quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
watermeloen met uitgebakken bacon, mint en parmazaan
Errug okquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
watermeloen met uitgebakken bacon, mint en parmazaan
belgisch recept hequote:
Oh hoe kan ik me zoiets niet wensenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
belgisch recept he
@chanty : ik bereid het wel een keer voor je hoor(indien gewenst )
komt goedquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh hoe kan ik me zoiets niet wensenEn dan moet ik nu ook nog van Peter aanhoren hoe lekker t was
grrrrr
Of het moet rond die tijd geweest zijn, maar ik heb nergens last van...quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:46 schreef prupke het volgende:
is inet nou zo hoere traag of ligt dat probleem alleen bij mij?
dat zal het zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 06:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Of het moet rond die tijd geweest zijn, maar ik heb nergens last van...
Mogguhquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:38 schreef prupke het volgende:
[..]
dat zal het zijn![]()
Nu is inet weer snel.
Mogguhallemaal
Ramen afplakken, emmer verf openen, verf roeren, emmer tegen muur aanmikken, roller gebruiken om de boel te egaliseren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MogguhBen nog steeds moed aan het vergaren om te beginnen met verven
Foutquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ramen afplakken, emmer verf openen, verf roeren, emmer tegen muur aanmikken, roller gebruiken om de boel te egaliseren.uurtje werk en klaar is PdeHoog
Klussen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
FoutMuren afdoen om de boel te ontvetten, wachten tot alles droog is, voorstrijk erop, wachten tot voorstrijk droog is, muur eerste keer verven, dag wachten, muur tweede keer verven, houtwerk eerste keer verven, nachtje slapen, houtwerk 2e keer verven. Een dagje of 4 doorlooptijd en klaar is P.
Tja....niet mijn ding, maar als ik het niet doe, doet niemand hetquote:
Ik ben de afgelopen jaren dermate vaak verhuisd, met alle klusfestijnen die erbij horen, dat ik mij heb voorgenomen om in mijn eerstvolgende huis niks meer te klussen. Ik spaar wel en laat het een ander doen. Ik ben er bij voorbaat klaar mee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
Tja....niet mijn ding, maar als ik het niet doe, doet niemand het
Dito! Maar denk dat het hier niet gaat werken. Veel te veel eisen, ook van Freudjes kant! Probleem is dat hij geen klus typje isquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren dermate vaak verhuisd, met alle klusfestijnen die erbij horen, dat ik mij heb voorgenomen om in mijn eerstvolgende huis niks meer te klussen. Ik spaar wel en laat het een ander doen. Ik ben er bij voorbaat klaar mee.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren dermate vaak verhuisd, met alle klusfestijnen die erbij horen, dat ik mij heb voorgenomen om in mijn eerstvolgende huis niks meer te klussen. Ik spaar wel en laat het een ander doen. Ik ben er bij voorbaat klaar mee.
Hier is de partner ook het probleem natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef An24 het volgende:
Dito! Maar denk dat het hier niet gaat werken. Veel te veel eisen, ook van Freudjes kant! Probleem is dat hij geen klus typje is![]()
Maar ruzie mag je goed maken....zeker bij het klussen kan dat misschien wel eens interessant zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier is de partner ook het probleem natuurlijk.Die is ook liever lui dan moe. En aangezien ik geen zin heb om alles in mijn eentje te doen, conformeer ik mij naar haar standpunt. De basis van een goed huwelijk blijft immers eensgezindheid...
Goede instellingquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja....niet mijn ding, maar als ik het niet doe, doet niemand het
Met deze opmerking in het achterhoofd, hoop ik nooit meer om een stuk gereedschap bij jullie thuis tegen te komen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef An24 het volgende:
Maar ruzie mag je goed maken....zeker bij het klussen kan dat misschien wel eens interessant zijn
dr was er gister toch iemand in het lenzentopic die er juist een ging kopen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:30 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik plemp het hier ook nog maar even neer, maar mijn Sigma 30mm F 1.4 mag mijn tas verlaten.
Als er iemand intresse heeft stuur dan maar even een PM
Lekker speelgoedquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:37 schreef Marc H het volgende:![]()
![]()
![]()
Als het goed is staat morgen DHL voor mijn deur, met mijn nieuwe monitor![]()
[ afbeelding ]
Samsung 25.5" LCD Syncmaster 2693HM,1920x1200, 3000:1, 5ms, DVI/VGA/HDMI
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:00 schreef Marc H het volgende:
Lichaamsbeweging is gezond (beweren ze)
Klopt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr was er gister toch iemand in het lenzentopic die er juist een ging kopen?
Oeh! das beide erg leuk!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:07 schreef Miss_S het volgende:
Deze week maar eens voor en achter de camera klimmen
Lol! Je vertrekt komende nacht?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:15 schreef loehoes het volgende:
Inpak stressWaarom doe ik ook altijd alles op het laatst.
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
Curacao, vier maanden stage lopenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:44 schreef prupke het volgende:
@ loehoes: mag ik vragen wat de bestemming gaat worden?
ah geen vakantie dus ...maar werkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:51 schreef loehoes het volgende:
[..]
Curacao, vier maanden stage lopen
De keuken is inmiddels vetvrijquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:28 schreef prupke het volgende:
[..]
hoe ver ben je al?
of ben je het behang er af aan het kijken
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:43 schreef Marc H het volgende:
Hmm, DHL kan er ook wat van: Wat is de meest efficiënte route om een pakket van Tilburg naar hilversum te krijgen?Die volgt dus gewoon de verkeerde weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is waarschijnlijk verkeerd gesorteerd.
Maarja DHL he!!
Duurt Heel Lang
Dat zou ik ook kunnen.....Als ik het kon
www.robkaag.nl
http://denieuweavonturenvanrobbedoes.blogspot.com/
quote:
Lekker manquote:
Hij is binnen!!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:37 schreef Marc H het volgende:![]()
![]()
![]()
Als het goed is staat morgen DHL voor mijn deur, met mijn nieuwe monitor![]()
[ afbeelding ]
Samsung 25.5" LCD Syncmaster 2693HM,1920x1200, 3000:1, 5ms, DVI/VGA/HDMI
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:56 schreef Marc H het volgende:
[..]
Hij is binnen!!!!
Wat is hij groot....
En het eerste wat me opvalt is niet eens de grootte van de linker, maar de kleuren op de rechter... hoort dit zo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:40 schreef Marc H het volgende:
Zal zo even een fototje maken
Even Dual display goed afstellen
[ afbeelding ]
Links de nieuwe Samsung 2693HM, Rechts de Samsung 225BW (22", 1680x1050)
De webbrowser is fok, op minimale breedte
En op de foto vind ik de kleuren van links mooier, beetje blauw misschien, maar minder dof/vaal dan rechts...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:14 schreef Marc H het volgende:
Op de foto is het verschil veel groter als in het echt. Er zit wel wat kleurverschil in, wat niet zo gek is, het rechter paneel is van januari 2007, en ik moet de grote monitor nog finetunen.
Prettigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:40 schreef Marc H het volgende:
Zal zo even een fototje maken
Even Dual display goed afstellen
[ afbeelding ]
Links de nieuwe Samsung 2693HM, Rechts de Samsung 225BW (22", 1680x1050)
De webbrowser is fok, op minimale breedte
Nou ja, voor mij had dat corset niet gehoeven maar 't model had 't aan. Aan de andere kant was het wellicht een heel andere foto geworden zonder corset, dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mooi
Ik moet toch ook echt eens mijn corset aangaan trekken...
Gewoon doen manquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:26 schreef Marc H het volgende:
Ik weet nog niet of ik ze allebei tegelijk ga gebruiken, ik vind het zo wel een beetje overkill. Hoewel een desktop van 3600x1200 best wel relaxed is
Het past mooi bij haar outfit en van dat soort kleren houd ik welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:50 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij had dat corset niet gehoeven maar 't model had 't aan. Aan de andere kant was het wellicht een heel andere foto geworden zonder corset, dat dan weer wel...
En dank allen, ik ben er ook erg blij mee
Nette setup! Draai zelf ook 4240x1050 en ben daar erg happy mee. Werkt de 26" erg veel lekkerder dan de 22"? Wil zelf eigenlijk ook een 17" vervangen voor een 26"-28" (geen breedbeeld), maar twijfel nog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:26 schreef Marc H het volgende:
Ik weet nog niet of ik ze allebei tegelijk ga gebruiken, ik vind het zo wel een beetje overkill. Hoewel een desktop van 3600x1200 best wel relaxed is
Welkom terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef freud het volgende:
[..]
En ja, ben weer soort van terug op FOT
Even de agenda's trekken online om die primes/zoom test te doenquote:
Ontbijt.. hmmm ik zit nog vol van het bruiloftsdiner van gisterenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 05:55 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
* Xilantof schuift een ontbijtje de slowchat in!
Gefeli! Wanneer is de datumquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ontbijt.. hmmm ik zit nog vol van het bruiloftsdiner van gisterenHet is trouwens best raar, realiseer me ineens dat ik in de fase van trouwerijen en kinderen begin te komen
Nou ik ga voorlopig als gast naar de feestjesquote:
Welkom hier!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:44 schreef dekkered het volgende:
hai![]()
ben een beetje nieuw hier denk ik.
Dit zal wel van pas komen omdenduur.
Eerst bijna om mijn nieuwe dSLR gaan.
bij deze dus alvast
Ik hoor het al. binnen nu en 1,5 jaar ben jij getrouwd!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:04 schreef Chanty het volgende:
Nou ik ga voorlopig als gast naar de feestjesMoet er niet aan denken zeg!
Dan mag ie wel es gaan vragenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. binnen nu en 1,5 jaar ben jij getrouwd!
Dat kan twee weken van te voren en dan gewoon gratis trouwen op de maandag. Daar heb je echt geen 1,5 jaar voor nodig hoor...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:21 schreef Chanty het volgende:
Dan mag ie wel es gaan vragenAl zeg ik dan toch 'nee' :p
10 voor 6 en dan al zo vrolijkquote:
lange tenenquote:
(bedoelt als grapje)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
lange tenen![]()
zo bijna klaar om richitng t zuiden te gaan
Als ik ga trouwen dan doe ik het wel goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan twee weken van te voren en dan gewoon gratis trouwen op de maandag. Daar heb je echt geen 1,5 jaar voor nodig hoor...
Oké, als ik het goed gelezen heb, heb ik Sensor Swap 2 en Eclipe nodig voor de eos 30D. Wel duur trouwens, die swaps. ¤49,95 voor 12 van die dingenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef Marc H het volgende:
Ik gebruik Sensor swabs met de Eclipse vloeistof. Heb ze gebruikt op mijn 10D, 30D, en ook een keer op mijn 40D.
Het stelt niets voor.
¤ 14,-- voor een cleanactie bij de Combi fotozaak in Veendam. ben je de cam 2 dagen uit handen..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oké, als ik het goed gelezen heb, heb ik Sensor Swap 2 en Eclipe nodig voor de eos 30D. Wel duur trouwens, die swaps. ¤49,95 voor 12 van die dingen
Ik wilde op je website kijken, maar dan moet ik inloggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
¤ 14,-- voor een cleanactie bij de Combi fotozaak in Veendam. ben je de cam 2 dagen uit handen..
Probleem is dat ik geen auto heb, en met het OV dit soot zaken doen ik op zijn zachts gezegd klotequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
¤ 14,-- voor een cleanactie bij de Combi fotozaak in Veendam. ben je de cam 2 dagen uit handen..
Die server heeft ook niets meer online staanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:08 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik wilde op je website kijken, maar dan moet ik inloggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |