weet ik het.. heb er zelden eentje, probeer er nooit een te halen maar iedereen juicht altijd, dus ik ook...quote:
wat mij betreft wel, ben al goed op dreefquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:43 schreef Klonk het volgende:
is het al tijd voor de vrijdagmiddagmeligheid ?
Die heb ik niet hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
mensen met fipos moeten naaktfotos van zichzelf plaatsen
Een rel-topique!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:43 schreef Klonk het volgende:
is het al tijd voor de vrijdagmiddagmeligheid ?
Lang leve digitale camera'squote:
Zeer goed planquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
mensen met fipos moeten naaktfotos van zichzelf plaatsen
Willen we de regel ook voor muckers?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:54 schreef Klonk het volgende:
ik maak never nada nooit geen fipo's en daar mogen jullie best blij mee zijn
Ja, maar jij hebt de LaPo al iedere keerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:54 schreef Klonk het volgende:
ik maak never nada nooit geen fipo's en daar mogen jullie best blij mee zijn
ik ontken allesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Willen we de regel ook voor muckers?
Als ie bevaltquote:
Nog 5,5 uurquote:
Zolang hoef ik al niet meer, maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog 5,5 uur
Lang leve de flexibele werktijden
Heb ik ook niet bij mequote:
Door wie?? ben alleenquote:
wat nouquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang hoef ik al niet meer, maar
tnx. Ik vind hem wat donker worden zo klein.. misschien is het alleen ff wennen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik ook niet bij me
[..]
Door wie?? ben alleen
Ik vind je UI mooi Dream
Volgens mij herken ik dat plaatje, dat stukje wit rechts is een eenhoorn toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx. Ik vind hem wat donker worden zo klein.. misschien is het alleen ff wennen.
Enneh.. met photoshop kom je al een heel eind hoor
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:04 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al bijna weekend dan?
Jep. Lang leve googlequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij herken ik dat plaatje, dat stukje wit rechts is een eenhoorn toch?
Goedemorgen.
Breng maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah! We hebben weer eens gebak
Voordeel van in een groot bedrijf werkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah! We hebben weer eens gebak
Moet tot een uur of half 3 / 3, maar dat duurt nog zo langquote:
Als we met zijn allen hopen gaat het vast snellerquote:
Of het nadeelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Voordeel van in een groot bedrijf werken![]()
Gewoon declarerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Kost met je verjaardag wel een hoop centen ja.
En zoveel taart, het is op de duur ook niet lekker meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Kost met je verjaardag wel een hoop centen ja.
Kom maar halenquote:
Veel te verquote:
quote:
Email?quote:
welke is het eigenlijk...quote:
mag ookquote:
Team Building is een goede aftrekpostquote:
Ik krijg hem niet attachedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |