Wie heeft er geld over om zulke onzin te kopenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
http://cgi.ebay.com/Littl(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Lol, als je zulke costuums kan ontwerpenquote:By way of inspiration we thought you might like to see one of our own in-game experiments from Mm Towers:
Robosack
This guy was put together by Costa. He started by mixing a few of the costume items (spot the samurai armour) and then added a handful of decorations (car parts in this case).
Co-opetition noemde Media Molecule het geloof ik. Je moet samenwerken om obstakels te overkomen maar er zit ook een wedstrijd element in. Overigens heb je zoveel verschillende soorten levels en hoef je niet perse overal een wedstrijd van te maken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:54 schreef Mindstate het volgende:
Gespeeld op de Leipzig Game Convention?
Gameplay is dacht ik co-op, volgesn mij zijn sommige levels ook alleen te halen als je samenspeelt
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:44 schreef KoosyNL het volgende:
Kan je meedoen aan een wedstrijd om je eigen kostuum te ontwerpen die dan echt in de game komt
Ik heb het al vaker gezegd... Disfja, ga buiten spelenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:47 schreef disjfa het volgende:
[..]Gewone mensen laten werken voor je en dan nog geld voor de game vragen
En dan nog afvragen waarom kinderarbeid verboden is, als je volwassenen al voor nop voor je kan laten werken
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:47 schreef disjfa het volgende:
[..]Gewone mensen laten werken voor je en dan nog geld voor de game vragen
En dan nog afvragen waarom kinderarbeid verboden is, als je volwassenen al voor nop voor je kan laten werken
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Laat de Fifa 09 demo snel de Playstation store bereiken.
Jij hebt alleen maar online vriendenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:25 schreef DretoX het volgende:
ik vraag me af of deze game leuk word als geen van me vrienden het kopen..![]()
Als je de engelse OPM over 2 weken bij de Bruna haalt krijg je Kratos ook, Voor de geintresseerdenquote:Op maandag 15 september 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee nog niet. Maar die goodies kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden. Alhoewel ik wel graag zo'n ingame Kratos custome wil. Maar niet voor 65 euro natuurlijk.![]()
Als je 'm bij Play besteld krijg je een Nariko custome in ieder geval. Voor de geïnteresseerden.
Ik heb liever een echte sackboyquote:Op maandag 15 september 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee nog niet. Maar die goodies kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden. Alhoewel ik wel graag zo'n ingame Kratos custome wil. Maar niet voor 65 euro natuurlijk.![]()
Als je 'm bij Play besteld krijg je een Nariko custome in ieder geval. Voor de geïnteresseerden.
Ja zou dat ook voor ons werken?quote:Op maandag 15 september 2008 00:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je de engelse OPM over 2 weken bij de Bruna haalt krijg je Kratos ook, Voor de geintresseerden
Waarom niet? ps lees ook even bovenstaand nieuwsberichtquote:Op maandag 15 september 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja zou dat ook voor ons werken?
Zou mooi wezen.
OPM UK is niet 5 euro volgens mij...quote:Op maandag 15 september 2008 00:55 schreef delano.888 het volgende:
Oja over die Kratos, die vast iedereen wil voor die 5 euro moet kunnen toch, engelse OPM halen dus, hebben boekenzaken wel, en Bruna misschien ook...
Kratos Sackboy te krijgen in OPM
Aan een US abbo heb je geen fuck natuurlijk als de goodie bij de UK versie zitquote:Op maandag 15 september 2008 01:02 schreef delano.888 het volgende:
FF rondgezocht, zie nog nergens losse verkoop, maar in NL een US abbo nemen is 129 euro (inclusief demo discs) dus dat is niet een heeeel groot verschil...
US, UK allemaal het zelfdequote:Op maandag 15 september 2008 01:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Aan een US abbo heb je geen fuck natuurlijk als de goodie bij de UK versie zit
Over het algemeen doe je dat door ze te kopenquote:Op maandag 15 september 2008 10:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
IS er een manier om zo'n real life sackboy the krijgen?
Dat is een of andere neppe namaak, niet de echte sackboy.quote:Op maandag 15 september 2008 11:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Over het algemeen doe je dat door ze te kopen
klik
Alleen staat niet bij of ze ze naar de EU leveren.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Frasier ook aan LBP (en de PS3)?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
HDMI is heilig op een Full HD TV en aangezien me Xbox 360 geen HDMI heeft... Ja ik ben echt een graphics-hoer in hart en nieren
quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Toffe shit. Gaan we lekker co-op'en als het moment zover is.
quote:LittleBigPlanet staat voor de deur. Het spel heeft echter een nieuwe releasedatum gekregen. Ditmaal gaat het niet om een negatieve, nieuwe indicatie aangezien de releasedatum is vervroegd en wel naar 24 oktober aanstaande. Het spel zou oorspronkelijk verschijnen op 31 oktober van dit jaar. Hierdoor kunnen we dus een weekje eerder beginnen met het spel.
Vervroegde release, is dat ooit eerder gebeurt in de game geschiedenisquote:
Ja zo vaak.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vervroegde release, is dat ooit eerder gebeurt in de game geschiedenis![]()
droog & waarquote:
quote:LittleBigPlanet gaat goud en krijgt DLC
LittleBigPlanet is het nieuwe paradepaardje voor de PlayStation 3. De game brengt een unieke platform gameplay met zich mee samen met een volledige level-editor zodat je zelf je eigen levels kunt maken.
De game komt pas eind volgende maand uit, maar de game heeft nu al een gouden randje gekregen, wat betekent dat de game helemaal af is. Maar alle content die verscheept wordt is nog maar het begin, de game zal gelijkmatig steeds meer content krijgen. Om te beginnen zal je in de eerste week dat de game in de winkelschappen ligt een uniek t-shirt voor je sackboy of sackgirl kunnen downloaden. Verder zal er voor een beperkte tijd ook een ruimtepak te downloaden zijn, waar je hieronder een afbeelding van ziet.
Lekker soooquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:58 schreef trance_fan het volgende:
de release datum is weer veranderd,
De game komt nu op 22/10
bron : http://www.ps3fanboy.com/tag/littlebigplanet/
quote:Grote LBP feature pas na een update
Eén van de leukste feature voor LittleBigPlanet wordt het samenwerken met vrienden, bijvoorbeeld om online samen levels te creëren.
Offline kun je met vier vrienden samen werken om tot een level te komen, echter zal deze feature online pas later worden toegevoegd. Ontwikkelaar Sam_Protagonist geeft op het PlayStation forum aan dat deze feature niet meteen in de game zit, maar pas na de eerste, grote update toegevoegd zal worden.
Helaas kreeg de update nog geen datum, wel geeft de ontwikkelaar aan dat de game al gold is en dat het team nu verder werkt aan deze content, het is dus goed te weten dat ze er al mee bezig zijn.
iddquote:
Idd niet geheel (of totaal niet) ontopicquote:Op maandag 22 september 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En dat is in dit topic relevant omdat?
Zag deze topic voor het algemeen PS3 tread aan.quote:Op maandag 22 september 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En dat is in dit topic relevant omdat?
Nariko kreeg je ergens anders bijquote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 13:10 schreef disjfa het volgende:
Was dat niet nariko?
Jep, bij pre-order bij Play.comquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nariko kreeg je ergens anders bij
quote:Getting our hands on "Shadow of the LittleBigColossus" left us absolutely awe-struck. Not only was the concept of the level truly outstanding, but the execution was spot-on. Yes, a little more playtesting could be done to make it not as challenging, but to know that such a massive moving level was created in the time of just 24 hours is an incredible achievement.
Heb jij een registratie daar?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog 2800 beta keys voor LBP:
http://gamers.eurogamer.net//giveaways.php?id=24&flush=true
GO GO GO
Probeer eerst m'n inloggegevens op te halen. Maar dat gaat nogal.... shitquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:44 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Heb jij een registratie daar?![]()
I need that key!!
Ik ben nu bij de registratie pagina, maar de knop om verder te gaan is verdwenenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Probeer eerst m'n inloggegevens op te halen. Maar dat gaat nogal.... shit
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:52 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik ben nu bij de registratie pagina, maar de knop om verder te gaan is verdwenen
Jij hebt ruim een half jaar het PS3 topic niet meer bezocht?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:55 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Heb jij bij de weg eik. al een ps3?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:06 schreef kepler het volgende:
ik ga ook proberen een key te bemachtigen, ik neem aan ik iemand hier daarmee gelukkig kan maken?
Kepler, je weet dat ik altijd van je hebt gehouden eh? mijn grote Xbox vriendquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:12 schreef kepler het volgende:
ik ben nu wel ingelogd denk ik
Nu nog de key
ALs je je gegevens PMed, dan kunnen we samen proberen in te loggenquote:
whehe, probleem is dat niet zeker meer weet wat mn paswoord isquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:20 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
ALs je je gegevens PMed, dan kunnen we samen proberen in te loggen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:21 schreef kepler het volgende:
[..]
whehe, probleem is dat niet zeker meer weet wat mn paswoord is
Als je 'm echt niet kwijt raakt houd ik me aanbevolen.quote:
Of mij, ik was er bijna, neehoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 21:57 schreef Kremers het volgende:
Als iemand een key overheeft, PM mij s.v.p
samequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:57 schreef Kremers het volgende:
Als iemand een key overheeft, PM mij s.v.p
Nee nog n ietquote:
Zo niet, geen rampquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Of mij, ik was er bijna, neehoor
one million dollars!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:05 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Nee nog n ietEn ik neem aan dat jij die van jou nu voor veel geld wil verkopen
lijkt mij ook patrickquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:59 schreef Crashcat het volgende:
Het zou pas vies zijn als iemand je een gebruikte key geeft..
Je moet m binnen halen via accountopties enz, zie het fokgames nieuwsbericht (ik ga niet andermans uitleg kopieren)quote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 22:45 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Wie is Patrick?
Wanneer komt die beta eik. op het PSN?
Ik denk van een Japanse uitgever die mijn nick gepikt heeft!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:53 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Koei, koei, koei..... Waar ken ik die naam toch van..
klopt, doe mij 'r ook meteen een!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef morm het volgende:
Iemand die mij een key kan PM'en?
Ze zijn namelijk share-able!!!!
quote:Sorry!Down for maintenance.
Eurogamer.net, Eurogamer.tv, Eurogamer.de, Eurogamer.fr and Eurogamer.pt are all temporarily offline due to unprecedented demand for LittleBigPlanet keys. There are no keys left for this giveaway.
We'll be back very shortly.
Serieus? Dat is wel vreemd danquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef morm het volgende:
Iemand die mij een key kan PM'en?
Ze zijn namelijk share-able!!!!
quote:Promotion codes can only be used once and only by the recipient. You must be 18 years or older to take part in this demo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |