Zou ook nog een 2000W lamp kunnen ophangenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
Xila..... 25Watt softtone lampje was genoeg.... sjeezzz zet die mafkees een 1000Watt bouwlamp op je knar..
* HMaster-II pot koffie confisqueere en die meteen leeg drinkt
Wow tofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Geniet er van P.
Hier nog tot en met maandag, dan ist weer afgelopen met de lol! Maaaarrrrr op 1 september weer feest, want dan gaat de beugel er uit
Die grote grijns geloof ik gelijk, maar dat blinkertje dat zit er dan niet meer in hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:35 schreef An24 het volgende:
@ hmaster en Chanty: Ik vind het echt spannend hoor. Tuurlijk heb je wel ongeveer een beeld, maar het zal zeker anders zijn. En de volgende dag moet ik training geven. Sta ik de hele dag:voor de groep
Exact twee jaar geledenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die grote grijns geloof ik gelijk, maar dat blinkertje dat zit er dan niet meer in hoorWel tof
Eindelijk na zolang
Ik kan me nog herinneren dat-ie er in ging
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:35 schreef An24 het volgende:
@ hmaster en Chanty: Ik vind het echt spannend hoor. Tuurlijk heb je wel ongeveer een beeld, maar het zal zeker anders zijn. En de volgende dag moet ik training geven. Sta ik de hele dag:voor de groep
quote:
Zal ff zoeken naar before plaatjes ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:12 schreef Chanty het volgende:
[..]zeker weten. Ik was van t voorjaar als helemaal
![]()
toen de lijmresten van mijn tanden waren gehaald
We krijgen wel wat foto's te zien he
Miss kun je dat gipsgebit krijgen? Ik heb helaas alleen het gipsgebit gekregen bij de tweede keer dat ik de beugel kreeg dus toen stond het niet meer zo scheef. Maar als je echt van het begin de afdruk hebt is dat best tofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Zal ff zoeken naar before plaatjes ook![]()
@ P: klopt, Gambia en de mooie botenplaat
Ja die heeft de ortho wel, van het begin....hmmm ff vragen dan! Goed ideequote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Miss kun je dat gipsgebit krijgen? Ik heb helaas alleen het gipsgebit gekregen bij de tweede keer dat ik de beugel kreeg dus toen stond het niet meer zo scheef. Maar als je echt van het begin de afdruk hebt is dat best tof
Stom he, dat je zo blij kunt zijn met zo iets! Ik begrijp je helemaal. Ik vergat op mijn werk vaak iets prive uit te printen en bij de bieb of supermarkt doen ze het niet altijd. Liep ik dagen/ weken met dat papiertje rondquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:38 schreef Ynske het volgende:k heb een printer gekocht
heerlijk, niet meer naar de bieb moeten om iets uit te printen
niet meer routebeschrijvingen uitprinten
gewoon zelluf doen
ja echt welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Stom he, dat je zo blij kunt zijn met zo iets! Ik begrijp je helemaal. Ik vergat op mijn werk vaak iets prive uit te printen en bij de bieb of supermarkt doen ze het niet altijd. Liep ik dagen/ weken met dat papiertje rondNu kan ik printen, scannen en kopieren, heerlijk
Het lampverwisselperspectiefquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:32 schreef kvdv het volgende:
* kvdv loves 24mm op de full-frame film SLR:
[ afbeelding ]
Nog 1 week en 3 dagenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja echt wel
tof trouwens dat je beugel er bijna uitgaat
Soms onthou ik wel eens watquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:32 schreef An24 het volgende:
@ P: klopt, Gambia en de mooie botenplaat
Vetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:33 schreef prupke het volgende:
Ik ga zondag eens lekker culinair doen en had vandaag al wat inkopen gedaan
heb st jacobs schelpen gehaald (voorgerechtje)
En een varkensribstuk.. Vraagt de slager aan me : weet je hoe en wat van dat stukkie vlees?
Ik : euh ...kookboek
Heeft hij me helemaal uitgelegt hoe ik dat vlees moet bereiden en moet snijden enz
mijn keurslager is echt een goede slager..
en je nodigt heel fot uit om te komen proevenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:33 schreef prupke het volgende:
Ik ga zondag eens lekker culinair doen en had vandaag al wat inkopen gedaan
heb st jacobs schelpen gehaald (voorgerechtje)
En een varkensribstuk.. Vraagt de slager aan me : weet je hoe en wat van dat stukkie vlees?
Ik : euh ...kookboek
Heeft hij me helemaal uitgelegt hoe ik dat vlees moet bereiden en moet snijden enz
mijn keurslager is echt een goede slager..
heel fot is wel te gek natuurlijk hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
en je nodigt heel fot uit om te komen proeven
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef prupke het volgende:
[..]
heel fot is wel te gek natuurlijk he
voorgerecht : st jacobs schelpenop een bedje van rucola met of sinaasappel of citroen dressing.
2e voorgerecht : salade van meloen met uitgebakken bacon met mint en parmazaan![]()
hoofdgerecht : varkensrib uit de oven met rozemarijn en tijm, aardappelen uit de oven met ui knoflook en rozemarijn,witlofsalade
en ws peultjes met worteltjes (gestoomd)
toetje : hmmm moet ik over nadenkenzelfgemaakte tiramisu
er hebben al 4 mensen tegen mij gezegd : witlofsalade = zum kotzen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |