Dank jequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jaaahhh ook van mij felicidinges
Dat je een grote meid mag worden![]()
![]()
Bedoel je tapenade of is het gewoon echt iets anders?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:25 schreef An24 het volgende:
Dankjewel. Gaat goedkomen met de zalmrolletjes met tampenade, italiaanse gehaktballetjes, japanse kipsate, tapas en voor de zoete liefhebbers mon chou taart, prrrr
Typfoutjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoel je tapenade of is het gewoon echt iets anders?Google geeft net even iets te veel hits terug... Verder
Je had mij nog wel kunnen wijsmaken dat het een afwijkende vorm van tapenade was. Wat dat betreft beschouw ik je nog wel als autoriteit op het gebied van koken.quote:
Ik ga zooooo door de mand vallen vanavondquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had mij nog wel kunnen wijsmaken dat het een afwijkende vorm van tapenade was. Wat dat betreft beschouw ik je nog wel als autoriteit op het gebied van koken.
Dat voorbehoud had ik al meegenomen door het gebruik van 'nog' in mijn vorige post...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef An24 het volgende:
Ik ga zooooo door de mand vallen vanavond![]()
Wil best ff pimpen hoor: Fotografisch verantwoord feestjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat voorbehoud had ik al meegenomen door het gebruik van 'nog' in mijn vorige post...
had iets scherper gemogen....Oh nee doe maar niet..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Wil best ff pimpen hoor: Fotografisch verantwoord feestje![]()
[ afbeelding ]
De framboos is prima scherpquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
had iets scherper gemogen....Oh nee doe maar niet..krijg trek
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Wil best ff pimpen hoor: Fotografisch verantwoord feestje![]()
[ afbeelding ]
Op het water met onweer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:37 schreef Chanty het volgende:
Dat onweer hier![]()
Reden net over de snelweg naar huis maar zowat iedereen ging op de vluchtstrook staan. Regende als een gek en later kwamen er nog dikke hagelstenen naar benedenEn supermooie flitsen
Hadden alleen beter de boot naar huis kunnen pakken
Cool. Last van stof in je doppen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:52 schreef kvdv het volgende:
Jup, lensdoppen zijn wasmachine-compatible.
En zelfs het Canon logo staat er nog onbeschadigd op!
Hier was het ook tof! Het leek wel vuurwerk voor mijn feestje, want het onweer was telkens op dezelfde plekquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:37 schreef Chanty het volgende:
Dat onweer hier![]()
Reden net over de snelweg naar huis maar zowat iedereen ging op de vluchtstrook staan. Regende als een gek en later kwamen er nog dikke hagelstenen naar benedenEn supermooie flitsen
Hadden alleen beter de boot naar huis kunnen pakken
Poes poes poes! Fotoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:54 schreef Chanty het volgende:
Help ik ben verliefd
Op een kitten![]()
En ik wilde eigenlijk nog een half jaar wachten
Iets zegt me dat dat niet gaat lukken
Jaaaa en dan snel wegkapen hequote:
¤250 voor zo'n poezebeest?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jaaaa en dan snel wegkapen he![]()
Vooruit: http://link.marktplaats.nl/188790538 De middelste![]()
Gaan nu kijken
Is nog goedkoop, je betaalt zo 400 - 500quote:
Die van ons waren gewoon gratis, kant en klaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Is nog goedkoop, je betaalt zo 400 - 500Krijg je met raskatten, dit is een kruising. Maar hebben al iets van de prijs afgetroggeld en daarbij is beestje wel ingeënt en al
Ben bij de vorige poes nog een bak geld kwijt geweest omdat ze dat allemaal nog moest en fijn onder de vlooien bleek te zitten (huis ontsmetten).
Wasda?quote:
een feateau? of doet flickr moeilijk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die van ons waren gewoon gratis, kant en klaar
[..]
Wasda?
Ja onze vorig hebben we geruild tegen twee stukken kaasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die van ons waren gewoon gratis, kant en klaar
[..]
Wasda?
tis een heerlijke stad :-)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja onze vorig hebben we geruild tegen twee stukken kaast is maar wat een gek ervoor geeft
BarcelonaDaar hoop ik in het najaar ook nog heen te gaan
Haha dank. En ja, die bevielen enormquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:30 schreef BabblingBrook het volgende:
Nog gefeliciteerd An, beviel de kalender en de fles wijn?
Ik hoop dat ik nu niet te eerlijk benquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Is nog goedkoop, je betaalt zo 400 - 500Krijg je met raskatten, dit is een kruising. Maar hebben al iets van de prijs afgetroggeld en daarbij is beestje wel ingeënt en al
Ben bij de vorige poes nog een bak geld kwijt geweest omdat ze dat allemaal nog moest en fijn onder de vlooien bleek te zitten (huis ontsmetten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |