Gelukkig boeit mij het hele Xbox Live Arcade niet. Ik heb geen 360 gekocht voor Arcade games. Maar wel leuk voor fans van dit soort games. CC lijkt me grappig, maar ga er echt geen 1200 punten aan besteden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Anyway, we hadden het over Castle Crashers, 1200 punten, 27 augustus. Ik ga 'm uiteraard gewoon kopen, maar vind het jammer dat er steeds meer 1200 punten games komen!
[ afbeelding ]
quote:We’re proud to bring you the world-exclusive first look at Batman: Arkham Asylum from Rocksteady Studios and Eidos. This completely original title explores Gotham City’s darkest location, the infamous Arkham Asylum. But as a routine prison transfer goes wrong, the Joker sets his demented plan into action and Batman comes face to face with an army of his worst enemies. In a dark and gritty setting reminiscent of Bioshock (with a story co-written by Paul Dini), Arkham Asylum is setting the stage for a true-to-character Batman game. Also in the new issue, readers will find the top 25 games from E3 2008, an in-depth interview with Maxis’ chief designer, Will Wright and much, much more. Stay tuned to Game Informer Online as well because Unlimited readers will get screenshots, interviews and more for our cover story plus other great content on Aug 18.
The Unreal Engine 3-powered game is going for a gritty, Chronicles of Riddick-esque feel. DC Comics' Wildstorm is crafting the characters' look. Some villains in the game include Joker, Harley Quinn, Killer Croc, Penguin, Riddler, Scarecrow and more. According to the post, Arkham Asylum is projected for a 2009 release on PC, Xbox 360 and PS3 and is not being rushed to tie into any TV or film marketing cycles.
Batman: Arkham Asylum
1 Player Action Game, Playstation 3, Xbox 360, PC
Publisher: Eidos
Developer: Rocksteady Sudios
Release: 2009
- Clever choice of location moves the game away from an open world Spider-Man clone and more into the dark and gritty realm of The Chronicles of Riddick.
- Packed with Batman's most dangerous archenemies Arkham Asylum boasts a brand new story reminiscent of the depth and twists of Bioshock
- Story is written by Paul Dini (Batman: The Animated Series, Detective Comics)
- Wildstorm is crafting the authentic yet distinct new look for all the key characters
- Gameplay places just as much focus on Batman's role as a detective as his combat prowess.
- Game isn't being rushed to tie in with any TV/Film marketing cycles.
- Game runs on Unreal Engine 3
- Most of the game is played through an over-the-shoulder perspective
- You're going to see and get to fight against all the big super villains. Seen so far. Joker, Harley Quinn, Killer Croc, Zsasz, Penguin, Riddler, Scarecrow, Poison Ivy, Mr. Freeze and others the magazine doesn't want to spoil.
- Allies revealed so far are Commissioner Gordon who plays a big role and Barbara Gordon (aka Oracle) who is your radio contact in the game.
- Game opens with the Joker surrendering himself and subsequently taking over Arkham because of some secret the facility holds
- Magazine teases that this game will be the ultimate Batman experience so the voice cast will reflect that (Think Kevin Conroy and Mark Hamill).
- Arkham was chosen as a location because of its limitations including the fact that it's an island prison. It's a persistent location so you can visit any location at anytime including Batman's secret on site Bat Cave etc. Don't think that just because this is an island prison there will only be small hallways. The developers have taken into account all the construction/destruction of the facility over the years so locals will vary.
- Eidos' Batman license includes all 70 years of comic book fiction so they're pulling from all of that.
COMBAT
- Boss Battles won't necessarily be a series of straight pugilistic fights. Each enemy represents a different side of Batman and not all of them can match his wide skill set. Some battles are focused on combat others will focus on gadgets some are similar to giant Zelda style bosses.
- Combat description in the magazine talks about Batman perched on a high ledge in a wide open room as he watches some of the Joker's thugs rifle through drawers. Batman switches to investigation mode using a blue tinted visor that among other things lets Batman see his enemies through walls and identifies things like guns and knives. One thug is carrying a machine gun so Batman jumps of the ledge, spreads his cape and kicks him in the face. He then swipes his cape in a large arc to stun his other enemies and then goes to work on them with a stylish blend of punches, kicks, a knee to the face here a behind the back elbow there. Combat has a gymnastic flourish and is accomplished using only three buttons. Attack, Stun and Throw.
- Combat is only one element of the game so the developers didn't want a bunch of button combos that you'd forget because you'll be doing other things besides fighting.
- During battle a combo multiplier at the top of the screen will increase with every strike. Once the combo expires a colony of bats will swirl around Batman and then contribute to an experience bar on the left side of the screen. In an RPG like skill tree system players will be able to distribute points where they prefer. Think Combat moves, faster takedowns, or gadget upgrades like the ability to throw multiple batarangs at the same time.
- Gadgets are revealed by collecting items in secret rooms. You'll need gadgets to survive as there are very tough enemies in the game that you can't just go head to head with (Think Killer Croc, he's 10 feet tall in the game and super tough)
- There are sections that involve sneaking but the developers call them Predatory gameplay sections as stealth tends to imply weakness, they prefer to think of it as picking off the weak people or people you wouldn't last too long in direct fight with from strong positions. The example they give in the article is Batman creating distractions with bodies and victim's yells and then stalking the guards as they go to inspect.
DETECTIVE
- Developers have come up with a very "sexy" CSI style for forensic puzzles because Batman will always have the very latest gadgets.
- Investigative mode is the centerpiece in Batman's arsenal. The visor can highlight points of interest and much like the Metroid Prime games will scan items into your database.
- They also mention another forensic gadget, a fingerprint tracker that allow Batman to follow trails of fingerprints.
OTHER
- Magazine hints at the ability to play as the villains in the game. Not sure if this is inserted directly into the game or available as a second playthrough option.
- Magazine lists a few suggested reading items. Arkham Asylum: A Serious House on Serious Earth, Batman: The Last Arkham, and Arkham Asylum: Living Hell.
GRAPHICS
- Game is very gritty looking. The screens in the mag are all inside Arkham and show case a few hallways, The Riddler's cell, A sewer etc. Lots of great lighting going on.
- Character redesigns are pretty good for the most part. Joker looks like classic Joker only with Heath Ledger style make up (long drawn on red lipstick etc.) he still has a the bright purple suit and bright green hair. Definitely more sinister looking than say the TAS Joker. Killer Croc is huge and looks more like Jim Lee's Hush redesign as opposed to some of the more human renditions of him.
- Batman is in the Black and Grey costume. It looks more like armor however his gauntlets in particular look like the ones from TDK. Overall it looks very awesome.
- They show screens of fights and predator segments and all look very interesting and very Batman in scope. Lots of classic poses etc.
- You can control Batarangs from first person mode.
Ain't that cute, BUT IT'S WROOOOOOONG.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die Batman game ziet eruit zoals de eerste 3 filmsBagger dus.
Gisteren zei je nog dat je het spel had aangeschaftquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef Wessiej het volgende:
(en misschien Braid0
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:20 schreef Chocobo het volgende:
Gelukkig boeit mij het hele Xbox Live Arcade niet. Ik heb geen 360 gekocht voor Arcade games.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
False, ik zei dat ik er maar niet in kon komen, terwijl ik het leuk wou vinden :pquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog dat je het spel had aangeschaft?
Ik heb een primeur voor je.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:12 schreef Wouter2006 het volgende:
ik snap echt niet waarom mensen geld over hebben voor xbox live arcade games.
sowieso hadden die gratis moeten zijn, waardeloze flut games
Prachtigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://streamingmovies.ga(...)rld_081308_wmvhd.wmv
Alright matequote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
False, ik zei dat ik er maar niet in kon komen, terwijl ik het leuk wou vinden :p
Nergens zei ik dat ik het spel had gekocht sheriff.
Vet vet vetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:32 schreef Ash het volgende:
Nieuwe Batman game![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I'm hyped!
Jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Fable 2 oogt fabelachtig maar dat wisten we al.
Wordt het spel regiovrij trouwens? In dat geval zou het mooi zijn als ik de LE kan scoren. Ik ga er hier niet 80 euro voor neerleggen. Uitzonderingen maak ik maar niet voor een titel als Fable.
Als jij het voor 15 euro koopt komen er meer games voor 15 euro.. Is niet zo gek.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Anyway, we hadden het over Castle Crashers, 1200 punten, 27 augustus. Ik ga 'm uiteraard gewoon kopen, maar vind het jammer dat er steeds meer 1200 punten games komen!
[ afbeelding ]
Is dat een strikvraag?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:44 schreef Digixz het volgende:
TVP, wat komt eerder, Saints of Mercs?
Mercs 2 komt 5 septemberquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:44 schreef Digixz het volgende:
TVP, wat komt eerder, Saints of Mercs?
Worms op XBLAquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:31 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Sinds vandaag ook trotse bezitter van een 360!!
Met GTA4, GoW, AC en CoD4. Ik weet niet met welke ik moet beginne
COD4 de rest van je games zijn kut.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:31 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Thanks, dan zal Saints 2 ff moeten wachten, tenzij ik Mercs dan al uitgespeeld heb.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mercs 2 komt 5 september
Saints 2 komt 16 oktober.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:52 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
COD4 de rest van je games zijn kut.
GoWquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:31 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Sommige arcade games vind ik stukken beter als sommige full priced games, dan is het het geld wel waard vind ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:01 schreef Gamedemon het volgende:
1200 punten is een hoop geld voor een arcade game.. maar het is wel een game die erg lang in ontwikkeling is geweest natuurlijk.
Dat gebruiken ze ook als excuus zeker?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:01 schreef Gamedemon het volgende:
1200 punten is een hoop geld voor een arcade game.. maar het is wel een game die erg lang in ontwikkeling is geweest natuurlijk.
Er is nooit een excuus gebruikt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat gebruiken ze ook als excuus zeker?
Verrassend.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er is nooit een excuus gebruikt.
Zitten aardig wat veranderingen tussen. Met name de nieuwe camera angle die me aan ISS doet denken, wat een goed teken is.quote:Gameplay
Close control more intuitive:
• Manual cursor control
• Adjusted trick control for easier control – more within natural control parameters than via special movements
Ball movement more realistic:
• Ball has always been treated as separate entity, but 2009 has new air resistance calculations for trajectory of ball
• Instant control. Buttons presses are no longer stored, making for a crisper playing style
• Heavier foot-in tackles, depending on the length X is depressed
• New friction routines to affect ball movement in terms of ground conditions
• Backspin routines calculated so ball slows accordingly
• The bounce of the ball can be used more effectively: players can flick the ball up to tee a shot, or to lift it over a defender’s trailing leg
• Skills are now integrated more into the game. If a player has the ability, they will be able to perform deft turns others cannot and will be able to feint and shimmy within the confines of the control system
• Player has to compensate for heaviness of ground when weighting passes in wet conditions or frozen ground
Teamvision enhanced:
• Tactics change according to situation
• Better off-the-ball movement – running to receive passes, etc
• AI recognizes strategies that work and accumulates data on an ongoing basis within Master League and League modes
Visuals:
Stadiums:
• Graphic depiction of weather conditions unique to each stadium
• Much more detailed lighting effects that mimic the time of day more closely
• Key new grounds like Wembley, in total about 20 stadiums
• LED hoardings (PS3 and 360 versions only)
Players:
• All new players models in game: everything reworked for additional detail
• Specific new animations to make the game flow more: players now stumble, place a hand down so as to keep running
• More individuality to movement of players: running and kicking styles, for instance: Ronaldo’s stance before a free kick
Camera:
• New vertical camera, allowing end-to-end view including ‘Player Focus’ zoom, panning in on key one-on-one situations
• New distance drawing techniques using adjusted chromatic fields
Front End - Menus:
• All new, clearer menu system
• Match stats now on sub-menus if required
• Much improved music choice
Edit:
Sound:
• In addition to the importation of graphic data, music and crowd chants can also be added
Graphics:
• Pixel Paint function allows users to create team badges from scratch
Game Modes:
Become a Legend:
• New long-term mode sees player guiding one player to glory
• Control the destiny of a midfield/striking star
• Player works within team structure, akin to popular ‘Fix’ mode – assisting play, scoring goals, etc
• Default vertical view
• Dedicated development data for player as game progresses
• Full range of transfer opportunities: but fail to play well and you will be demoted to bench or even transferred
• Based on popular Japanese mode, first time in Europe
Legends:
• Online version of ‘Become a Legend’
• Use player created in solo mode
• Play online with other ‘fixed’ position friends
• Intricate play and teamwork rewarded with PES points
• Upload finest moments for others to view and rate
Master League
• More intuitive menus
• Easier to understand two-tier negotiations: team level and individual terms
• Loyalty: players unhappy with terms, etc, will not play as well. A happy player will play better
omg, Gears Of War (quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:31 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
tell me more.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb een primeur voor je.
Gears of War krijgt een downloadable titel voor XBLA volgende week. Nu piep je wel anders volgens mij.
Ik had de mijne precies 18 maanden voor ik de RRoD kreeg. Wacht maar rustig af, op een dag krijg jij het ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:55 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb mijn 360 al 14 maanden ofzo en nog geen enkel probleem mee gehad
Dan heb ik nog 6 maanden te gaan (ja ik heb hem nu bijna een jaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had de mijne precies 18 maanden voor ik de RRoD kreeg. Wacht maar rustig af, op een dag krijg jij het ook
De hype ligt hoog rond dit spel. Komt door die overrated Alien Homonide ofzo? Geen idee hoe je het spelt overigens. Ben het met je eens,.... het lijkt mij ook niks.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:13 schreef Scarface2004 het volgende:
Aardig hypje rondom dat Castle Crashers.
Daar lijkt mij nou echt geen reet aan, soortje TMNT XBLA maar dan Middeleeuws...
Ik vind het stijltje geweldig! En wat is er nu leuker dan met 4 man tegelijk op een monster inslaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:26 schreef Chocobo het volgende:
De hype ligt hoog rond dit spel. Komt door die overrated Alien Homonide ofzo? Geen idee hoe je het spelt overigens. Ben het met je eens,.... het lijkt mij ook niks.
Bijna alle games in mijn kast?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En wat is er nu leuker dan met 4 man tegelijk op een monster inslaan?
quote:
Ticket to ride heb ik alleen de trail van maar is erg gaaf ja!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:17 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben blij dat ik een us account heb, met de dollar koers betekent dat dat de xbla games een stuk cheaper zijn!
Ben benieuwd naar castlecrashers.
En bionic commander lijkt me ook wel grappig.
Ik vind ticket to ride ook tof alleen jammer dat ik geen mensen in me friendslist heb die het ook hebben.
Ik ga het er toch maar niet op gokkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ik kan in principe alles downloaden.
Af en toe idd de films niet (snap niet waarom soms wel en soms niet)
Ook kan ik de downloads downe waarbij staat us residents only!
Laat het aftellen maar beginnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dan heb ik nog 6 maanden te gaan (ja ik heb hem nu bijna een jaar)
![]()
Heuj das valsspelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Ps : aanbod om online (ranked) achievements boosten in Army of Two staat nog steeds.
Wie o Wie wil mij en mijn clan maatje helpen vandaag ?
Inclusief Assassin's Creed?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach het is Gdr joh. Die kijkt sowieso nooit verder dan Rainbow Six en Call of Duty
Nouja...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Als we 2 uurtjes moet wachten en dan nog niemand de lobby joint ga ik iig "vals spelen".
Ik wacht de demo wel ff af. Maar denk toch echt wel dat ik 'm ga kopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:01 schreef Gamedemon het volgende:
quote:Suda51 en Mikami werken aan game voor EA
Resident Evil en Killer 7 waren beide unieke games in hun genre en wisten het genre volgens velen zelfs naar een hoger niveau te tillen, grote vraag is wat je krijgt als je deze krachten bundelt.
Het antwoord krijgen we van Electronic Arts, zij kondigen namelijk een samenwerking aan met Grasshopper Manufacture. Met de nieuwe samenwerking kondigden ze meteen een nieuwe game aan, in de maak door Suda51 (ontwikkelaar en grote man achter Killer 7) en Shinji Mikami (het brein achter Resident Evil).
Hoewel details over de game nog schaars zijn weten we wel dat deze op de PlayStation 3, Wii, Xbox 360 en PC zal verschijnen. Suda51 is de lead designer voor het project terwijl Mikami als consultant zal werken. De mannen krijgen bij de ontwikkeling hulp van een andere ontwikkelstudio, Q Entertainment.
Voor Suda51 lijkt het project ideaal te zijn, tijdens een eerdere 1Up uitzending gaf hij al aan graag met Mikami te willen werken.
quote:Koop achievements op eBay
Games moesten vroeger vooral leuk zijn, met de komst van de Xbox 360 is voor sommigen een andere criterium dat ze leuke achievements hebben zodat je je achievementscore op kunt krikken. Sommige mensen gaan hier wel erg ver in.
Op eBay duiken de laatste tijd steeds meer advertenties op waarbij mensen geld vragen om achievements voor je binnen te halen. Wanneer je een bedrag over maakt en daarbij ook nog even je Xbox Live username, e-mail en wachtwoord van je e-mail door geeft gaan ze voor je aan de slag, hieronder één van deze advertenties:
GEARS OF WAR - ACHIEVEMENT GLITCH!
The following auction is for the following achievements to be unlocked on your xbox 360 account :
SERIOUSLY... - 50G
All weapon achievements, including sniper, hammer of dawn etc.
Once payment is recieved., please send me the following details :
Your Gamertag, Email & Email Password.
And we will discuss a convenient time for both of us on when i should do it
Once recovered, i will have finished in around 15 minutes
After the achievements are unlocked on your profile, i will delete your account from my hard-drive and email you so that you know i have finished.
PLEASE NOTE, YOU ARE BIDDING FOR THE TIME TAKEN BY ME TO PLAY THE GAME, ALL GAMERSCORE IS OWNED BY MICROSOFT.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:32 schreef Ash het volgende:
Nieuwe Batman game![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I'm hyped!
De laatste tijd? Dat was al vanaf toen GoW uitkwam!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
DIt noem ik echt geen Godfatherquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Godfather II:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dacht het niet he, heb er hard voor gewerkt, het spel was het tenminste waard,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
.
Wouter is zo aan die 10.000 kills achievement gekomen
Ik heb dat van iemand die dat weet!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dacht het niet he, heb er hard voor gewerkt, het spel was het tenminste waard,
dat kan ik van GTA rank 10 niet zeggen
kreeg hem trouwens pas bij 11000 kills!
of de wii (quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:34 schreef Yankee_One het volgende:
PSP versie?
total bullshit.. again.. by Aquila..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat van iemand die dat weet!
Je bent er bij Wouterzz
Je reageet wel als de gebeten hond Wouter!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
total bullshit.. again.. by Aquila..
niemand vindt het leuk om vals beschuldigd te wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je reageet wel als de gebeten hond Wouter!
Ik weet het zo net nog niet![]()
Hoe duur was dat trouwens?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:54 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
niemand vindt het leuk om vals beschuldigd te worden
Rank 10 is ook wel easy hoor, gewoon mp racen en dan wagens continu kapot schietenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dacht het niet he, heb er hard voor gewerkt, het spel was het tenminste waard,
dat kan ik van GTA rank 10 niet zeggen
kreeg hem trouwens pas bij 11000 kills!
Vanavond WORMSquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt er vanavond nog gegamed? Misschien weer eens 4-player Halo 3 co-op doen?
Morpheus1412 is m'n Xbox Live naamquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:07 schreef KneusTeun het volgende:
jup idd vanaaf ff co-op halo3 kweet alleen niet of ik al met andere sta ingeboekt,en of me xbox het trekt.
Anders als je me je tag geeft voeg ik je ff toe.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
Tomb Raider Underworld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De aktie was het supersize pakket..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoi,
de Pro/premium is nu op alle sites terug te vinden met 60 gig! Kan me niet voorstellen dat alle 360 met 20 gig al verkocht zijn, wat doen ze daar mee? Verkopen voor dezelfde prijs? Acties? 20 gig vervangen door 60 gig?
Vraag 2, stond laatst in de MM en dacht eens even kijken naar de xbox360, nog steeds niet eentje gekocht namelijk ahum. Maar kon nergens watt vinden 175 of 203 toch? waarbij ik 175 versie moet hebben. Wel kon ik een serie nummer zien maar nergens op de doos watt.
Ja ik zie het, echter staat er verder in de beschrijving nog 2 keer 60 gig, dus ik ga er vanuit dat hier hier om de 60 gig gaat, en de 20 gig zal wel een typfoutje zijn, of een oude tekst van een vorige aanbieding...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:17 schreef KneusTeun het volgende:
beetje vaag, in de titel staat 60gig en in de beschrijving 20! slim zo willen ze alle oude 20 gigs wegkrijgen
dan klopt deze vast niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De aktie was het supersize pakket..
Oud model xbox + Wireless entertainment pack = Supersize
Kan wel kloppen, dan is GCshop door hun voorraad heen.. en zullen deze wel blijven maken tot de aktie afgelopen is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dan klopt deze vast niet?
http://www.gcshop.nl/product.php?id=9105
Moet je natuurlijk wel halo spelen en niet de hele tijd in het dashboard zittenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Morpheus1412 is m'n Xbox Live naam
Hype +100quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://streamingmovies.ga(...)rld_081308_wmvhd.wmv
Ja sorry. Was eerst 24 kijken en toen jij me uitnodigde belde m'n vriendin en daar heb ik vervolgens 1,5 uur mee gebeldquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel halo spelen en niet de hele tijd in het dashboard zitten![]()
Maybe next time.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja sorry. Was eerst 24 kijken en toen jij me uitnodigde belde m'n vriendin en daar heb ik vervolgens 1,5 uur mee gebeldDaarna ben ik Studio Sportzomer gaan kijken. Volgende keer beter idd
Mwoa, zo geweldig vind ik dat pakket niet. Voorheen had je X360pro, GTAIV + Halo 3 + Forza 2 in 1 pack. Dat pack was waanzinnig goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, dan is GCshop door hun voorraad heen.. en zullen deze wel blijven maken tot de aktie afgelopen is.
OMGquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Far Cry 2:
http://www.gametrailers.com/player/38387.html
Dat is ook maar subjectief. Het is maar net welke spellen je wel en niet wil. Bij elk pack zit wel wat extra troep waar je niks aan hebt. Zo kunnen ze de prijs lekker opkrikken en van hun oude voorraad afkomen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:30 schreef Verluste het volgende:
[..]
Mwoa, zo geweldig vind ik dat pakket niet. Voorheen had je X360pro, GTAIV + Halo 3 + Forza 2 in 1 pack. Dat pack was waanzinnig goed.
Donderdag 21 augustus volgens gametrailers tv. Ik hoop dat het aan de verwachtingen kan voldoen. Er zijn veels te veel slechte star wars games geweestquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:24 schreef Sulejmani het volgende:
Wanneer komt demo van SW: Force Unleashed nu eigenlijk?
Als die net zo goed of beter wordt dan LO dan zitten we gebakkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:01 schreef Cyberia18 het volgende:
FF XIII:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
FF XIII wordt beter. Véél beter.
Proestquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als die net zo goed of beter wordt dan LO dan zitten we gebakken
Heb je weer wat te zeurenquote:
Alweer?,... zovaak zeur ik niet hoor. Maar ik zie LO gewoon niet in hetzelfde caliber als een FF game. Heb genoten hoor van LO,... maar het is geen Final Fantasy game,... echt nietquote:
Ik vond Lo op sommige punten wel beterquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alweer?,... zovaak zeur ik niet hoor. Maar ik zie LO gewoon niet in hetzelfde caliber als een FF game. Heb genoten hoor van LO,... maar het is geen Final Fantasy game,... echt nietDus,.. ja,... natuurlijk wordt FFXIII beter dan LO.
Tofquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Far Cry 2:
http://www.gametrailers.com/player/38387.html
Verwacht wordt oktober/november.quote:
ow dat is best snel alquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verwacht wordt oktober/november.
Van alle shooters kijk ik hier verreweg het meest naar uit. Ja ook meer dan Gears 2.
Ik ook Cybquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van alle shooters kijk ik hier verreweg het meest naar uit. Ja ook meer dan Gears 2.
Verdiep je eerst in het spel voordat je dingen gaat roepen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:45 schreef Def1987 het volgende:
Far Cry 2 laat ik ook voorbij me gaan. Lijkt me weer een standaard shooter met next-gen graphics zoals Crysis dat ook was.
Weer eens met je cybquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verdiep je eerst in het spel voordat je dingen gaat roepen.
Far Cry 2 is verre van een standaard shooter. Als er een game nog iets wat weg heeft van een standaard shooter is Gears 2 dat eerder (ja het cover system is gewoon uit Kill Switch geript). Niet dat het erg is want dit gaat voor 99% van de hedendaagse shooters op.
Waar heb je het nou over? In Gears word een cover systeem gemaakt wat en goed werkt en niet geforceerd over komt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verdiep je eerst in het spel voordat je dingen gaat roepen.
Far Cry 2 is verre van een standaard shooter. Als er een game nog iets wat weg heeft van een standaard shooter is Gears 2 dat eerder (ja het cover system is gewoon uit Kill Switch geript). Niet dat het erg is want dit gaat voor 99% van de hedendaagse shooters op.
Ik dacht ik zeg het maar even voordat men weer met dit argument (blijven volhouden dat Gears als eerste dit cover system heeft geïntroduceerd) komt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:11 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over? In Gears word een cover systeem gemaakt wat en goed werkt en niet geforceerd over komt.
95% van de reeds verschenen videos zijn allemaal puur demonstraties om dus aan te tonen op wat voor manieren je een tegenstander kunt elimineren. En het klinkt op het eerste gezicht dan wel cliché maar Far Cry 2 lijkt wel in te lossen op basis van wat ik tot dusver heb mogen aanschouwen. Neem hierbij de enorme vrijheid die je hebt (Oblivion is hier niets bij) en dat is voor mij reden genoeg om deze game op m'n lijstje te zetten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:11 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik zit nu al 5 min naar een far cry 2 filmpje te kijken waarin hij in het gras ligt te plannen hoe hij iemand killtDat jij dat leuk vind moet jij weten maar ik wil knallen in een shooter en niet eerst een uur van mn tijd verdoen met het plannen van een kill. Dan speel ik liever een tactical shooter en aangezien ik daar ook totaal niet van hou sla ik far cry 2 ook over.
Als ik vrijheid in een game krijg stop ik direct met spelen. Dan ga je doelloos rondlopen en verdoe je je tijd. Zo ervaar ik dat dan. Met gta4 heb ik ook direct de story mode uitgespeelt en de rest laten schieten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het maar even voordat men weer met dit argument (blijven volhouden dat Gears als eerste dit cover system heeft geïntroduceerd) komt.
[..]
95% van de reeds verschenen videos zijn allemaal puur demonstraties om dus aan te tonen op wat voor manieren je een tegenstander kunt elimineren. En het klinkt op het eerste gezicht dan wel cliché maar Far Cry 2 lijkt wel in te lossen op basis van wat ik tot dusver heb mogen aanschouwen. Neem hierbij de enorme vrijheid die je hebt (Oblivion is hier niets bij) en dat is voor mij reden genoeg om deze game op m'n lijstje te zetten.
Dat smaken verschillen is duidelijk maar bestempel je constatering dan ook niet als een feit. Daarom zet ik het ook even recht met m'n opmerking.
En sinds wanneer is Gears een tactical shooter?
Waar? een aanbieding ergens?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:37 schreef -SG- het volgende:
Gister de xbox360 pro system 60 GB besteld.
Voor welke prijs?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:30 schreef Verluste het volgende:
[..]
Mwoa, zo geweldig vind ik dat pakket niet. Voorheen had je X360pro, GTAIV + Halo 3 + Forza 2 in 1 pack. Dat pack was waanzinnig goed.
Mensen die Quittenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:35 schreef ach het volgende:
Wat boeit het nou welk spel wat van wie heeft gejat, zoek een leven ofzoGears is gewoon tof
Behalve als je verliest maar daar hebben we Start > quit game voor.
Mensen die teamkillen door blind te grenade-taggen!quote:
Hoe weet jij nou of ik lach of niet? je bent toch dood?!?!quote:
Hoe weet jij dat ik het uberhaupt over jou heb?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of ik lach of niet? je bent toch dood?!?!
Het is maar net of jij de shit die erbij komt 200 euro extra waard vindt, dat kunnen wij niet voor je bepalen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Voor welke prijs?
Wat vind je van deze aanbieding dan?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004006216281&Section=GAMES
Jij scheld altijd op mij als de ronde over is!...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:29 schreef PP. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik het uberhaupt over jou heb?
lol scheld die altijd op jou?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij scheld altijd op mij als de ronde over is!...
Whehe zelf ook gewoon lachen dus
Ga voor de grap eens een paar rondjes GoW spelen met demon. 't liefst Fuel Depot. Dan snap je mijn reden wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
lol scheld die altijd op jou?Steeds als de ronde voorbij is
Je moet het uitleggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:09 schreef PP. het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens een paar rondjes GoW spelen met demon. 't liefst Fuel Depot. Dan snap je mijn reden wel.
Als je Taggie Taggie hoort moet je rennen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet het uitleggenWant ik heb dat nooit online gespeeld!
Dan ga je me uitschelden voor Lul met je Tom Waits imitatiequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:18 schreef PP. het volgende:
Dat dus, en nooit curbstompen als er nog teamgenoten van je in de buurt zijn, dat kost je je kill.
Damnquote:
Ik ben daar echt zoooo schuldig aan!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:22 schreef PP. het volgende:
[..]
Mensen die teamkillen door blind te grenade-taggen!.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:18 schreef PP. het volgende:
Dat dus, en nooit curbstompen als er nog teamgenoten van je in de buurt zijn, dat kost je je kill.
Ja dan is die volquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:08 schreef Slappy het volgende:
Yo die quik and charge ding wtf hoe lang duurt dat ding met opladen?Of als ie groen brandt is ie al dan vol
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Toch kijk ik meer uit naar Gears 2, ondanks dat Far Cry er wel beter uitziet.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:05 schreef Gamedemon het volgende:
Je mag je game dus niet updaten anders kan je hem niet uitspelen.. kneuzen kermis.
Tja, poesjes he...quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:05 schreef Gamedemon het volgende:
Je mag je game dus niet updaten anders kan je hem niet uitspelen.. kneuzen kermis.
Whehehe, wel te triest voor woorden zegquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:05 schreef Gamedemon het volgende:
Net weer verder gegaan met Ninja gaiden 2...
Alleen hij liep iedere keer vast bij een filmpje in chapter 10.. Blijkt het geen een bug te zijn die ze erin gepatcht hebben met de laatste update...
Dat is idd zwaar klote, hopelijk komen ze weer met een patch op de fout in de vorige patch op te lossen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
Nu lees ik ook op internet dat je in chapter 14 weer een Freeze punt hebt zitten.. kan je dus weer je cache leeggooien en internetloos spelen
Hoelang is het geleden dat die patch is uitgebracht? dit soort onzin horen ze toch de hotfixen?
Als ik nu die mission pack zou kopen dan kan ik de game eerst gaan updaten om de mission mode te doen.. en als ik dan weer de SP wil doen kan ik de patch er weer afgooien
Is heel team ninja niet opgestapt? Waarschijnlijk zit de stagiair van ze in zn eentje een hotfix te programmeren terwijl hij eigenlijk ingehuurd was om koffie te zetten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
Nu lees ik ook op internet dat je in chapter 14 weer een Freeze punt hebt zitten.. kan je dus weer je cache leeggooien en internetloos spelen
Hoelang is het geleden dat die patch is uitgebracht? dit soort onzin horen ze toch de hotfixen?
Als ik nu die mission pack zou kopen dan kan ik de game eerst gaan updaten om de mission mode te doen.. en als ik dan weer de SP wil doen kan ik de patch er weer afgooien
Ryu is aangekomen na deel 1quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ninja Gaiden 2 kun je samenvatten in 1 plaatje:
[ afbeelding ]
Door dezelfde stagaire gemaakt?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:49 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ryu is aangekomen na deel 1![]()
Zou dit pak ook als DLC worden aangeboden binnenkort?
hehequote:Op zondag 17 augustus 2008 20:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Door dezelfde stagaire gemaakt?
In dat geval laat maar
Dezelfde Stagiair die de hele game in elkaar geknutseld heeft?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:19 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Is heel team ninja niet opgestapt? Waarschijnlijk zit de stagiair van ze in zn eentje een hotfix te programmeren terwijl hij eigenlijk ingehuurd was om koffie te zetten.
schijnbaar, ik weet het niet, ik heb het spel namelijk nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dezelfde Stagiair die de hele game in elkaar geknutseld heeft?
Succes AQuilaquote:Honderden Fallout 3 foto's
Bij The Elder Scrolls ontwikkelaar Bethesda wordt momenteel druk gewerkt aan Fallout 3 voor de PC, de PS3 en de Xbox 360. De game werd onlangs voorgesteld op een Japans event waar deze foto's werden gemaakt.
Deze foto's zijn echter maar een voorproefje, het volledige aanbod van ongeveer 150 foto's kan hier bekeken worden.
Cybquote:
Jammer dat het weer free-roaming is, ik zou deze game graag willen spelen maar free-roaming is niet echt mijn favoriete onderdeel in een game.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
Wolvenstein
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer hier:
http://qsf5.com/2008/08/0(...)-screens-to-gawk-at/
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=195374quote:Wolfenstein plays like a return to the kind of shooters that have become unfashionable; a gun at the bottom of the screen, dozens of enemies up front, ammo drops and explosions ahead.
Ja was wel leuk. Volgende keer wel ff die andere maps d/lquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:31 schreef Rkatier het volgende:
Damn dat was lang geleden
Lekker ouderwets weer genoten van GoW online
Smaakt zekers naar meer
Al gedaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:00 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ja was wel leuk. Volgende keer wel ff die andere maps d/l
ik las het ja...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:57 schreef Teunebeun het volgende:
Ik kan met geluk zeggen dat ik nog geen ring of death heb gehad. Ben al een paar maanden de trotse eigenaar van de XBOX360
quote:
Zeer lelijke game zo te zien. Valt mij wel tegen ben altijd blij geweest met de graphics van wolvenstein.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
Wolvenstein
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer hier:
http://qsf5.com/2008/08/0(...)-screens-to-gawk-at/
ja zo lust ik er ook wel een paar. Ik koop mijn spellen omdat hobbys geld kosten. En tja soms koop ik een minder spel. Maar ik zorg er ieder geval niet voor dat de xbox zo dood wordt als de pcquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:01 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die games eerst willen proberen voor het daadwerkelijk te kopen
Ik koop bijna altijd binnen 3 weken een orgineel spel. Dus ik zorg niet dat de XBOX360 daardoor dood gaat hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:12 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ja zo lust ik er ook wel een paar. Ik koop mijn spellen omdat hobbys geld kosten. En tja soms koop ik een minder spel. Maar ik zorg er ieder geval niet voor dat de xbox zo dood wordt als de pc
3/10quote:It's difficult to argue that these represent an 800 Microsoft Points value (the phrase "horse armour" springs to mind), and, overall, it would be impossible to argue that Fable 2 Pub Games represents value for that money. The marriage of XBLA and boxed game is a nice idea, but the Pub Games themselves are lightweight and boring, and the potential benefits for Fable 2 players are the sorts of things typically bundled on Collector's Edition bonus disks in the first place - and typically overlooked by the majority of players who can think of better ways to spend the extra money. Down the pub, for instance. If you're looking at this without an eye to buying Fable 2, definitely don't bother. If you're itching for Fable 2 and can't resist, make sure you take advantage of a pre-order deal. Either way its inoffensive composition isn't enough to escape censure.
Allang niet meer, dit is oud nieuws!quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Had je nog interesse in de pub games uit Fable 2 Roy?
[..]
3/10
Eurogamer
quote:Dear people,
We feel we owe you all a small heads up, and our apologies for lack of updates. This is just part of our psychological thriller, is it all real or imagined...
Seriously, yes, we're still here and working hard on getting Alan Wake for you to enjoy. Sure, we've been in development for a long time and if everything had gone perfectly smoothly there probably would be a game out for you guys to play already. But designing a completely new game can be hard, and sometimes you need to take a detour to find the best route forward.
We want to entertain you guys in the best possible way and our team is putting in every effort possible in order for that to happen. That is the way Remedy wants to do things. I'm sure you will enjoy Alan Wake when we're done.
Just follow the light...
Alan Wakequote:
Ik las ook iets van een bug in die pub-games waarin je in minuten met miljarden aan geld rond kan lopen zodra het spel uit is,.... zo kansloosquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Had je nog interesse in de pub games uit Fable 2 Roy?
[..]
3/10
Eurogamer
Precies ja!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik las ook iets van een bug in die pub-games waarin je in minuten met miljarden aan geld rond kan lopen zodra het spel uit is,.... zo kansloos
Nope, en dat is ook weer falend, alleen online.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:22 schreef ROFLOL het volgende:
Kijk er naar uit, word echt een leuke game! Ben ik lekker zoet mee tot eind Oktober wanneer Saints Row 2, Fable 2, GoW2, Fallout 3, Far Cry 2 en misschien Skate 2 voor mij komen!
Trouwens, kan je bij Mercenaries met splitscreen co-open. Dus dat ik gewoon met een maat naast me zit te gamen met z'n tweeën met 2 game personages ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua verhaaltechnische structuur is het zo goed als Half Life en Planescape Torment, en dat zijn tot nu toe één van de weinige spellen die daadwerkelijk een (goede) verhaallijn hebben
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sorry ik doe het echt niet expressquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
Aquila, leuk dat je plaatjes wilt posten.. maar hou even rekening met andere mensen...
http://www.shacknews.com/onearticle.x/54232quote:Duke Nukem 3D XBLA Passes Cert, Coming Soon? Rewards Stripper Tipping, Stepping in Poop
The achievement list for 3D Realms' downloadable Xbox 360 port of Duke Nukem 3D has appeared on the internet via Achieve360Points.com, a sign that traditionally indicates the game has passed certification and is due for release soon.
The original PC edition of Duke Nukem 3D
Per the Xbox Live Arcade standard, the classic PC shooter sports a total of 200 achievement points. Included in the 12 achievements are rewards for tipping a stripper, stepping in excrement, beating the game's various missions in singleplayer or co-op, and hitting a specific number of kills in the ranked online Dukematch multiplayer mode.
The complete achievement list follows
Piece of Cake - 25 Points
Complete "L.A. Meltdown" on any difficulty or in co-op.
Let's Rock - 25 Points
Complete "Lunar Apocalypse" on any difficulty or in co-op.
Come Get Some - 25 Points
Complete "Shrapnel City" on any difficulty or in co-op.
Game Over - 25 Points
Complete "The Birth" on any difficulty or in co-op.
Duke's Mighty Foot - 10 Points
Step on 40 enemies after using the Shrinker on them.
Looks Like Cleanup on Aisle 4 - 10 Points
Step in a pile of excrement.
Shake It Baby - 10 Points
Tip an exotic dancer.
Oomph, Uugh, Where is it? - 10 Points
Find 70 secret areas.
Alien Maggots are Gonna Pay - 10 Points
Finish the "Hollywood Holocaust" level in under 3 minutes.
Gonna Rip Em' a New One - 10 Points
Get 100 total kills in ranked Dukematch games (Online).
See You in Hell - 15 Points
Get 250 total kills in ranked Dukematch games (Online).
Hail to the King, Baby - 25 Points
Earn respect and get 500 total kills in ranked Dukematch games (Online).
800 punten? Zo ja >quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.shacknews.com/onearticle.x/54232
quote:'Too Human sneller zonder Epic fraude.'
In 2004 startte Silicon Knights de ontwikkeling van de Xbox 360 versie van Too Human, een versie die origineel de Unreal Engine 3 gebruikte.
Silicon Knights baas Denis Dyack beschuldigt Epic Games van fraude. Zonder de Unreal Engine 3 had de ontwikkeling minder lang geduurd. Men heeft hun volledige engine volledig moeten herschrijven door Epic. Silicon Knights vindt dat Epic heeft gelogen over de kwaliteiten van de Unreal Engine 3, en het proces tussen Epic en Silicon Knights verloopt goed. Dyack hoopt dat de rechter in hun voordeel beslist. Hij gelooft namelijk dat Epic Games de volledige game-industrie heeft bedrogen met hun beloftes.
Epic heeft de boel flink geflest met die engine die crap isquote:
Vet vet!quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Star Wars: Force Unleashed
Ziet er goed uit zeg
Heeft denk met de rating te maken?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vet vet!
Dat is wel iets waar ik naar uit kijk, maar het enige wat ik nog niet snap is waarom er geen ledematen weg vliegen enzo ?
GTA4 bijvoorbeeld, je kan iemand 392 keer overrijden maar diegene blijft heel. Dat is nog steeds iets wat ik heel erg mis.
games worden toch wel gespeeld. Of zou het ook echt aan de rekenkracht liggen etc ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heeft denk met de rating te maken?
Als je iemand aan stukken scheuren schiet die toch wel fors omhoog!
Laatstequote:Op maandag 18 augustus 2008 21:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb je er voor betaald of moest je het veranderen?
Als het te erg mag die in bepaalde landen niet verkocht worden!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
games worden toch wel gespeeld. Of zou het ook echt aan de rekenkracht liggen etc ?
Ik heb de mijne al 2 en half jaar ofzo en ook geen ring of death gehad.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:57 schreef Teunebeun het volgende:
Ik kan met geluk zeggen dat ik nog geen ring of death heb gehad. Ben al een paar maanden de trotse eigenaar van de XBOX360
LOL vandaar dus de TT...quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In farcry 2 kun je niet eens op burgers schieten
Deze TT? Die is voor Castle Crashers!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
LOL vandaar dus de TT...
Serieus, als je neit op burgers kan schieten met die game koop ik het niet.
Ik heb echt te lang niet een spelletje gespeeld..quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze TT? Die is voor Castle Crashers!
En ik vond het ook een flinke tegenvaller dat dat niet kan
I had a vision : you're X360 will let you down very very soonquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al 2 en half jaar ofzo en ook geen ring of death gehad.
Maar wel dat mijn disclade niet meer opengaat, tenzij ik er op duw. En hij gaat ook niet meteen dicht, daarvoor moet ie eerst een keer of 8 opengaan. Daarnaast lijkt het alsof ik een straaljager in mijn kamer heb staan als ie aanstaat. En dat ding wordt knetterheet, is fijn, alvast voor de winter..
Hij doet het zo al een jaar heurquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
I had a vision : you're X360 will let you down very very soon![]()
Dan ga je er toch stiekumpjes op zitten en maak je een paar mooie ijsmeis foto'squote:Op maandag 18 augustus 2008 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij doet het zo al een jaar heur. Hij wil maar niet kapoet.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan ga je er toch stiekumpjes op zitten en maak je een paar mooie ijsmeis foto's![]()
Wordt je ook eens lekker "heet"![]()
hoe slecht..quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan ga je er toch stiekumpjes op zitten en maak je een paar mooie ijsmeis foto's![]()
Wordt je ook eens lekker "heet"![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:59 schreef Gamedemon het volgende:
ik voorbij het crash moment in ninja gaiden.. update de game in chapter 12... crasht hij weer net zo hard bij het volgende filmpje
Kan mijn Cache dus weer leeggooien
denk dat het beste is om hem volgende keer maar een ban te gevenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
Aquila, leuk dat je plaatjes wilt posten.. maar hou even rekening met andere mensen...
Spel is verdomd leuk als je een goede vriend hebt. Maar het is dan zo voorbij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag Army of Two gespeeld, weet nog niet wat ik er van vind... Camera standpunt is bijvoorbeeld wat kut (ik kan niet richten zo). Aggro is wel tof, maar dat moet ik nog goed leren, nu gaan m'n co-op buddy en ik steeds een beetje om en om schieten, maar dat moet beter!
Ik zag hem al staan online ja, alleen de versie die ik (naja de persoon die de debug voor mij had) gedownload had werkt niet.... Misschien staat er nu een nieuwe versie online? Ik zal het morgen ff checken, dan heb ik weer es wat tijdquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.shacknews.com/onearticle.x/54232
Je bent alleen boos omdat ik de mensen hier heb verteld dat je voor die 10.000 kills achievement in GoW heb betaaldquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:26 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
denk dat het beste is om hem volgende keer maar een ban te geven
is het niet voor die racisme plaatjes, dan maar voor zijn spam
haha, daarom heb ik ook 12500 killsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent alleen boos omdat ik de mensen hier heb verteld dat je voor die 10.000 kills achievement in GoW heb betaald![]()
Ben nu bij LO bij de laatste discTot nu toe nog niet echt een hele lastige eindbaas tegen gekomen maar dat wordt nu dus wel anders?
Mensen die the sims spelen hebben denk ik een beter leven dan iemand die die achievement heeft gehaaltquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
haha, daarom heb ik ook 12500 kills![]()
![]()
Ik ben zelf ook liever bezig met mensen doodschieten dan in mn broek pissen omdat ik als astronaut de hele tijd kloteboeken moet lezen en moet voorkomen sex te hebben met mn vrouwen omdat ik niet zo'n kutkind wilquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Mensen die the sims spelen hebben denk ik een beter leven dan iemand die die achievement heeft gehaalt![]()
jij kan het gewoon nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Mensen die the sims spelen hebben denk ik een beter leven dan iemand die die achievement heeft gehaalt![]()
PM wouter even dan heb je die achievement deze week nogquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:06 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben hard bezig om seriously te halen voor gears 2 uitkomt heb nu ong 2800 kills :p
Worthplaying: 6/10quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:45 schreef Strolie75 het volgende:
1Up Review van Too Human
The game is simply schizophrenic; it attempts to be all things to all people and never succeeds in executing any of them well.
Oh dear...
[ afbeelding ]
Als je die uitspraken eens beter onderbouwde dan met ik heb gehoord van die en die...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
PM wouter even dan heb je die achievement deze week nog
quote:
Dit word lastig. Too Human in co-op is dus redelijk leuk maar om daar nou 60 euro voor uit te geven, niet echtquote:I had to spend one incredibly long cutscene looking at myself in some gear I would be embarrassed to leave the house in.
Zo die hard ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
PM wouter even dan heb je die achievement deze week nog
Denk dat jij met je kansloze opmerkingen eerder in aanmerking komt voor de NO LIFE awardquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je overdrijft nu wel heel ergquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Als je die uitspraken eens beter onderbouwde dan met ik heb gehoord van die en die...
Damn dit is zo laag, je kunt het amper aantonen.. En nog zaag je erover door...
Ik slaap er niet minder doorJIj schijnbaar wel anders haal je het er niet elke keer bij
Dat is niet mijn schuld! Maar die van de games-industrie!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:02 schreef Rkatier het volgende:
[..]
hoezo? jij komt er steeds op terug
het is ook wel erg makkelijk om achter de computer iemand te beschuldigen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:02 schreef Rkatier het volgende:
[..]
hoezo? jij komt er steeds op terug
Sorry ik had niet verwacht dat je het zo erg zou vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:07 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
het is ook wel erg makkelijk om achter de computer iemand te beschuldigen natuurlijk
en irritant te doen.
In het echte leven zou die wel een nerd zijn.
Resultaten 1 - 10 van circa 7.610 voor aquila360 (0,45 seconden)
zegt genoeg he
33 Euro bij Gamehubsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:09 schreef Def1987 het volgende:
Dit word lastig. Too Human in co-op is dus redelijk leuk maar om daar nou 60 euro voor uit te geven, niet echt![]()
Heb je nog een kans op een extra bedrag als hij door de douane word vastgehouden? Ook al is de kans maar 1% dan doe ik het liever niet.quote:
wat is er zo grappig aan een middelmatige game?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Worthplaying: 6/10
Eurogamer: 6/10
Teamxbox: 6.5/10
Game is al 10 jaar in de maak, Eerst was het MS samen met GoW hun console sell punten, ging ook al weg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:06 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is er zo grappig aan een middelmatige game?
Of heb ik de hele hype gemist??
En wij moeten zeker de volle mep neerleggenquote:Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts' (X360) Pre-Order Incentives
Ready your spring-loaded propeller boat and fasten your seatbelt, “Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts” is hitting U.S. store shelves on November 14, and pre-orders begin today. For the retail price of $39.99, those who pre-order at participating retailers will get in on all the Banjo fun right off the starting line, and as a special bonus, will also receive a free download code for the original “Banjo-Kazooie,” launching on Xbox LIVE Arcade later this fall.
As Kazooie likes to say, “The early bird gets the worm.” Since the original “Banjo-Kazooie” will not debut on Xbox LIVE Arcade until a couple weeks after “Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts” releases, pre-ordering the game gives you a two-week head start on the Arcade title and the opportunity to take advantage of “Stop N’ Swop” before anyone else. “Stop N’ Swop” rewards players’ accomplishments in the new game with extra content and features in the Xbox LIVE Arcade game, giving fans who pre-order “Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts” the chance to experience more Banjo action than ever.
Hij blijft volhouden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De maker van dit spel noemt het spel geniaal en kraakt alles en iedereen af die het daar niet mee eens is.
http://www.oxm.co.uk/article.php?id=5792quote:But what we're also seeing is for the people who don't like it, generally just don't get it. And it's because we've created something so innovative and different.
Heb nog nooit gehoord/gelezen dat een pakketje van Gamehubs is onderschept door de douane, dit omdat ze het als gift verzenden met een hele goedkope prijs. Maar 100 % zekerheid kan ik je niet garanderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:32 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Heb je nog een kans op een extra bedrag als hij door de douane word vastgehouden? Ook al is de kans maar 1% dan doe ik het liever niet.
onder de 100dollar mag je toch gewoon importeren oid?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:49 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Heb nog nooit gehoord/gelezen dat een pakketje van Gamehubs is onderschept door de douane, dit omdat ze het als gift verzenden met een hele goedkope prijs. Maar 100 % zekerheid kan ik je niet garanderen.
22 euro.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
onder de 100dollar mag je toch gewoon importeren oid?
owww 22euro staat gelijk aan 1500dollar op t moment ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
22 euro.
Maar ik heb er al veel spellen gekocht, nog nooit wat gebeurd, ze zetten er toch een lager bedrag op.
Tsja, ik haal em wel als ie hier in de budgetbakken ligt. Castle Crasher, here i comequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:49 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Heb nog nooit gehoord/gelezen dat een pakketje van Gamehubs is onderschept door de douane, dit omdat ze het als gift verzenden met een hele goedkope prijs. Maar 100 % zekerheid kan ik je niet garanderen.
So do Iquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:36 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Tsja, ik haal em wel als ie hier in de budgetbakken ligt. Castle Crasher, here i come
Dat ik aant wachten ben op een arcade game
Inderdaad, ik wacht ook nog even geduldig af.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:42 schreef Rkatier het volgende:
[..]
So do IIk wil wel weten hoe die speelt
Ik heb nog geen idee of ik het haal, het moet me wel aanstaan.
KijkenWatWord dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |