quote:Grote LBP feature pas na een update
Eén van de leukste feature voor LittleBigPlanet wordt het samenwerken met vrienden, bijvoorbeeld om online samen levels te creëren.
Offline kun je met vier vrienden samen werken om tot een level te komen, echter zal deze feature online pas later worden toegevoegd. Ontwikkelaar Sam_Protagonist geeft op het PlayStation forum aan dat deze feature niet meteen in de game zit, maar pas na de eerste, grote update toegevoegd zal worden.
Helaas kreeg de update nog geen datum, wel geeft de ontwikkelaar aan dat de game al gold is en dat het team nu verder werkt aan deze content, het is dus goed te weten dat ze er al mee bezig zijn.
iddquote:
Idd niet geheel (of totaal niet) ontopicquote:Op maandag 22 september 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En dat is in dit topic relevant omdat?
Zag deze topic voor het algemeen PS3 tread aan.quote:Op maandag 22 september 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En dat is in dit topic relevant omdat?
Nariko kreeg je ergens anders bijquote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 13:10 schreef disjfa het volgende:
Was dat niet nariko?
Jep, bij pre-order bij Play.comquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nariko kreeg je ergens anders bij
quote:Getting our hands on "Shadow of the LittleBigColossus" left us absolutely awe-struck. Not only was the concept of the level truly outstanding, but the execution was spot-on. Yes, a little more playtesting could be done to make it not as challenging, but to know that such a massive moving level was created in the time of just 24 hours is an incredible achievement.
Heb jij een registratie daar?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog 2800 beta keys voor LBP:
http://gamers.eurogamer.net//giveaways.php?id=24&flush=true
GO GO GO
Probeer eerst m'n inloggegevens op te halen. Maar dat gaat nogal.... shitquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:44 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Heb jij een registratie daar?![]()
I need that key!!
Ik ben nu bij de registratie pagina, maar de knop om verder te gaan is verdwenenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Probeer eerst m'n inloggegevens op te halen. Maar dat gaat nogal.... shit
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:52 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik ben nu bij de registratie pagina, maar de knop om verder te gaan is verdwenen
Jij hebt ruim een half jaar het PS3 topic niet meer bezocht?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:55 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Heb jij bij de weg eik. al een ps3?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:06 schreef kepler het volgende:
ik ga ook proberen een key te bemachtigen, ik neem aan ik iemand hier daarmee gelukkig kan maken?
Kepler, je weet dat ik altijd van je hebt gehouden eh? mijn grote Xbox vriendquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:12 schreef kepler het volgende:
ik ben nu wel ingelogd denk ik
Nu nog de key
ALs je je gegevens PMed, dan kunnen we samen proberen in te loggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |