Waarom doe je een kat weg?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:52 schreef prupke het volgende:
wat ik dus al riep
poes in de aanbieding*O*
miep klein 10 jaar en carriere van proefpoes doorstaan.
beest kan alles aan
fotoggrafische dingen mag je hier ook kwijt
Gelukkig zijn er ook mensen die nog even van de laatste daagjes vakantie genietenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:38 schreef Chanty het volgende:
Ik heb gewoon spierpijn in mijn arm van het tentamens maken gisteren en vandaagMoet toch wat minder verkrampt mijn pen vasthouden
Er zijn ook mensen die nog even van een dagje werken genietenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen die nog even van de laatste daagjes vakantie genieten
*klik*quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:27 schreef prupke het volgende:
echooooooo
Wat, geen spaarlamp? Dat kan je 20 watt besparen!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
25Watt softtone lampje
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:18 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wat, geen spaarlamp? Dat kan je 20 watt besparen!!!
I feel the disturbance in the Forcequote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakantie
NICEquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:32 schreef kvdv het volgende:
* kvdv loves 24mm op de full-frame film SLR:
[ afbeelding ]
Geniet er van P.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakantie
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Geniet er van P.
Hier nog tot en met maandag, dan ist weer afgelopen met de lol! Maaaarrrrr op 1 september weer feest, want dan gaat de beugel er uit
Zou ook nog een 2000W lamp kunnen ophangenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
Xila..... 25Watt softtone lampje was genoeg.... sjeezzz zet die mafkees een 1000Watt bouwlamp op je knar..
* HMaster-II pot koffie confisqueere en die meteen leeg drinkt
Wow tofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Geniet er van P.
Hier nog tot en met maandag, dan ist weer afgelopen met de lol! Maaaarrrrr op 1 september weer feest, want dan gaat de beugel er uit
Die grote grijns geloof ik gelijk, maar dat blinkertje dat zit er dan niet meer in hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:35 schreef An24 het volgende:
@ hmaster en Chanty: Ik vind het echt spannend hoor. Tuurlijk heb je wel ongeveer een beeld, maar het zal zeker anders zijn. En de volgende dag moet ik training geven. Sta ik de hele dag:voor de groep
Exact twee jaar geledenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die grote grijns geloof ik gelijk, maar dat blinkertje dat zit er dan niet meer in hoorWel tof
Eindelijk na zolang
Ik kan me nog herinneren dat-ie er in ging
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:35 schreef An24 het volgende:
@ hmaster en Chanty: Ik vind het echt spannend hoor. Tuurlijk heb je wel ongeveer een beeld, maar het zal zeker anders zijn. En de volgende dag moet ik training geven. Sta ik de hele dag:voor de groep
quote:
Zal ff zoeken naar before plaatjes ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:12 schreef Chanty het volgende:
[..]zeker weten. Ik was van t voorjaar als helemaal
![]()
toen de lijmresten van mijn tanden waren gehaald
We krijgen wel wat foto's te zien he
Miss kun je dat gipsgebit krijgen? Ik heb helaas alleen het gipsgebit gekregen bij de tweede keer dat ik de beugel kreeg dus toen stond het niet meer zo scheef. Maar als je echt van het begin de afdruk hebt is dat best tofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Zal ff zoeken naar before plaatjes ook![]()
@ P: klopt, Gambia en de mooie botenplaat
Ja die heeft de ortho wel, van het begin....hmmm ff vragen dan! Goed ideequote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Miss kun je dat gipsgebit krijgen? Ik heb helaas alleen het gipsgebit gekregen bij de tweede keer dat ik de beugel kreeg dus toen stond het niet meer zo scheef. Maar als je echt van het begin de afdruk hebt is dat best tof
Stom he, dat je zo blij kunt zijn met zo iets! Ik begrijp je helemaal. Ik vergat op mijn werk vaak iets prive uit te printen en bij de bieb of supermarkt doen ze het niet altijd. Liep ik dagen/ weken met dat papiertje rondquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:38 schreef Ynske het volgende:k heb een printer gekocht
heerlijk, niet meer naar de bieb moeten om iets uit te printen
niet meer routebeschrijvingen uitprinten
gewoon zelluf doen
ja echt welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Stom he, dat je zo blij kunt zijn met zo iets! Ik begrijp je helemaal. Ik vergat op mijn werk vaak iets prive uit te printen en bij de bieb of supermarkt doen ze het niet altijd. Liep ik dagen/ weken met dat papiertje rondNu kan ik printen, scannen en kopieren, heerlijk
Het lampverwisselperspectiefquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:32 schreef kvdv het volgende:
* kvdv loves 24mm op de full-frame film SLR:
[ afbeelding ]
Nog 1 week en 3 dagenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja echt wel
tof trouwens dat je beugel er bijna uitgaat
Soms onthou ik wel eens watquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:32 schreef An24 het volgende:
@ P: klopt, Gambia en de mooie botenplaat
Vetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:33 schreef prupke het volgende:
Ik ga zondag eens lekker culinair doen en had vandaag al wat inkopen gedaan
heb st jacobs schelpen gehaald (voorgerechtje)
En een varkensribstuk.. Vraagt de slager aan me : weet je hoe en wat van dat stukkie vlees?
Ik : euh ...kookboek
Heeft hij me helemaal uitgelegt hoe ik dat vlees moet bereiden en moet snijden enz
mijn keurslager is echt een goede slager..
en je nodigt heel fot uit om te komen proevenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:33 schreef prupke het volgende:
Ik ga zondag eens lekker culinair doen en had vandaag al wat inkopen gedaan
heb st jacobs schelpen gehaald (voorgerechtje)
En een varkensribstuk.. Vraagt de slager aan me : weet je hoe en wat van dat stukkie vlees?
Ik : euh ...kookboek
Heeft hij me helemaal uitgelegt hoe ik dat vlees moet bereiden en moet snijden enz
mijn keurslager is echt een goede slager..
heel fot is wel te gek natuurlijk hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
en je nodigt heel fot uit om te komen proeven
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef prupke het volgende:
[..]
heel fot is wel te gek natuurlijk he
voorgerecht : st jacobs schelpenop een bedje van rucola met of sinaasappel of citroen dressing.
2e voorgerecht : salade van meloen met uitgebakken bacon met mint en parmazaan![]()
hoofdgerecht : varkensrib uit de oven met rozemarijn en tijm, aardappelen uit de oven met ui knoflook en rozemarijn,witlofsalade
en ws peultjes met worteltjes (gestoomd)
toetje : hmmm moet ik over nadenkenzelfgemaakte tiramisu
er hebben al 4 mensen tegen mij gezegd : witlofsalade = zum kotzen....quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
er hebben al 4 mensen tegen mij gezegd : witlofsalade = zum kotzen....
Maar ze hebben het allemaal lekker opgegeten hoor(ligt ook deels aan de bereiding)
en st jacobs schelpen zijn erg lekker.... ik kan niet uitleggen waar ze naar smaken , maar je zou ze gewoon eens moeten proeven![]()
Of je moet alergisch zijn voor vis?
ok dit heeft niets met fot te maken maar als ik er fotos van ga maken wel
Prup heeft deels wel gelijk. Freudje lustte jaren geen pasta, net zo'n tegenhanger als jij van witlof. Zijn moeder was helemaal verbaast dat hij het bij mij at. Eerlijke ik gaf toen aan dat het vaak toch echt aan de bereiding ligt. Volgens mij won ik daar geen punten meequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik hou echt niet van witlof dus het zou me erg verbazen als ik jouw witlofsalade wel zou lustenDan zou je wel een klein wonder hebben verricht
Die scheloen heb ik nog nooit gehad nee, alleen van gehoord in van die programma's van Hell's kitchen
Zal ze vast ooit eens proeven al ben ik niet zo visserig
Foto's maken mag trouwens wel hoor![]()
Ik ga binnenkort eens proberen of ik een of ander recept uit mijn chocoladekookboek kan maken
pasta heeft wel een neutralere smaak dan witlofquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Prup heeft deels wel gelijk. Freudje lustte jaren geen pasta, net zo'n tegenhanger als jij van witlof. Zijn moeder was helemaal verbaast dat hij het bij mij at. Eerlijke ik gaf toen aan dat het vaak toch echt aan de bereiding ligt. Volgens mij won ik daar geen punten mee![]()
Hier ook veel lekkers maken voor vanavond: lekker verjaardag vieren
Dankjewel. Gaat goedkomen met de zalmrolletjes met tampenade, italiaanse gehaktballetjes, japanse kipsate, tapas en voor de zoete liefhebbers mon chou taart, prrrrquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:16 schreef prupke het volgende:
gefeliciteerd![]()
en veel plezier vanavond
Dan moet je het niet doen neequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
pasta heeft wel een neutralere smaak dan witlofIk krijg t iig niet weg zonder de neiging tot kokhalzen te moeten onderdrukken. Daarom weiger is ook maar altijd beleefd
ik haal altijd de bitterre kern uit de witlof (omdat ik dat echt niet lekker vind) en dan gaat er een gesnipperd uitje doorheen en een gekookt ei, de ene keer doe ik er rozijnen bij de andere keer appel, dit met slasaus en dan mengen maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:20 schreef Ynske het volgende:
witlof rauw is erg bitter ja
k vind t ook niet echt lekker
maar weet wel dat mijn mams ze of doet bakken in gecaramelliseerd sausje
of rauw en dan met slasaus en ketshup
quote:
Dank jequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jaaahhh ook van mij felicidinges
Dat je een grote meid mag worden![]()
![]()
Bedoel je tapenade of is het gewoon echt iets anders?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:25 schreef An24 het volgende:
Dankjewel. Gaat goedkomen met de zalmrolletjes met tampenade, italiaanse gehaktballetjes, japanse kipsate, tapas en voor de zoete liefhebbers mon chou taart, prrrr
Typfoutjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoel je tapenade of is het gewoon echt iets anders?Google geeft net even iets te veel hits terug... Verder
Je had mij nog wel kunnen wijsmaken dat het een afwijkende vorm van tapenade was. Wat dat betreft beschouw ik je nog wel als autoriteit op het gebied van koken.quote:
Ik ga zooooo door de mand vallen vanavondquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had mij nog wel kunnen wijsmaken dat het een afwijkende vorm van tapenade was. Wat dat betreft beschouw ik je nog wel als autoriteit op het gebied van koken.
Dat voorbehoud had ik al meegenomen door het gebruik van 'nog' in mijn vorige post...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef An24 het volgende:
Ik ga zooooo door de mand vallen vanavond![]()
Wil best ff pimpen hoor: Fotografisch verantwoord feestjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat voorbehoud had ik al meegenomen door het gebruik van 'nog' in mijn vorige post...
had iets scherper gemogen....Oh nee doe maar niet..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Wil best ff pimpen hoor: Fotografisch verantwoord feestje![]()
[ afbeelding ]
De framboos is prima scherpquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
had iets scherper gemogen....Oh nee doe maar niet..krijg trek
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Wil best ff pimpen hoor: Fotografisch verantwoord feestje![]()
[ afbeelding ]
Op het water met onweer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:37 schreef Chanty het volgende:
Dat onweer hier![]()
Reden net over de snelweg naar huis maar zowat iedereen ging op de vluchtstrook staan. Regende als een gek en later kwamen er nog dikke hagelstenen naar benedenEn supermooie flitsen
Hadden alleen beter de boot naar huis kunnen pakken
Cool. Last van stof in je doppen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:52 schreef kvdv het volgende:
Jup, lensdoppen zijn wasmachine-compatible.
En zelfs het Canon logo staat er nog onbeschadigd op!
Hier was het ook tof! Het leek wel vuurwerk voor mijn feestje, want het onweer was telkens op dezelfde plekquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:37 schreef Chanty het volgende:
Dat onweer hier![]()
Reden net over de snelweg naar huis maar zowat iedereen ging op de vluchtstrook staan. Regende als een gek en later kwamen er nog dikke hagelstenen naar benedenEn supermooie flitsen
Hadden alleen beter de boot naar huis kunnen pakken
Poes poes poes! Fotoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:54 schreef Chanty het volgende:
Help ik ben verliefd
Op een kitten![]()
En ik wilde eigenlijk nog een half jaar wachten
Iets zegt me dat dat niet gaat lukken
Jaaaa en dan snel wegkapen hequote:
¤250 voor zo'n poezebeest?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jaaaa en dan snel wegkapen he![]()
Vooruit: http://link.marktplaats.nl/188790538 De middelste![]()
Gaan nu kijken
Is nog goedkoop, je betaalt zo 400 - 500quote:
Die van ons waren gewoon gratis, kant en klaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Is nog goedkoop, je betaalt zo 400 - 500Krijg je met raskatten, dit is een kruising. Maar hebben al iets van de prijs afgetroggeld en daarbij is beestje wel ingeënt en al
Ben bij de vorige poes nog een bak geld kwijt geweest omdat ze dat allemaal nog moest en fijn onder de vlooien bleek te zitten (huis ontsmetten).
Wasda?quote:
een feateau? of doet flickr moeilijk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die van ons waren gewoon gratis, kant en klaar
[..]
Wasda?
Ja onze vorig hebben we geruild tegen twee stukken kaasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die van ons waren gewoon gratis, kant en klaar
[..]
Wasda?
tis een heerlijke stad :-)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja onze vorig hebben we geruild tegen twee stukken kaast is maar wat een gek ervoor geeft
BarcelonaDaar hoop ik in het najaar ook nog heen te gaan
Haha dank. En ja, die bevielen enormquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:30 schreef BabblingBrook het volgende:
Nog gefeliciteerd An, beviel de kalender en de fles wijn?
Ik hoop dat ik nu niet te eerlijk benquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Is nog goedkoop, je betaalt zo 400 - 500Krijg je met raskatten, dit is een kruising. Maar hebben al iets van de prijs afgetroggeld en daarbij is beestje wel ingeënt en al
Ben bij de vorige poes nog een bak geld kwijt geweest omdat ze dat allemaal nog moest en fijn onder de vlooien bleek te zitten (huis ontsmetten).
Ik was niet van plan om er mee te fokken en die hele stamboom boeit me ook niks. Wil gewoon een toffe kitten. De beestjes zagen er allemaal prima uit, goed op gewicht, levendig, ook de andere volwassen katten zagen er goed uit. En ik heb op marktplaats nog wel veel hogere tarieven voor kruisingen zien staan. Het kwam verder niet louche over. En toen we Pien kregen was ze noch geent, ontwormd, of ontvlooid. Ze was veel te dun en is echt prima op d'r pootjes terecht gekomenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nu niet te eerlijk benMaar weet je het zeker? Je kan er sowieso niet meer doorfokken. (hoewel ik denk dat je dat niet van plan bent). Daarnaast vind ik dat je niet voor een kruising zou mogen betalen. Zo help je naar mijn mening twee rassen naar de knoppen
Je betaalt voor een niet kruising idd makkelijk die prijs. Daarnaast mag hij al met 8 weken weg en dat is erg vroeg voor raskatten. (normaal pas 5 weken later!) Ze zijn dan nog niet twee keer geent en dat kan ziekte problemen geven. Beetje louche zaak dit volgens mij.
Sorry
Ik know, kwam er vroeger elk jaar maar dat is nu ook alweer 7 jaar geledenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
tis een heerlijke stad :-)
en een tip: ga rond kwart voor 9 naar Parc Guell... dan is er Nie-Mand!
heerlijk rustig
tot de groepen japanners met camera's en tourguide met big-ass speaker binnenstromen...
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om er mee te fokken en die hele stamboom boeit me ook niks. Wil gewoon een toffe kitten. De beestjes zagen er allemaal prima uit, goed op gewicht, levendig, ook de andere volwassen katten zagen er goed uit. En ik heb op marktplaats nog wel veel hogere tarieven voor kruisingen zien staan. Het kwam verder niet louche over. En toen we Pien kregen was ze noch geent, ontwormd, of ontvlooid. Ze was veel te dun en is echt prima op d'r pootjes terecht gekomenIk heb er wel vertrouwen in en dat ik nu geen kat heb voor twee stukken kaas boeit me niet zo heel veel.
weet wel dat als ik ooit nog in barca ga wonen dat het daar op die heuvel is....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik know, kwam er vroeger elk jaar maar dat is nu ook alweer 7 jaar geledenDus tijd om nog es terug te gaan
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
watermeloen met uitgebakken bacon, mint en parmazaan
Errug okquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
watermeloen met uitgebakken bacon, mint en parmazaan
belgisch recept hequote:
Oh hoe kan ik me zoiets niet wensenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
belgisch recept he
@chanty : ik bereid het wel een keer voor je hoor(indien gewenst )
komt goedquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh hoe kan ik me zoiets niet wensenEn dan moet ik nu ook nog van Peter aanhoren hoe lekker t was
grrrrr
Of het moet rond die tijd geweest zijn, maar ik heb nergens last van...quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:46 schreef prupke het volgende:
is inet nou zo hoere traag of ligt dat probleem alleen bij mij?
dat zal het zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 06:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Of het moet rond die tijd geweest zijn, maar ik heb nergens last van...
Mogguhquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:38 schreef prupke het volgende:
[..]
dat zal het zijn![]()
Nu is inet weer snel.
Mogguhallemaal
Ramen afplakken, emmer verf openen, verf roeren, emmer tegen muur aanmikken, roller gebruiken om de boel te egaliseren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MogguhBen nog steeds moed aan het vergaren om te beginnen met verven
Foutquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ramen afplakken, emmer verf openen, verf roeren, emmer tegen muur aanmikken, roller gebruiken om de boel te egaliseren.uurtje werk en klaar is PdeHoog
Klussen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
FoutMuren afdoen om de boel te ontvetten, wachten tot alles droog is, voorstrijk erop, wachten tot voorstrijk droog is, muur eerste keer verven, dag wachten, muur tweede keer verven, houtwerk eerste keer verven, nachtje slapen, houtwerk 2e keer verven. Een dagje of 4 doorlooptijd en klaar is P.
Tja....niet mijn ding, maar als ik het niet doe, doet niemand hetquote:
Ik ben de afgelopen jaren dermate vaak verhuisd, met alle klusfestijnen die erbij horen, dat ik mij heb voorgenomen om in mijn eerstvolgende huis niks meer te klussen. Ik spaar wel en laat het een ander doen. Ik ben er bij voorbaat klaar mee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
Tja....niet mijn ding, maar als ik het niet doe, doet niemand het
Dito! Maar denk dat het hier niet gaat werken. Veel te veel eisen, ook van Freudjes kant! Probleem is dat hij geen klus typje isquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren dermate vaak verhuisd, met alle klusfestijnen die erbij horen, dat ik mij heb voorgenomen om in mijn eerstvolgende huis niks meer te klussen. Ik spaar wel en laat het een ander doen. Ik ben er bij voorbaat klaar mee.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren dermate vaak verhuisd, met alle klusfestijnen die erbij horen, dat ik mij heb voorgenomen om in mijn eerstvolgende huis niks meer te klussen. Ik spaar wel en laat het een ander doen. Ik ben er bij voorbaat klaar mee.
Hier is de partner ook het probleem natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef An24 het volgende:
Dito! Maar denk dat het hier niet gaat werken. Veel te veel eisen, ook van Freudjes kant! Probleem is dat hij geen klus typje is![]()
Maar ruzie mag je goed maken....zeker bij het klussen kan dat misschien wel eens interessant zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier is de partner ook het probleem natuurlijk.Die is ook liever lui dan moe. En aangezien ik geen zin heb om alles in mijn eentje te doen, conformeer ik mij naar haar standpunt. De basis van een goed huwelijk blijft immers eensgezindheid...
Goede instellingquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja....niet mijn ding, maar als ik het niet doe, doet niemand het
Met deze opmerking in het achterhoofd, hoop ik nooit meer om een stuk gereedschap bij jullie thuis tegen te komen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef An24 het volgende:
Maar ruzie mag je goed maken....zeker bij het klussen kan dat misschien wel eens interessant zijn
dr was er gister toch iemand in het lenzentopic die er juist een ging kopen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:30 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik plemp het hier ook nog maar even neer, maar mijn Sigma 30mm F 1.4 mag mijn tas verlaten.
Als er iemand intresse heeft stuur dan maar even een PM
Lekker speelgoedquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:37 schreef Marc H het volgende:![]()
![]()
![]()
Als het goed is staat morgen DHL voor mijn deur, met mijn nieuwe monitor![]()
[ afbeelding ]
Samsung 25.5" LCD Syncmaster 2693HM,1920x1200, 3000:1, 5ms, DVI/VGA/HDMI
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:00 schreef Marc H het volgende:
Lichaamsbeweging is gezond (beweren ze)
Klopt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr was er gister toch iemand in het lenzentopic die er juist een ging kopen?
Oeh! das beide erg leuk!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:07 schreef Miss_S het volgende:
Deze week maar eens voor en achter de camera klimmen
Lol! Je vertrekt komende nacht?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:15 schreef loehoes het volgende:
Inpak stressWaarom doe ik ook altijd alles op het laatst.
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
Curacao, vier maanden stage lopenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:44 schreef prupke het volgende:
@ loehoes: mag ik vragen wat de bestemming gaat worden?
ah geen vakantie dus ...maar werkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:51 schreef loehoes het volgende:
[..]
Curacao, vier maanden stage lopen
De keuken is inmiddels vetvrijquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:28 schreef prupke het volgende:
[..]
hoe ver ben je al?
of ben je het behang er af aan het kijken
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:43 schreef Marc H het volgende:
Hmm, DHL kan er ook wat van: Wat is de meest efficiënte route om een pakket van Tilburg naar hilversum te krijgen?Die volgt dus gewoon de verkeerde weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is waarschijnlijk verkeerd gesorteerd.
Maarja DHL he!!
Duurt Heel Lang
Dat zou ik ook kunnen.....Als ik het kon
www.robkaag.nl
http://denieuweavonturenvanrobbedoes.blogspot.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |