abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60825385

Anyway, we hadden het over Castle Crashers, 1200 punten, 27 augustus. Ik ga 'm uiteraard gewoon kopen, maar vind het jammer dat er steeds meer 1200 punten games komen!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_60825472
TVPortugal, laatste 2 minuten zijn ingegaan.
Moet wachten op de bus naar Lagos, internet is vrij goedkoop hier.
15 minuten internetten voor 1 euro...glasvezel uiteraard.

anyways, speels...voor wie CC gaat halen.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:20:14 #3
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60825580
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

Anyway, we hadden het over Castle Crashers, 1200 punten, 27 augustus. Ik ga 'm uiteraard gewoon kopen, maar vind het jammer dat er steeds meer 1200 punten games komen!

[ afbeelding ]
Gelukkig boeit mij het hele Xbox Live Arcade niet. Ik heb geen 360 gekocht voor Arcade games. Maar wel leuk voor fans van dit soort games. CC lijkt me grappig, maar ga er echt geen 1200 punten aan besteden.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_60825751
tvp
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_60825802
EPIC FAIL INDEED!!

Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_60825819
T to da V to da P
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:53:21 #7
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_60827868
TVP
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
pi_60827928
Ik heb mijn 360 al 14 maanden ofzo en nog geen enkel probleem mee gehad
pi_60828302
ik snap echt niet waarom mensen geld over hebben voor xbox live arcade games.

sowieso hadden die gratis moeten zijn, waardeloze flut games
  Redactie Games donderdag 14 augustus 2008 @ 16:13:36 #10
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60828350
Zo net weer 2100 punten gekocht voor Castle Crashers (en misschien Braid)

Heerlijk gaat het worden.
.....Kennedy
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:32:10 #11
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_60828579
Nieuwe Batman game

Batman: Arkham Asylum

quote:
We’re proud to bring you the world-exclusive first look at Batman: Arkham Asylum from Rocksteady Studios and Eidos. This completely original title explores Gotham City’s darkest location, the infamous Arkham Asylum. But as a routine prison transfer goes wrong, the Joker sets his demented plan into action and Batman comes face to face with an army of his worst enemies. In a dark and gritty setting reminiscent of Bioshock (with a story co-written by Paul Dini), Arkham Asylum is setting the stage for a true-to-character Batman game. Also in the new issue, readers will find the top 25 games from E3 2008, an in-depth interview with Maxis’ chief designer, Will Wright and much, much more. Stay tuned to Game Informer Online as well because Unlimited readers will get screenshots, interviews and more for our cover story plus other great content on Aug 18.

The Unreal Engine 3-powered game is going for a gritty, Chronicles of Riddick-esque feel. DC Comics' Wildstorm is crafting the characters' look. Some villains in the game include Joker, Harley Quinn, Killer Croc, Penguin, Riddler, Scarecrow and more. According to the post, Arkham Asylum is projected for a 2009 release on PC, Xbox 360 and PS3 and is not being rushed to tie into any TV or film marketing cycles.

1 Player Action Game, Playstation 3, Xbox 360, PC

Publisher: Eidos

Developer: Rocksteady Sudios

Release: 2009

- Clever choice of location moves the game away from an open world Spider-Man clone and more into the dark and gritty realm of The Chronicles of Riddick.

- Packed with Batman's most dangerous archenemies Arkham Asylum boasts a brand new story reminiscent of the depth and twists of Bioshock

- Story is written by Paul Dini (Batman: The Animated Series, Detective Comics)

- Wildstorm is crafting the authentic yet distinct new look for all the key characters

- Gameplay places just as much focus on Batman's role as a detective as his combat prowess.

- Game isn't being rushed to tie in with any TV/Film marketing cycles.

- Game runs on Unreal Engine 3

- Most of the game is played through an over-the-shoulder perspective

- You're going to see and get to fight against all the big super villains. Seen so far. Joker, Harley Quinn, Killer Croc, Zsasz, Penguin, Riddler, Scarecrow, Poison Ivy, Mr. Freeze and others the magazine doesn't want to spoil.

- Allies revealed so far are Commissioner Gordon who plays a big role and Barbara Gordon (aka Oracle) who is your radio contact in the game.

- Game opens with the Joker surrendering himself and subsequently taking over Arkham because of some secret the facility holds

- Magazine teases that this game will be the ultimate Batman experience so the voice cast will reflect that (Think Kevin Conroy and Mark Hamill).

- Arkham was chosen as a location because of its limitations including the fact that it's an island prison. It's a persistent location so you can visit any location at anytime including Batman's secret on site Bat Cave etc. Don't think that just because this is an island prison there will only be small hallways. The developers have taken into account all the construction/destruction of the facility over the years so locals will vary.

- Eidos' Batman license includes all 70 years of comic book fiction so they're pulling from all of that.

COMBAT

- Boss Battles won't necessarily be a series of straight pugilistic fights. Each enemy represents a different side of Batman and not all of them can match his wide skill set. Some battles are focused on combat others will focus on gadgets some are similar to giant Zelda style bosses.

- Combat description in the magazine talks about Batman perched on a high ledge in a wide open room as he watches some of the Joker's thugs rifle through drawers. Batman switches to investigation mode using a blue tinted visor that among other things lets Batman see his enemies through walls and identifies things like guns and knives. One thug is carrying a machine gun so Batman jumps of the ledge, spreads his cape and kicks him in the face. He then swipes his cape in a large arc to stun his other enemies and then goes to work on them with a stylish blend of punches, kicks, a knee to the face here a behind the back elbow there. Combat has a gymnastic flourish and is accomplished using only three buttons. Attack, Stun and Throw.

- Combat is only one element of the game so the developers didn't want a bunch of button combos that you'd forget because you'll be doing other things besides fighting.

- During battle a combo multiplier at the top of the screen will increase with every strike. Once the combo expires a colony of bats will swirl around Batman and then contribute to an experience bar on the left side of the screen. In an RPG like skill tree system players will be able to distribute points where they prefer. Think Combat moves, faster takedowns, or gadget upgrades like the ability to throw multiple batarangs at the same time.

- Gadgets are revealed by collecting items in secret rooms. You'll need gadgets to survive as there are very tough enemies in the game that you can't just go head to head with (Think Killer Croc, he's 10 feet tall in the game and super tough)

- There are sections that involve sneaking but the developers call them Predatory gameplay sections as stealth tends to imply weakness, they prefer to think of it as picking off the weak people or people you wouldn't last too long in direct fight with from strong positions. The example they give in the article is Batman creating distractions with bodies and victim's yells and then stalking the guards as they go to inspect.

DETECTIVE

- Developers have come up with a very "sexy" CSI style for forensic puzzles because Batman will always have the very latest gadgets.

- Investigative mode is the centerpiece in Batman's arsenal. The visor can highlight points of interest and much like the Metroid Prime games will scan items into your database.

- They also mention another forensic gadget, a fingerprint tracker that allow Batman to follow trails of fingerprints.

OTHER

- Magazine hints at the ability to play as the villains in the game. Not sure if this is inserted directly into the game or available as a second playthrough option.

- Magazine lists a few suggested reading items. Arkham Asylum: A Serious House on Serious Earth, Batman: The Last Arkham, and Arkham Asylum: Living Hell.

GRAPHICS

- Game is very gritty looking. The screens in the mag are all inside Arkham and show case a few hallways, The Riddler's cell, A sewer etc. Lots of great lighting going on.

- Character redesigns are pretty good for the most part. Joker looks like classic Joker only with Heath Ledger style make up (long drawn on red lipstick etc.) he still has a the bright purple suit and bright green hair. Definitely more sinister looking than say the TAS Joker. Killer Croc is huge and looks more like Jim Lee's Hush redesign as opposed to some of the more human renditions of him.

- Batman is in the Black and Grey costume. It looks more like armor however his gauntlets in particular look like the ones from TDK. Overall it looks very awesome.

- They show screens of fights and predator segments and all look very interesting and very Batman in scope. Lots of classic poses etc.

- You can control Batarangs from first person mode.

I'm hyped!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:55:13 #12
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_60829169
Die Batman game ziet eruit zoals de eerste 3 films Bagger dus.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Redactie Games donderdag 14 augustus 2008 @ 17:09:02 #13
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60829550
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die Batman game ziet eruit zoals de eerste 3 films Bagger dus.
Ain't that cute, BUT IT'S WROOOOOOONG.
.....Kennedy
pi_60829659
nou heb ik hier een snelle internetverbinding,

maar door die plaatjes gaat het echt traag.

Hopen dat we snel op de 2e bladzijde komen
pi_60829886
UE3. Over the sholder game. Grote mannetjes in laatste plaatje. GoW rip
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_60829921
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef Wessiej het volgende:
(en misschien Braid0
Gisteren zei je nog dat je het spel had aangeschaft ?
pi_60830019
Castle Crashers
Na Braid weer een topgame op Arcade.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_60830034
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:20 schreef Chocobo het volgende:
Gelukkig boeit mij het hele Xbox Live Arcade niet. Ik heb geen 360 gekocht voor Arcade games.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games donderdag 14 augustus 2008 @ 17:28:51 #19
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60830043
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:22 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Gisteren zei je nog dat je het spel had aangeschaft ?
False, ik zei dat ik er maar niet in kon komen, terwijl ik het leuk wou vinden :p

Nergens zei ik dat ik het spel had gekocht sheriff.
.....Kennedy
pi_60830108
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:12 schreef Wouter2006 het volgende:
ik snap echt niet waarom mensen geld over hebben voor xbox live arcade games.

sowieso hadden die gratis moeten zijn, waardeloze flut games
Ik heb een primeur voor je.

Gears of War krijgt een downloadable titel voor XBLA volgende week. Nu piep je wel anders volgens mij.
pi_60830116
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:34:21 #22
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60830170
pi_60830175
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:28 schreef Wessiej het volgende:

[..]

False, ik zei dat ik er maar niet in kon komen, terwijl ik het leuk wou vinden :p

Nergens zei ik dat ik het spel had gekocht sheriff.
Alright mate
pi_60830232
Fable 2 oogt fabelachtig maar dat wisten we al.

Wordt het spel regiovrij trouwens? In dat geval zou het mooi zijn als ik de LE kan scoren. Ik ga er hier niet 80 euro voor neerleggen. Uitzonderingen maak ik maar niet voor een titel als Fable.
pi_60830247
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:32 schreef Ash het volgende:
Nieuwe Batman game

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

I'm hyped!
Vet vet vet
  Redactie Games donderdag 14 augustus 2008 @ 17:56:20 #26
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60830745
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Fable 2 oogt fabelachtig maar dat wisten we al.

Wordt het spel regiovrij trouwens? In dat geval zou het mooi zijn als ik de LE kan scoren. Ik ga er hier niet 80 euro voor neerleggen. Uitzonderingen maak ik maar niet voor een titel als Fable.
Ja
.....Kennedy
pi_60831335
Die killer Croc ziet er dope uit!
pi_60831837
TVP, wat komt eerder, Saints of Mercs?
Ooh, I just felt my dick move!
pi_60831960
Killer Croc = General RAAM
Valt echt enorm buiten de toon van de rest van de game...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:55:53 #30
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_60832069
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als jij het voor 15 euro koopt komen er meer games voor 15 euro.. Is niet zo gek.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_60832559
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:44 schreef Digixz het volgende:
Is dat een strikvraag?

Net zoals wat was er eerder de kop of het ei?
  Redactie Games donderdag 14 augustus 2008 @ 19:22:25 #32
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60832747
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:44 schreef Digixz het volgende:
Mercs 2 komt 5 september
Saints 2 komt 16 oktober.
.....Kennedy
pi_60832986
Sinds vandaag ook trotse bezitter van een 360!!
Met GTA4, GoW, AC en CoD4. Ik weet niet met welke ik moet beginne
pi_60833055
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:31 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Worms op XBLA
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:52:31 #35
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60833626
quote:
COD4 de rest van je games zijn kut.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_60833847

pi_60834513
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Mercs 2 komt 5 september
Saints 2 komt 16 oktober.
Thanks, dan zal Saints 2 ff moeten wachten, tenzij ik Mercs dan al uitgespeeld heb.
Ooh, I just felt my dick move!
pi_60836379
Poeh er komen zoveel toffe games uit komende maanden. Prince of Persia, SW: Force Unleashed, GoW 2, Fable 2, Fifa/PES, en dan nog spellen als Fallout 3, Too Human etc die ik misschien wil kopen. Bovendien moet ik ook nog Gta IV, CoD 4, en The Orange Box (definitief, heb nu geleend) kopen.
pi_60836745
Mijn verlanglijstje voor dit jaar is nog: Summer Athletics (Ik moet gewoon zo'n game hebben en ik wil geen beijing), Baja: Edge of control (Race fanaat), Fall out 3, Fable 2, Wheelman, Gow 2, POP, Tomb Raider Underworld, Lips, Leisure Suit Larry

En dan ook nog Race Pro, FFX XIII, Prototype maar die komen volgens mij pas in 2009
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60837057
Mijn lijst nog voor dit jaar:

GOW2, Fable2, Too Human (misschien), PES/FIFA
ik zal er nog wel 1 a 2 missen

de rest is niet interessant voor mij
pi_60837409
1200 punten is een hoop geld voor een arcade game.. maar het is wel een game die erg lang in ontwikkeling is geweest natuurlijk.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:04:17 #42
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_60837484
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:52 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

COD4 de rest van je games zijn kut.

Wat een onzin.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_60837554
quote:
GoW
  Redactie Games donderdag 14 augustus 2008 @ 22:06:57 #44
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60837562
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:01 schreef Gamedemon het volgende:
1200 punten is een hoop geld voor een arcade game.. maar het is wel een game die erg lang in ontwikkeling is geweest natuurlijk.
Sommige arcade games vind ik stukken beter als sommige full priced games, dan is het het geld wel waard vind ik.
.....Kennedy
pi_60839084
quote:
Dat gebruiken ze ook als excuus zeker?
pi_60839121
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:04 schreef BMH het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Ach het is Gdr joh. Die kijkt sowieso nooit verder dan Rainbow Six en Call of Duty
  Redactie Games donderdag 14 augustus 2008 @ 22:59:28 #47
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60839138
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat gebruiken ze ook als excuus zeker?
Er is nooit een excuus gebruikt.
.....Kennedy
pi_60839317
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:59 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Er is nooit een excuus gebruikt.
Verrassend.

Maar goed MS bepaalt uiteindelijk de prijs.
pi_60839600
PES 2009:
quote:
Gameplay
Close control more intuitive:
• Manual cursor control
• Adjusted trick control for easier control – more within natural control parameters than via special movements

Ball movement more realistic:
• Ball has always been treated as separate entity, but 2009 has new air resistance calculations for trajectory of ball
• Instant control. Buttons presses are no longer stored, making for a crisper playing style
• Heavier foot-in tackles, depending on the length X is depressed
• New friction routines to affect ball movement in terms of ground conditions
• Backspin routines calculated so ball slows accordingly
• The bounce of the ball can be used more effectively: players can flick the ball up to tee a shot, or to lift it over a defender’s trailing leg
• Skills are now integrated more into the game. If a player has the ability, they will be able to perform deft turns others cannot and will be able to feint and shimmy within the confines of the control system
• Player has to compensate for heaviness of ground when weighting passes in wet conditions or frozen ground

Teamvision enhanced:
• Tactics change according to situation
• Better off-the-ball movement – running to receive passes, etc
• AI recognizes strategies that work and accumulates data on an ongoing basis within Master League and League modes

Visuals:
Stadiums:
• Graphic depiction of weather conditions unique to each stadium
• Much more detailed lighting effects that mimic the time of day more closely
• Key new grounds like Wembley, in total about 20 stadiums
• LED hoardings (PS3 and 360 versions only)

Players:
• All new players models in game: everything reworked for additional detail
• Specific new animations to make the game flow more: players now stumble, place a hand down so as to keep running
• More individuality to movement of players: running and kicking styles, for instance: Ronaldo’s stance before a free kick

Camera:
• New vertical camera, allowing end-to-end view including ‘Player Focus’ zoom, panning in on key one-on-one situations
• New distance drawing techniques using adjusted chromatic fields

Front End - Menus:
• All new, clearer menu system
• Match stats now on sub-menus if required
• Much improved music choice

Edit:
Sound:
• In addition to the importation of graphic data, music and crowd chants can also be added
Graphics:
• Pixel Paint function allows users to create team badges from scratch

Game Modes:
Become a Legend:
• New long-term mode sees player guiding one player to glory
• Control the destiny of a midfield/striking star
• Player works within team structure, akin to popular ‘Fix’ mode – assisting play, scoring goals, etc
• Default vertical view
• Dedicated development data for player as game progresses
• Full range of transfer opportunities: but fail to play well and you will be demoted to bench or even transferred
• Based on popular Japanese mode, first time in Europe

Legends:
• Online version of ‘Become a Legend’
• Use player created in solo mode
• Play online with other ‘fixed’ position friends
• Intricate play and teamwork rewarded with PES points
• Upload finest moments for others to view and rate

Master League
• More intuitive menus
• Easier to understand two-tier negotiations: team level and individual terms
• Loyalty: players unhappy with terms, etc, will not play as well. A happy player will play better
Zitten aardig wat veranderingen tussen. Met name de nieuwe camera angle die me aan ISS doet denken, wat een goed teken is.

Volgende week media blowout tijdens de GC. Ben benieuwd.
pi_60839664
Ik ben blij dat ik een us account heb, met de dollar koers betekent dat dat de xbla games een stuk cheaper zijn!
Ben benieuwd naar castlecrashers.
En bionic commander lijkt me ook wel grappig.

Ik vind ticket to ride ook tof alleen jammer dat ik geen mensen in me friendslist heb die het ook hebben.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_60839821
quote:
omg, Gears Of War ( ) natuurlijk, de rest kan je laten liggen.
pi_60839832
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik heb een primeur voor je.

Gears of War krijgt een downloadable titel voor XBLA volgende week. Nu piep je wel anders volgens mij.
tell me more.
pi_60841165
Aardig hypje rondom dat Castle Crashers.
Daar lijkt mij nou echt geen reet aan, soortje TMNT XBLA maar dan Middeleeuws...
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_60843222
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:55 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb mijn 360 al 14 maanden ofzo en nog geen enkel probleem mee gehad
Ik had de mijne precies 18 maanden voor ik de RRoD kreeg. Wacht maar rustig af, op een dag krijg jij het ook
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 07:20:15 #55
44855 Rkatier
pi_60844991
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 02:13 schreef Viro het volgende:

[..]

Ik had de mijne precies 18 maanden voor ik de RRoD kreeg. Wacht maar rustig af, op een dag krijg jij het ook
Dan heb ik nog 6 maanden te gaan (ja ik heb hem nu bijna een jaar )
last.fm
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 07:26:46 #56
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60845032
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:13 schreef Scarface2004 het volgende:
Aardig hypje rondom dat Castle Crashers.
Daar lijkt mij nou echt geen reet aan, soortje TMNT XBLA maar dan Middeleeuws...
De hype ligt hoog rond dit spel. Komt door die overrated Alien Homonide ofzo? Geen idee hoe je het spelt overigens. Ben het met je eens,.... het lijkt mij ook niks.
pi_60845393
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 07:26 schreef Chocobo het volgende:
De hype ligt hoog rond dit spel. Komt door die overrated Alien Homonide ofzo? Geen idee hoe je het spelt overigens. Ben het met je eens,.... het lijkt mij ook niks.
Ik vind het stijltje geweldig! En wat is er nu leuker dan met 4 man tegelijk op een monster inslaan?
pi_60845399
Trouwens weer begonnen met Dead Rising. Blijft een tof spel
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:19:28 #59
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60845482
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 08:10 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

En wat is er nu leuker dan met 4 man tegelijk op een monster inslaan?
Bijna alle games in mijn kast?
pi_60846478
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 08:19 schreef Chocobo het volgende:

[..]

pi_60846545
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:17 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben blij dat ik een us account heb, met de dollar koers betekent dat dat de xbla games een stuk cheaper zijn!
Ben benieuwd naar castlecrashers.
En bionic commander lijkt me ook wel grappig.

Ik vind ticket to ride ook tof alleen jammer dat ik geen mensen in me friendslist heb die het ook hebben.
Ticket to ride heb ik alleen de trail van maar is erg gaaf ja!

Maar ik vraag me nog steeds af of ik dat ook gewoon met mijn US account kan! Jij kunt zeker niet de films enzo downloaden? alleen arcade games?
pi_60847369
Ja ik kan in principe alles downloaden.
Af en toe idd de films niet (snap niet waarom soms wel en soms niet)
Ook kan ik de downloads downe waarbij staat us residents only!
pi_60847424
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ik kan in principe alles downloaden.
Af en toe idd de films niet (snap niet waarom soms wel en soms niet)
Ook kan ik de downloads downe waarbij staat us residents only!
Ik ga het er toch maar niet op gokken
pi_60847509
Wat wou je proberen dan?
pi_60847798
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 07:20 schreef Rkatier het volgende:

[..]

Dan heb ik nog 6 maanden te gaan (ja ik heb hem nu bijna een jaar )
Laat het aftellen maar beginnen

Ps : aanbod om online (ranked) achievements boosten in Army of Two staat nog steeds.
Wie o Wie wil mij en mijn clan maatje helpen vandaag ?
pi_60848115
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:24 schreef Viro het volgende:

[..]

Ps : aanbod om online (ranked) achievements boosten in Army of Two staat nog steeds.
Wie o Wie wil mij en mijn clan maatje helpen vandaag ?

Heuj das valsspelen.
pi_60848177
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:38 schreef Droomert het volgende:

[..]

Heuj das valsspelen.
Als we 2 uurtjes moet wachten en dan nog niemand de lobby joint ga ik iig "vals spelen".
pi_60848744
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 08:19 schreef Chocobo het volgende:
Inclusief Assassin's Creed?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:04:54 #69
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60848830
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ach het is Gdr joh. Die kijkt sowieso nooit verder dan Rainbow Six en Call of Duty
pi_60849014
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:01 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Inclusief Assassin's Creed?
Topgame
pi_60849314
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:40 schreef Viro het volgende:

[..]

Als we 2 uurtjes moet wachten en dan nog niemand de lobby joint ga ik iig "vals spelen".
Nouja...
pi_60849375
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:24 schreef Droomert het volgende:

[..]

Nouja...
Ja ja ja dan praat je wel anders he
pi_60852037
quote:
Ik wacht de demo wel ff af. Maar denk toch echt wel dat ik 'm ga kopen.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:18:00 #74
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60852297
Holy Cow!

DS Lite 60,434
PSP 58,501
Wii 38,506
Xbox 360 24,962
PS3 9,673
PS2 8,503

Afgelopen week kwam Tales of Vesperia uit voor de 360 en BANG! 25k Nette week voor de 360 in Japan dus! Tides are turning. Again
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_60852710
quote:
Suda51 en Mikami werken aan game voor EA

Resident Evil en Killer 7 waren beide unieke games in hun genre en wisten het genre volgens velen zelfs naar een hoger niveau te tillen, grote vraag is wat je krijgt als je deze krachten bundelt.
Het antwoord krijgen we van Electronic Arts, zij kondigen namelijk een samenwerking aan met Grasshopper Manufacture. Met de nieuwe samenwerking kondigden ze meteen een nieuwe game aan, in de maak door Suda51 (ontwikkelaar en grote man achter Killer 7) en Shinji Mikami (het brein achter Resident Evil).

Hoewel details over de game nog schaars zijn weten we wel dat deze op de PlayStation 3, Wii, Xbox 360 en PC zal verschijnen. Suda51 is de lead designer voor het project terwijl Mikami als consultant zal werken. De mannen krijgen bij de ontwikkeling hulp van een andere ontwikkelstudio, Q Entertainment.

Voor Suda51 lijkt het project ideaal te zijn, tijdens een eerdere 1Up uitzending gaf hij al aan graag met Mikami te willen werken.
pi_60852719
Ik heb net ff 4200 points gekocht, waarschijnlijk wel voor Castle Crashers en misschien ook nog Ticket to Ride
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_60852916
Hoeveel heeft dat mogen kosten? 60 pleuro's?
pi_60853002
quote:
Koop achievements op eBay

Games moesten vroeger vooral leuk zijn, met de komst van de Xbox 360 is voor sommigen een andere criterium dat ze leuke achievements hebben zodat je je achievementscore op kunt krikken. Sommige mensen gaan hier wel erg ver in.

Op eBay duiken de laatste tijd steeds meer advertenties op waarbij mensen geld vragen om achievements voor je binnen te halen. Wanneer je een bedrag over maakt en daarbij ook nog even je Xbox Live username, e-mail en wachtwoord van je e-mail door geeft gaan ze voor je aan de slag, hieronder één van deze advertenties:

GEARS OF WAR - ACHIEVEMENT GLITCH!

The following auction is for the following achievements to be unlocked on your xbox 360 account :

SERIOUSLY... - 50G

All weapon achievements, including sniper, hammer of dawn etc.

Once payment is recieved., please send me the following details :

Your Gamertag, Email & Email Password.

And we will discuss a convenient time for both of us on when i should do it

Once recovered, i will have finished in around 15 minutes

After the achievements are unlocked on your profile, i will delete your account from my hard-drive and email you so that you know i have finished.

PLEASE NOTE, YOU ARE BIDDING FOR THE TIME TAKEN BY ME TO PLAY THE GAME, ALL GAMERSCORE IS OWNED BY MICROSOFT.
pi_60853088
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:32 schreef Ash het volgende:
Nieuwe Batman game

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

I'm hyped!
hyped mee!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_60856324
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De laatste tijd? Dat was al vanaf toen GoW uitkwam!

.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:30:35 #81
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_60856411
The Godfather II:

pi_60856502
Dikke prut.
pi_60856547
PSP versie?
pi_60856563
Godfather 2 ziet er echt zo PlayStation2-terriffc uit, echt een fucking lelijke kutgame
pi_60856706
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Godfather II:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
DIt noem ik echt geen Godfather GaarFather of Crapfather eerder!

De eerste had die sfeer wel goed maar dit lijkt er niet op
pi_60856737
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:27 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

.
Wouter is zo aan die 10.000 kills achievement gekomen
dacht het niet he, heb er hard voor gewerkt, het spel was het tenminste waard,
dat kan ik van GTA rank 10 niet zeggen

kreeg hem trouwens pas bij 11000 kills!
pi_60856767
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Ik heb dat van iemand die dat weet!

Je bent er bij Wouterzz
pi_60856789
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:34 schreef Yankee_One het volgende:
PSP versie?
of de wii ( ) versie..
pi_60856876
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb dat van iemand die dat weet!

Je bent er bij Wouterzz
total bullshit.. again.. by Aquila..
pi_60856894
FOK The Godfather

pi_60856986
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

total bullshit.. again.. by Aquila..
Je reageet wel als de gebeten hond Wouter!

Ik weet het zo net nog niet

Hoe duur was dat trouwens?
pi_60857248
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:47 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je reageet wel als de gebeten hond Wouter!

Ik weet het zo net nog niet

Hoe duur was dat trouwens?
niemand vindt het leuk om vals beschuldigd te worden
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:55:52 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60857290

Kinders, ga eens buiten spelen ofzo. Probeer maar de glijbaan achievement te halen ofzo!
pi_60857359
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:54 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

niemand vindt het leuk om vals beschuldigd te worden
pi_60858249
Niveautje inderdaad
pi_60860719
Hoi,

de Pro/premium is nu op alle sites terug te vinden met 60 gig! Kan me niet voorstellen dat alle 360 met 20 gig al verkocht zijn, wat doen ze daar mee? Verkopen voor dezelfde prijs? Acties? 20 gig vervangen door 60 gig?

Vraag 2, stond laatst in de MM en dacht eens even kijken naar de xbox360, nog steeds niet eentje gekocht namelijk ahum. Maar kon nergens watt vinden 175 of 203 toch? waarbij ik 175 versie moet hebben. Wel kon ik een serie nummer zien maar nergens op de doos watt.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_60860959
Okay Ik heb ff een vraagje mijn xbox is tijdens twee halo sessies vastgelopen(wat een verrassing!) allemaal strepen door me scherm soort ruis. mensen die dit ook hebben gehad? wordt dit een opstuur geval?
pi_60861331
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Rank 10 is ook wel easy hoor, gewoon mp racen en dan wagens continu kapot schieten
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:48:35 #99
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_60861332
Wordt er vanavond nog gegamed? Misschien weer eens 4-player Halo 3 co-op doen?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:56:35 #100
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60861478
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt er vanavond nog gegamed? Misschien weer eens 4-player Halo 3 co-op doen?
Vanavond WORMS
pi_60861665
Tomb Raider Underworld

vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:07:57 #102
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_60861705
jup idd vanaaf ff co-op halo3 kweet alleen niet of ik al met andere sta ingeboekt,en of me xbox het trekt.
Anders als je me je tag geeft voeg ik je ff toe.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:15:04 #103
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_60861869
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 19:07 schreef KneusTeun het volgende:
jup idd vanaaf ff co-op halo3 kweet alleen niet of ik al met andere sta ingeboekt,en of me xbox het trekt.
Anders als je me je tag geeft voeg ik je ff toe.
Morpheus1412 is m'n Xbox Live naam
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:17:39 #104
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_60861933
ok,kvoeg je zo ff toe.
pi_60862773
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
Tomb Raider Underworld

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Na Uncharted pas geleden te hebben uitgespeeld snak ik wel weer naar een volgende soort gelijke titel

NIeuwe gameplay trailer:

http://www.jeuxvideo.com/(...)_underworld_f1q1.htm

pi_60863241
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoi,

de Pro/premium is nu op alle sites terug te vinden met 60 gig! Kan me niet voorstellen dat alle 360 met 20 gig al verkocht zijn, wat doen ze daar mee? Verkopen voor dezelfde prijs? Acties? 20 gig vervangen door 60 gig?

Vraag 2, stond laatst in de MM en dacht eens even kijken naar de xbox360, nog steeds niet eentje gekocht namelijk ahum. Maar kon nergens watt vinden 175 of 203 toch? waarbij ik 175 versie moet hebben. Wel kon ik een serie nummer zien maar nergens op de doos watt.
De aktie was het supersize pakket..
Oud model xbox + Wireless entertainment pack = Supersize
pi_60863753
Oud nieuws misschien: bol.com aanbieding

Is dit nou belachelijk goedkoop of ben ik gek
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:17:24 #108
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_60864275
beetje vaag, in de titel staat 60gig en in de beschrijving 20! slim zo willen ze alle oude 20 gigs wegkrijgen
pi_60864411
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:17 schreef KneusTeun het volgende:
beetje vaag, in de titel staat 60gig en in de beschrijving 20! slim zo willen ze alle oude 20 gigs wegkrijgen
Ja ik zie het, echter staat er verder in de beschrijving nog 2 keer 60 gig, dus ik ga er vanuit dat hier hier om de 60 gig gaat, en de 20 gig zal wel een typfoutje zijn, of een oude tekst van een vorige aanbieding...
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:27:36 #110
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60864514
Denk idd ook wel dat het de 60Gb versie betreft! Die Xboxen worden echt goedkoop!

TIjd voor een nieuwe
pi_60864636
GTA had eens wat meer achievements in de storyline moeten krijgen. Je krijgt net 250 gp als je de storyline uit speelt
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:46:43 #112
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60864960
Gongora trekt ff een blik magic open Vet hoe dat hele Marine/leger van Gotzha vernietigd wordt en die hoofdstad
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:59:30 #113
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_60865296
Cybje,

Nog potje gamen straks?
pi_60865524
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:26 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

De aktie was het supersize pakket..
Oud model xbox + Wireless entertainment pack = Supersize
dan klopt deze vast niet?

http://www.gcshop.nl/product.php?id=9105
pi_60866030
Die zal wel kloppen. Supersize pakket is erg eenvoudig aan te passen voor MS...
pi_60866176
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cybje,

Nog potje gamen straks?
Ben wat vermoeid Morph. Morgen misschien maar.
pi_60866277
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:08 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

dan klopt deze vast niet?

http://www.gcshop.nl/product.php?id=9105
Kan wel kloppen, dan is GCshop door hun voorraad heen.. en zullen deze wel blijven maken tot de aktie afgelopen is.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:24:45 #118
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_60867409
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Morpheus1412 is m'n Xbox Live naam
Moet je natuurlijk wel halo spelen en niet de hele tijd in het dashboard zitten
Maybe next time.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 09:42:45 #119
34586 kepler
No bounce, no play
pi_60872115
The line is a dot to you!
pi_60872497
Wanneer komt demo van SW: Force Unleashed nu eigenlijk?
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:37:55 #121
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_60873461
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 23:24 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Moet je natuurlijk wel halo spelen en niet de hele tijd in het dashboard zitten
Maybe next time.
Ja sorry. Was eerst 24 kijken en toen jij me uitnodigde belde m'n vriendin en daar heb ik vervolgens 1,5 uur mee gebeld Daarna ben ik Studio Sportzomer gaan kijken. Volgende keer beter idd
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:23:26 #122
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60874242
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ja sorry. Was eerst 24 kijken en toen jij me uitnodigde belde m'n vriendin en daar heb ik vervolgens 1,5 uur mee gebeld Daarna ben ik Studio Sportzomer gaan kijken. Volgende keer beter idd
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:30:45 #124
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_60874383
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Kan wel kloppen, dan is GCshop door hun voorraad heen.. en zullen deze wel blijven maken tot de aktie afgelopen is.
Mwoa, zo geweldig vind ik dat pakket niet. Voorheen had je X360pro, GTAIV + Halo 3 + Forza 2 in 1 pack. Dat pack was waanzinnig goed.
Dasvidanja
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:37:23 #125
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60874510
Gister de xbox360 pro system 60 GB besteld.
A little knowledge is a dangerous thing.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:41:59 #126
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60874580
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Far Cry 2:

http://www.gametrailers.com/player/38387.html

OMG
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:43:40 #127
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60874623
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:30 schreef Verluste het volgende:

[..]

Mwoa, zo geweldig vind ik dat pakket niet. Voorheen had je X360pro, GTAIV + Halo 3 + Forza 2 in 1 pack. Dat pack was waanzinnig goed.
Dat is ook maar subjectief. Het is maar net welke spellen je wel en niet wil. Bij elk pack zit wel wat extra troep waar je niks aan hebt. Zo kunnen ze de prijs lekker opkrikken en van hun oude voorraad afkomen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:51:04 #128
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_60874777
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 10:24 schreef Sulejmani het volgende:
Wanneer komt demo van SW: Force Unleashed nu eigenlijk?
Donderdag 21 augustus volgens gametrailers tv. Ik hoop dat het aan de verwachtingen kan voldoen. Er zijn veels te veel slechte star wars games geweest
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_60874988
FF XIII:

zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:28:46 #130
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60877249
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:01 schreef Cyberia18 het volgende:
FF XIII:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als die net zo goed of beter wordt dan LO dan zitten we gebakken
pi_60877465
FF XIII wordt beter. Véél beter.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:46:42 #132
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60877632
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
FF XIII wordt beter. Véél beter.
Ik hoop het

LO ben ik nu mee bezig en die is ook heel tof! Vergelijkbaar met FFX maar ik vind hem wel beter!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:31:24 #133
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60878809
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:28 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Als die net zo goed of beter wordt dan LO dan zitten we gebakken
Proest
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:54:57 #134
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60879372
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 15:31 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Proest
Heb je weer wat te zeuren
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:02:42 #135
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60879546
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 15:54 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb je weer wat te zeuren
Alweer?,... zovaak zeur ik niet hoor. Maar ik zie LO gewoon niet in hetzelfde caliber als een FF game. Heb genoten hoor van LO,... maar het is geen Final Fantasy game,... echt niet Dus,.. ja,... natuurlijk wordt FFXIII beter dan LO.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:53:38 #136
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60881157
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 16:02 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Alweer?,... zovaak zeur ik niet hoor. Maar ik zie LO gewoon niet in hetzelfde caliber als een FF game. Heb genoten hoor van LO,... maar het is geen Final Fantasy game,... echt niet Dus,.. ja,... natuurlijk wordt FFXIII beter dan LO.
Ik vond Lo op sommige punten wel beter Maar goed op andere ook weer niet!
pi_60885013
af en toe zoooo chagarijnig van CoD4 he...

Was ik net lekker bezig met Headquaters op Shipment ... de ene airstrike na de andere ... aanvullende met de nodige heli's ... stond lekker bovenaan met al 70 kills, kapt de host ermee zielig als je niet tegen je verlies kunt...
pi_60885039
Ik kijk wel zoooooooooooooooooooooooooooo erg uit naar Force Unleashed hee! Zou graag een demo zien, maar aan de andere kant... tis ook wel leuker om 60 euro uit te geven en nog niks gespeeld te hebben.

Wat zijn de andere releases van volgende maand?

/edit: zojuist op GTV gezien dat de demo van Force Unleashed op 21/8 verschijnt!

[ Bericht 15% gewijzigd door Retarded op 16-08-2008 19:40:10 ]
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:42:42 #139
34586 kepler
No bounce, no play
pi_60885196
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Far Cry 2:

http://www.gametrailers.com/player/38387.html

Tof

Wanneer komt tie op de 360?
pi_60885491
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:42 schreef kepler het volgende:

[..]

Tof

Wanneer komt tie op de 360?
Verwacht wordt oktober/november.

Van alle shooters kijk ik hier verreweg het meest naar uit. Ja ook meer dan Gears 2.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:14:48 #141
34586 kepler
No bounce, no play
pi_60885780
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:58 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Verwacht wordt oktober/november.

Van alle shooters kijk ik hier verreweg het meest naar uit. Ja ook meer dan Gears 2.
ow dat is best snel al

Toch kijk ik meer uit naar Gears 2, ondanks dat Far Cry er wel beter uitziet. Het lijkt me echter minder intens dan Gears 2
pi_60886450
Far Cry 2 laat ik ook voorbij me gaan. Lijkt me weer een standaard shooter met next-gen graphics zoals Crysis dat ook was.

Gears of War 2 haal ik sowieso, Deel 1 ondertussen al meerdere keren uitgespeelt, zowel single als co-op. Dus dat gaat ook weer gebeuren met deel 2
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:46:19 #143
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60886476
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:58 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik ook Cyb
pi_60886624
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:45 schreef Def1987 het volgende:
Far Cry 2 laat ik ook voorbij me gaan. Lijkt me weer een standaard shooter met next-gen graphics zoals Crysis dat ook was.
Verdiep je eerst in het spel voordat je dingen gaat roepen.

Far Cry 2 is verre van een standaard shooter. Als er een game nog iets wat weg heeft van een standaard shooter is Gears 2 dat eerder (ja het cover system is gewoon uit Kill Switch geript). Niet dat het erg is want dit gaat voor 99% van de hedendaagse shooters op.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:57:20 #145
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60886704
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Far Cry 2 is verre van een standaard shooter. Als er een game nog iets wat weg heeft van een standaard shooter is Gears 2 dat eerder (ja het cover system is gewoon uit Kill Switch geript). Niet dat het erg is want dit gaat voor 99% van de hedendaagse shooters op.
Weer eens met je cyb

Die vrijheid De wapens en voertuigen Dat klote met vuur
pi_60886961
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Waar heb je het nou over? In Gears word een cover systeem gemaakt wat en goed werkt en niet geforceerd over komt.

Ik zit nu al 5 min naar een far cry 2 filmpje te kijken waarin hij in het gras ligt te plannen hoe hij iemand killt Dat jij dat leuk vind moet jij weten maar ik wil knallen in een shooter en niet eerst een uur van mn tijd verdoen met het plannen van een kill. Dan speel ik liever een tactical shooter en aangezien ik daar ook totaal niet van hou sla ik far cry 2 ook over.
pi_60887291
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:11 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Waar heb je het nou over? In Gears word een cover systeem gemaakt wat en goed werkt en niet geforceerd over komt.
Ik dacht ik zeg het maar even voordat men weer met dit argument (blijven volhouden dat Gears als eerste dit cover system heeft geïntroduceerd) komt.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:11 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Ik zit nu al 5 min naar een far cry 2 filmpje te kijken waarin hij in het gras ligt te plannen hoe hij iemand killt Dat jij dat leuk vind moet jij weten maar ik wil knallen in een shooter en niet eerst een uur van mn tijd verdoen met het plannen van een kill. Dan speel ik liever een tactical shooter en aangezien ik daar ook totaal niet van hou sla ik far cry 2 ook over.
95% van de reeds verschenen videos zijn allemaal puur demonstraties om dus aan te tonen op wat voor manieren je een tegenstander kunt elimineren. En het klinkt op het eerste gezicht dan wel cliché maar Far Cry 2 lijkt wel in te lossen op basis van wat ik tot dusver heb mogen aanschouwen. Neem hierbij de enorme vrijheid die je hebt (Oblivion is hier niets bij) en dat is voor mij reden genoeg om deze game op m'n lijstje te zetten.

Dat smaken verschillen is duidelijk maar bestempel je constatering dan ook niet als een feit. Daarom zet ik het ook even recht met m'n opmerking.

En sinds wanneer is Gears een tactical shooter?
pi_60887414
Wat boeit het nou welk spel wat van wie heeft gejat, zoek een leven ofzo Gears is gewoon tof Behalve als je verliest maar daar hebben we Start > quit game voor.
pi_60887565
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik dacht ik zeg het maar even voordat men weer met dit argument (blijven volhouden dat Gears als eerste dit cover system heeft geïntroduceerd) komt.
[..]

95% van de reeds verschenen videos zijn allemaal puur demonstraties om dus aan te tonen op wat voor manieren je een tegenstander kunt elimineren. En het klinkt op het eerste gezicht dan wel cliché maar Far Cry 2 lijkt wel in te lossen op basis van wat ik tot dusver heb mogen aanschouwen. Neem hierbij de enorme vrijheid die je hebt (Oblivion is hier niets bij) en dat is voor mij reden genoeg om deze game op m'n lijstje te zetten.

Dat smaken verschillen is duidelijk maar bestempel je constatering dan ook niet als een feit. Daarom zet ik het ook even recht met m'n opmerking.

En sinds wanneer is Gears een tactical shooter?
Als ik vrijheid in een game krijg stop ik direct met spelen. Dan ga je doelloos rondlopen en verdoe je je tijd. Zo ervaar ik dat dan. Met gta4 heb ik ook direct de story mode uitgespeelt en de rest laten schieten.
Zelfde reden waarom ik met oblivion niet verder kwam dan 30 min omdat je dan al te lang onderweg bent of doelloos rondloopt.

En met tactical shooter doelde ik op het feit dat je in far cry 2 kan plannen hoe je mensen killt. Ik wil met een shooter mensen afknallen en niet in bosjes liggen. Ik heb daar ook veels te weinig geduld voor. Ik kan namelijk ook niet langer dan een uur dezelfde game spelen ( uitzonderingen daargelaten ) zonder dat bij mij de verveling al toeslaat. Daarom laat ik far cry 2 voorbij gaan. Nu ik wat footage heb gezien is far cry 2 inderdaad geen standaard shooter maar geen game voor mij
pi_60888034
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:37 schreef -SG- het volgende:
Gister de xbox360 pro system 60 GB besteld.
Waar? een aanbieding ergens?
pi_60888065
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:30 schreef Verluste het volgende:

[..]

Voor welke prijs?

Wat vind je van deze aanbieding dan?

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004006216281&Section=GAMES
pi_60888196
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:35 schreef ach het volgende:
Wat boeit het nou welk spel wat van wie heeft gejat, zoek een leven ofzo Gears is gewoon tof Behalve als je verliest maar daar hebben we Start > quit game voor.
Mensen die Quitten
pi_60888294
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:17 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Mensen die Quitten
Mensen die teamkillen door blind te grenade-taggen! .
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_60888299
En dan ook nog lachen.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_60888370
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:23 schreef PP. het volgende:
En dan ook nog lachen.
Hoe weet jij nou of ik lach of niet? je bent toch dood?!?!
pi_60888417
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:26 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou of ik lach of niet? je bent toch dood?!?!
Hoe weet jij dat ik het uberhaupt over jou heb?
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:34:23 #157
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60888509
quote:
Het is maar net of jij de shit die erbij komt 200 euro extra waard vindt, dat kunnen wij niet voor je bepalen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_60888584
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:29 schreef PP. het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ik het uberhaupt over jou heb?
Jij scheld altijd op mij als de ronde over is!...
Whehe zelf ook gewoon lachen dus
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:06:53 #159
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60889147
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:37 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Jij scheld altijd op mij als de ronde over is!...
Whehe zelf ook gewoon lachen dus
lol scheld die altijd op jou? Steeds als de ronde voorbij is
pi_60889196
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

lol scheld die altijd op jou? Steeds als de ronde voorbij is
Ga voor de grap eens een paar rondjes GoW spelen met demon. 't liefst Fuel Depot. Dan snap je mijn reden wel.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:11:55 #161
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60889243
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:09 schreef PP. het volgende:

[..]

Ga voor de grap eens een paar rondjes GoW spelen met demon. 't liefst Fuel Depot. Dan snap je mijn reden wel.
Je moet het uitleggen Want ik heb dat nooit online gespeeld!
pi_60889331
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:11 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je moet het uitleggen Want ik heb dat nooit online gespeeld!
Als je Taggie Taggie hoort moet je rennen.
pi_60889374
Dat dus, en nooit curbstompen als er nog teamgenoten van je in de buurt zijn, dat kost je je kill.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_60889671
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:18 schreef PP. het volgende:
Dat dus, en nooit curbstompen als er nog teamgenoten van je in de buurt zijn, dat kost je je kill.
Dan ga je me uitschelden voor Lul met je Tom Waits imitatie
pi_60891992

zondag 17 augustus 2008 @ 02:58:48 #167
44855 Rkatier
pi_60892744
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Damn Nu kan ik wel met heel veel foute grappen komen maar ik hou me maar ff in
last.fm
pi_60892830
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:22 schreef PP. het volgende:

[..]

Mensen die teamkillen door blind te grenade-taggen! .
Ik ben daar echt zoooo schuldig aan!

Ik weet niet wat het is, maar zodra ik granaten in een spel heb ga ik spammen als een coño... Ik hou gewoon erg van explosies denk ik... Army of Two blaas ik ook altijd mn team-mates op, Halo tag ik ook iedereen enzo
pi_60894400
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:18 schreef PP. het volgende:
Killstealen is ook tof. Met zijn 3en iemands kill proberen te jatten
pi_60895909
Yo die quik and charge ding wtf hoe lang duurt dat ding met opladen?Of als ie groen brandt is ie al dan vol
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:54:42 #171
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60896823
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:08 schreef Slappy het volgende:
Yo die quik and charge ding wtf hoe lang duurt dat ding met opladen?Of als ie groen brandt is ie al dan vol
Ja dan is die vol
pi_60900963
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:14 schreef kepler het volgende:

[..]

Toch kijk ik meer uit naar Gears 2, ondanks dat Far Cry er wel beter uitziet.

[ Bericht 14% gewijzigd door Wouter2006 op 17-08-2008 17:05:35 ]
  zondag 17 augustus 2008 @ 15:59:43 #173
44855 Rkatier
pi_60901413
weet je wat ook grappig is een aan het begin een active proberen te halen
maar daarnaast ook met headshot teammate neerschieten.
Heb ik wel eens gehad (ik viel dan dood neer )
last.fm
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:05:11 #174
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_60901508
Net weer verder gegaan met Ninja gaiden 2...
Alleen hij liep iedere keer vast bij een filmpje in chapter 10.. Blijkt het geen een bug te zijn die ze erin gepatcht hebben met de laatste update...
Je mag je game dus niet updaten anders kan je hem niet uitspelen.. kneuzen kermis.
pi_60901759
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:05 schreef Gamedemon het volgende:
Je mag je game dus niet updaten anders kan je hem niet uitspelen.. kneuzen kermis.
pi_60901961
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Tja, poesjes he...
pi_60902482
quote:
pi_60902854
quote:
Net weer verder gegaan met Ninja gaiden 2...
Alleen hij liep iedere keer vast bij een filmpje in chapter 10.. Blijkt het geen een bug te zijn die ze erin gepatcht hebben met de laatste update...
Whehehe, wel te triest voor woorden zeg
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:28:34 #179
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_60903139
Nu lees ik ook op internet dat je in chapter 14 weer een Freeze punt hebt zitten.. kan je dus weer je cache leeggooien en internetloos spelen
Hoelang is het geleden dat die patch is uitgebracht? dit soort onzin horen ze toch de hotfixen?
Als ik nu die mission pack zou kopen dan kan ik de game eerst gaan updaten om de mission mode te doen.. en als ik dan weer de SP wil doen kan ik de patch er weer afgooien
  zondag 17 augustus 2008 @ 18:10:05 #180
44855 Rkatier
pi_60903864
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
Nu lees ik ook op internet dat je in chapter 14 weer een Freeze punt hebt zitten.. kan je dus weer je cache leeggooien en internetloos spelen
Hoelang is het geleden dat die patch is uitgebracht? dit soort onzin horen ze toch de hotfixen?
Als ik nu die mission pack zou kopen dan kan ik de game eerst gaan updaten om de mission mode te doen.. en als ik dan weer de SP wil doen kan ik de patch er weer afgooien
Dat is idd zwaar klote, hopelijk komen ze weer met een patch op de fout in de vorige patch op te lossen.
last.fm
pi_60905206
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
Is heel team ninja niet opgestapt? Waarschijnlijk zit de stagiair van ze in zn eentje een hotfix te programmeren terwijl hij eigenlijk ingehuurd was om koffie te zetten.
  zondag 17 augustus 2008 @ 19:48:10 #182
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60905829
Ninja Gaiden 2 kun je samenvatten in 1 plaatje:

pi_60905866
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ninja Gaiden 2 kun je samenvatten in 1 plaatje:

[ afbeelding ]
Ryu is aangekomen na deel 1

Zou dit pak ook als DLC worden aangeboden binnenkort?
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:20:14 #184
44855 Rkatier
pi_60906553
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:49 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Ryu is aangekomen na deel 1

Zou dit pak ook als DLC worden aangeboden binnenkort?
Door dezelfde stagaire gemaakt?
In dat geval laat maar
last.fm
pi_60906718
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:20 schreef Rkatier het volgende:

[..]

Door dezelfde stagaire gemaakt?
In dat geval laat maar
hehe
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:38:18 #186
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_60906998
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:19 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Is heel team ninja niet opgestapt? Waarschijnlijk zit de stagiair van ze in zn eentje een hotfix te programmeren terwijl hij eigenlijk ingehuurd was om koffie te zetten.
Dezelfde Stagiair die de hele game in elkaar geknutseld heeft?
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:23:02 #187
44855 Rkatier
pi_60907997
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:38 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Dezelfde Stagiair die de hele game in elkaar geknutseld heeft?
schijnbaar, ik weet het niet, ik heb het spel namelijk niet
last.fm
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:28:16 #188
44855 Rkatier
pi_60908114
ik heb GoW weer uit de kast gehaald, je mag me gerust toevoegen: pettigrew81

maar pas op supergoed ben ik niet ik heb soms goede momenten
last.fm
pi_60909531
quote:
Honderden Fallout 3 foto's

Bij The Elder Scrolls ontwikkelaar Bethesda wordt momenteel druk gewerkt aan Fallout 3 voor de PC, de PS3 en de Xbox 360. De game werd onlangs voorgesteld op een Japans event waar deze foto's werden gemaakt.

Deze foto's zijn echter maar een voorproefje, het volledige aanbod van ongeveer 150 foto's kan hier bekeken worden.
Succes AQuila
pi_60909572
Met Project gotham racing kan je screens maken,echter op de Xbox zelf kan je die zien,maar hij uploadt ze ook toch naar de site van hun?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:50:28 #191
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60910456
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Succes AQuila
Cyb

Het is wel echt vet he
pi_60910557
pi_60910607
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
Jammer dat het weer free-roaming is, ik zou deze game graag willen spelen maar free-roaming is niet echt mijn favoriete onderdeel in een game.
pi_60910885
quote:
quote:
Wolfenstein plays like a return to the kind of shooters that have become unfashionable; a gun at the bottom of the screen, dozens of enemies up front, ammo drops and explosions ahead.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=195374
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:28:25 #195
219735 PrrPrrBlb
Geen ontertitel aub.
pi_60911795
ziet er nog steeds kut uit
Geen Signature aub.
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:31:12 #196
44855 Rkatier
pi_60911870
Damn dat was lang geleden
Lekker ouderwets weer genoten van GoW online
Smaakt zekers naar meer
last.fm
pi_60912637
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:31 schreef Rkatier het volgende:
Damn dat was lang geleden
Lekker ouderwets weer genoten van GoW online
Smaakt zekers naar meer
Ja was wel leuk. Volgende keer wel ff die andere maps d/l
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:21:21 #198
44855 Rkatier
pi_60913046
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:00 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Ja was wel leuk. Volgende keer wel ff die andere maps d/l
Al gedaan ff vergeten dat ik ze verwijderd had
last.fm
pi_60917857
Zo jullie gaan hard zeg, of heb ik gewoon te veel lopen game afgelope dagen....
Tot nu toe CoD4 en GoW gespeeld, en Live vandaag binnen gehaald. Vanmiddag ff activeren en dan weer lkkr door knalle!!

Maar ik heb een vraagje:
Morgen ga ik lanne met wat vrienden en we willen graag CoD4 tegen elkaar spelen.
Nu hebbe we al eerder lan-party's gehad en geprobeerd om dit te doen maar er is 1 probleem.
CoD4 laat je met systemlink alleen maar met 1player per 360 spelen, en dat is natuurlijk niet leuk omdat dan 6 man langs de kant zit te kijken....
Doen wij gewoon wat verkeerd? Of is het helemaal niet mogelijk? Volgens mij is het het eerste want het lijkt me sterk dat dit niet kan met deze geweldige game!!

-Edit-
Na wat research heb ik dit gevonden:

On both CoD2 and CoD4, if you do a system link match, the host console can only support one player. Every other console, up to 4. But that means that with two consoles, you can only have five players. Compare with Halo, where you can have 8 players play with two consoles.

http://thehardsix.com/arc(...)duty-system-link-bs/

Klopt dit? Zo ja, hoe krijgen we dit dan voor elkaar want ik kan mij herinnerre van de laatste keer dat zelfs dit ons niet lukte.

[ Bericht 25% gewijzigd door OnbeschrevenBlad op 18-08-2008 11:01:23 ]
pi_60921362
Ik kan met geluk zeggen dat ik nog geen ring of death heb gehad. Ben al een paar maanden de trotse eigenaar van de XBOX360
pi_60921402
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:57 schreef Teunebeun het volgende:
Ik kan met geluk zeggen dat ik nog geen ring of death heb gehad. Ben al een paar maanden de trotse eigenaar van de XBOX360
ik las het ja...
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:39 schreef Teunebeun het volgende:

ik heb een omgebouwde box
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_60921428
quote:
Zeer lelijke game zo te zien. Valt mij wel tegen ben altijd blij geweest met de graphics van wolvenstein.
pi_60921447
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:59 schreef PP. het volgende:

[..]

ik las het ja...
[..]

Ja er zijn ook mensen die games eerst willen proberen voor het daadwerkelijk te kopen
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:03:01 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60921482
Daar gaan we weeeeerrrr
pi_60921678
Waar sommige zich ook druk om kunnen maken

maandag 18 augustus 2008 @ 13:12:21 #206
44855 Rkatier
pi_60921722
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:01 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Ja er zijn ook mensen die games eerst willen proberen voor het daadwerkelijk te kopen
ja zo lust ik er ook wel een paar. Ik koop mijn spellen omdat hobbys geld kosten. En tja soms koop ik een minder spel. Maar ik zorg er ieder geval niet voor dat de xbox zo dood wordt als de pc
last.fm
pi_60921781
Tombraider games koop ik direct. Kan niet missen Als Tombraider fan heb ik alle Tombraiders uitgespeeld. Altijd dagen lang liggen te kloten met bijna onmogelijke sprongen. Het spel is gewoon perfect als je een avonturier wilt zijn maar niet dood wilt gaan door een mislukte sprong
pi_60921821
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:12 schreef Rkatier het volgende:

[..]

ja zo lust ik er ook wel een paar. Ik koop mijn spellen omdat hobbys geld kosten. En tja soms koop ik een minder spel. Maar ik zorg er ieder geval niet voor dat de xbox zo dood wordt als de pc
Ik koop bijna altijd binnen 3 weken een orgineel spel. Dus ik zorg niet dat de XBOX360 daardoor dood gaat hoor
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:24:47 #209
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60922039
tomb raider ziet er btw iets te goed uit.
pi_60922766
Had je nog interesse in de pub games uit Fable 2 Roy?
quote:
It's difficult to argue that these represent an 800 Microsoft Points value (the phrase "horse armour" springs to mind), and, overall, it would be impossible to argue that Fable 2 Pub Games represents value for that money. The marriage of XBLA and boxed game is a nice idea, but the Pub Games themselves are lightweight and boring, and the potential benefits for Fable 2 players are the sorts of things typically bundled on Collector's Edition bonus disks in the first place - and typically overlooked by the majority of players who can think of better ways to spend the extra money. Down the pub, for instance. If you're looking at this without an eye to buying Fable 2, definitely don't bother. If you're itching for Fable 2 and can't resist, make sure you take advantage of a pre-order deal. Either way its inoffensive composition isn't enough to escape censure.
3/10

Eurogamer

maandag 18 augustus 2008 @ 13:53:59 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60922821
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]

3/10

Eurogamer

Allang niet meer, dit is oud nieuws! Je wordt oud Cybje!
pi_60924556
Dat was me ontgaan dan
quote:
Dear people,

We feel we owe you all a small heads up, and our apologies for lack of updates. This is just part of our psychological thriller, is it all real or imagined...

Seriously, yes, we're still here and working hard on getting Alan Wake for you to enjoy. Sure, we've been in development for a long time and if everything had gone perfectly smoothly there probably would be a game out for you guys to play already. But designing a completely new game can be hard, and sometimes you need to take a detour to find the best route forward.

We want to entertain you guys in the best possible way and our team is putting in every effort possible in order for that to happen. That is the way Remedy wants to do things. I'm sure you will enjoy Alan Wake when we're done.

Just follow the light...
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:56:11 #213
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60924696
Alan Fake
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:01:33 #214
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60926484
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat was me ontgaan dan
[..]

Alan Wake

Jammer maar helaas dat wordt echt niet tof meer!
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:03:26 #215
44855 Rkatier
pi_60926530
Jammer, ze hadden Alan Wake allang af moeten hebben
nu wordt het meer en meer een parodie van zichzelf
Jammer maar helaas, zo gaat dat soms net als Duke Nukem
last.fm
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:05:36 #216
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60926596
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]

3/10

Eurogamer

Ik las ook iets van een bug in die pub-games waarin je in minuten met miljarden aan geld rond kan lopen zodra het spel uit is,.... zo kansloos
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:10:38 #217
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60926720
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik las ook iets van een bug in die pub-games waarin je in minuten met miljarden aan geld rond kan lopen zodra het spel uit is,.... zo kansloos
Precies ja!

Zowiezo verneuk je je game als je al van te voren ene hoop geld hebt zodat je meteen met veel geld aan het spel kunt beginnen!
pi_60926981
Co-op screens Mercenaries 2:

maandag 18 augustus 2008 @ 16:20:19 #219
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60927017
Ik wil geen co-op bij een free-roam game dat werkt altijd kut
pi_60927089
Kijk er naar uit, word echt een leuke game! Ben ik lekker zoet mee tot eind Oktober wanneer Saints Row 2, Fable 2, GoW2, Fallout 3, Far Cry 2 en misschien Skate 2 voor mij komen!

Trouwens, kan je bij Mercenaries met splitscreen co-open. Dus dat ik gewoon met een maat naast me zit te gamen met z'n tweeën met 2 game personages ?

[ Bericht 22% gewijzigd door ROFLOL op 18-08-2008 16:36:48 ]
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  Redactie Games maandag 18 augustus 2008 @ 17:30:23 #221
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60928813
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:22 schreef ROFLOL het volgende:
Kijk er naar uit, word echt een leuke game! Ben ik lekker zoet mee tot eind Oktober wanneer Saints Row 2, Fable 2, GoW2, Fallout 3, Far Cry 2 en misschien Skate 2 voor mij komen!

Trouwens, kan je bij Mercenaries met splitscreen co-open. Dus dat ik gewoon met een maat naast me zit te gamen met z'n tweeën met 2 game personages ?
Nope, en dat is ook weer falend, alleen online.
.....Kennedy
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:41:48 #222
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60929076

pi_60929156
1Up Review van Too Human

The game is simply schizophrenic; it attempts to be all things to all people and never succeeds in executing any of them well.

Oh dear...

pi_60929241
Hehe Zero Human
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:59:47 #225
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60929413
Racisme verwijdert

[ Bericht 97% gewijzigd door Gamedemon op 18-08-2008 19:15:05 ]
pi_60929561
Doe weg, je kwetst er mensen mee
pi_60929616
pi_60931187
Aquila, leuk dat je plaatjes wilt posten.. maar hou even rekening met andere mensen...
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:19:41 #229
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_60931289
Holy fuck! Net Braid uitgespeeld, en nog wat fora's nagelezen, en wat een spel! DIT is hoe je verhalen verwerkt in een spel. Niet door middel van stomme cutscenes met een hoop pseudo gebrabbel en lamme deus ex machinas.
SPOILER
Qua verhaaltechnische structuur is het zo goed als Half Life en Planescape Torment, en dat zijn tot nu toe één van de weinige spellen die daadwerkelijk een (goede) verhaallijn hebben
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_60932143
pi_60932255
I Love My New GamerTag
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:22:00 #232
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60933229
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
Aquila, leuk dat je plaatjes wilt posten.. maar hou even rekening met andere mensen...
Sorry ik doe het echt niet express
pi_60933569
quote:
Duke Nukem 3D XBLA Passes Cert, Coming Soon? Rewards Stripper Tipping, Stepping in Poop

The achievement list for 3D Realms' downloadable Xbox 360 port of Duke Nukem 3D has appeared on the internet via Achieve360Points.com, a sign that traditionally indicates the game has passed certification and is due for release soon.

The original PC edition of Duke Nukem 3D

Per the Xbox Live Arcade standard, the classic PC shooter sports a total of 200 achievement points. Included in the 12 achievements are rewards for tipping a stripper, stepping in excrement, beating the game's various missions in singleplayer or co-op, and hitting a specific number of kills in the ranked online Dukematch multiplayer mode.

The complete achievement list follows

Piece of Cake - 25 Points
Complete "L.A. Meltdown" on any difficulty or in co-op.
Let's Rock - 25 Points
Complete "Lunar Apocalypse" on any difficulty or in co-op.
Come Get Some - 25 Points
Complete "Shrapnel City" on any difficulty or in co-op.
Game Over - 25 Points
Complete "The Birth" on any difficulty or in co-op.
Duke's Mighty Foot - 10 Points
Step on 40 enemies after using the Shrinker on them.
Looks Like Cleanup on Aisle 4 - 10 Points
Step in a pile of excrement.
Shake It Baby - 10 Points
Tip an exotic dancer.
Oomph, Uugh, Where is it? - 10 Points
Find 70 secret areas.
Alien Maggots are Gonna Pay - 10 Points
Finish the "Hollywood Holocaust" level in under 3 minutes.
Gonna Rip Em' a New One - 10 Points
Get 100 total kills in ranked Dukematch games (Online).
See You in Hell - 15 Points
Get 250 total kills in ranked Dukematch games (Online).
Hail to the King, Baby - 25 Points
Earn respect and get 500 total kills in ranked Dukematch games (Online).
http://www.shacknews.com/onearticle.x/54232
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:37:31 #234
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60933694
quote:
800 punten? Zo ja >
pi_60933946
Dat word nog even meer reviews afwachten van too human. Waarschijnlijk wacht ik dan tot TH 30euro is

Dan maar wachten op Fable2, GoW2 en L4D.
pi_60934251
quote:
'Too Human sneller zonder Epic fraude.'

In 2004 startte Silicon Knights de ontwikkeling van de Xbox 360 versie van Too Human, een versie die origineel de Unreal Engine 3 gebruikte.

Silicon Knights baas Denis Dyack beschuldigt Epic Games van fraude. Zonder de Unreal Engine 3 had de ontwikkeling minder lang geduurd. Men heeft hun volledige engine volledig moeten herschrijven door Epic. Silicon Knights vindt dat Epic heeft gelogen over de kwaliteiten van de Unreal Engine 3, en het proces tussen Epic en Silicon Knights verloopt goed. Dyack hoopt dat de rechter in hun voordeel beslist. Hij gelooft namelijk dat Epic Games de volledige game-industrie heeft bedrogen met hun beloftes.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:57:59 #237
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60934320
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Epic heeft de boel flink geflest met die engine die crap is
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:15:16 #238
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_60934862
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:52 schreef Viro het volgende:
I Love My New GamerTag
Heb je er voor betaald of moest je het veranderen?
pi_60935462
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Star Wars: Force Unleashed

Ziet er goed uit zeg
Vet vet!

Dat is wel iets waar ik naar uit kijk, maar het enige wat ik nog niet snap is waarom er geen ledematen weg vliegen enzo ?
GTA4 bijvoorbeeld, je kan iemand 392 keer overrijden maar diegene blijft heel. Dat is nog steeds iets wat ik heel erg mis.
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:41:59 #240
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60935551
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:38 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Vet vet!

Dat is wel iets waar ik naar uit kijk, maar het enige wat ik nog niet snap is waarom er geen ledematen weg vliegen enzo ?
GTA4 bijvoorbeeld, je kan iemand 392 keer overrijden maar diegene blijft heel. Dat is nog steeds iets wat ik heel erg mis.
Heeft denk met de rating te maken?

Als je iemand aan stukken scheuren schiet die toch wel fors omhoog!
pi_60935684
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:41 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heeft denk met de rating te maken?

Als je iemand aan stukken scheuren schiet die toch wel fors omhoog!
games worden toch wel gespeeld. Of zou het ook echt aan de rekenkracht liggen etc ?
pi_60935796
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:15 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Heb je er voor betaald of moest je het veranderen?
Laatste
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:52:54 #243
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60935810
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:48 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

games worden toch wel gespeeld. Of zou het ook echt aan de rekenkracht liggen etc ?
Als het te erg mag die in bepaalde landen niet verkocht worden!

Sommige pc spellen had dat vroeger toch al? Soldier of Fortune ofzo kun je ook gericht op ledematen enz schieten

In farcry 2 kun je niet eens op burgers schieten
pi_60935818
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:57 schreef Teunebeun het volgende:
Ik heb de mijne al 2 en half jaar ofzo en ook geen ring of death gehad.

Maar wel dat mijn disclade niet meer opengaat, tenzij ik er op duw. En hij gaat ook niet meteen dicht, daarvoor moet ie eerst een keer of 8 opengaan. Daarnaast lijkt het alsof ik een straaljager in mijn kamer heb staan als ie aanstaat. En dat ding wordt knetterheet, is fijn, alvast voor de winter.

.
pi_60935876
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

In farcry 2 kun je niet eens op burgers schieten
LOL vandaar dus de TT...

Serieus, als je neit op burgers kan schieten met die game koop ik het niet.
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:56:26 #246
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60935905
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:55 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

LOL vandaar dus de TT...

Serieus, als je neit op burgers kan schieten met die game koop ik het niet.
Deze TT? Die is voor Castle Crashers!

En ik vond het ook een flinke tegenvaller dat dat niet kan
pi_60935930
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:56 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Deze TT? Die is voor Castle Crashers!

En ik vond het ook een flinke tegenvaller dat dat niet kan
Ik heb echt te lang niet een spelletje gespeeld..
pi_60936019
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:53 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik heb de mijne al 2 en half jaar ofzo en ook geen ring of death gehad.

Maar wel dat mijn disclade niet meer opengaat, tenzij ik er op duw. En hij gaat ook niet meteen dicht, daarvoor moet ie eerst een keer of 8 opengaan. Daarnaast lijkt het alsof ik een straaljager in mijn kamer heb staan als ie aanstaat. En dat ding wordt knetterheet, is fijn, alvast voor de winter.

.
I had a vision : you're X360 will let you down very very soon
pi_60936104
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:00 schreef Viro het volgende:

[..]

I had a vision : you're X360 will let you down very very soon
Hij doet het zo al een jaar heur . Hij wil maar niet kapoet.
pi_60936149
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:03 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hij doet het zo al een jaar heur . Hij wil maar niet kapoet.
Dan ga je er toch stiekumpjes op zitten en maak je een paar mooie ijsmeis foto's
Wordt je ook eens lekker "heet"
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:09:03 #251
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60936267
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:05 schreef Viro het volgende:

[..]

Dan ga je er toch stiekumpjes op zitten en maak je een paar mooie ijsmeis foto's
pi_60936619
pi_60937471
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:05 schreef Viro het volgende:

[..]

hoe slecht..
pi_60937860
ik voorbij het crash moment in ninja gaiden.. update de game in chapter 12... crasht hij weer net zo hard bij het volgende filmpje
Kan mijn Cache dus weer leeggooien
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:17:30 #255
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_60938354
Ik wens de xbox developers momenteel de meest ernsige ziektes toe!
Mijn xbox loopt verdomme constant vast! op de meest kut momenten.
Ben je gvd met guitar hero met een perfect nummer bezig besluit dat hoerending dat het wel is tijd wordt voor een vastloper!
pi_60938536
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:59 schreef Gamedemon het volgende:
ik voorbij het crash moment in ninja gaiden.. update de game in chapter 12... crasht hij weer net zo hard bij het volgende filmpje
Kan mijn Cache dus weer leeggooien

Wat een gedrocht.
pi_60938545
-dubbel-
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:04:08 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60939723
Vandaag Army of Two gespeeld, weet nog niet wat ik er van vind... Camera standpunt is bijvoorbeeld wat kut (ik kan niet richten zo). Aggro is wel tof, maar dat moet ik nog goed leren, nu gaan m'n co-op buddy en ik steeds een beetje om en om schieten, maar dat moet beter!
pi_60940255
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
denk dat het beste is om hem volgende keer maar een ban te geven

is het niet voor die racisme plaatjes, dan maar voor zijn spam
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 01:05:38 #260
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_60940847
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag Army of Two gespeeld, weet nog niet wat ik er van vind... Camera standpunt is bijvoorbeeld wat kut (ik kan niet richten zo). Aggro is wel tof, maar dat moet ik nog goed leren, nu gaan m'n co-op buddy en ik steeds een beetje om en om schieten, maar dat moet beter!
Spel is verdomd leuk als je een goede vriend hebt. Maar het is dan zo voorbij.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_60941723
quote:
Ik zag hem al staan online ja, alleen de versie die ik (naja de persoon die de debug voor mij had) gedownload had werkt niet.... Misschien staat er nu een nieuwe versie online? Ik zal het morgen ff checken, dan heb ik weer es wat tijd
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 07:41:25 #262
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_60943079
Nog meer mensen die deze week naar Leipzig gaan?
Ik ga vrijdag daar es ff kijken.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:37:24 #263
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60943444
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:26 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

denk dat het beste is om hem volgende keer maar een ban te geven

is het niet voor die racisme plaatjes, dan maar voor zijn spam
Je bent alleen boos omdat ik de mensen hier heb verteld dat je voor die 10.000 kills achievement in GoW heb betaald

Ben nu bij LO bij de laatste disc Tot nu toe nog niet echt een hele lastige eindbaas tegen gekomen maar dat wordt nu dus wel anders?
pi_60947060
Screenshots van Overlord 2 Fable 2

pi_60947881
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 08:37 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je bent alleen boos omdat ik de mensen hier heb verteld dat je voor die 10.000 kills achievement in GoW heb betaald

Ben nu bij LO bij de laatste disc Tot nu toe nog niet echt een hele lastige eindbaas tegen gekomen maar dat wordt nu dus wel anders?
haha, daarom heb ik ook 12500 kills
pi_60948169
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
haha, daarom heb ik ook 12500 kills
Mensen die the sims spelen hebben denk ik een beter leven dan iemand die die achievement heeft gehaalt
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_60948406
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef disjfa het volgende:

[..]

Mensen die the sims spelen hebben denk ik een beter leven dan iemand die die achievement heeft gehaalt
Ik ben zelf ook liever bezig met mensen doodschieten dan in mn broek pissen omdat ik als astronaut de hele tijd kloteboeken moet lezen en moet voorkomen sex te hebben met mn vrouwen omdat ik niet zo'n kutkind wil
pi_60948816
quote:

[..]

jij kan het gewoon niet
pi_60949056
Ik heb na 2 jaar gears of war spelen iets van 4000 kills
pi_60949413
ik nog minder, maar wij doen ook alleen aan teamkillen in anex,

het geeft niet dat je er voor betaalt hebt, maar iedereen weet dus geef het maar toe.
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:06:11 #271
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_60950043
Ik ben hard bezig om seriously te halen voor gears 2 uitkomt heb nu ong 2800 kills :p
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:28:52 #272
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60952703
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:06 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben hard bezig om seriously te halen voor gears 2 uitkomt heb nu ong 2800 kills :p
PM wouter even dan heb je die achievement deze week nog
pi_60952929
ja vraag hem even de link
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:05:34 #274
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60953941

pi_60953973
Ja raak 'm ook even meteen aan. Doe het ja.
pi_60954618
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:45 schreef Strolie75 het volgende:
1Up Review van Too Human

The game is simply schizophrenic; it attempts to be all things to all people and never succeeds in executing any of them well.

Oh dear...

[ afbeelding ]
Worthplaying: 6/10

Eurogamer: 6/10

Teamxbox: 6.5/10

dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:05:55 #277
44855 Rkatier
pi_60955799
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:28 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Als je die uitspraken eens beter onderbouwde dan met ik heb gehoord van die en die...
Damn dit is zo laag, je kunt het amper aantonen.. En nog zaag je erover door...
Ik slaap er niet minder door JIj schijnbaar wel anders haal je het er niet elke keer bij
last.fm
pi_60955911
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:

Teamxbox: 6.5/10
quote:
I had to spend one incredibly long cutscene looking at myself in some gear I would be embarrassed to leave the house in.
Dit word lastig. Too Human in co-op is dus redelijk leuk maar om daar nou 60 euro voor uit te geven, niet echt Dan maar hopen of ik ergens een prijsvraag kan winnen

Dan maar Castle Crashers kopen om het uit te houden tot Fable 2
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:10:10 #279
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_60955948
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:28 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Zo die hard ben ik nou ook weer niet
pi_60957034
quote:

[..]

Denk dat jij met je kansloze opmerkingen eerder in aanmerking komt voor de NO LIFE award
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:49:59 #281
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60957363
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef Rkatier het volgende:

[..]

Als je die uitspraken eens beter onderbouwde dan met ik heb gehoord van die en die...
Damn dit is zo laag, je kunt het amper aantonen.. En nog zaag je erover door...
Ik slaap er niet minder door JIj schijnbaar wel anders haal je het er niet elke keer bij
Je overdrijft nu wel heel erg
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:02:46 #282
44855 Rkatier
pi_60957717
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:49 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je overdrijft nu wel heel erg
hoezo? jij komt er steeds op terug
last.fm
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:05:49 #283
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60957793
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:02 schreef Rkatier het volgende:

[..]

Dat is niet mijn schuld! Maar die van de games-industrie!
pi_60957828
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:02 schreef Rkatier het volgende:

[..]

het is ook wel erg makkelijk om achter de computer iemand te beschuldigen natuurlijk
en irritant te doen.

In het echte leven zou die wel een nerd zijn.

Resultaten 1 - 10 van circa 7.610 voor aquila360 (0,45 seconden)

zegt genoeg he
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:15:41 #285
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60958022
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:07 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

het is ook wel erg makkelijk om achter de computer iemand te beschuldigen natuurlijk
en irritant te doen.

In het echte leven zou die wel een nerd zijn.

Resultaten 1 - 10 van circa 7.610 voor aquila360 (0,45 seconden)

zegt genoeg he
Sorry ik had niet verwacht dat je het zo erg zou vinden

Maar goed zo als ik al zei komt het doordat er gewoon geen spellen uitgekomen zijn deze periode en dan gaat dit topic toch een beetje dood! Als Fallout 3 er is dan hoor je me alleen nog maar daar over!
pi_60958340
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:09 schreef Def1987 het volgende:
Dit word lastig. Too Human in co-op is dus redelijk leuk maar om daar nou 60 euro voor uit te geven, niet echt
33 Euro bij Gamehubs
pi_60958450
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

33 Euro bij Gamehubs
Heb je nog een kans op een extra bedrag als hij door de douane word vastgehouden? Ook al is de kans maar 1% dan doe ik het liever niet.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:06:42 #288
34586 kepler
No bounce, no play
pi_60959151
quote:
wat is er zo grappig aan een middelmatige game?

Of heb ik de hele hype gemist??
pi_60959444
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:06 schreef kepler het volgende:

[..]

Zo te horen wel ja.
  Redactie Games dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:22:01 #290
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60959458
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:06 schreef kepler het volgende:

[..]

wat is er zo grappig aan een middelmatige game?

Game is al 10 jaar in de maak, Eerst was het MS samen met GoW hun console sell punten, ging ook al weg.
De maker van dit spel noemt het spel geniaal en kraakt alles en iedereen af die het daar niet mee eens is.
.....Kennedy
pi_60959843
Far Cry 2 Xbox 360 Interview - Map Editor Interview

HOLY SHIT. Zo diepgaand
quote:
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts' (X360) Pre-Order Incentives

Ready your spring-loaded propeller boat and fasten your seatbelt, “Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts” is hitting U.S. store shelves on November 14, and pre-orders begin today. For the retail price of $39.99, those who pre-order at participating retailers will get in on all the Banjo fun right off the starting line, and as a special bonus, will also receive a free download code for the original “Banjo-Kazooie,” launching on Xbox LIVE Arcade later this fall.

As Kazooie likes to say, “The early bird gets the worm.” Since the original “Banjo-Kazooie” will not debut on Xbox LIVE Arcade until a couple weeks after “Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts” releases, pre-ordering the game gives you a two-week head start on the Arcade title and the opportunity to take advantage of “Stop N’ Swop” before anyone else. “Stop N’ Swop” rewards players’ accomplishments in the new game with extra content and features in the Xbox LIVE Arcade game, giving fans who pre-order “Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts” the chance to experience more Banjo action than ever.
En wij moeten zeker de volle mep neerleggen
pi_60959976
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:22 schreef Wessiej het volgende:

[..]
De maker van dit spel noemt het spel geniaal en kraakt alles en iedereen af die het daar niet mee eens is.
Hij blijft volhouden.
quote:
But what we're also seeing is for the people who don't like it, generally just don't get it. And it's because we've created something so innovative and different.
http://www.oxm.co.uk/article.php?id=5792

pi_60960084
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:32 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Heb je nog een kans op een extra bedrag als hij door de douane word vastgehouden? Ook al is de kans maar 1% dan doe ik het liever niet.
Heb nog nooit gehoord/gelezen dat een pakketje van Gamehubs is onderschept door de douane, dit omdat ze het als gift verzenden met een hele goedkope prijs. Maar 100 % zekerheid kan ik je niet garanderen.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:54:06 #294
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60960171
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:49 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

Heb nog nooit gehoord/gelezen dat een pakketje van Gamehubs is onderschept door de douane, dit omdat ze het als gift verzenden met een hele goedkope prijs. Maar 100 % zekerheid kan ik je niet garanderen.
onder de 100dollar mag je toch gewoon importeren oid?
  Redactie Games dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:55:32 #295
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60960197
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:54 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

onder de 100dollar mag je toch gewoon importeren oid?
22 euro.

Maar ik heb er al veel spellen gekocht, nog nooit wat gebeurd, ze zetten er toch een lager bedrag op.
.....Kennedy
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:01:53 #296
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60960341
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:55 schreef Wessiej het volgende:

[..]

22 euro.

Maar ik heb er al veel spellen gekocht, nog nooit wat gebeurd, ze zetten er toch een lager bedrag op.
owww 22euro staat gelijk aan 1500dollar op t moment ofzo
pi_60961288
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:49 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

Tsja, ik haal em wel als ie hier in de budgetbakken ligt. Castle Crasher, here i come

Dat ik aant wachten ben op een arcade game
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:42:59 #299
44855 Rkatier
pi_60961475
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:36 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Tsja, ik haal em wel als ie hier in de budgetbakken ligt. Castle Crasher, here i come

Dat ik aant wachten ben op een arcade game
So do I Ik wil wel weten hoe die speelt Ik heb nog geen idee of ik het haal, het moet me wel aanstaan.

KijkenWatWord dus
last.fm
pi_60961833
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:42 schreef Rkatier het volgende:

[..]

So do I Ik wil wel weten hoe die speelt Ik heb nog geen idee of ik het haal, het moet me wel aanstaan.

KijkenWatWord dus
Inderdaad, ik wacht ook nog even geduldig af.

Ik moet wel zeggen dat IGN redelijk positief is over Too Human. Het lijkt wel net of alle andere reviews die Dyack persoon ff willen naaien door een extra negatieve review. Voor zover ik weet vraagt hij er natuurlijk zelf om
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')