Ik was niet van plan om er mee te fokken en die hele stamboom boeit me ook niks. Wil gewoon een toffe kitten. De beestjes zagen er allemaal prima uit, goed op gewicht, levendig, ook de andere volwassen katten zagen er goed uit. En ik heb op marktplaats nog wel veel hogere tarieven voor kruisingen zien staan. Het kwam verder niet louche over. En toen we Pien kregen was ze noch geent, ontwormd, of ontvlooid. Ze was veel te dun en is echt prima op d'r pootjes terecht gekomenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nu niet te eerlijk benMaar weet je het zeker? Je kan er sowieso niet meer doorfokken. (hoewel ik denk dat je dat niet van plan bent). Daarnaast vind ik dat je niet voor een kruising zou mogen betalen. Zo help je naar mijn mening twee rassen naar de knoppen
Je betaalt voor een niet kruising idd makkelijk die prijs. Daarnaast mag hij al met 8 weken weg en dat is erg vroeg voor raskatten. (normaal pas 5 weken later!) Ze zijn dan nog niet twee keer geent en dat kan ziekte problemen geven. Beetje louche zaak dit volgens mij.
Sorry
Ik know, kwam er vroeger elk jaar maar dat is nu ook alweer 7 jaar geledenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
tis een heerlijke stad :-)
en een tip: ga rond kwart voor 9 naar Parc Guell... dan is er Nie-Mand!
heerlijk rustig
tot de groepen japanners met camera's en tourguide met big-ass speaker binnenstromen...
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om er mee te fokken en die hele stamboom boeit me ook niks. Wil gewoon een toffe kitten. De beestjes zagen er allemaal prima uit, goed op gewicht, levendig, ook de andere volwassen katten zagen er goed uit. En ik heb op marktplaats nog wel veel hogere tarieven voor kruisingen zien staan. Het kwam verder niet louche over. En toen we Pien kregen was ze noch geent, ontwormd, of ontvlooid. Ze was veel te dun en is echt prima op d'r pootjes terecht gekomenIk heb er wel vertrouwen in en dat ik nu geen kat heb voor twee stukken kaas boeit me niet zo heel veel.
weet wel dat als ik ooit nog in barca ga wonen dat het daar op die heuvel is....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik know, kwam er vroeger elk jaar maar dat is nu ook alweer 7 jaar geledenDus tijd om nog es terug te gaan
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
watermeloen met uitgebakken bacon, mint en parmazaan
Errug okquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
watermeloen met uitgebakken bacon, mint en parmazaan
belgisch recept hequote:
Oh hoe kan ik me zoiets niet wensenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
belgisch recept he
@chanty : ik bereid het wel een keer voor je hoor(indien gewenst )
komt goedquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh hoe kan ik me zoiets niet wensenEn dan moet ik nu ook nog van Peter aanhoren hoe lekker t was
grrrrr
Of het moet rond die tijd geweest zijn, maar ik heb nergens last van...quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:46 schreef prupke het volgende:
is inet nou zo hoere traag of ligt dat probleem alleen bij mij?
dat zal het zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 06:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Of het moet rond die tijd geweest zijn, maar ik heb nergens last van...
Mogguhquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:38 schreef prupke het volgende:
[..]
dat zal het zijn![]()
Nu is inet weer snel.
Mogguhallemaal
Ramen afplakken, emmer verf openen, verf roeren, emmer tegen muur aanmikken, roller gebruiken om de boel te egaliseren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MogguhBen nog steeds moed aan het vergaren om te beginnen met verven
Foutquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ramen afplakken, emmer verf openen, verf roeren, emmer tegen muur aanmikken, roller gebruiken om de boel te egaliseren.uurtje werk en klaar is PdeHoog
Klussen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
FoutMuren afdoen om de boel te ontvetten, wachten tot alles droog is, voorstrijk erop, wachten tot voorstrijk droog is, muur eerste keer verven, dag wachten, muur tweede keer verven, houtwerk eerste keer verven, nachtje slapen, houtwerk 2e keer verven. Een dagje of 4 doorlooptijd en klaar is P.
Tja....niet mijn ding, maar als ik het niet doe, doet niemand hetquote:
Ik ben de afgelopen jaren dermate vaak verhuisd, met alle klusfestijnen die erbij horen, dat ik mij heb voorgenomen om in mijn eerstvolgende huis niks meer te klussen. Ik spaar wel en laat het een ander doen. Ik ben er bij voorbaat klaar mee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
Tja....niet mijn ding, maar als ik het niet doe, doet niemand het
Dito! Maar denk dat het hier niet gaat werken. Veel te veel eisen, ook van Freudjes kant! Probleem is dat hij geen klus typje isquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren dermate vaak verhuisd, met alle klusfestijnen die erbij horen, dat ik mij heb voorgenomen om in mijn eerstvolgende huis niks meer te klussen. Ik spaar wel en laat het een ander doen. Ik ben er bij voorbaat klaar mee.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren dermate vaak verhuisd, met alle klusfestijnen die erbij horen, dat ik mij heb voorgenomen om in mijn eerstvolgende huis niks meer te klussen. Ik spaar wel en laat het een ander doen. Ik ben er bij voorbaat klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |