Neequote:
Dat overleef je wel, aanstellerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Morgen wel naar limboland. Dat is wel spannend![]()
Jij nog plannen?
Weer een massage scoren van de baas?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:59 schreef Ladylike het volgende:
ik moet dit weekend weer werken
Hebben een feestje
Er worden 100 man verwacht.. help...
Ik hoop het tochquote:
Lijk me toch wel relaxt. Hoe later op de avond hoe meer ontspannen de gasten toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:59 schreef Ladylike het volgende:
ik moet dit weekend weer werken
Hebben een feestje
Er worden 100 man verwacht.. help...
dat verschilt... sommigen zijn lastig met alcohol op hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijk me toch wel relaxt. Hoe later op de avond hoe meer ontspannen de gasten toch?
Lief kijken, dan vast welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop het toch
Die vent heeft gouden handjes
Als ik op zn schoot ga zitten dan weet ie al genoegquote:
Ik ookquote:
woensdag pasquote:
troost je, je bent dus niet de enigequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook
Ik moet werken dit weekend
Die twee zinnen bij elkaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
woensdag pas
[..]
troost je, je bent dus niet de enige
Dat geldt bij elke man zo??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik op zn schoot ga zitten dan weet ie al genoeg
Valt me mee dat hij dan alleen maar gaat masserenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik op zn schoot ga zitten dan weet ie al genoeg
quote:
Mja sorryquote:
iig wel bij mn baasquote:
wie zegt dat dan, dattie alleen maar masseert?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij dan alleen maar gaat masseren
Met zijn genotsknots zekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
iig wel bij mn baas
[..]
wie zegt dat dan, dattie alleen maar masseert?![]()
Ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
iig wel bij mn baas
[..]
wie zegt dat dan, dattie alleen maar masseert?![]()
quote:
okay.. je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:11 schreef Fha het volgende:
[..]
IkWant het is nog veel te vroeg.. ik kan er nog niet mee om gaan.
zelfreflectiequote:
Wat? Slikken kreng, mond open!quote:
Ik was deze keer niet begonnen, goed van mij hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:17 schreef Klonk het volgende:
goh, het gaat over sex, welk een opmerkelijke wending
als de thee net iets dikker van substantie was zou ik me zorgen gaan makenquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, zorg eerst eens dat ik wat te slikken heb.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
als de thee net iets dikker van substantie was zou ik me zorgen gaan maken
volgens mij word hier vaker over sex gepraat dan in de SC van sexquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was deze keer niet begonnen, goed van mij he
Ik ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gatver..
Ik krijg altijd meteen het beeld voor me
Sex en koffie zijn ook 2 dingen die je goed kunt combinerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij word hier vaker over sex gepraat dan in de SC van sex
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
De hond moet uit. Have fun.![]()
Ik lees zo wel even terug.
Arme jij..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:21 schreef Ladylike het volgende:
doei bengel
wandel ze...
Oeh friettent is al open
toch wel gemeen.. ik ben gek op frietjes en nou werk ik tegenover een snackbar
quote:
Ik weet niet wat we eten, eet bij mn schoonouders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Arme jij..Ik denk dat ik vanavond ook maar patat ga halen.
voor mij was het wel amusantquote:
Jullie kunnen echt geen dag zonder elkaar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet niet wat we eten, eet bij mn schoonouders.
Ze zijn al 2 weken bij ons geweest, gaan we voor de verandering vanavond naar hun huis
ik ben thuisquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor mij was het wel amusant
Ik wil naar huis
Niet in de tijd van BrandXquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij word hier vaker over sex gepraat dan in de SC van sex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |