarieven voor kruisingen zien staan. Het kwam verder niet louche over. En toen we Pien kregen was ze noch geent, ontwormd, of ontvlooid. Ze was veel te dun en is echt prima op d'r pootjes terecht gekomenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nu niet te eerlijk benMaar weet je het zeker? Je kan er sowieso niet meer doorfokken. (hoewel ik denk dat je dat niet van plan bent). Daarnaast vind ik dat je niet voor een kruising zou mogen betalen. Zo help je naar mijn mening twee rassen naar de knoppen
Je betaalt voor een niet kruising idd makkelijk die prijs. Daarnaast mag hij al met 8 weken weg en dat is erg vroeg voor raskatten. (normaal pas 5 weken later!) Ze zijn dan nog niet twee keer geent en dat kan ziekte problemen geven. Beetje louche zaak dit volgens mij.
Sorry
Ik know, kwam er vroeger elk jaar maar dat is nu ook alweer 7 jaar geledenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
tis een heerlijke stad :-)
en een tip: ga rond kwart voor 9 naar Parc Guell... dan is er Nie-Mand!
heerlijk rustig
tot de groepen japanners met camera's en tourguide met big-ass speaker binnenstromen...
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om er mee te fokken en die hele stamboom boeit me ook niks. Wil gewoon een toffe kitten. De beestjes zagen er allemaal prima uit, goed op gewicht, levendig, ook de andere volwassen katten zagen er goed uit. En ik heb op marktplaats nog wel veel hogere tarieven voor kruisingen zien staan. Het kwam verder niet louche over. En toen we Pien kregen was ze noch geent, ontwormd, of ontvlooid. Ze was veel te dun en is echt prima op d'r pootjes terecht gekomenIk heb er wel vertrouwen in en dat ik nu geen kat heb voor twee stukken kaas boeit me niet zo heel veel.
weet wel dat als ik ooit nog in barca ga wonen dat het daar op die heuvel is....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik know, kwam er vroeger elk jaar maar dat is nu ook alweer 7 jaar geledenDus tijd om nog es terug te gaan
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
watermeloen met uitgebakken bacon, mint en parmazaan
Errug okquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
watermeloen met uitgebakken bacon, mint en parmazaan
belgisch recept hequote:
Oh hoe kan ik me zoiets niet wensenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
belgisch recept he
@chanty : ik bereid het wel een keer voor je hoor(indien gewenst )
komt goedquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh hoe kan ik me zoiets niet wensenEn dan moet ik nu ook nog van Peter aanhoren hoe lekker t was
grrrrr
Of het moet rond die tijd geweest zijn, maar ik heb nergens last van...quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:46 schreef prupke het volgende:
is inet nou zo hoere traag of ligt dat probleem alleen bij mij?
dat zal het zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 06:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Of het moet rond die tijd geweest zijn, maar ik heb nergens last van...
Mogguhquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:38 schreef prupke het volgende:
[..]
dat zal het zijn![]()
Nu is inet weer snel.
Mogguhallemaal
Ramen afplakken, emmer verf openen, verf roeren, emmer tegen muur aanmikken, roller gebruiken om de boel te egaliseren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MogguhBen nog steeds moed aan het vergaren om te beginnen met verven
Foutquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ramen afplakken, emmer verf openen, verf roeren, emmer tegen muur aanmikken, roller gebruiken om de boel te egaliseren.uurtje werk en klaar is PdeHoog
Klussen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
FoutMuren afdoen om de boel te ontvetten, wachten tot alles droog is, voorstrijk erop, wachten tot voorstrijk droog is, muur eerste keer verven, dag wachten, muur tweede keer verven, houtwerk eerste keer verven, nachtje slapen, houtwerk 2e keer verven. Een dagje of 4 doorlooptijd en klaar is P.
Tja....niet mijn ding, maar als ik het niet doe, doet niemand hetquote:
Ik ben de afgelopen jaren dermate vaak verhuisd, met alle klusfestijnen die erbij horen, dat ik mij heb voorgenomen om in mijn eerstvolgende huis niks meer te klussen. Ik spaar wel en laat het een ander doen. Ik ben er bij voorbaat klaar mee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
Tja....niet mijn ding, maar als ik het niet doe, doet niemand het
Dito! Maar denk dat het hier niet gaat werken. Veel te veel eisen, ook van Freudjes kant! Probleem is dat hij geen klus typje isquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren dermate vaak verhuisd, met alle klusfestijnen die erbij horen, dat ik mij heb voorgenomen om in mijn eerstvolgende huis niks meer te klussen. Ik spaar wel en laat het een ander doen. Ik ben er bij voorbaat klaar mee.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren dermate vaak verhuisd, met alle klusfestijnen die erbij horen, dat ik mij heb voorgenomen om in mijn eerstvolgende huis niks meer te klussen. Ik spaar wel en laat het een ander doen. Ik ben er bij voorbaat klaar mee.
Hier is de partner ook het probleem natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef An24 het volgende:
Dito! Maar denk dat het hier niet gaat werken. Veel te veel eisen, ook van Freudjes kant! Probleem is dat hij geen klus typje is![]()
Maar ruzie mag je goed maken....zeker bij het klussen kan dat misschien wel eens interessant zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier is de partner ook het probleem natuurlijk.Die is ook liever lui dan moe. En aangezien ik geen zin heb om alles in mijn eentje te doen, conformeer ik mij naar haar standpunt. De basis van een goed huwelijk blijft immers eensgezindheid...
Goede instellingquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja....niet mijn ding, maar als ik het niet doe, doet niemand het
Met deze opmerking in het achterhoofd, hoop ik nooit meer om een stuk gereedschap bij jullie thuis tegen te komen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef An24 het volgende:
Maar ruzie mag je goed maken....zeker bij het klussen kan dat misschien wel eens interessant zijn
dr was er gister toch iemand in het lenzentopic die er juist een ging kopen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:30 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik plemp het hier ook nog maar even neer, maar mijn Sigma 30mm F 1.4 mag mijn tas verlaten.
Als er iemand intresse heeft stuur dan maar even een PM
Lekker speelgoedquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:37 schreef Marc H het volgende:![]()
![]()
![]()
Als het goed is staat morgen DHL voor mijn deur, met mijn nieuwe monitor![]()
[ afbeelding ]
Samsung 25.5" LCD Syncmaster 2693HM,1920x1200, 3000:1, 5ms, DVI/VGA/HDMI
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:00 schreef Marc H het volgende:
Lichaamsbeweging is gezond (beweren ze)
Klopt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr was er gister toch iemand in het lenzentopic die er juist een ging kopen?
Oeh! das beide erg leuk!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:07 schreef Miss_S het volgende:
Deze week maar eens voor en achter de camera klimmen
Lol! Je vertrekt komende nacht?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:15 schreef loehoes het volgende:
Inpak stressWaarom doe ik ook altijd alles op het laatst.
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
Curacao, vier maanden stage lopenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:44 schreef prupke het volgende:
@ loehoes: mag ik vragen wat de bestemming gaat worden?
ah geen vakantie dus ...maar werkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:51 schreef loehoes het volgende:
[..]
Curacao, vier maanden stage lopen
De keuken is inmiddels vetvrijquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:28 schreef prupke het volgende:
[..]
hoe ver ben je al?
of ben je het behang er af aan het kijken
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:43 schreef Marc H het volgende:
Hmm, DHL kan er ook wat van: Wat is de meest efficiënte route om een pakket van Tilburg naar hilversum te krijgen?Die volgt dus gewoon de verkeerde weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is waarschijnlijk verkeerd gesorteerd.
Maarja DHL he!!
Duurt Heel Lang
Dat zou ik ook kunnen.....Als ik het kon
www.robkaag.nl
http://denieuweavonturenvanrobbedoes.blogspot.com/
quote:
Lekker manquote:
Hij is binnen!!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:37 schreef Marc H het volgende:![]()
![]()
![]()
Als het goed is staat morgen DHL voor mijn deur, met mijn nieuwe monitor![]()
[ afbeelding ]
Samsung 25.5" LCD Syncmaster 2693HM,1920x1200, 3000:1, 5ms, DVI/VGA/HDMI
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:56 schreef Marc H het volgende:
[..]
Hij is binnen!!!!
Wat is hij groot....
En het eerste wat me opvalt is niet eens de grootte van de linker, maar de kleuren op de rechter... hoort dit zo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:40 schreef Marc H het volgende:
Zal zo even een fototje maken
Even Dual display goed afstellen
[ afbeelding ]
Links de nieuwe Samsung 2693HM, Rechts de Samsung 225BW (22", 1680x1050)
De webbrowser is fok, op minimale breedte
En op de foto vind ik de kleuren van links mooier, beetje blauw misschien, maar minder dof/vaal dan rechts...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:14 schreef Marc H het volgende:
Op de foto is het verschil veel groter als in het echt. Er zit wel wat kleurverschil in, wat niet zo gek is, het rechter paneel is van januari 2007, en ik moet de grote monitor nog finetunen.
Prettigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:40 schreef Marc H het volgende:
Zal zo even een fototje maken
Even Dual display goed afstellen
[ afbeelding ]
Links de nieuwe Samsung 2693HM, Rechts de Samsung 225BW (22", 1680x1050)
De webbrowser is fok, op minimale breedte
Nou ja, voor mij had dat corset niet gehoeven maar 't model had 't aan. Aan de andere kant was het wellicht een heel andere foto geworden zonder corset, dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mooi
Ik moet toch ook echt eens mijn corset aangaan trekken...
Gewoon doen manquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:26 schreef Marc H het volgende:
Ik weet nog niet of ik ze allebei tegelijk ga gebruiken, ik vind het zo wel een beetje overkill. Hoewel een desktop van 3600x1200 best wel relaxed is
Het past mooi bij haar outfit en van dat soort kleren houd ik welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:50 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij had dat corset niet gehoeven maar 't model had 't aan. Aan de andere kant was het wellicht een heel andere foto geworden zonder corset, dat dan weer wel...
En dank allen, ik ben er ook erg blij mee
Nette setup! Draai zelf ook 4240x1050 en ben daar erg happy mee. Werkt de 26" erg veel lekkerder dan de 22"? Wil zelf eigenlijk ook een 17" vervangen voor een 26"-28" (geen breedbeeld), maar twijfel nog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:26 schreef Marc H het volgende:
Ik weet nog niet of ik ze allebei tegelijk ga gebruiken, ik vind het zo wel een beetje overkill. Hoewel een desktop van 3600x1200 best wel relaxed is
Welkom terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef freud het volgende:
[..]
En ja, ben weer soort van terug op FOT
Even de agenda's trekken online om die primes/zoom test te doenquote:
Ontbijt.. hmmm ik zit nog vol van het bruiloftsdiner van gisterenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 05:55 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
* Xilantof schuift een ontbijtje de slowchat in!
Gefeli! Wanneer is de datumquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ontbijt.. hmmm ik zit nog vol van het bruiloftsdiner van gisterenHet is trouwens best raar, realiseer me ineens dat ik in de fase van trouwerijen en kinderen begin te komen
Nou ik ga voorlopig als gast naar de feestjesquote:
Welkom hier!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:44 schreef dekkered het volgende:
hai![]()
ben een beetje nieuw hier denk ik.
Dit zal wel van pas komen omdenduur.
Eerst bijna om mijn nieuwe dSLR gaan.
bij deze dus alvast
Ik hoor het al. binnen nu en 1,5 jaar ben jij getrouwd!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:04 schreef Chanty het volgende:
Nou ik ga voorlopig als gast naar de feestjesMoet er niet aan denken zeg!
Dan mag ie wel es gaan vragenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. binnen nu en 1,5 jaar ben jij getrouwd!
Dat kan twee weken van te voren en dan gewoon gratis trouwen op de maandag. Daar heb je echt geen 1,5 jaar voor nodig hoor...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:21 schreef Chanty het volgende:
Dan mag ie wel es gaan vragenAl zeg ik dan toch 'nee' :p
10 voor 6 en dan al zo vrolijkquote:
lange tenenquote:
(bedoelt als grapje)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
lange tenen![]()
zo bijna klaar om richitng t zuiden te gaan
Als ik ga trouwen dan doe ik het wel goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan twee weken van te voren en dan gewoon gratis trouwen op de maandag. Daar heb je echt geen 1,5 jaar voor nodig hoor...
Oké, als ik het goed gelezen heb, heb ik Sensor Swap 2 en Eclipe nodig voor de eos 30D. Wel duur trouwens, die swaps. ¤49,95 voor 12 van die dingenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef Marc H het volgende:
Ik gebruik Sensor swabs met de Eclipse vloeistof. Heb ze gebruikt op mijn 10D, 30D, en ook een keer op mijn 40D.
Het stelt niets voor.
¤ 14,-- voor een cleanactie bij de Combi fotozaak in Veendam. ben je de cam 2 dagen uit handen..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oké, als ik het goed gelezen heb, heb ik Sensor Swap 2 en Eclipe nodig voor de eos 30D. Wel duur trouwens, die swaps. ¤49,95 voor 12 van die dingen
Ik wilde op je website kijken, maar dan moet ik inloggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
¤ 14,-- voor een cleanactie bij de Combi fotozaak in Veendam. ben je de cam 2 dagen uit handen..
Probleem is dat ik geen auto heb, en met het OV dit soot zaken doen ik op zijn zachts gezegd klotequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
¤ 14,-- voor een cleanactie bij de Combi fotozaak in Veendam. ben je de cam 2 dagen uit handen..
Die server heeft ook niets meer online staanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:08 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik wilde op je website kijken, maar dan moet ik inloggen
em verkeerde topic?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:55 schreef freud het volgende:
Ook lekker. De DVI ingang van mijn 22" schatje is kaduk. Gelukkig wil de andere ingang nog wel gegevens ontvangen. Terug naar de mediamarkt. Even kijken of ik hem kan ruilen voor een 24". Ook dit weekend even kijken of ik tijd hem om de raptor erin te schroeven, meerrrrrrrrrrrrr schnelheit jah!!
Mooi speelgoedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:23 schreef dekkered het volgende:
trouwens binnenkort ook foto's en foto vraagjes van mijn kant.
Heb een uur geleden deze bestelt
Nee, ben was vaak hier, maar weer beetje terug, en dan mag je slowchattend godv*eren hierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:17 schreef dekkered het volgende:
em verkeerde topic?![]()
of is dit ook een computer topic?
Leuk setjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:23 schreef dekkered het volgende:
trouwens binnenkort ook foto's en foto vraagjes van mijn kant.
Heb een uur geleden deze bestelt
Dit is de SC. Daar mag je ook over zijdelings-aan-fotografie-verwante dingen ouwehoeren. Ook over dingen die totaal niet met fotografie te maken hebben trouwens. Eigenlijk dus over alles wat in je opkomtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
em verkeerde topic?![]()
of is dit ook een computer topic?
o oke dacht al (wist wel wat slowchat was maar dacht dat het meestal wel een beetje met het onderwerp waar het instaat moest mee te maken hebben)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is de SC. Daar mag je ook over zijdelings-aan-fotografie-verwante dingen ouwehoeren. Ook over dingen die totaal niet met fotografie te maken hebben trouwens. Eigenlijk dus over alles wat in je opkomt
bedoel binnenkort mischien ook vragen van mij kant van hoe kan ik dit doen of hoe kan ik dat verbeterenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi speelgoedFeli
En wat was je vraag?
Ik zit dusdanig dicht bij KE met mijn werk dat ik gewoon de spullen ga halen meestalquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:23 schreef Joannie88 het volgende:
Ach, laat ik ook eens in het sc-topic binnenkomen. Hoorde dat hier altijd hele goeie koffie is![]()
Hebben er trouwens meer mensen last van de lange levertijd van Kamera-Express? Ik wacht al 2 weken op mn Crumpler Pretty Boy...Die schijnt nog steeds 'in bestelling' te zijn. Gelukkig wilden ze m'n camera wel eerder versturen, anders had ik die nu ook nog niet gehad.
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:34 schreef Joannie88 het volgende:
Ja, dat is inderdaad handig. Denk dat ik, wanneer ik een autootje heb, ook maar overstap naar Konijnenberg, is een stuk dichterbij. Maarja, bij KE was het dit keer goedkoper, dus dan moet je er blijkbaar wat voor over hebben.
Altijd goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaHelaas wel. Als troost dan maar een bakkie handgezette dubbele espresso?
Ga je wel van stuiteren hoorquote:
Dat wordt dan geen foto's meer maken vanavond, zal de IS wel niet tegenop kunnenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga je wel van stuiteren hoorHet is vrij straf spul, beter bekend als terror-koffie
bahquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:23 schreef prupke het volgende:
ug
ben al 2 dagen hondsberoerd.... verkouden keelpijn enz....
En verder is alles goed
dank jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
bahBeterschap
en nu naar bed en je goed laten verzorgen
ziek is ziek hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
dank je
ben klaar wakker en ik moet nog 2 dagen werken voor ik echt ziek voor pampus kan gaan liggen
en ws heb ik mijn wederhelft ook al ziekgemaakt....helaas
yupquote:
Gevalletje twee tampons in je neus stoppen zodat de boeken niet onderdruppelen dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:04 schreef prupke het volgende:
[..]
yupheb je helemaal gelijk in
maar vakanties en dan 2 man personeel is echt te weinig .....
hart voor de zaak enz
Alles sal reg kom
dank jequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gevalletje twee tampons in je neus stoppen zodat de boeken niet onderdruppelen dus![]()
Sterkte morgen dan iig met werken. Ik ga lekker maffen. Morgen het behang eraf trekken bij P.
quote:
Laat en donkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:10 schreef loehoes het volgende:
Live vanaf Curacao, hoe gaat het daar?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Net al gezellig het plafond nog ff staan witten
![]()
Ik heb net een pakje naar je toe gestuurdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:10 schreef loehoes het volgende:
Live vanaf Curacao, hoe gaat het daar?
Ik zit me lam te F5-en in K&Wquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heb wat plekken gemist geloof ik
Nou ja...dan zo nog maar een keer
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zit me lam te F5-en in K&WOpschieten foto serie plaatsen daaro.
Een showcase hier dan?quote:
Een showcase waarvan? Chanty die aan het behangkrabben is? Of ik die een plafond sta te witten? klotewerk trouwens...blij dat het achter de rug isquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een showcase waarvan? Chanty die aan het behangkrabben is? Of ik die een plafond sta te witten? klotewerk trouwens...blij dat het achter de rug isMoest een tweede keer en je ziet gewoon echt niet meer waar je gebleven bent
Maar ik ben superblij met Chanty's hulpMorgen komt de behanger en dan gaat er glasvliesbehang tegen de muur en dan zondag komt-ie verven en dan hoef ik alleen nog de deurposten en plintjes te doen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
![]()
PdeHoog... Dat kan toch echt niet hier... Daar hebben we [KPD] voor
![]()
![]()
Sorry P...![]()
![]()
![]()
Weet je het zeker? Dat spul is hardnekkig. Wij zijn een maand bezig geweest om het eraf te krijgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een showcase waarvan? Chanty die aan het behangkrabben is? Of ik die een plafond sta te witten? klotewerk trouwens...blij dat het achter de rug isMoest een tweede keer en je ziet gewoon echt niet meer waar je gebleven bent
Maar ik ben superblij met Chanty's hulpMorgen komt de behanger en dan gaat er glasvliesbehang tegen de muur en dan zondag komt-ie verven en dan hoef ik alleen nog de deurposten en plintjes te doen
Warm vooralquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:16 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Laat en donkerHoe is het daar?
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:09 schreef dekkered het volgende:
Zo ik heb alles bij elkaar nu.
ga straks ff wat foto's schieten en als die een beetje fatsoenlijk zijn zal ik er een paar online zetten.
Kijken wat voor gratis advies jullie voor mij hebben
zo ben ik weer.quote:
knal maar lekker in een testcase hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
zo ben ik weer.
Was net al bang dat er nu al een vuiltje op de lens zat, gelukkig zat het puur op het stuk waar de zoeker zit alleen op dus dat heb ik met een watte staafje kunnen weghalen.
Eerst nog even men laptop zo aan het netwerk leggen zodat ik ze van de pc van men pa kan halen (heb nog geen card reader dus das makkelijk) en dat ik denet zag zaten er wel mooie bij. en ook nog een paar waar ik een vraag over heb om het te verhelpen.
dus zometeen een update met foto's en vraag.
(zal ik anders een testcase aanmaken?)
Als het goed is, hoeft het er niet meer af hierquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:55 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Dat spul is hardnekkig. Wij zijn een maand bezig geweest om het eraf te krijgen.
Das bewegingsonscherpte en krijg je weg door je iso te verhogen OF je sluitertijd te verhogen (nu 1/6e, dat zou eigenlijk minimaal 1/50e of misschien zelfs 1/100e meoten zijn)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:18 schreef dekkered het volgende:
Hier het vraagje over die 1ne foto (zo zijn er een paar meer)
Hoe krijg je deze waas weg?(door welke instellling of wat dan ook) (en ik bedoel niet bij deze foto maar bij de volgende keer als ik dit soort foto's ga maken)
[ afbeelding ]
zie rond de kop.
dank!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das bewegingsonscherpte en krijg je weg door je iso te verhogen OF je sluitertijd te verhogen (nu 1/6e, dat zou eigenlijk minimaal 1/50e of misschien zelfs 1/100e meoten zijn)
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:37 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgenwat ziet het er toch lekker uit buiten
Over een paar uurtjes voor het eerst voor de camera
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:37 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgenwat ziet het er toch lekker uit buiten
Over een paar uurtjes voor het eerst voor de camera
Bah werken in het weekendquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik moet gaan werken![]()
net als morgen
Ja echt superweerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel plezierHet is er wel lekker weer voor
Wat voor shoot gaat het worden?
Spannendquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja echt superweer(maar dat betekent ook wel veel mensen daar)
Het wordt een strandshoot
student in de horeca he...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bah werken in het weekendiets wat ik niet van plan ben te doen
Dan maar extreem lange dagen doordeweeks
Maar succes
Maar horeca is wel weer leukquote:
nou als je net zo veel werkt als ik van de zomer is het niet meer leuk hor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar horeca is wel weer leuk
Ik ben trouwens een student die werkt in de buitenschoolse opvang
Gaat je lukkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heel spannend![]()
Maar hoop dat het goed bevalt dat ik het dus vaker ga doen
Misschien kan Oly NL je aan een adresje helpen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:21 schreef taxibabe het volgende:
Avond![]()
Ik mag binnenkort misschien iets gaan fotograferen voor mijn werk, maar waarschijnlijk (ik ga dat nog wel uitproberen) heb ik een grotere zoomlens nodig..
Maar ja die dingen zijn niet goedkoop. Nu weet ik dat je bij Konijnenberg ook lenzen kunt huren, maar die zijn zo te zien alleen voor canon en nikon.
Kan je ook ergens lenzen huren voor een olympus?
http://www.kamera-express.nl/index.php?page=verhuur&subsubtype=&limit=60quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:21 schreef taxibabe het volgende:
Kan je ook ergens lenzen huren voor een olympus?
tnx, ik heb een 40-150 mm...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:17 schreef dvr het volgende:
http://www.kamera-express.nl/index.php?page=verhuur&subsubtype=&limit=60
Ze hebben niet zoveel, ik geloof dat de 150mm f2 de enige telelens is (wel een waanzinnig goede), maar je kunt misschien nog wel wat andere modellen bij ze lospraten.
Ah...weer een FOT-ter van de straat afquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:42 schreef kvdv het volgende:
Vanaf morgen ga ik weer naar school ipv. lopen op straat in oranje polo.
of
?
!
Reken maar van niet... moet iedere dag in totaal 3 uur reizen. Ik verwacht de nodige posts in het straatfotografie topicquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...weer een FOT-ter van de straat af
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:50 schreef kvdv het volgende:
[..]
Reken maar van niet... moet iedere dag in totaal 3 uur reizen. Ik verwacht de nodige posts in het straatfotografie topic
ow, collega afquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:42 schreef kvdv het volgende:
Vanaf morgen ga ik weer naar school ipv. lopen op straat in oranje polo.
of
?
!
Blijf voorlopig nog even zaterdagbesteller.quote:
Wat, een vrouw die 's avonds geen last heeft van koude voeten? Dat mag ik de krant.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:03 schreef prupke het volgende:
avond....
niets is zo klote als ziekzijn en koorts te hebben als het buiten zo warm is.....
ik ben over het algemeen wel een straalkacheltje... maar vandaag was ik net een sauna....quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:38 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wat, een vrouw die 's avonds geen last heeft van koude voeten? Dat mag ik de krant.
Ennieweej, neem een lekker kopje thee.
Bah, beterschap!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:03 schreef prupke het volgende:
avond....
niets is zo klote als ziekzijn en koorts te hebben als het buiten zo warm is.....
Wacht even, hoe zeggen ze dit ook alweer in US?quote:Op maandag 1 september 2008 08:44 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen, gelukkig nog een dagje vrij
En wat is het trouwens raar om foto's van jezelf terug te zien, meestal maak ik ze alleen met de zelfontspanner
quote:Pics or it didn't happen
Maar we zitten niet in USquote:Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wacht even, hoe zeggen ze dit ook alweer in US?
[..]
Moet je toch wachten op de fotoklikkert zijn showkeesjquote:
..... hoezo dat? je kan t ook bij de fotowinkel laten doen, maar dan betaal je extra (veel meer extra) en tis nou niet alsof deze canon onderdoet voor t gemiddelde pro spul.....quote:Op maandag 1 september 2008 12:46 schreef Ronhui het volgende:
geeft dat geen kwaliteitsverlies eigenlijk?
Meer aandacht dan? of voor?quote:Op maandag 1 september 2008 13:01 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Klinkt als een typisch gevalletje van "ik wil meer aandacht"
4-6 weken????? kan je geen leen monitor krijgen? (en ik kan je een 24"of groter ten zeerste aanradenquote:Op maandag 1 september 2008 14:18 schreef freud het volgende:
*zucht* monitor voor zo'n 4-6 weken kwijt. Zit ik weer op 17" te werken. Moet verboden worden! Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik een 24" koop alvast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |