Da's american Football.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:26 schreef Teunebeun het volgende:
Blitz dacht ik. Ik weet het niet meer zeker maar ik dacht dat dat een honkbal spel was voor de XBOX360
Er staat een vinkje bij pal dus dan zou hij het toch moeten doen??quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:35 schreef Teunebeun het volgende:
Je moet wel kijken of het region free is anders heb je daar niet veel aan
Ik weet het niet maar er staat boven aan NTSC en onderaan pal. Wat is het nou eigenlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:34 schreef Glenn-Micra het volgende:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-15-2k8-70-2mfz.html
Deze heb ik dus gevonden bij play-asia, er staat dat hij ook pal zou moeten pakken. Klopt de vermelding over het algemeen bij play-asia?
Hoe lang duurt de levering ongeveer?
Als het PAL is wel maar er staat boven aan NTSC J en dat staat voor NTSC Japanse versie. Onderaan staat weer PAL. Dus ik weet het niet. Als hij PAL is speelt de game ook op de europese XBOX360quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:38 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Er staat een vinkje bij pal dus dan zou hij het toch moeten doen??
Dus ik kan het beste even een mailtje naar ze sturen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:40 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als het PAL is wel maar er staat boven aan NTSC J en dat staat voor NTSC Japanse versie. Onderaan staat weer PAL. Dus ik weet het niet. Als hij PAL is speelt de game ook op de europese XBOX360
Ja, want anders zit je dadelijk met een spel wat het niet doet. Je kunt beter voorkomen en dan direct spelenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:43 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Dus ik kan het beste even een mailtje naar ze sturen?
Kijk dat wist ik dus niet maar ik wilde hem alleen maar helpenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:53 schreef PP. het volgende:
Play asia is gericht op de europese markt, dus alles wat ze verkopen is regio vrij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |