whehe, probleem is dat niet zeker meer weet wat mn paswoord isquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:20 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
ALs je je gegevens PMed, dan kunnen we samen proberen in te loggen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:21 schreef kepler het volgende:
[..]
whehe, probleem is dat niet zeker meer weet wat mn paswoord is
Als je 'm echt niet kwijt raakt houd ik me aanbevolen.quote:
Of mij, ik was er bijna, neehoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 21:57 schreef Kremers het volgende:
Als iemand een key overheeft, PM mij s.v.p
samequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:57 schreef Kremers het volgende:
Als iemand een key overheeft, PM mij s.v.p
Nee nog n ietquote:
Zo niet, geen rampquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Of mij, ik was er bijna, neehoor
one million dollars!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:05 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Nee nog n ietEn ik neem aan dat jij die van jou nu voor veel geld wil verkopen
lijkt mij ook patrickquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:59 schreef Crashcat het volgende:
Het zou pas vies zijn als iemand je een gebruikte key geeft..
Je moet m binnen halen via accountopties enz, zie het fokgames nieuwsbericht (ik ga niet andermans uitleg kopieren)quote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 22:45 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Wie is Patrick?
Wanneer komt die beta eik. op het PSN?
Ik denk van een Japanse uitgever die mijn nick gepikt heeft!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:53 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Koei, koei, koei..... Waar ken ik die naam toch van..
klopt, doe mij 'r ook meteen een!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef morm het volgende:
Iemand die mij een key kan PM'en?
Ze zijn namelijk share-able!!!!
quote:Sorry!Down for maintenance.
Eurogamer.net, Eurogamer.tv, Eurogamer.de, Eurogamer.fr and Eurogamer.pt are all temporarily offline due to unprecedented demand for LittleBigPlanet keys. There are no keys left for this giveaway.
We'll be back very shortly.
Serieus? Dat is wel vreemd danquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef morm het volgende:
Iemand die mij een key kan PM'en?
Ze zijn namelijk share-able!!!!
quote:Promotion codes can only be used once and only by the recipient. You must be 18 years or older to take part in this demo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |