ik las het ja...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:57 schreef Teunebeun het volgende:
Ik kan met geluk zeggen dat ik nog geen ring of death heb gehad. Ben al een paar maanden de trotse eigenaar van de XBOX360
quote:
Zeer lelijke game zo te zien. Valt mij wel tegen ben altijd blij geweest met de graphics van wolvenstein.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
Wolvenstein
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer hier:
http://qsf5.com/2008/08/0(...)-screens-to-gawk-at/
ja zo lust ik er ook wel een paar. Ik koop mijn spellen omdat hobbys geld kosten. En tja soms koop ik een minder spel. Maar ik zorg er ieder geval niet voor dat de xbox zo dood wordt als de pcquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:01 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die games eerst willen proberen voor het daadwerkelijk te kopen
Ik koop bijna altijd binnen 3 weken een orgineel spel. Dus ik zorg niet dat de XBOX360 daardoor dood gaat hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:12 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ja zo lust ik er ook wel een paar. Ik koop mijn spellen omdat hobbys geld kosten. En tja soms koop ik een minder spel. Maar ik zorg er ieder geval niet voor dat de xbox zo dood wordt als de pc
3/10quote:It's difficult to argue that these represent an 800 Microsoft Points value (the phrase "horse armour" springs to mind), and, overall, it would be impossible to argue that Fable 2 Pub Games represents value for that money. The marriage of XBLA and boxed game is a nice idea, but the Pub Games themselves are lightweight and boring, and the potential benefits for Fable 2 players are the sorts of things typically bundled on Collector's Edition bonus disks in the first place - and typically overlooked by the majority of players who can think of better ways to spend the extra money. Down the pub, for instance. If you're looking at this without an eye to buying Fable 2, definitely don't bother. If you're itching for Fable 2 and can't resist, make sure you take advantage of a pre-order deal. Either way its inoffensive composition isn't enough to escape censure.
Allang niet meer, dit is oud nieuws!quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Had je nog interesse in de pub games uit Fable 2 Roy?
[..]
3/10
Eurogamer
quote:Dear people,
We feel we owe you all a small heads up, and our apologies for lack of updates. This is just part of our psychological thriller, is it all real or imagined...
Seriously, yes, we're still here and working hard on getting Alan Wake for you to enjoy. Sure, we've been in development for a long time and if everything had gone perfectly smoothly there probably would be a game out for you guys to play already. But designing a completely new game can be hard, and sometimes you need to take a detour to find the best route forward.
We want to entertain you guys in the best possible way and our team is putting in every effort possible in order for that to happen. That is the way Remedy wants to do things. I'm sure you will enjoy Alan Wake when we're done.
Just follow the light...
Alan Wakequote:
Ik las ook iets van een bug in die pub-games waarin je in minuten met miljarden aan geld rond kan lopen zodra het spel uit is,.... zo kansloosquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Had je nog interesse in de pub games uit Fable 2 Roy?
[..]
3/10
Eurogamer
Precies ja!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik las ook iets van een bug in die pub-games waarin je in minuten met miljarden aan geld rond kan lopen zodra het spel uit is,.... zo kansloos
Nope, en dat is ook weer falend, alleen online.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:22 schreef ROFLOL het volgende:
Kijk er naar uit, word echt een leuke game! Ben ik lekker zoet mee tot eind Oktober wanneer Saints Row 2, Fable 2, GoW2, Fallout 3, Far Cry 2 en misschien Skate 2 voor mij komen!
Trouwens, kan je bij Mercenaries met splitscreen co-open. Dus dat ik gewoon met een maat naast me zit te gamen met z'n tweeën met 2 game personages ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua verhaaltechnische structuur is het zo goed als Half Life en Planescape Torment, en dat zijn tot nu toe één van de weinige spellen die daadwerkelijk een (goede) verhaallijn hebben
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sorry ik doe het echt niet expressquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
Aquila, leuk dat je plaatjes wilt posten.. maar hou even rekening met andere mensen...
http://www.shacknews.com/onearticle.x/54232quote:Duke Nukem 3D XBLA Passes Cert, Coming Soon? Rewards Stripper Tipping, Stepping in Poop
The achievement list for 3D Realms' downloadable Xbox 360 port of Duke Nukem 3D has appeared on the internet via Achieve360Points.com, a sign that traditionally indicates the game has passed certification and is due for release soon.
The original PC edition of Duke Nukem 3D
Per the Xbox Live Arcade standard, the classic PC shooter sports a total of 200 achievement points. Included in the 12 achievements are rewards for tipping a stripper, stepping in excrement, beating the game's various missions in singleplayer or co-op, and hitting a specific number of kills in the ranked online Dukematch multiplayer mode.
The complete achievement list follows
Piece of Cake - 25 Points
Complete "L.A. Meltdown" on any difficulty or in co-op.
Let's Rock - 25 Points
Complete "Lunar Apocalypse" on any difficulty or in co-op.
Come Get Some - 25 Points
Complete "Shrapnel City" on any difficulty or in co-op.
Game Over - 25 Points
Complete "The Birth" on any difficulty or in co-op.
Duke's Mighty Foot - 10 Points
Step on 40 enemies after using the Shrinker on them.
Looks Like Cleanup on Aisle 4 - 10 Points
Step in a pile of excrement.
Shake It Baby - 10 Points
Tip an exotic dancer.
Oomph, Uugh, Where is it? - 10 Points
Find 70 secret areas.
Alien Maggots are Gonna Pay - 10 Points
Finish the "Hollywood Holocaust" level in under 3 minutes.
Gonna Rip Em' a New One - 10 Points
Get 100 total kills in ranked Dukematch games (Online).
See You in Hell - 15 Points
Get 250 total kills in ranked Dukematch games (Online).
Hail to the King, Baby - 25 Points
Earn respect and get 500 total kills in ranked Dukematch games (Online).
800 punten? Zo ja >quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.shacknews.com/onearticle.x/54232
quote:'Too Human sneller zonder Epic fraude.'
In 2004 startte Silicon Knights de ontwikkeling van de Xbox 360 versie van Too Human, een versie die origineel de Unreal Engine 3 gebruikte.
Silicon Knights baas Denis Dyack beschuldigt Epic Games van fraude. Zonder de Unreal Engine 3 had de ontwikkeling minder lang geduurd. Men heeft hun volledige engine volledig moeten herschrijven door Epic. Silicon Knights vindt dat Epic heeft gelogen over de kwaliteiten van de Unreal Engine 3, en het proces tussen Epic en Silicon Knights verloopt goed. Dyack hoopt dat de rechter in hun voordeel beslist. Hij gelooft namelijk dat Epic Games de volledige game-industrie heeft bedrogen met hun beloftes.
Epic heeft de boel flink geflest met die engine die crap isquote:
Vet vet!quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Star Wars: Force Unleashed
Ziet er goed uit zeg
Heeft denk met de rating te maken?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vet vet!
Dat is wel iets waar ik naar uit kijk, maar het enige wat ik nog niet snap is waarom er geen ledematen weg vliegen enzo ?
GTA4 bijvoorbeeld, je kan iemand 392 keer overrijden maar diegene blijft heel. Dat is nog steeds iets wat ik heel erg mis.
games worden toch wel gespeeld. Of zou het ook echt aan de rekenkracht liggen etc ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heeft denk met de rating te maken?
Als je iemand aan stukken scheuren schiet die toch wel fors omhoog!
Laatstequote:Op maandag 18 augustus 2008 21:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb je er voor betaald of moest je het veranderen?
Als het te erg mag die in bepaalde landen niet verkocht worden!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
games worden toch wel gespeeld. Of zou het ook echt aan de rekenkracht liggen etc ?
Ik heb de mijne al 2 en half jaar ofzo en ook geen ring of death gehad.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:57 schreef Teunebeun het volgende:
Ik kan met geluk zeggen dat ik nog geen ring of death heb gehad. Ben al een paar maanden de trotse eigenaar van de XBOX360
LOL vandaar dus de TT...quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In farcry 2 kun je niet eens op burgers schieten
Deze TT? Die is voor Castle Crashers!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
LOL vandaar dus de TT...
Serieus, als je neit op burgers kan schieten met die game koop ik het niet.
Ik heb echt te lang niet een spelletje gespeeld..quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze TT? Die is voor Castle Crashers!
En ik vond het ook een flinke tegenvaller dat dat niet kan
I had a vision : you're X360 will let you down very very soonquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al 2 en half jaar ofzo en ook geen ring of death gehad.
Maar wel dat mijn disclade niet meer opengaat, tenzij ik er op duw. En hij gaat ook niet meteen dicht, daarvoor moet ie eerst een keer of 8 opengaan. Daarnaast lijkt het alsof ik een straaljager in mijn kamer heb staan als ie aanstaat. En dat ding wordt knetterheet, is fijn, alvast voor de winter..
Hij doet het zo al een jaar heurquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
I had a vision : you're X360 will let you down very very soon![]()
Dan ga je er toch stiekumpjes op zitten en maak je een paar mooie ijsmeis foto'squote:Op maandag 18 augustus 2008 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij doet het zo al een jaar heur. Hij wil maar niet kapoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |