Tja, poesjes he...quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:05 schreef Gamedemon het volgende:
Je mag je game dus niet updaten anders kan je hem niet uitspelen.. kneuzen kermis.
Whehehe, wel te triest voor woorden zegquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:05 schreef Gamedemon het volgende:
Net weer verder gegaan met Ninja gaiden 2...
Alleen hij liep iedere keer vast bij een filmpje in chapter 10.. Blijkt het geen een bug te zijn die ze erin gepatcht hebben met de laatste update...
Je mag je game dus niet updaten anders kan je hem niet uitspelen.. kneuzen kermis.
Dat is idd zwaar klote, hopelijk komen ze weer met een patch op de fout in de vorige patch op te lossen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
Nu lees ik ook op internet dat je in chapter 14 weer een Freeze punt hebt zitten.. kan je dus weer je cache leeggooien en internetloos spelen
Hoelang is het geleden dat die patch is uitgebracht? dit soort onzin horen ze toch de hotfixen?
Als ik nu die mission pack zou kopen dan kan ik de game eerst gaan updaten om de mission mode te doen.. en als ik dan weer de SP wil doen kan ik de patch er weer afgooien
Is heel team ninja niet opgestapt? Waarschijnlijk zit de stagiair van ze in zn eentje een hotfix te programmeren terwijl hij eigenlijk ingehuurd was om koffie te zetten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
Nu lees ik ook op internet dat je in chapter 14 weer een Freeze punt hebt zitten.. kan je dus weer je cache leeggooien en internetloos spelen
Hoelang is het geleden dat die patch is uitgebracht? dit soort onzin horen ze toch de hotfixen?
Als ik nu die mission pack zou kopen dan kan ik de game eerst gaan updaten om de mission mode te doen.. en als ik dan weer de SP wil doen kan ik de patch er weer afgooien
Ryu is aangekomen na deel 1quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ninja Gaiden 2 kun je samenvatten in 1 plaatje:
[ afbeelding ]
Door dezelfde stagaire gemaakt?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:49 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ryu is aangekomen na deel 1![]()
Zou dit pak ook als DLC worden aangeboden binnenkort?
hehequote:Op zondag 17 augustus 2008 20:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Door dezelfde stagaire gemaakt?
In dat geval laat maar
Dezelfde Stagiair die de hele game in elkaar geknutseld heeft?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:19 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Is heel team ninja niet opgestapt? Waarschijnlijk zit de stagiair van ze in zn eentje een hotfix te programmeren terwijl hij eigenlijk ingehuurd was om koffie te zetten.
schijnbaar, ik weet het niet, ik heb het spel namelijk nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dezelfde Stagiair die de hele game in elkaar geknutseld heeft?
Succes AQuilaquote:Honderden Fallout 3 foto's
Bij The Elder Scrolls ontwikkelaar Bethesda wordt momenteel druk gewerkt aan Fallout 3 voor de PC, de PS3 en de Xbox 360. De game werd onlangs voorgesteld op een Japans event waar deze foto's werden gemaakt.
Deze foto's zijn echter maar een voorproefje, het volledige aanbod van ongeveer 150 foto's kan hier bekeken worden.
Cybquote:
Jammer dat het weer free-roaming is, ik zou deze game graag willen spelen maar free-roaming is niet echt mijn favoriete onderdeel in een game.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
Wolvenstein
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer hier:
http://qsf5.com/2008/08/0(...)-screens-to-gawk-at/
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=195374quote:Wolfenstein plays like a return to the kind of shooters that have become unfashionable; a gun at the bottom of the screen, dozens of enemies up front, ammo drops and explosions ahead.
Ja was wel leuk. Volgende keer wel ff die andere maps d/lquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:31 schreef Rkatier het volgende:
Damn dat was lang geleden
Lekker ouderwets weer genoten van GoW online
Smaakt zekers naar meer
Al gedaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:00 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ja was wel leuk. Volgende keer wel ff die andere maps d/l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |