Goed nieuwsquote:
quote:
dan staat 'r een beetje relatief veel kort LBP-nieuws achter elkaar, ik zet het wel in een artikel als er meer te melden is over LPBquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom staat het nog niet op de frontpage?
Heb even geen zin om te submitten.
Bij sommige van die plaatjes is de camera standpunt van links-bovenaf en in close-up. Viel me ook al op in een aantal trailers. Erg leuk gedaan maar vraag me af hoe makkelijk dat speelt. Misschien is dat alleen als je filmpjes hebt opgenomen ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer:
http://www.flickr.com/search/?q=littlebigchallenge+002&s=rec&z=t
Ja hoe zit dat nou precies? Kun je wel gewoon met Europese mensen spelen? Of met het oog op levels downloaden etc.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:29 schreef McGilles het volgende:
Mensen hier die het er ook op wagen om hem in het buitenland te bestellen.
http://www.budgetgaming.n(...)big+planet)_PS3.html
Omgerekend 40 euro, daar komt natuurlijk wel verzendkosten bij maar als je met een man of 4 besteld is dit ook te verwaarlozen.
Jepquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:18 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat nou precies? Kun je wel gewoon met Europese mensen spelen? Of met het oog op levels downloaden etc.
Nope, alleen heeft de versie van de VS een leuker hoesjequote:Op zaterdag 6 september 2008 23:15 schreef Mindstate het volgende:
Dus eigenlijk is er geen verschil tussen de Amerikaanse en de Europese versie
quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:40 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Nope, alleen heeft de versie van de VS een leuker hoesje
Jep, er waren berichten dat je in europa met mensen in de VS kon spelen en levels kon delen, maar dit is al ontkrachtquote:Op zondag 7 september 2008 00:06 schreef Mindstate het volgende:
[..]Dan haal ik hem wel uit de VS, dacht eerder berichten gehoord te hebben over verschillen tussen de versies
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=14364quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:58 schreef R_B het volgende:
Waar kunnen we hem nou het beste pre-orderen uit de states?
En 6 dagen eerder binnen als dat die in ned. uit komt, BALLIN'quote:Op zondag 7 september 2008 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=14364
43 euro inclusief verzenden.
Maar dat wil niet zeggend at je hem eerder dan NL hebt. Het duurt 1~2 weken voordat je je bestelling binnen hebt.quote:Op zondag 7 september 2008 14:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En 6 dagen eerder binnen als dat die in ned. uit komt, BALLIN'
De gemiddelde levertijd van die shop is 5 a 6 dagen, dus er is een kans dat je hem eerder binnen hebt.quote:Op zondag 7 september 2008 17:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggend at je hem eerder dan NL hebt. Het duurt 1~2 weken voordat je je bestelling binnen hebt.
In Canada is het 6~7uur vroegerquote:Op zondag 7 september 2008 17:08 schreef Skeletor het volgende:
idd.. ik heb maandag om middernacht(!!) een game besteld en ik had hem gister binnen
Ik ben me bewust van het tijdverschil hoorquote:Op zondag 7 september 2008 17:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
In Canada is het 6~7uur vroegerWel vreemd, want vorige week vrijdag is er een spel op de post gegaan, en ik heb hem nog niet... Dus duurt het voor mij nu 1.5 week.
Hij is niet vanuit Nieuw Zeeland verstuurd, dat word gedaan ter maskeringquote:Op zondag 7 september 2008 17:48 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik ben me bewust van het tijdverschil hoorIk doelde dan ook meer op het feit dat er dus maar 4 en halve dag (108 uur) zat tussen het bestellen en ontvangen.
Maar vaag dat het bij jou zo lang duurt dan. Bij mij is ie overigens dit keer wel vanuit Nieuw Zeeland verstuurd, misschien dat dat sneller is...
WRONG.quote:Op zondag 7 september 2008 17:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
In Canada is het 6~7uur vroegerWel vreemd, want vorige week vrijdag is er een spel op de post gegaan, en ik heb hem nog niet... Dus duurt het voor mij nu 1.5 week.
Ik ga vandaag, samen met 2 vrienden, ook bestellen bij die canadese shopquote:Op maandag 8 september 2008 21:30 schreef Mindstate het volgende:
Geen verschil tussen US en EUR-versie dus
Besteld bij VGP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |