weet ik het.. heb er zelden eentje, probeer er nooit een te halen maar iedereen juicht altijd, dus ik ook...quote:
wat mij betreft wel, ben al goed op dreefquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:43 schreef Klonk het volgende:
is het al tijd voor de vrijdagmiddagmeligheid ?
Die heb ik niet hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
mensen met fipos moeten naaktfotos van zichzelf plaatsen
Een rel-topique!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:43 schreef Klonk het volgende:
is het al tijd voor de vrijdagmiddagmeligheid ?
Lang leve digitale camera'squote:
Zeer goed planquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
mensen met fipos moeten naaktfotos van zichzelf plaatsen
Willen we de regel ook voor muckers?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:54 schreef Klonk het volgende:
ik maak never nada nooit geen fipo's en daar mogen jullie best blij mee zijn
Ja, maar jij hebt de LaPo al iedere keerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:54 schreef Klonk het volgende:
ik maak never nada nooit geen fipo's en daar mogen jullie best blij mee zijn
ik ontken allesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Willen we de regel ook voor muckers?
Als ie bevaltquote:
Nog 5,5 uurquote:
Zolang hoef ik al niet meer, maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog 5,5 uur
Lang leve de flexibele werktijden
Heb ik ook niet bij mequote:
Door wie?? ben alleenquote:
wat nouquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang hoef ik al niet meer, maar
tnx. Ik vind hem wat donker worden zo klein.. misschien is het alleen ff wennen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik ook niet bij me
[..]
Door wie?? ben alleen
Ik vind je UI mooi Dream
Volgens mij herken ik dat plaatje, dat stukje wit rechts is een eenhoorn toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx. Ik vind hem wat donker worden zo klein.. misschien is het alleen ff wennen.
Enneh.. met photoshop kom je al een heel eind hoor
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:04 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al bijna weekend dan?
Jep. Lang leve googlequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij herken ik dat plaatje, dat stukje wit rechts is een eenhoorn toch?
Goedemorgen.
Breng maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah! We hebben weer eens gebak
Voordeel van in een groot bedrijf werkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah! We hebben weer eens gebak
Moet tot een uur of half 3 / 3, maar dat duurt nog zo langquote:
Als we met zijn allen hopen gaat het vast snellerquote:
Of het nadeelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Voordeel van in een groot bedrijf werken![]()
Gewoon declarerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Kost met je verjaardag wel een hoop centen ja.
En zoveel taart, het is op de duur ook niet lekker meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Kost met je verjaardag wel een hoop centen ja.
Kom maar halenquote:
Veel te verquote:
quote:
Email?quote:
welke is het eigenlijk...quote:
mag ookquote:
Team Building is een goede aftrekpostquote:
Ik krijg hem niet attachedquote:
dan doe maar een naaktfoto van jezelfquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet attached
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet attached
Probleem opgelost. Marc komt hem halen, en bezorgt een stukje bij mij en de rest bij LLquote:
Perfecte oplossing dacht ik zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Probleem opgelost. Marc komt hem halen, en bezorgt een stukje bij mij en de rest bij LL
Een ochtend-foto? Zie foboquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan doe maar een naaktfoto van jezelf
Strak planquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Probleem opgelost. Marc komt hem halen, en bezorgt een stukje bij mij en de rest bij LL
Ik zei NAAKTquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een ochtend-foto? Zie fobo
Mag in dan naar Eindhoven?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
En Geleenquote:
Ik mocht niet gemeen doen over Limboland, maar mijn inentignen schijnen nog niet te werkenquote:
Limbabwe is uitgeroeid van alle ziektes,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mocht niet gemeen doen over Limboland, maar mijn inentignen schijnen nog niet te werken
Erger nog, ik kom morgen alquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Limbabwe is uitgeroeid van alle ziektes,
De hollanders komen pas weer met carnaval
Pas als je klaar bentquote:
Wat leuk!quote:
Die IS naakt!quote:
Kijk, daar hebben we het knelpuntquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die IS naakt!
ok, je ziet niet alles ...
Ervaring meequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:56 schreef Klonk het volgende:
een lijmklem op je ballen, dat is pas een knelpunt...
Voor marc?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:33 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike gaat beddegoed verschonen
niet per sequote:
quote:
het zit niet voor niets in GC natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:12 schreef Ladylike het volgende:
DaMart
trouwens.. moet hier niet eens in gemod worden? vertel hier iets over je school leven #2
wat een chattopic is dat zeg
Dat dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:17 schreef Klonk het volgende:
heb het topic dichtgepleurd, was de moeite van het opruimen niet waard
Pics van je wasbordjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
Allemaal.
Net alweer heerlijk gesport![]()
.
Als ik er ooit eentje krijg, dan laat ik het wel weten!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pics van je wasbordje
sorrie, ik val echt iedere vent lastig geloof ik![]()
Mannen die mij lastig vallen krijgen er spijt vanquote:
Graag, ik heb mijn diploma als juryl-lid van vleeskeuringenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik er ooit eentje krijg, dan laat ik het wel weten!
het wasbord zit nu nog tussen het vlees van mijn love handles verborgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Graag, ik heb mijn diploma als juryl-lid van vleeskeuringen
Hey Pheno
owh, lekker!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, met ei en bieslook
waar zit jij in gods naam??quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar zit jij in gods naam??
ik dacht dat ik al erg was....
He! LL, straks lekker ijsje eten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mannen die mij lastig vallen krijgen er spijt van
What's cooler than being cool? Icecold!quote:
Zuidpool toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar zit jij in gods naam??
ik dacht dat ik al erg was....
Heineken Zeroquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
What's cooler than being cool? Icecold!
Nep-kapitein dat het is.. met zijn witte plakbaard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:59 schreef Klonk het volgende:
kapitein Iglo weet er alles van
quote:
Hoe weet je dat nou weer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
He! LL, straks lekker ijsje eten?
Heinekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heineken Zero
Hoewel Corona lekkerder is.
Indahquote:
Ik weet alles (A)quote:
Desperado'squote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heineken Zero
Hoewel Corona lekkerder is.
Ow dan kun jij me vast vertellen wanneer mn collega komt (die om 11 uur hier had moeten zijn)quote:
Die staat in de bezemkast, met een andere vrouw!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow dan kun jij me vast vertellen wanneer mn collega komt (die om 11 uur hier had moeten zijn)
Heineken Import (maar lokaal gebrouwen ...) smaakt beterder dan Heineken in Nederland..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heineken![]()
Ga dan je bier maken uit een openbaar riool daar, dat zal waarschijnlijk lekker zijn
Hij komt iets laterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow dan kun jij me vast vertellen wanneer mn collega komt (die om 11 uur hier had moeten zijn)
Blijkbaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij Ze komt iets later
quote:
Das al snel, want heineken hier is echt smerigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heineken Import (maar lokaal gebrouwen ...) smaakt beterder dan Heineken in Nederland..
* indahnesia.com is het daar mee eensquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al snel, want heineken hier is echt smerig
Gelukkig maar, en het verklaart ook wel dat je het dan daar drinktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com is het daar mee eens
En wat ga je dan doen?quote:
dan heb ik een minder goed uitzicht op dit moment.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:45 schreef Pheno het volgende:
Tieten!
kan moeilijk Heineken gaan drinken als Brabander natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en het verklaart ook wel dat je het dan daar drinkt
quote:
ja, dan kan hij zijn pooierbaan weer uitoefenen.quote:
Eerst richting huis en kapper daarna zie ik verderquote:
Spannend!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst richting huis en kapper daarna zie ik verder
Neequote:
Dat overleef je wel, aanstellerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Morgen wel naar limboland. Dat is wel spannend![]()
Jij nog plannen?
Weer een massage scoren van de baas?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:59 schreef Ladylike het volgende:
ik moet dit weekend weer werken
Hebben een feestje
Er worden 100 man verwacht.. help...
Ik hoop het tochquote:
Lijk me toch wel relaxt. Hoe later op de avond hoe meer ontspannen de gasten toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:59 schreef Ladylike het volgende:
ik moet dit weekend weer werken
Hebben een feestje
Er worden 100 man verwacht.. help...
dat verschilt... sommigen zijn lastig met alcohol op hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijk me toch wel relaxt. Hoe later op de avond hoe meer ontspannen de gasten toch?
Lief kijken, dan vast welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop het toch
Die vent heeft gouden handjes
Als ik op zn schoot ga zitten dan weet ie al genoegquote:
Ik ookquote:
woensdag pasquote:
troost je, je bent dus niet de enigequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook
Ik moet werken dit weekend
Die twee zinnen bij elkaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
woensdag pas
[..]
troost je, je bent dus niet de enige
Dat geldt bij elke man zo??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik op zn schoot ga zitten dan weet ie al genoeg
Valt me mee dat hij dan alleen maar gaat masserenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik op zn schoot ga zitten dan weet ie al genoeg
quote:
Mja sorryquote:
iig wel bij mn baasquote:
wie zegt dat dan, dattie alleen maar masseert?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij dan alleen maar gaat masseren
Met zijn genotsknots zekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
iig wel bij mn baas
[..]
wie zegt dat dan, dattie alleen maar masseert?![]()
Ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
iig wel bij mn baas
[..]
wie zegt dat dan, dattie alleen maar masseert?![]()
quote:
okay.. je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:11 schreef Fha het volgende:
[..]
IkWant het is nog veel te vroeg.. ik kan er nog niet mee om gaan.
zelfreflectiequote:
Wat? Slikken kreng, mond open!quote:
Ik was deze keer niet begonnen, goed van mij hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:17 schreef Klonk het volgende:
goh, het gaat over sex, welk een opmerkelijke wending
als de thee net iets dikker van substantie was zou ik me zorgen gaan makenquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, zorg eerst eens dat ik wat te slikken heb.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
als de thee net iets dikker van substantie was zou ik me zorgen gaan maken
volgens mij word hier vaker over sex gepraat dan in de SC van sexquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was deze keer niet begonnen, goed van mij he
Ik ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gatver..
Ik krijg altijd meteen het beeld voor me
Sex en koffie zijn ook 2 dingen die je goed kunt combinerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij word hier vaker over sex gepraat dan in de SC van sex
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
De hond moet uit. Have fun.![]()
Ik lees zo wel even terug.
Arme jij..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:21 schreef Ladylike het volgende:
doei bengel
wandel ze...
Oeh friettent is al open
toch wel gemeen.. ik ben gek op frietjes en nou werk ik tegenover een snackbar
quote:
Ik weet niet wat we eten, eet bij mn schoonouders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Arme jij..Ik denk dat ik vanavond ook maar patat ga halen.
voor mij was het wel amusantquote:
Jullie kunnen echt geen dag zonder elkaar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet niet wat we eten, eet bij mn schoonouders.
Ze zijn al 2 weken bij ons geweest, gaan we voor de verandering vanavond naar hun huis
ik ben thuisquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor mij was het wel amusant
Ik wil naar huis
Niet in de tijd van BrandXquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij word hier vaker over sex gepraat dan in de SC van sex
Zeg dat tegen mn ventquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Jullie kunnen echt geen dag zonder elkaar?
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:25 schreef Klonk het volgende:
geef mij maar weer de schuld
Met een beetje geluk ga je dan ook nog een keer naar een concert van de toppers of sugar lee!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:27 schreef Klonk het volgende:
ik hopelijk de komende tijd wat minder thuis, ga zoals het er nu uitziet vrijwilligers werk doen met mensen met een verstandelijke handicap, word wel grappig winkelen en zwemmen enzo met een bende kwijlende mongolen
niet negatief bedoeld trouwens, dat mongolen, dat zijn ze nu eenmaal, syndroom van down dus.
Oohw vandaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mn vent
Zn moeder heeft megeholpen met de verhuizing van ons.. en nu is het onze beurt om hen te helpen met de tuin...
Dat is mn vent dus vandaag doen (hij is huisman) dus ik moet na het werk daar naar toe
Ik lees het al, je hebt er nu al zin inquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:29 schreef Klonk het volgende:
ik weet het, we hebben hier in de buurt elk jaar een muziekfestival voor mensen met een verstandelijke handicap en daar treed de creme de la creme op van de nederlandse muziekindustrie
eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik lees het al, je hebt er nu al zin in![]()
Mja inderdaadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
eigenlijk wel jaje vind nergens zoveel enthousiaste vrolijke niet bezopen mensen
uurtje, station amersfoort?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, zorg eerst eens dat ik wat te slikken heb.
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:36 schreef Klonk het volgende:
enthousiasme als een of andere vage artiest het podium betreed en het publiek begint te gillen alsof Madonna in de winkelstraat aan het strippen is, dat is onbetaalbaar
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:36 schreef Klonk het volgende:
enthousiasme als een of andere vage artiest het podium betreed en het publiek begint te gillen alsof Madonna in de winkelstraat aan het strippen is, dat is onbetaalbaar
Ik heb eindelijk bewijsquote:Pierre schreef in een e-mail het volgende
Je bent een schatje...
volgens mij meent ie het ook nogquote:
Probeer het uit?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij meent ie het ook nog
Ik??quote:
Ja weet ik veel.. heb je weer wat te doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:41 schreef Ladylike het volgende:
Miss wacht ie wel een uur op je...
Echte vrouwen zijn die moeite wel waard
[..]
Ik??
Ohnoes Wolter Kroes had zich afgemeldquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:42 schreef Klonk het volgende:
muziekfestival waar ik niet op de naam kon komen is funpop: http://www.funpop.nl/
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.. heb je weer wat te doen
maar gelukkig hebben we Corry Konings nogquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohnoes Wolter Kroes had zich afgemeld
Hij weet vast niet wattie mist dan. ofzo.quote:
Wat is dan nog het nut van dat festival?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohnoes Wolter Kroes had zich afgemeld
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij weet vast niet wattie mist dan. ofzo.
nee, maar hij vroeg het aan jou hahaquote:
heb nog melk genoeg, dank jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:45 schreef Klonk het volgende:
mischien kan Pheno gewoon even een potje vol ruksel naar je toe sturen
Ik zal je nog erger vertellen.. Zelfs Monique Smit kwam niet en werd vervangen door NIkki!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat is dan nog het nut van dat festival?
dat komt omdat monigue bang was dat ze niet meer naar huis zo mogen maar ergens in een busje werd geduwd, niemand ziet het verschil...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zal je nog erger vertellen.. Zelfs Monique Smit kwam niet en werd vervangen door NIkki!
Gatverdamme, dan is het toch niet meer op smaak. uhh lichaamstemperatuur. uhh.. nouja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:45 schreef Klonk het volgende:
mischien kan Pheno gewoon even een potje vol ruksel naar je toe sturen
thermosflesjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gatverdamme, dan is het toch niet meer op smaak. uhh lichaamstemperatuur. uhh.. nouja.
Ooooo vandaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat komt omdat monigue bang was dat ze niet meer naar huis zo mogen maar ergens in een busje werd geduwd, niemand ziet het verschil...
gewoon nog 2 red bullquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:49 schreef DR34M3R het volgende:
* dr34m3r zit te knikkebollenNog 3 kwartier... hou me nog ff wakker alsjeblieft? Zelfs red bull hielp niet.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zal je nog erger vertellen.. Zelfs Monique Smit kwam niet en werd vervangen door NIkki!
karnemelkquote:
Ik woon aan de grens met limburg (quote:
kantine is dcht nu.quote:
Goedkoopste bij de jumboquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kantine is dcht nu.
* dr34m3r stuurt mail naar huis dat ze veel red bull op boodschappenlijstje zet, zodat ze een voorraadje aan kan leggen op het werk
ik heb meestal de euroshopper van appie.. ook erg lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goedkoopste bij de jumbo
ik ga straks ook weer 4 traytjes halen voor mn baas
Ach, jij woont ook in limburg, nijmegen ok?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, maar hij vroeg het aan jou haha
jumo is 1 cent per blikje goedkoperquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb meestal de euroshopper van appie.. ook erg lekker
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, jij woont ook in limburg, nijmegen ok?
Ik kan ze geen ongelijk geven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:52 schreef Klonk het volgende:
kan natuurlijk ook zo zijn dat de verstandelijk gehandicapten monique gewoon te slecht vonden, ik bedoel ook die mensen hebben een bepaalde standaard
Oh, half Volendam stond op de waalkade. ik ben niet geweest. Palingtroep moeten ze gewoon weer in de zee laten afdrijven!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:52 schreef Klonk het volgende:
kan natuurlijk ook zo zijn dat de verstandelijk gehandicapten monique gewoon te slecht vonden, ik bedoel ook die mensen hebben een bepaalde standaard
Mijn stem heb je.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:55 schreef Ladylike het volgende:
trouwens.. ik vind dat deze [ afbeelding ] hier ook opgenomen moet worden
link?quote:
Ik wil nooit wat uit jouw thermoskan.quote:
1,5 uur. Hou je het zolang vol???quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon aan de grens met limburg () 2 uurtjes, nijmegen?
Misschien heeft hij genoeg voor 2??quote:
Die powerdrank van de aldi schijnt ook wel aardig te zijn, maar zal wel niets bijzonders zijn vergeleken met Redbullquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kantine is dcht nu.
* dr34m3r stuurt mail naar huis dat ze veel red bull op boodschappenlijstje zet, zodat ze een voorraadje aan kan leggen op het werk
De aldi hier is een rotwinkel.. ik kom er eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die powerdrank van de aldi schijnt ook wel aardig te zijn, maar zal wel niets bijzonders zijn vergeleken met Redbull
Mja hier ook inderdaad..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De aldi hier is een rotwinkel.. ik kom er eigenlijk nooit.
Het is dat die hier zo dichtbij ligt, anders liep ik ook liever naar een andere winkel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De aldi hier is een rotwinkel.. ik kom er eigenlijk nooit.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:05 schreef Fha het volgende:
Gesprek met mijn moeder:
Fha: Misschien kom ik wel naar huis even dit weekend, wassen ook enzo.
Mam: O gezellig![]()
Fha: Ben je wel thuis dan?
Mam: Nou ik werk vandaag tot 9 uur, en zaterdag moet ik om 1 uur weer werken, daarna ga ik uit eten en daarna naar mn vriend..
Ja mam..gezellig inderdaad...
Heb je misschien de zondag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:05 schreef Fha het volgende:
Gesprek met mijn moeder:
Fha: Misschien kom ik wel naar huis even dit weekend, wassen ook enzo.
Mam: O gezellig![]()
Fha: Ben je wel thuis dan?
Mam: Nou ik werk vandaag tot 9 uur, en zaterdag moet ik om 1 uur weer werken, daarna ga ik uit eten en daarna naar mn vriend..
Ja mam..gezellig inderdaad...
Nee dan is ze bij dr vriend dusquote:
O, je bent er al aan gewend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dan is ze bij dr vriend dusZo gaat het echt altijd..
Neh geen zin in, wil gewoon even met mams alleen zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, je bent er al aan gewend.
Kopje koffie bij die vriend om even je moeder te zien?
En nu kom je even hier langs?quote:
Ik heb geduld.quote:
Auto's?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:26 schreef Pheno het volgende:
Ik dnek dat ik vandaag eens wat modelletjes ga kopen
Heb je al wat op het oog? Misschien kan ik morgen mijn vitrine ophalen, ik raak door de opstelsporen heenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:26 schreef Pheno het volgende:
Ik dnek dat ik vandaag eens wat modelletjes ga kopen
Ligt er aan wat er tegenover staat!quote:
Mijn dankbaarheid en een warme maaltijd vanavondquote:
doe dan als mijn vader in zijn jeugd (ik heb zijn spoorbaan nuquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je al wat op het oog? Misschien kan ik morgen mijn vitrine ophalen, ik raak door de opstelsporen heen.
[..]
Ligt er aan wat er tegenover staat!
En wat schaft de pot dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn dankbaarheid en een warme maaltijd vanavond
Ik kom dan in mijn eigen keuken, de gang of op de galerij uit... allemaal niet handigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
doe dan als mijn vader in zijn jeugd (ik heb zijn spoorbaan nu) hij had ruimte tekort op zolder, toen heeft ie terwijl de buren op vakantie waren een gat gemaakt waar hij door kon kruipen naar de zolder van de buren en is daar verder gegaan
quote:
Dan kom je toch met mijn treintjes spelen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:33 schreef Ladylike het volgende:
oh het gaat over treinen
het enige radiografische spul dat ik niet heb
je mag met mijn stoomloc komen spelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:33 schreef Ladylike het volgende:
oh het gaat over treinen
het enige radiografische spul dat ik niet heb
hij heeft het een tijdje volgehouden volgens mij, iets wat je trouwens niet moet doen is een vuurpijl vastmaken aan een wagonnetje, dat is slecht voor de gordijnen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom dan in mijn eigen keuken, de gang of op de galerij uit... allemaal niet handig.
Maar hebben die buren ooit iets gemerkt, of kwamen ze nooit op zolder?.
Als je snel bent heb je daar ook nog invloed opquote:
En daarna, waren de buren toen boos, of deden ze gezellig mee met de spoorhobby?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij heeft het een tijdje volgehouden volgens mij, iets wat je trouwens niet moet doen is een vuurpijl vastmaken aan een wagonnetje, dat is slecht voor de gordijnen...
quote:
Trioquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:34 schreef DaMart het volgende:
Dan kom je toch met mijn treintjes spelen?
Hm, ik denk dat ik Deventer toch niet meer voor etenstijd redquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je snel bent heb je daar ook nog invloed op(want ik weet het nog niet)
Morgen is het ook nog wel vies hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat ik Deventer toch niet meer voor etenstijd red.
quote:
Oh men ik was het vergetenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan heb ik al plannen... en trouwens, wanneer kom je me nou helpen met die afwas?
Dan heb ik hem zelf al gedaan... ik moet nu al twee dagen met een bord doen... ontbijt, lunch én avondeten hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh men ik was het vergetenUuuhmmm volgend weekend?
Dat heb ik al gedaan hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef Klonk het volgende:
jullie kunnen natuurlijk ook gewoon bij jezelf gaan poetsen in plaats van bij andere mensen, alhoewel, da's niet zo gezellig
Je moet gewoon net als ik alleen savonds eten.. scheelt echtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb ik hem zelf al gedaan... ik moet nu al twee dagen met een bord doen... ontbijt, lunch én avondeten he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |