Veel plezierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:37 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgenwat ziet het er toch lekker uit buiten
Over een paar uurtjes voor het eerst voor de camera
Bah werken in het weekendquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik moet gaan werken![]()
net als morgen
Ja echt superweerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel plezierHet is er wel lekker weer voor
Wat voor shoot gaat het worden?
Spannendquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja echt superweer(maar dat betekent ook wel veel mensen daar)
Het wordt een strandshoot
student in de horeca he...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bah werken in het weekendiets wat ik niet van plan ben te doen
Dan maar extreem lange dagen doordeweeks
Maar succes
Maar horeca is wel weer leukquote:
nou als je net zo veel werkt als ik van de zomer is het niet meer leuk hor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar horeca is wel weer leuk
Ik ben trouwens een student die werkt in de buitenschoolse opvang
Gaat je lukkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heel spannend![]()
Maar hoop dat het goed bevalt dat ik het dus vaker ga doen
Misschien kan Oly NL je aan een adresje helpen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:21 schreef taxibabe het volgende:
Avond![]()
Ik mag binnenkort misschien iets gaan fotograferen voor mijn werk, maar waarschijnlijk (ik ga dat nog wel uitproberen) heb ik een grotere zoomlens nodig..
Maar ja die dingen zijn niet goedkoop. Nu weet ik dat je bij Konijnenberg ook lenzen kunt huren, maar die zijn zo te zien alleen voor canon en nikon.
Kan je ook ergens lenzen huren voor een olympus?
http://www.kamera-express.nl/index.php?page=verhuur&subsubtype=&limit=60quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:21 schreef taxibabe het volgende:
Kan je ook ergens lenzen huren voor een olympus?
tnx, ik heb een 40-150 mm...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:17 schreef dvr het volgende:
http://www.kamera-express.nl/index.php?page=verhuur&subsubtype=&limit=60
Ze hebben niet zoveel, ik geloof dat de 150mm f2 de enige telelens is (wel een waanzinnig goede), maar je kunt misschien nog wel wat andere modellen bij ze lospraten.
Ah...weer een FOT-ter van de straat afquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:42 schreef kvdv het volgende:
Vanaf morgen ga ik weer naar school ipv. lopen op straat in oranje polo.
of
?
!
Reken maar van niet... moet iedere dag in totaal 3 uur reizen. Ik verwacht de nodige posts in het straatfotografie topicquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...weer een FOT-ter van de straat af
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:50 schreef kvdv het volgende:
[..]
Reken maar van niet... moet iedere dag in totaal 3 uur reizen. Ik verwacht de nodige posts in het straatfotografie topic
ow, collega afquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:42 schreef kvdv het volgende:
Vanaf morgen ga ik weer naar school ipv. lopen op straat in oranje polo.
of
?
!
Blijf voorlopig nog even zaterdagbesteller.quote:
Wat, een vrouw die 's avonds geen last heeft van koude voeten? Dat mag ik de krant.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:03 schreef prupke het volgende:
avond....
niets is zo klote als ziekzijn en koorts te hebben als het buiten zo warm is.....
ik ben over het algemeen wel een straalkacheltje... maar vandaag was ik net een sauna....quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:38 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wat, een vrouw die 's avonds geen last heeft van koude voeten? Dat mag ik de krant.
Ennieweej, neem een lekker kopje thee.
Bah, beterschap!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:03 schreef prupke het volgende:
avond....
niets is zo klote als ziekzijn en koorts te hebben als het buiten zo warm is.....
Wacht even, hoe zeggen ze dit ook alweer in US?quote:Op maandag 1 september 2008 08:44 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen, gelukkig nog een dagje vrij
En wat is het trouwens raar om foto's van jezelf terug te zien, meestal maak ik ze alleen met de zelfontspanner
quote:Pics or it didn't happen
Maar we zitten niet in USquote:Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wacht even, hoe zeggen ze dit ook alweer in US?
[..]
Moet je toch wachten op de fotoklikkert zijn showkeesjquote:
..... hoezo dat? je kan t ook bij de fotowinkel laten doen, maar dan betaal je extra (veel meer extra) en tis nou niet alsof deze canon onderdoet voor t gemiddelde pro spul.....quote:Op maandag 1 september 2008 12:46 schreef Ronhui het volgende:
geeft dat geen kwaliteitsverlies eigenlijk?
Meer aandacht dan? of voor?quote:Op maandag 1 september 2008 13:01 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Klinkt als een typisch gevalletje van "ik wil meer aandacht"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |