ow dat is best snel alquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verwacht wordt oktober/november.
Van alle shooters kijk ik hier verreweg het meest naar uit. Ja ook meer dan Gears 2.
Ik ook Cybquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van alle shooters kijk ik hier verreweg het meest naar uit. Ja ook meer dan Gears 2.
Verdiep je eerst in het spel voordat je dingen gaat roepen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:45 schreef Def1987 het volgende:
Far Cry 2 laat ik ook voorbij me gaan. Lijkt me weer een standaard shooter met next-gen graphics zoals Crysis dat ook was.
Weer eens met je cybquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verdiep je eerst in het spel voordat je dingen gaat roepen.
Far Cry 2 is verre van een standaard shooter. Als er een game nog iets wat weg heeft van een standaard shooter is Gears 2 dat eerder (ja het cover system is gewoon uit Kill Switch geript). Niet dat het erg is want dit gaat voor 99% van de hedendaagse shooters op.
Waar heb je het nou over? In Gears word een cover systeem gemaakt wat en goed werkt en niet geforceerd over komt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verdiep je eerst in het spel voordat je dingen gaat roepen.
Far Cry 2 is verre van een standaard shooter. Als er een game nog iets wat weg heeft van een standaard shooter is Gears 2 dat eerder (ja het cover system is gewoon uit Kill Switch geript). Niet dat het erg is want dit gaat voor 99% van de hedendaagse shooters op.
Ik dacht ik zeg het maar even voordat men weer met dit argument (blijven volhouden dat Gears als eerste dit cover system heeft geïntroduceerd) komt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:11 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over? In Gears word een cover systeem gemaakt wat en goed werkt en niet geforceerd over komt.
95% van de reeds verschenen videos zijn allemaal puur demonstraties om dus aan te tonen op wat voor manieren je een tegenstander kunt elimineren. En het klinkt op het eerste gezicht dan wel cliché maar Far Cry 2 lijkt wel in te lossen op basis van wat ik tot dusver heb mogen aanschouwen. Neem hierbij de enorme vrijheid die je hebt (Oblivion is hier niets bij) en dat is voor mij reden genoeg om deze game op m'n lijstje te zetten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:11 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik zit nu al 5 min naar een far cry 2 filmpje te kijken waarin hij in het gras ligt te plannen hoe hij iemand killtDat jij dat leuk vind moet jij weten maar ik wil knallen in een shooter en niet eerst een uur van mn tijd verdoen met het plannen van een kill. Dan speel ik liever een tactical shooter en aangezien ik daar ook totaal niet van hou sla ik far cry 2 ook over.
Als ik vrijheid in een game krijg stop ik direct met spelen. Dan ga je doelloos rondlopen en verdoe je je tijd. Zo ervaar ik dat dan. Met gta4 heb ik ook direct de story mode uitgespeelt en de rest laten schieten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het maar even voordat men weer met dit argument (blijven volhouden dat Gears als eerste dit cover system heeft geïntroduceerd) komt.
[..]
95% van de reeds verschenen videos zijn allemaal puur demonstraties om dus aan te tonen op wat voor manieren je een tegenstander kunt elimineren. En het klinkt op het eerste gezicht dan wel cliché maar Far Cry 2 lijkt wel in te lossen op basis van wat ik tot dusver heb mogen aanschouwen. Neem hierbij de enorme vrijheid die je hebt (Oblivion is hier niets bij) en dat is voor mij reden genoeg om deze game op m'n lijstje te zetten.
Dat smaken verschillen is duidelijk maar bestempel je constatering dan ook niet als een feit. Daarom zet ik het ook even recht met m'n opmerking.
En sinds wanneer is Gears een tactical shooter?
Waar? een aanbieding ergens?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:37 schreef -SG- het volgende:
Gister de xbox360 pro system 60 GB besteld.
Voor welke prijs?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:30 schreef Verluste het volgende:
[..]
Mwoa, zo geweldig vind ik dat pakket niet. Voorheen had je X360pro, GTAIV + Halo 3 + Forza 2 in 1 pack. Dat pack was waanzinnig goed.
Mensen die Quittenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:35 schreef ach het volgende:
Wat boeit het nou welk spel wat van wie heeft gejat, zoek een leven ofzoGears is gewoon tof
Behalve als je verliest maar daar hebben we Start > quit game voor.
Mensen die teamkillen door blind te grenade-taggen!quote:
Hoe weet jij nou of ik lach of niet? je bent toch dood?!?!quote:
Hoe weet jij dat ik het uberhaupt over jou heb?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of ik lach of niet? je bent toch dood?!?!
Het is maar net of jij de shit die erbij komt 200 euro extra waard vindt, dat kunnen wij niet voor je bepalen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Voor welke prijs?
Wat vind je van deze aanbieding dan?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004006216281&Section=GAMES
Jij scheld altijd op mij als de ronde over is!...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:29 schreef PP. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik het uberhaupt over jou heb?
lol scheld die altijd op jou?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij scheld altijd op mij als de ronde over is!...
Whehe zelf ook gewoon lachen dus
Ga voor de grap eens een paar rondjes GoW spelen met demon. 't liefst Fuel Depot. Dan snap je mijn reden wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
lol scheld die altijd op jou?Steeds als de ronde voorbij is
Je moet het uitleggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:09 schreef PP. het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens een paar rondjes GoW spelen met demon. 't liefst Fuel Depot. Dan snap je mijn reden wel.
Als je Taggie Taggie hoort moet je rennen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet het uitleggenWant ik heb dat nooit online gespeeld!
Dan ga je me uitschelden voor Lul met je Tom Waits imitatiequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:18 schreef PP. het volgende:
Dat dus, en nooit curbstompen als er nog teamgenoten van je in de buurt zijn, dat kost je je kill.
Damnquote:
Ik ben daar echt zoooo schuldig aan!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:22 schreef PP. het volgende:
[..]
Mensen die teamkillen door blind te grenade-taggen!.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:18 schreef PP. het volgende:
Dat dus, en nooit curbstompen als er nog teamgenoten van je in de buurt zijn, dat kost je je kill.
Ja dan is die volquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:08 schreef Slappy het volgende:
Yo die quik and charge ding wtf hoe lang duurt dat ding met opladen?Of als ie groen brandt is ie al dan vol
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Toch kijk ik meer uit naar Gears 2, ondanks dat Far Cry er wel beter uitziet.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:05 schreef Gamedemon het volgende:
Je mag je game dus niet updaten anders kan je hem niet uitspelen.. kneuzen kermis.
Tja, poesjes he...quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:05 schreef Gamedemon het volgende:
Je mag je game dus niet updaten anders kan je hem niet uitspelen.. kneuzen kermis.
Whehehe, wel te triest voor woorden zegquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:05 schreef Gamedemon het volgende:
Net weer verder gegaan met Ninja gaiden 2...
Alleen hij liep iedere keer vast bij een filmpje in chapter 10.. Blijkt het geen een bug te zijn die ze erin gepatcht hebben met de laatste update...
Dat is idd zwaar klote, hopelijk komen ze weer met een patch op de fout in de vorige patch op te lossen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
Nu lees ik ook op internet dat je in chapter 14 weer een Freeze punt hebt zitten.. kan je dus weer je cache leeggooien en internetloos spelen
Hoelang is het geleden dat die patch is uitgebracht? dit soort onzin horen ze toch de hotfixen?
Als ik nu die mission pack zou kopen dan kan ik de game eerst gaan updaten om de mission mode te doen.. en als ik dan weer de SP wil doen kan ik de patch er weer afgooien
Is heel team ninja niet opgestapt? Waarschijnlijk zit de stagiair van ze in zn eentje een hotfix te programmeren terwijl hij eigenlijk ingehuurd was om koffie te zetten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
Nu lees ik ook op internet dat je in chapter 14 weer een Freeze punt hebt zitten.. kan je dus weer je cache leeggooien en internetloos spelen
Hoelang is het geleden dat die patch is uitgebracht? dit soort onzin horen ze toch de hotfixen?
Als ik nu die mission pack zou kopen dan kan ik de game eerst gaan updaten om de mission mode te doen.. en als ik dan weer de SP wil doen kan ik de patch er weer afgooien
Ryu is aangekomen na deel 1quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ninja Gaiden 2 kun je samenvatten in 1 plaatje:
[ afbeelding ]
Door dezelfde stagaire gemaakt?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:49 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ryu is aangekomen na deel 1![]()
Zou dit pak ook als DLC worden aangeboden binnenkort?
hehequote:Op zondag 17 augustus 2008 20:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Door dezelfde stagaire gemaakt?
In dat geval laat maar
Dezelfde Stagiair die de hele game in elkaar geknutseld heeft?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:19 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Is heel team ninja niet opgestapt? Waarschijnlijk zit de stagiair van ze in zn eentje een hotfix te programmeren terwijl hij eigenlijk ingehuurd was om koffie te zetten.
schijnbaar, ik weet het niet, ik heb het spel namelijk nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dezelfde Stagiair die de hele game in elkaar geknutseld heeft?
Succes AQuilaquote:Honderden Fallout 3 foto's
Bij The Elder Scrolls ontwikkelaar Bethesda wordt momenteel druk gewerkt aan Fallout 3 voor de PC, de PS3 en de Xbox 360. De game werd onlangs voorgesteld op een Japans event waar deze foto's werden gemaakt.
Deze foto's zijn echter maar een voorproefje, het volledige aanbod van ongeveer 150 foto's kan hier bekeken worden.
Cybquote:
Jammer dat het weer free-roaming is, ik zou deze game graag willen spelen maar free-roaming is niet echt mijn favoriete onderdeel in een game.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
Wolvenstein
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer hier:
http://qsf5.com/2008/08/0(...)-screens-to-gawk-at/
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=195374quote:Wolfenstein plays like a return to the kind of shooters that have become unfashionable; a gun at the bottom of the screen, dozens of enemies up front, ammo drops and explosions ahead.
Ja was wel leuk. Volgende keer wel ff die andere maps d/lquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:31 schreef Rkatier het volgende:
Damn dat was lang geleden
Lekker ouderwets weer genoten van GoW online
Smaakt zekers naar meer
Al gedaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:00 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ja was wel leuk. Volgende keer wel ff die andere maps d/l
ik las het ja...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:57 schreef Teunebeun het volgende:
Ik kan met geluk zeggen dat ik nog geen ring of death heb gehad. Ben al een paar maanden de trotse eigenaar van de XBOX360
quote:
Zeer lelijke game zo te zien. Valt mij wel tegen ben altijd blij geweest met de graphics van wolvenstein.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
Wolvenstein
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer hier:
http://qsf5.com/2008/08/0(...)-screens-to-gawk-at/
ja zo lust ik er ook wel een paar. Ik koop mijn spellen omdat hobbys geld kosten. En tja soms koop ik een minder spel. Maar ik zorg er ieder geval niet voor dat de xbox zo dood wordt als de pcquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:01 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die games eerst willen proberen voor het daadwerkelijk te kopen
Ik koop bijna altijd binnen 3 weken een orgineel spel. Dus ik zorg niet dat de XBOX360 daardoor dood gaat hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:12 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ja zo lust ik er ook wel een paar. Ik koop mijn spellen omdat hobbys geld kosten. En tja soms koop ik een minder spel. Maar ik zorg er ieder geval niet voor dat de xbox zo dood wordt als de pc
3/10quote:It's difficult to argue that these represent an 800 Microsoft Points value (the phrase "horse armour" springs to mind), and, overall, it would be impossible to argue that Fable 2 Pub Games represents value for that money. The marriage of XBLA and boxed game is a nice idea, but the Pub Games themselves are lightweight and boring, and the potential benefits for Fable 2 players are the sorts of things typically bundled on Collector's Edition bonus disks in the first place - and typically overlooked by the majority of players who can think of better ways to spend the extra money. Down the pub, for instance. If you're looking at this without an eye to buying Fable 2, definitely don't bother. If you're itching for Fable 2 and can't resist, make sure you take advantage of a pre-order deal. Either way its inoffensive composition isn't enough to escape censure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |