Je overdrijft nu wel heel ergquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Als je die uitspraken eens beter onderbouwde dan met ik heb gehoord van die en die...
Damn dit is zo laag, je kunt het amper aantonen.. En nog zaag je erover door...
Ik slaap er niet minder doorJIj schijnbaar wel anders haal je het er niet elke keer bij
Dat is niet mijn schuld! Maar die van de games-industrie!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:02 schreef Rkatier het volgende:
[..]
hoezo? jij komt er steeds op terug
het is ook wel erg makkelijk om achter de computer iemand te beschuldigen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:02 schreef Rkatier het volgende:
[..]
hoezo? jij komt er steeds op terug
Sorry ik had niet verwacht dat je het zo erg zou vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:07 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
het is ook wel erg makkelijk om achter de computer iemand te beschuldigen natuurlijk
en irritant te doen.
In het echte leven zou die wel een nerd zijn.
Resultaten 1 - 10 van circa 7.610 voor aquila360 (0,45 seconden)
zegt genoeg he
33 Euro bij Gamehubsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:09 schreef Def1987 het volgende:
Dit word lastig. Too Human in co-op is dus redelijk leuk maar om daar nou 60 euro voor uit te geven, niet echt![]()
Heb je nog een kans op een extra bedrag als hij door de douane word vastgehouden? Ook al is de kans maar 1% dan doe ik het liever niet.quote:
wat is er zo grappig aan een middelmatige game?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Worthplaying: 6/10
Eurogamer: 6/10
Teamxbox: 6.5/10
Game is al 10 jaar in de maak, Eerst was het MS samen met GoW hun console sell punten, ging ook al weg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:06 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is er zo grappig aan een middelmatige game?
Of heb ik de hele hype gemist??
En wij moeten zeker de volle mep neerleggenquote:Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts' (X360) Pre-Order Incentives
Ready your spring-loaded propeller boat and fasten your seatbelt, “Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts” is hitting U.S. store shelves on November 14, and pre-orders begin today. For the retail price of $39.99, those who pre-order at participating retailers will get in on all the Banjo fun right off the starting line, and as a special bonus, will also receive a free download code for the original “Banjo-Kazooie,” launching on Xbox LIVE Arcade later this fall.
As Kazooie likes to say, “The early bird gets the worm.” Since the original “Banjo-Kazooie” will not debut on Xbox LIVE Arcade until a couple weeks after “Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts” releases, pre-ordering the game gives you a two-week head start on the Arcade title and the opportunity to take advantage of “Stop N’ Swop” before anyone else. “Stop N’ Swop” rewards players’ accomplishments in the new game with extra content and features in the Xbox LIVE Arcade game, giving fans who pre-order “Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts” the chance to experience more Banjo action than ever.
Hij blijft volhouden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De maker van dit spel noemt het spel geniaal en kraakt alles en iedereen af die het daar niet mee eens is.
http://www.oxm.co.uk/article.php?id=5792quote:But what we're also seeing is for the people who don't like it, generally just don't get it. And it's because we've created something so innovative and different.
Heb nog nooit gehoord/gelezen dat een pakketje van Gamehubs is onderschept door de douane, dit omdat ze het als gift verzenden met een hele goedkope prijs. Maar 100 % zekerheid kan ik je niet garanderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:32 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Heb je nog een kans op een extra bedrag als hij door de douane word vastgehouden? Ook al is de kans maar 1% dan doe ik het liever niet.
onder de 100dollar mag je toch gewoon importeren oid?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:49 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Heb nog nooit gehoord/gelezen dat een pakketje van Gamehubs is onderschept door de douane, dit omdat ze het als gift verzenden met een hele goedkope prijs. Maar 100 % zekerheid kan ik je niet garanderen.
22 euro.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
onder de 100dollar mag je toch gewoon importeren oid?
owww 22euro staat gelijk aan 1500dollar op t moment ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
22 euro.
Maar ik heb er al veel spellen gekocht, nog nooit wat gebeurd, ze zetten er toch een lager bedrag op.
Tsja, ik haal em wel als ie hier in de budgetbakken ligt. Castle Crasher, here i comequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:49 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Heb nog nooit gehoord/gelezen dat een pakketje van Gamehubs is onderschept door de douane, dit omdat ze het als gift verzenden met een hele goedkope prijs. Maar 100 % zekerheid kan ik je niet garanderen.
So do Iquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:36 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Tsja, ik haal em wel als ie hier in de budgetbakken ligt. Castle Crasher, here i come
Dat ik aant wachten ben op een arcade game
Inderdaad, ik wacht ook nog even geduldig af.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:42 schreef Rkatier het volgende:
[..]
So do IIk wil wel weten hoe die speelt
Ik heb nog geen idee of ik het haal, het moet me wel aanstaan.
KijkenWatWord dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |