em verkeerde topic?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:55 schreef freud het volgende:
Ook lekker. De DVI ingang van mijn 22" schatje is kaduk. Gelukkig wil de andere ingang nog wel gegevens ontvangen. Terug naar de mediamarkt. Even kijken of ik hem kan ruilen voor een 24". Ook dit weekend even kijken of ik tijd hem om de raptor erin te schroeven, meerrrrrrrrrrrrr schnelheit jah!!
Mooi speelgoedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:23 schreef dekkered het volgende:
trouwens binnenkort ook foto's en foto vraagjes van mijn kant.
Heb een uur geleden deze bestelt
Nee, ben was vaak hier, maar weer beetje terug, en dan mag je slowchattend godv*eren hierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:17 schreef dekkered het volgende:
em verkeerde topic?![]()
of is dit ook een computer topic?
Leuk setjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:23 schreef dekkered het volgende:
trouwens binnenkort ook foto's en foto vraagjes van mijn kant.
Heb een uur geleden deze bestelt
Dit is de SC. Daar mag je ook over zijdelings-aan-fotografie-verwante dingen ouwehoeren. Ook over dingen die totaal niet met fotografie te maken hebben trouwens. Eigenlijk dus over alles wat in je opkomtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
em verkeerde topic?![]()
of is dit ook een computer topic?
o oke dacht al (wist wel wat slowchat was maar dacht dat het meestal wel een beetje met het onderwerp waar het instaat moest mee te maken hebben)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is de SC. Daar mag je ook over zijdelings-aan-fotografie-verwante dingen ouwehoeren. Ook over dingen die totaal niet met fotografie te maken hebben trouwens. Eigenlijk dus over alles wat in je opkomt
bedoel binnenkort mischien ook vragen van mij kant van hoe kan ik dit doen of hoe kan ik dat verbeterenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi speelgoedFeli
En wat was je vraag?
Ik zit dusdanig dicht bij KE met mijn werk dat ik gewoon de spullen ga halen meestalquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:23 schreef Joannie88 het volgende:
Ach, laat ik ook eens in het sc-topic binnenkomen. Hoorde dat hier altijd hele goeie koffie is![]()
Hebben er trouwens meer mensen last van de lange levertijd van Kamera-Express? Ik wacht al 2 weken op mn Crumpler Pretty Boy...Die schijnt nog steeds 'in bestelling' te zijn. Gelukkig wilden ze m'n camera wel eerder versturen, anders had ik die nu ook nog niet gehad.
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:34 schreef Joannie88 het volgende:
Ja, dat is inderdaad handig. Denk dat ik, wanneer ik een autootje heb, ook maar overstap naar Konijnenberg, is een stuk dichterbij. Maarja, bij KE was het dit keer goedkoper, dus dan moet je er blijkbaar wat voor over hebben.
Altijd goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaHelaas wel. Als troost dan maar een bakkie handgezette dubbele espresso?
Ga je wel van stuiteren hoorquote:
Dat wordt dan geen foto's meer maken vanavond, zal de IS wel niet tegenop kunnenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga je wel van stuiteren hoorHet is vrij straf spul, beter bekend als terror-koffie
bahquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:23 schreef prupke het volgende:
ug
ben al 2 dagen hondsberoerd.... verkouden keelpijn enz....
En verder is alles goed
dank jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
bahBeterschap
en nu naar bed en je goed laten verzorgen
ziek is ziek hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
dank je
ben klaar wakker en ik moet nog 2 dagen werken voor ik echt ziek voor pampus kan gaan liggen
en ws heb ik mijn wederhelft ook al ziekgemaakt....helaas
yupquote:
Gevalletje twee tampons in je neus stoppen zodat de boeken niet onderdruppelen dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:04 schreef prupke het volgende:
[..]
yupheb je helemaal gelijk in
maar vakanties en dan 2 man personeel is echt te weinig .....
hart voor de zaak enz
Alles sal reg kom
dank jequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gevalletje twee tampons in je neus stoppen zodat de boeken niet onderdruppelen dus![]()
Sterkte morgen dan iig met werken. Ik ga lekker maffen. Morgen het behang eraf trekken bij P.
quote:
Laat en donkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:10 schreef loehoes het volgende:
Live vanaf Curacao, hoe gaat het daar?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Net al gezellig het plafond nog ff staan witten
![]()
Ik heb net een pakje naar je toe gestuurdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:10 schreef loehoes het volgende:
Live vanaf Curacao, hoe gaat het daar?
Ik zit me lam te F5-en in K&Wquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heb wat plekken gemist geloof ik
Nou ja...dan zo nog maar een keer
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zit me lam te F5-en in K&WOpschieten foto serie plaatsen daaro.
Een showcase hier dan?quote:
Een showcase waarvan? Chanty die aan het behangkrabben is? Of ik die een plafond sta te witten? klotewerk trouwens...blij dat het achter de rug isquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een showcase waarvan? Chanty die aan het behangkrabben is? Of ik die een plafond sta te witten? klotewerk trouwens...blij dat het achter de rug isMoest een tweede keer en je ziet gewoon echt niet meer waar je gebleven bent
Maar ik ben superblij met Chanty's hulpMorgen komt de behanger en dan gaat er glasvliesbehang tegen de muur en dan zondag komt-ie verven en dan hoef ik alleen nog de deurposten en plintjes te doen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
![]()
PdeHoog... Dat kan toch echt niet hier... Daar hebben we [KPD] voor
![]()
![]()
Sorry P...![]()
![]()
![]()
Weet je het zeker? Dat spul is hardnekkig. Wij zijn een maand bezig geweest om het eraf te krijgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een showcase waarvan? Chanty die aan het behangkrabben is? Of ik die een plafond sta te witten? klotewerk trouwens...blij dat het achter de rug isMoest een tweede keer en je ziet gewoon echt niet meer waar je gebleven bent
Maar ik ben superblij met Chanty's hulpMorgen komt de behanger en dan gaat er glasvliesbehang tegen de muur en dan zondag komt-ie verven en dan hoef ik alleen nog de deurposten en plintjes te doen
Warm vooralquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:16 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Laat en donkerHoe is het daar?
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:09 schreef dekkered het volgende:
Zo ik heb alles bij elkaar nu.
ga straks ff wat foto's schieten en als die een beetje fatsoenlijk zijn zal ik er een paar online zetten.
Kijken wat voor gratis advies jullie voor mij hebben
zo ben ik weer.quote:
knal maar lekker in een testcase hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
zo ben ik weer.
Was net al bang dat er nu al een vuiltje op de lens zat, gelukkig zat het puur op het stuk waar de zoeker zit alleen op dus dat heb ik met een watte staafje kunnen weghalen.
Eerst nog even men laptop zo aan het netwerk leggen zodat ik ze van de pc van men pa kan halen (heb nog geen card reader dus das makkelijk) en dat ik denet zag zaten er wel mooie bij. en ook nog een paar waar ik een vraag over heb om het te verhelpen.
dus zometeen een update met foto's en vraag.
(zal ik anders een testcase aanmaken?)
Als het goed is, hoeft het er niet meer af hierquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:55 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Dat spul is hardnekkig. Wij zijn een maand bezig geweest om het eraf te krijgen.
Das bewegingsonscherpte en krijg je weg door je iso te verhogen OF je sluitertijd te verhogen (nu 1/6e, dat zou eigenlijk minimaal 1/50e of misschien zelfs 1/100e meoten zijn)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:18 schreef dekkered het volgende:
Hier het vraagje over die 1ne foto (zo zijn er een paar meer)
Hoe krijg je deze waas weg?(door welke instellling of wat dan ook) (en ik bedoel niet bij deze foto maar bij de volgende keer als ik dit soort foto's ga maken)
[ afbeelding ]
zie rond de kop.
dank!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das bewegingsonscherpte en krijg je weg door je iso te verhogen OF je sluitertijd te verhogen (nu 1/6e, dat zou eigenlijk minimaal 1/50e of misschien zelfs 1/100e meoten zijn)
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:37 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgenwat ziet het er toch lekker uit buiten
Over een paar uurtjes voor het eerst voor de camera
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:37 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgenwat ziet het er toch lekker uit buiten
Over een paar uurtjes voor het eerst voor de camera
Bah werken in het weekendquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik moet gaan werken![]()
net als morgen
Ja echt superweerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel plezierHet is er wel lekker weer voor
Wat voor shoot gaat het worden?
Spannendquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja echt superweer(maar dat betekent ook wel veel mensen daar)
Het wordt een strandshoot
student in de horeca he...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bah werken in het weekendiets wat ik niet van plan ben te doen
Dan maar extreem lange dagen doordeweeks
Maar succes
Maar horeca is wel weer leukquote:
nou als je net zo veel werkt als ik van de zomer is het niet meer leuk hor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar horeca is wel weer leuk
Ik ben trouwens een student die werkt in de buitenschoolse opvang
Gaat je lukkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heel spannend![]()
Maar hoop dat het goed bevalt dat ik het dus vaker ga doen
Misschien kan Oly NL je aan een adresje helpen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:21 schreef taxibabe het volgende:
Avond![]()
Ik mag binnenkort misschien iets gaan fotograferen voor mijn werk, maar waarschijnlijk (ik ga dat nog wel uitproberen) heb ik een grotere zoomlens nodig..
Maar ja die dingen zijn niet goedkoop. Nu weet ik dat je bij Konijnenberg ook lenzen kunt huren, maar die zijn zo te zien alleen voor canon en nikon.
Kan je ook ergens lenzen huren voor een olympus?
http://www.kamera-express.nl/index.php?page=verhuur&subsubtype=&limit=60quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:21 schreef taxibabe het volgende:
Kan je ook ergens lenzen huren voor een olympus?
tnx, ik heb een 40-150 mm...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:17 schreef dvr het volgende:
http://www.kamera-express.nl/index.php?page=verhuur&subsubtype=&limit=60
Ze hebben niet zoveel, ik geloof dat de 150mm f2 de enige telelens is (wel een waanzinnig goede), maar je kunt misschien nog wel wat andere modellen bij ze lospraten.
Ah...weer een FOT-ter van de straat afquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:42 schreef kvdv het volgende:
Vanaf morgen ga ik weer naar school ipv. lopen op straat in oranje polo.
of
?
!
Reken maar van niet... moet iedere dag in totaal 3 uur reizen. Ik verwacht de nodige posts in het straatfotografie topicquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...weer een FOT-ter van de straat af
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:50 schreef kvdv het volgende:
[..]
Reken maar van niet... moet iedere dag in totaal 3 uur reizen. Ik verwacht de nodige posts in het straatfotografie topic
ow, collega afquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:42 schreef kvdv het volgende:
Vanaf morgen ga ik weer naar school ipv. lopen op straat in oranje polo.
of
?
!
Blijf voorlopig nog even zaterdagbesteller.quote:
Wat, een vrouw die 's avonds geen last heeft van koude voeten? Dat mag ik de krant.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:03 schreef prupke het volgende:
avond....
niets is zo klote als ziekzijn en koorts te hebben als het buiten zo warm is.....
ik ben over het algemeen wel een straalkacheltje... maar vandaag was ik net een sauna....quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:38 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wat, een vrouw die 's avonds geen last heeft van koude voeten? Dat mag ik de krant.
Ennieweej, neem een lekker kopje thee.
Bah, beterschap!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:03 schreef prupke het volgende:
avond....
niets is zo klote als ziekzijn en koorts te hebben als het buiten zo warm is.....
Wacht even, hoe zeggen ze dit ook alweer in US?quote:Op maandag 1 september 2008 08:44 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen, gelukkig nog een dagje vrij
En wat is het trouwens raar om foto's van jezelf terug te zien, meestal maak ik ze alleen met de zelfontspanner
quote:Pics or it didn't happen
Maar we zitten niet in USquote:Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wacht even, hoe zeggen ze dit ook alweer in US?
[..]
Moet je toch wachten op de fotoklikkert zijn showkeesjquote:
..... hoezo dat? je kan t ook bij de fotowinkel laten doen, maar dan betaal je extra (veel meer extra) en tis nou niet alsof deze canon onderdoet voor t gemiddelde pro spul.....quote:Op maandag 1 september 2008 12:46 schreef Ronhui het volgende:
geeft dat geen kwaliteitsverlies eigenlijk?
Meer aandacht dan? of voor?quote:Op maandag 1 september 2008 13:01 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Klinkt als een typisch gevalletje van "ik wil meer aandacht"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |