Een chineesquote:
wrom?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:23 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ikke ook![]()
nee niet, maar voel me zo buitengesloten nu
Hoelang is Pang ?quote:
Hu Lang is een chinees ?quote:
Geanimeerdquote:
Ik ook, maar ik hoop goudquote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Veel plezier, ik zeg ook zilver
hij heeft zijn beste tijd gehadquote:
Morgen straks dansen met paardenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mooi interview.
Het mocht helaas niet zo zijn en toch bleef hij correct.
Dan moeten we nu maar voor Ankie gaan met haar aantrekkelijke glimlach.
Ik ga ook etage hoger.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hij heeft zijn beste tijd gehad
en ik ook, truste allemaal![]()
![]()
Slaap lekker Heidiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Brian doet ook meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Morgen straks dansen met paarden![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Moggúquote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tvp'tje voor morgen
Goeiemorgen voor alle wakkere lieden en Truste voor alle gekken zoals ik,
morgen héél lang uitslapen
dus
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Goedesmorgens....uitgeslapen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:01 schreef noekje het volgende:
Ja fijn, bedankt!
Neen, ik was er om 5.00 uur even uit en toen weer om 7.00 uur.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goedesmorgens....uitgeslapen?
Ben nog wakker......quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Neen, ik was er om 5.00 uur even uit en toen weer om 7.00 uur.
En jij, hoeveel uren heb je gemaakt?
Je verknalt echt je ritme hè?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben nog wakker......
Die vakantie gaat over, ooit. Echt!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit er goed vast in hoor...van 12-13 uur tot 18 uur slapen
Fijn dat je mij daar aan helpt herinnerenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Die vakantie gaat over, ooit. Echt!
16 Dagen? Oh, dat wil ik ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijn dat je mij daar aan helpt herinneren![]()
Maar voorlopig heb ik nog zestien dagen
Dat kan ik zo worden. Heb nog ergens wat papieren liggen maar da's werken met andermans kinderen. Ow noes.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onderwijs hè, Vaste armoe maar wel veel vrij.
Je moet gewoon onderwijsassistent worden
Al een jaar of 16quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:25 schreef noekje het volgende:
Werk jij in het onderwijs?
Nah, ik dacht dat je heel veel in de auto zat. Allerlei dingen te doen bij bedrijven enzo. Weet niet wat voor dingen maar dat dacht ik.quote:
veel locatiesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Nah, ik dacht dat je heel veel in de auto zat. Allerlei dingen te doen bij bedrijven enzo. Weet niet wat voor dingen maar dat dacht ik.
Maar die wijn had je natuurlijk niet meegenomen toch? Maar........quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
Mijn baas was mijn verjaardag vergeten en belde 's avonds al scheldend op dat hij een klootzak was enzo.
Toen zei ik dat het niks gaf en dat ik al zijn wijn had meegenomen. Hij heeft een slijterij op kantoor liggen, weet niet wat die van plan is. Toen zei die,' goed zo, dat zal me leren!'
Dan wil ik nooit meer bij hem weg maar het blijft werk hè?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
Mijn baas was mijn verjaardag vergeten en belde 's avonds al scheldend op dat hij een klootzak was enzo.
Toen zei ik dat het niks gaf en dat ik al zijn wijn had meegenomen. Hij heeft een slijterij op kantoor liggen, weet niet wat die van plan is. Toen zei die,' goed zo, dat zal me leren!'
Dan wil ik nooit meer bij hem weg maar het blijft werk hè?
Dat krijg ik van lang zal z'n leven niet op, al die wijn. Het was ook geen rosé trouwens.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar die wijn had je natuurlijk niet meegenomen toch? Maar........dat kun je nu wel doen na zijn verkapte toestemming. Inladen die hap, snel!!
En ja, 't blijft werk![]()
En werk is niet ze erg, maar vroeg opstaan is kut met peren...
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh Manu, je bent vroeg na laat te zijn gaan liggen
Ja, gewoon, omdat 't kanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]was ff op de bank gaan liggen, doe ik vanmiddag denk ik ook wel even
Ben jij hele tijd wakker gebleven?
Ik hou ook van grote kinderenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
Hij is een groot kind.ADHD ftw!
De leukste mensen vind ik dat.
Ow noes. Van die chemisch rustige mensen. Ik hou van ze, puur en natuur. Die werking van die hersenen, dat ongestructureerde, all over the place. Dat is briljant, die moet je niet onderdrukken. Gewoon even de kamer uitlopen en 15 minuten op adem komen. Naarmate ze ouder worden, gaan ze ook wel rekening met anderen houden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou ook van grote kinderen![]()
![]()
Ook wel van ADHD mensen, als ze maar wel hun medicijnen innemen
De winterspelen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:50 schreef Manu82 het volgende:
Wat komt hierna eigenlijk?
Wen er dan maar aan, ordnung muss seinquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ow noes. Van die chemisch rustige mensen. Ik hou van ze, puur en natuur. Die werking van die hersenen, dat ongestructureerde, all over the place. Dat is briljant, die moet je niet onderdrukken. Gewoon even de kamer uitlopen en 15 minuten op adem komen. Naarmate ze ouder worden, gaan ze ook wel rekening met anderen houden.
Ehm..ik kan niet zonder mijn gezin maar verder kunnen best heel veel mensen aan het gas eigenlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wen er dan maar aan, ordnung muss sein
Je bent een mensenmens denk ik? Ik heb dat minder, kan rustig een maand toe zonder iemand te zien (denk ik)
Dat heb ik niet gedaan, maar wel iets dat daar redelijk dichtbij komt. Ga het hier niet neerzetten, 't heeft achtergronden. 't Is wennen, maar als het eenmaal gewend is, dan is het zalig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:05 schreef noekje het volgende:
Je zou het eigenlijk eens moeten proberen, een maand afgezonderd van mensen. Ben benieuwd naar de uitkomst. Hutje op de hei met alleen een kladblok.
Ik zal eens even voor je kijken trekhaakquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja Sjaak
Ik bedoel na het honkbal
Oi, je hebt achter tralies gezeten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan, maar wel iets dat daar redelijk dichtbij komt. Ga het hier niet neerzetten, 't heeft achtergronden. 't Is wennen, maar als het eenmaal gewend is, dan is het zalig.
Dat zitten we allemaal, "vrije vogels, gekooide mensen"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oi, je hebt achter tralies gezeten?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie denk je dat z'n eten kwam brengen? Een smurf?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik gok zo op Jonniequote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie denk je dat z'n eten kwam brengen? Een smurf?
Daar zit het vol met mensen. Nare boefachtige mensen.
Oh no, that's awful!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:20 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ichtheffen_fail.html
Dat moet gewoon extreem veel pijn doen.
Ik kon er bijna niet naar kijken.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:20 schreef Dementor het volgende:
Dat is toch niet dat filmpje van die schouder uit de kom?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:20 schreef Dementor het volgende:
Hij brak bijna doormiddenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is toch niet dat filmpje van die schouder uit de kom?
Oh, ik wel. Zie, geen mensenmens. Doet me niks. Als het een kat was geweest of een pandabeer, dan weer wel. Dokter, wat is er mis met me?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kon er bijna niet naar kijken.....
Niets, hup naar Duitsland jij!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Zie, geen mensenmens. Doet me niks. Als het een kat was geweest of een pandabeer, dan weer wel. Dokter, wat is er mis met me?
definitive a real Huub fan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm..ik kan niet zonder mijn gezin maar verder kunnen best heel veel mensen aan het gas eigenlijk.![]()
Een kat of pandabeer gewichtheffen....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Zie, geen mensenmens. Doet me niks. Als het een kat was geweest of een pandabeer, dan weer wel. Dokter, wat is er mis met me?
Je probeert gewoon te bagatelliseren dat je eigenlijk best sociaal bentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel sociaal. Faces of death kijk ik ook met droge ogen. Een WSPA spotje en ik snif de hele avond en nacht, met een beetje geluk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je probeert gewoon te bagatelliseren dat je eigenlijk best sociaal bent
Hoe zit dat bij jou, ben je sociaal op "speel" je sociaal zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je probeert gewoon te bagatelliseren dat je eigenlijk best sociaal bent
Faces of death keken we vroeger als we stoned warenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel sociaal. Faces of death kijk ik ook met droge ogen. Een WSPA spotje en ik snif de hele avond en nacht, met een beetje geluk.
Broek op de enkels? Anders viel het mee, denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Faces of death keken we vroeger als we stoned waren
Ooit zaten we een keer bij een vriend en zaten we dat te kijken toen de politie in een keer binnen stond
Ben tot op zekere hoogte best sociaal, maar dat houdt ook in dat ik weinig contact onderhou met vrienden, doe meestal even belrondje paar keer per jaar. Heeft er ook mee te maken dat mijn beste vrienden niet in NL wonen of in andere stadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij jou, ben je sociaal op "speel" je sociaal zijn
geven/inleveren ten gunste van derdenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben tot op zekere hoogte best sociaal, maar dat houdt ook in dat ik weinig contact onderhou met vrienden, doe meestal even belrondje paar keer per jaar. Heeft er ook mee te maken dat mijn beste vrienden niet in NL wonen of in andere stad![]()
En wat is sociaal eigenlijk
Altruisme dus eigenlijk. Voor vrienden of mensen die ik vertrouw doe ik bijna allesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
geven/inleveren ten gunste van derden
Altruisme is een soort van doen, sociaal is een soort van voelen dacht ik. Maar zeker weten doe ik het allemaal niet....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Altruisme dus eigenlijk. Voor vrienden of mensen die ik vertrouw doe ik bijna allesMaar aan social events zoals verjaardagen ed heb ik een beetje een hekel
Oh dat kan ik ook wel, mn bij die helpdesken, in Engeland ooit een vette ruzie gehad met een of ander kalf dat me niet wou doorverbinden met haar supervisorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan het maar moeilijk spelen. Ben sociaal, zolang mensen niet in mijn ruimte komen. Als ze daar ongewenst wel inzitten dan draai al vrij snel 180 graden en wordt ik best wel a-sociaal.
Helpdesken, van die gasten die er ook niets aan kunnen doen maar volgens een vast patroon eerst 34 vragen moeten stellenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook wel, mn bij die helpdesken, in Engeland ooit een vette ruzie gehad met een of ander kalf dat me niet wou doorverbinden met haar supervisorUiteindelijk toch aan de telefoon gehad
Puur Altruisme bestaat ook niet, zijn heel veel varianten opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Altruisme is een soort van doen, sociaal is een soort van voelen dacht ik. Maar zeker weten doe ik het allemaal niet....
Oh bah!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
Morning all.![]()
Some people.![]()
En nu de zon in, ff genieten.
Door 2 treinen aangereden!! Wil je dood, kom je er met wat schrammetjes vanaf.quote:Treinbotsing bij Dorst was zelfmoordpoging
DORST - De man die dinsdag in Dorst een dubbele aanrijding met twee treinen overleefde, probeerde zichzelf van het leven te beroven. Volgens de politie heeft de man al langer psychische problemen.
De man ligt met meerdere botbreuken en gebroken nekwervels in het St. Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg. Volgens artsen zijn er geen zenuwen geraakt en houdt hij er geen blijvend lichamelijk letsel aan over.
Dat hij de aanrijding met twee treinen overleefde, werd eerder al door de politie een groot wonder genoemd.
Ik vind dat altijd zo zielig voor die machinistquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
Nog iets anders dan:
[..]
Door 2 treinen aangereden!! Wil je dood, kom je er met wat schrammetjes vanaf.
[ afbeelding ]
Noekje zou machinist moeten worden, die heeft daar geen problemen meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo zielig voor die machinist
En het is ook strafbaar
Mogguh Juud en Lieskequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:24 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen allemaal! (kan nog net)
Dat dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh Juud en Lieske
Ik geloof dit bericht voor geen meterquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh bah!
Nog iets anders dan:
[..]
Door 2 treinen aangereden!! Wil je dood, kom je er met wat schrammetjes vanaf.
[ afbeelding ]
Is het ook. De reden waarom mijn schoonvader geen machinist meer wilde zijn. Eén maand 7 gevallen onder de trein en toen kon die de trein niet meer op. Eén auto was een moeder met kindjes, geen zelfmoord. Dag erna sprong iemand ervoor en toen was het basta.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo zielig voor die machinist
En het is ook strafbaar
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Broek op de enkels? Anders viel het mee, denk ik.
Ik heb het nooit gehuurd, hoor. Ik kwam dan de kamer van mijn broer op. Die vond het gewoon tof. Ik keek ernaar en dacht,' Jeetje.' Ik voelde er alleen verdomd weinig bij. Raar en vreemd, dat vond ik het wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog best lastig met je stonede kop, om al rukkend je favoriete executie steeds weer terug te spoelen.
Het zal niet de eerste domme zelfmoordactie zijn. Ik kan daar verder niks over zeggen want ik ken dat gevoel niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geloof dit bericht voor geen meter
Iemand die dat wil doen gaat echt niet in de auto zitten maar springt er gewoon voor....
(tenzij ik het uit z'n eigen mond hoor)
Ik heb er ook nooit op gerukt hoor. En ook nooit gehuurd. Bah. Als mensen snel aan hun einde komen, zo iineens onverwacht BAF door iets overreden worden, ach.. maar mensen in doodsnood vind ik ondraaglijk om naar te kijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehuurd, hoor. Ik kwam dan de kamer van mijn broer op. Die vond het gewoon tof. Ik keek ernaar en dacht,' Jeetje.' Ik voelde er alleen verdomd weinig bij. Raar en vreemd, dat vond ik het wel.
Jij hebt nog nooit durven kijkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog best lastig met je stonede kop, om al rukkend je favoriete executie steeds weer terug te spoelen.
Ben er weleens in verzeild geraakt, bij vrienden. Maar het er nooit eentje afgekeken, klopt, ouwe rukker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit durven kijken![]()
Ja dat kan best even diuren.... en ook dat de ogen dan knappen enzo. Op Faces of Death 3 staat de mooiste geloof ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:39 schreef noekje het volgende:
Oh ja, opeens moet ik denken aan die elektrische stoel. Dat duurde heel lang, toch?
Die noteer ik voor het weekend. Gezellig!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat kan best even diuren.... en ook dat de ogen dan knappen enzo. Faces of Death 3 heeft de mooiste geloof ik.
Hapje en drankje erbij, broek op de enkels en goan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Die noteer ik voor het weekend. Gezellig!
Ik kijk toch liever naar Mamma Miaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hapje en drankje erbij, broek op de enkels en goan.
Oh, die heb ik nog helemaal niet gezien! Tv is wel anders hè?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekje zou machinist moeten worden, die heeft daar geen problemen mee
Vind het niet zo verknipt. Ik vind mensen die de dood zover wegduwen meer verknipt. Het is een eenmalig fenomeen, zoals ook het begin van het leven er eentje is, maar wel behorend bij het leven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, die heb ik nog helemaal niet gezien! Tv is wel anders hè?![]()
Maar ik heb vele sterfgevallen gezien en de meesten waren wel mooi en rustig ook. Ja, nu klink ik echt verknipt maar ik heb in de verpleging gewerkt op een psychogeriatrische afdeling.
Ooooh, je bent weer boven water, moooooi. Vanwaar die zucht?quote:
Ah na de weddingcrashers, ga je nu de funeralcrashers oprichtenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind het niet zo verknipt. Ik vind mensen die de dood zover wegduwen meer verknipt. Het is een eenmalig fenomeen, zoals ook het begin van het leven er eentje is, maar wel behorend bij het leven.
Dode mensen, liggend in hun kist (wel een beetje fatsoenlijk s.v.p.) vind ik vaak ontroerend en wel wat hebben. Ze zijn in ieder geval lekker rustig
Ik ben harstikke ziek geweest, nog niet helemaal 'de oude' en probeerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, je bent weer boven water, moooooi. Vanwaar die zucht?
Sjaak, deed je gister ook al, heb je iets tegen judoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ga ik een paar uur schijndood
Als mensen op jouw afdeling stierven dan was er toch al een boel aan vooraf gegaan? Psychogeriatrisch is toch ouderen met geestelijke mankementen? (Dementie en zo?) Ik kan me voorstellen dat als er dan iemand dood ging dit niet per-se iets verkeerds was, het is nooit leuk natuurlijk maar iets anders dan als machinist een jong gezond iemand voor de trein krijgen die geestelijk in de knoop zat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, die heb ik nog helemaal niet gezien! Tv is wel anders hè?![]()
Maar ik heb vele sterfgevallen gezien en de meesten waren wel mooi en rustig ook. Ja, nu klink ik echt verknipt maar ik heb in de verpleging gewerkt op een psychogeriatrische afdeling.
Jeetje, wat heb je dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:06 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben harstikke ziek geweest, nog niet helemaal 'de oude' en probeer
al dagen filmpjes van de ppps van youtube af te krijgen. Blijken er nog 5
op te staan![]()
(Helemaal geen zin in, wil in bed liggen)
Ah jakkes, wat mankeerde er aan dan? Zomergriepje?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
op te staan![]()
Tot vanacht gigantische koppijn en om de zoveel uur kotsen (metquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeetje, wat heb je dan?
Waarom halen ze die filmpjes niet weg dan, onwil of pesten?
Gisteren was het voetbal (tweede helft)l, hoe laat is dat judoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sjaak, deed je gister ook al, heb je iets tegen judo
Denk inderdaad een stom 'tussendoor-griepje'quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah jakkes, wat mankeerde er aan dan? Zomergriepje?![]()
![]()
Laat die PPPS nou maar even dan, staat daar goed toch? Komt wel.![]()
Beterschap.
Nu zo bijna, halve finalequote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gisteren was het voetbal (tweede helft)l, hoe laat is dat judo
Ik denk dat als je het al voor elkaar krijgt om ze er vanaf te halen, dat ze er dan zo weer elders opstaan. Wrom wil je ze eraf hebben, omdat het jouw materiaal is of omdat je het niet graag overal online hebt staan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
op te staan![]()
Hè, jakkes, beterschap.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:10 schreef PeterNB het volgende:
Tot vanacht gigantische koppijn en om de zoveel uur kotsen (met
een lege maag ! Yeahh fijn joh!)
De meesten zijn er nu af behalve die 5 van huub in de ppps. Eerst maar
weer een vriendelijk mailtje sturen. Reageren ze niet moet je een heel
epistel aan youtube ireland sturen met handtekening bla bla bla....
Ga jij je nu hier maar mee bezig houden, veel beter, en dus ook al blijft het niet binnen toch blijven drinken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Tot vanacht gigantische koppijn en om de zoveel uur kotsen (met
een lege maag ! Yeahh fijn joh!)
De meesten zijn er nu af behalve die 5 van huub in de ppps. Eerst maar
weer een vriendelijk mailtje sturen. Reageren ze niet moet je een heel
epistel aan youtube ireland sturen met handtekening bla bla bla....
Heb even wat voor je opgezocht, uitzieken is het devies, dus niet drukmaken om You-Tube.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Denk inderdaad een stom 'tussendoor-griepje'
En die ppps moet van youtube af, klaar.........
In het kort: het kan mij schaden in een deel van mijn beroep als dat soort dingen buiten fok openbaar worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wrom wil je ze eraf hebben, omdat het jouw materiaal is of omdat je het niet graag overal online hebt staan?
Thanx, het gaat wel weer. Gisteren en vanacht waren het ergst. Zonder koppijn is dequote:
Ik zit ook al 2 dagen thuis, maar morgen (heb ik normaal vrij) wil een collega van me vrijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb even wat voor je opgezocht, uitzieken is het devies, dus niet drukmaken om You-Tube.![]()
![]()
Mooi zo, heb je alweer wat binnen kunnen houden dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:23 schreef PeterNB het volgende:
Thanx, het gaat wel weer. Gisteren en vanacht waren het ergst. Zonder koppijn is de
wereld een stuk comfortabeler
Ik denk dat als je vandaag weer wat kunt eten en drinken het ook best gaat lukken, bel hem anders voor de zekerheid even op.quote:Ik zit ook al 2 dagen thuis, maar morgen (heb ik normaal vrij) wil een collega van me vrij
hebben dus morgen MOET ik werken. Vind het lullig als hij naar de zaak moet terwijl 'ie zich op
een vrije dag heeft verheugd.....
Die tjoeptjoep was hard nodig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:25 schreef Manu82 het volgende:
Henkie penkie sperma tenkie
Ter onderbouwing:
De koffie van zojuist zit er nog inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi zo, heb je alweer wat binnen kunnen houden dan?![]()
[..]
Ik denk dat als je vandaag weer wat kunt eten en drinken het ook best gaat lukken, bel hem anders voor de zekerheid even op.
In huis?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:21 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee hoe je fruitvliegjes weg houdt zonder chemische producten te gebruiken?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
In huis?
Een halve citroen op een schoteltje op de plek zetten waar ze zich ophouden werkt meestal.
Ik ga ze altijd met de stofzuiger te lijf, heb er momenteel ook weer last van, ondanks dat ik constant alles opruim en niets van etenswaar laat liggen... Dit heb ik van internet geplukt...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:21 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee hoe je fruitvliegjes weg houdt zonder chemische producten te gebruiken?
Koop 2 citroenen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]goed idee, ga zo naar supermarkt
Maar is het dan handig om ze in de woonkamer neer te zetten of voor het raam en balkon (waar ze dus via binnen komen) ?
dat siert je, maar ziek is ziek hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Thanx, het gaat wel weer. Gisteren en vanacht waren het ergst. Zonder koppijn is de
wereld een stuk comfortabeler
[..]
Ik zit ook al 2 dagen thuis, maar morgen (heb ik normaal vrij) wil een collega van me vrij
hebben dus morgen MOET ik werken. Vind het lullig als hij naar de zaak moet terwijl 'ie zich op
een vrije dag heeft verheugd.....
Thanks, doe het meestal met een doekjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ga ze altijd met de stofzuiger te lijf, heb er momenteel ook weer last van, ondanks dat ik constant alles opruim en niets van etenswaar laat liggen... Dit heb ik van internet geplukt...
Tuurlijk, was een beetje aan het multitasken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:37 schreef beequeen het volgende:
Die joetjoepjes van Maassen, bedankt Manu.
Heb je niet naar het judo gekeken?
Ah, owkeeejjjjj.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:39 schreef Manu82 het volgende:
Tuurlijk, was een beetje aan het multitasken.
Halve finale was helaas wel terecht zoals het werd uitgelegd...
Bron: http://brianaire.hyves.nl/quote:Zo! Ik moest even nadenken of ik ze nog wel had, maar ja.. Bedolven onder een dikke laag stof, lagen ze daar dan toch! Mijn oude voetbalschoenen! En die komen goed van pas want aanstaande zondag 17 augustus doe ik mee met het RTL Sterrenvoetbalteam teggen oud-VVV op de Open Dag van VVV in Stadion De Koel!
Het belooft een gezellig uitje te worden aangezien we de avond ervoor al in een hotel in de buurt van Venlo slapen zodat we daar het nachtleven even kunnen bewonderen en onze geheime tactiek bespreken m.b.v. een biertje
Binnenkort kun je op mijn Hyves het verslag lezen van de wedstrijd en natuurlijk van de avond ervoor!
De aftrap is om 11.30 uur.
ONE
Ik begreep het ook niet, maar nu ik wat meer wedstrijden gevolgd heb begrijp ik het iets beter:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, owkeeejjjjj.
Ik kijk wel maar ik heb er de ballen verstand van.
Nou en of, ik heb een poosje in de tuin gezeten, het is echt lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:43 schreef Disana het volgende:
To terras or not to terras, that's the question. In de zon is het best wel lekker...
Okee, dus dan wordt hetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou en of, ik heb een poosje in de tuin gezeten, het is echt lekker.
Die naam ook hè?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:48 schreef Dementor het volgende:
Aftrap en Brianaire, als dat maar goed gaat.
Ik vind het wel heel mooi om naar te kijken en ook heel knap. Wat ik wel sneu vind is dat het zo tegennatuurlijk is, die bewegingen van het paard hè?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:51 schreef Manu82 het volgende:
Waar ik trouwens echt helemaal geen fuck van begrijp is dat paardrijden van nu
Die ook ja maar Brianaire, ook zoiets sneus.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:54 schreef Dementor het volgende:
ONE.!
Jaaa!
Wat het ook mag inhouden.
Zat het gisteren te kijken en vind het een beetje saai zonder muziekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel mooi om naar te kijken en ook heel knap. Wat ik wel sneu vind is dat het zo tegennatuurlijk is, die bewegingen van het paard hè?
Ik begrijp dat hier wel een medaillekans is voor Nederland.
Enjoy @Disana.![]()
Hij komt toch van Bonaire?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ook ja maar Brianaire, ook zoiets sneus.
Wat het ook mag inhouden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zat het gisteren te kijken en vind het een beetje saai zonder muziek
Ik ben nog niet weg, ik moet ook nog bedenken wat we vanavond zullen eten. Sperzieboontjes en kruimige aardappelen (lekker geschild bij de Jumbo) en kipfilet met kerrie? Of is dat te winters...quote:
Volgens mij is hij zichzelf in dat hok zo gaan noemen omdat hij dacht dat hij Brian(miljon)air zou worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:04 schreef Dementor het volgende:
Hij komt toch van Bonaire?
Komt nooit meer goed hoor.![]()
![]()
Nog veel genanter dan die blunder, is die poging om het recht te lullen.quote:Blunder: verkeerde skyline in folder
BIRMINGHAM - Foutje! Het stadsbestuur van de Britse stad Birmingham heeft folders verspreid met daarop niet de eigen skyline, maar die van de gelijknamige stad in Alabama...
[..]
Het bestuur had aanvankelijk een 'waterdichte' verdediging. "Het gaat niet om een fout. De foto moest gewoon een stad voorstellen, het is gewoon de skyline van een stad", zo meldde het bestuur in een mededeling.
[..]
Intussen geeft het stadsbestuur de fout toe, maar "de tekst in de folder is wel correct, en dat is toch het belangrijkst."
Klinkt goed en helemaal niet winters, doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:06 schreef Disana het volgende:
Ik ben nog niet weg, ik moet ook nog bedenken wat we vanavond zullen eten. Sperzieboontjes en kruimige aardappelen (lekker geschild bij de Jumbo) en kipfilet met kerrie? Of is dat te winters...
Ik kijk zelf helemaal niet naar die OS trouwens. Vind het ook niks dat heel Radio1 dag en nacht in het teken van die spelen staat.
'Kijken' is een te groot woord en het geluid heb ik ook niet aan, maar ik zag net wel dat ze al een hele tijd die zwaan zat te aaien. Ik heb het altijd al een irritant aanstellerig mens gevonden trouwensquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt goed en helemaal niet winters, doen.
Ik kijk het niet de hele dag hoor maar de tv staat wel aan dus krijg veel mee. Ik vind de OS tof.
Kijk je naar Kat op BB UK, die is echt gestoord.![]()
Sweet memories he Noekje aan Oostenrijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
Is een stoofpot erg winters, anders haal ik nu de pan van het fornuis!
Hé, het is ergens op de wereld echt wel winter. Oostenrijk bijvoorbeeld.
Nee, nooit meer. Het was toch een moeder-ding. Ik zag mijn moeder weer en over was het!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Sweet memories he Noekje aan Oostenrijk![]()
Denk je nog weleens aan die mevrouw met die grote boezem?
Ik kook vandaag heulegaar niet. Mijn nichtje is jarig en heeft allemaal lekkere hapjes, tapas enzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
De schoolhekken zijn traumatisch.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kook vandaag heulegaar niet. Mijn nichtje is jarig en heeft allemaal lekkere hapjes, tapas enzo.![]()
Oostenrijk, wat lijkt dat alweer lang geleden hè of staat het in je geheugen gegrift?
Er is geen winters eten vind ik, ook in de zomer eet ik gewoon hutspot, zuurkool en dat soort dingen, alleen boerenkool en erwtensoep ik eet liever niet bij mooi weer..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
Ik ben wel van de seizoenen qua koken, ook qua smaak. Wel vond ik dat er vandaag eens iets gezonds in moest. We eten overal en nergens behalve thuis de laatste tijd. Met meerderheid van stemmen is het stoofpot geworden. Ik wilde kipsalade en aardappeltjes met rozemarijn, zeezout en veel knoflook. Alhoewel stoofpot wel handig is. Vanmorgen begonnen en verder heb je er geen omkijken meer naar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Er is geen winters eten vind ik, ook in de zomer eet ik gewoon hutspot, zuurkool en dat soort dingen, alleen boerenkool en erwtensoep ik eet liever niet bij mooi weer..
Eet u smakelijk later vandaag...
Heb je al stress? Boeken mee, alle jurkjes en vergeet die ene paar slippers niet. Die pumps staan zo leuk op die broek, vergeet die ook niet.quote:
Ik krijg weer zo'n trek als ik al dit lekkers lees. Ik heb de laatste tijd telkens honger, nou ja ik mag natuurljk geen honger zeggen, maar ik heb wel hele erge trek dat ik het in mijn buik voel, zeg maar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben wel van de seizoenen qua koken, ook qua smaak. Wel vond ik dat er vandaag eens iets gezonds in moest. We eten overal en nergens behalve thuis de laatste tijd. Met meerderheid van stemmen is het stoofpot geworden. Ik wilde kipsalade en aardappeltjes met rozemarijn, zeezout en veel knoflook. Alhoewel stoofpot wel handig is. Vanmorgen begonnen en verder heb je er geen omkijken meer naar.
U ook, eet smakelijk!
Wat eet jij vanvond? Een appel?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen, pronken met avondeten.
Maar ze deed het wel goed, tot nu toe de hoogste score.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:45 schreef Manu82 het volgende:
fucking hell
Anky zit ook zich de tering te zweten....
Omdat eten belangrijk is. Dat is liefde. Mijn moeder stond soms volle dagen in de keuken en ze at haast niks want ze had al de volle dag in die geur gestaan. Dat deed ze voor ons, dat was haar manier om te laten zien dat ze van ons hield. Als wij zeiden dat het écht heerlijk was dan was het een,' Ik ook van jou!'quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
Geintje joh, doe eens lachenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat beslis ik straks.
Net alsof ik alleen maar appels eet.
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat eten belangrijk is. Dat is liefde. Mijn moeder stond soms volle dagen in de keuken en ze at haast niks want ze had al de volle dag in die geur gestaan. Dat deed ze voor ons, dat was haar manier om te laten zien dat ze van ons hield. Als wij zeiden dat het écht heerlijk was dan was het een,' Ik ook van jou!'
Op school heb ik ooit geleerd dat ook wij honger kennen. Honger is een signaal en of je nu in Afrika woont of in Nederland, die signalen hebben we allemaal. Oeh, jij doet ook winters.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg weer zo'n trek als ik al dit lekkers lees. Ik heb de laatste tijd telkens honger, nou ja ik mag natuurljk geen honger zeggen, maar ik heb wel hele erge trek dat ik het in mijn buik voel, zeg maar.
Ik eet vanavond lekker andijviestammpot, met spekjes, een gesniipperd uitje en stukjes appel erdoor
Nee, geen stress hoor. Hou wel van autorijden en dit is een flink stuk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je al stress? Boeken mee, alle jurkjes en vergeet die ene paar slippers niet. Die pumps staan zo leuk op die broek, vergeet die ook niet.
Hier vanavond aard, rundervink en boontjes. Heul hollands en lekker, had na de vakantie zin in een week heul gezond, dus spinazie met vis, pasta met verse groente, vandaag boontjes en morgen een witlofstampotje...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben wel van de seizoenen qua koken, ook qua smaak. Wel vond ik dat er vandaag eens iets gezonds in moest. We eten overal en nergens behalve thuis de laatste tijd. Met meerderheid van stemmen is het stoofpot geworden. Ik wilde kipsalade en aardappeltjes met rozemarijn, zeezout en veel knoflook. Alhoewel stoofpot wel handig is. Vanmorgen begonnen en verder heb je er geen omkijken meer naar.
U ook, eet smakelijk!
Ik hou enorm van de gezelligheid aan tafel, lust bijna alles, kook graag en het liefst ook voor een groep mensen. Ga ook graag bij anderen eten of uit eten... Eten staat bij mij dus voor gezelligheid en genieten...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
Hey ik vraag Claire elke dag om haar avondeten en ben geloof ik nog steeds manquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
Wat zeg je dat weer mooi en het is zó waar. Er is ook niks zo leuk dan, na in de keuken te hebben gestaan, waardering te krijgen voor wat je gekookt hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef noekje het volgende:
Omdat eten belangrijk is. Dat is liefde. Mijn moeder stond soms volle dagen in de keuken en ze at haast niks want ze had al de volle dag in die geur gestaan. Dat deed ze voor ons, dat was haar manier om te laten zien dat ze van ons hield. Als wij zeiden dat het écht heerlijk was dan was het een,' Ik ook van jou!'
Oh, wat erg! Mijn moeder zou haar met een pan om de oren slaan. Zo ondankbaar. Verder is ze wel leuk?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je dat weer mooi en het is zó waar. Er is ook niks zo leuk dan, na in de keuken te hebben gestaan, waardering te krijgen voor wat je gekookt hebt.
Mijn zoon heeft een vriendinnetje die nooit zegt dat ze lekker gegeten heeften ik kan best lekker koken al zeg ik het zelf.
Heel goedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:04 schreef noekje het volgende:
Maar ik heb wel iets ergs gedaan. Ik denk dat ik me straks in het singles-topic ga melden. Ik scheid dus geen afval. Vind het een toestand. Meneer doet het wel, hij zit daar écht op. Die heeft een speciaal afvalbakje daarvoor aangeschaft. Dat afvalbakje was eigenlijk al te vol.Geen zin om naar buiten te lopen, naar de groenbak. Ik stond daar met die plak-knoflook-handjes en alles wat ik in het bakje gooide, viel ernaast. Toen werd ik zo boos op het bakje en de afval dat ik alles in de vuilnisbak heb geflikkerd. Inclusief zijn speciaal aangeschafte bakje.
Nee, geen hyves hier.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
Kunnen jullie allemaal op Hyves? Claire heeft een heel lief blog geschreven. Beetje lang, daarom vraag ik het eerst voordat ik het eventueel plaats.
Dan is het een onbeleefd meisje BQ en hoop ik dat als ze trouwt met je zoon dat die dan nooit zegt dat ze lekker gekookt heeft, lekker puhquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je dat weer mooi en het is zó waar. Er is ook niks zo leuk dan, na in de keuken te hebben gestaan, waardering te krijgen voor wat je gekookt hebt.
Mijn zoon heeft een vriendinnetje die nooit zegt dat ze lekker gegeten heeften ik kan best lekker koken al zeg ik het zelf.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:04 schreef noekje het volgende:
Maar ik heb wel iets ergs gedaan. Ik denk dat ik me straks in het singles-topic ga melden. Ik scheid dus geen afval. Vind het een toestand. Meneer doet het wel, hij zit daar écht op. Die heeft een speciaal afvalbakje daarvoor aangeschaft. Dat afvalbakje was eigenlijk al te vol.Geen zin om naar buiten te lopen, naar de groenbak. Ik stond daar met die plak-knoflook-handjes en alles wat ik in het bakje gooide, viel ernaast. Toen werd ik zo boos op het bakje en de afval dat ik alles in de vuilnisbak heb geflikkerd. Inclusief zijn speciaal aangeschafte bakje.
post maar gewoonquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
Kunnen jullie allemaal op Hyves? Claire heeft een heel lief blog geschreven. Beetje lang, daarom vraag ik het eerst voordat ik het eventueel plaats.
Mwah, maar ik kan ze niet uitkiezen voor hem hè? Hij is er gelukkig mee dus vooruit maar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:05 schreef noekje het volgende:
Oh, wat erg! Mijn moeder zou haar met een pan om de oren slaan. Zo ondankbaar. Verder is ze wel leuk?
Hier is afval scheiden gewoon kostenbesparend omdat je per vuilniszak betaaldquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mwah, maar ik kan ze niet uitkiezen voor hem hè? Hij is er gelukkig mee dus vooruit maar.
Ik schijt op afval scheiden maar doe het wel. Soms haat ik Vic.
Clairequote:Huub en ik hebben vandaag een half jaar officieel verkering om het even zo te noemen! Wat ontzettend mooi om daar eens bij stil te staan... want de wereld kán weten wat er allemaal tussen ons is gebeurd... en we staan er nog steeds tussen, samen!
In een half jaar tijd: elkaar gevonden, zelfs getrouwd, we wonen vanaf dag 1 samen, en zijn zielsgelukkig met elkaar. Altijd voel ik die kriebels voor hem, iedere dag weer zegt hij hoeveel hij van me houdt, we overleven alle roddels en lachen de mensen maar uit die hun ogen niet kunnen geloven als ze ons gelukkig samen zien... We missen elkaar als we niet samen zijn, wat niet gek is want kijk naar het afgelopen half jaar. 24 uur per dag bij elkaar, door huub zijn werk en mijn zakelijke afspraken vanaf begin deze maand zijn we overdag wat minder samen, en vliegen we elkaar in de armen op het moment dat we elkaar weer zien. Kruipen we dicht tegen elkaar aan, omdat we elkaar gewoon hebben gemist...!
Dit is wel de mooiste relatie waar ik ooit in heb gezeten... nooit gedacht dat juist ik zo dicht bij iemand wil zijn, all the time. Ik geniet van hem, van zijn maniertjes, van ons leven samen, van onze ontwikkelingen buiten.. Van het 'even' verstoppen van de buitenwereld op onze daagjes vrij... Van onze families waar we zo veilig zijn, en waar iedereen ons snapt. Perfect is het zo, en zoals ik net naar hem sms'te op zijn werk: dat er nog maar veel liefdes feestjes mogen komen.......
Dan, back to work: de meubels zijn uitgezocht gisteren... zo verschrikkelijk mooi. We hebben er gisteren 5 uur aan besteedt, het uitzoeken, het te gebruiken materiaal, de kleuren....de verlichtig, de wensen bespreken... Ik heb natuurlijk weer de pech het duurste der duurste aan te wijzen als 'dat is pas mooi!'... MAAR!
Ik krijg nu een 3-D tekening van de hele salon, die probeer ik te plaatsen op mijn site, maar het duurt nog even voor die binnen is. Het wordt echt een TOP design inrichting.... En wat ik aanwees, hebben we dus ook gewoon gekocht.........!
Vandaag weer een druk dagje, ik ga mijn spullen pakken voor de make-up afspraak, ik ga nu kijken wat ik voor producten daarvoor kan gebruiken en welke ik wil bestellen voor in de salon! Dan een afspraak met een tassenleverancier, en vanavond een gesprek met iemand die bij me wil komen werken als allround kapster. Tussendoor tijd om mijn planning in orde te maken! En vanavond tijd nemen voor mijn mannetje, dit moeten we ECHT even vieren...
Dikke kus
Claire
Nee. Het is dus eigenlijk de schuld van de gemeente. Mooi, kunnen die me gaan onderhouden als ik vannacht op straat word geschopt. Als ik nou een nieuw bakje koop, dan ziet die dat vast. Ik kan mijn haar afknippen en dan vraagt die of ik nieuwe schoenen heb maar dat gaat die zien. Hij hield écht van dat bakje. Dat was zijn projectje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moehahahahahaha![]()
![]()
![]()
Krijgen jullie niet zo'n bakje van de gemeente overigens
Is het bakje niet toevallig biologisch afbreekbaar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee. Het is dus eigenlijk de schuld van de gemeente. Mooi, kunnen die me gaan onderhouden als ik vannacht op straat word geschopt. Als ik nou een nieuw bakje koop, dan ziet die dat vast. Ik kan mijn haar afknippen en dan vraagt die of ik nieuwe schoenen heb maar dat gaat die zien. Hij hield écht van dat bakje. Dat was zijn projectje.
Hier niet, maar de glasbak staat vlakbij. GFT scheiden doe ik niet, echt goor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:11 schreef Manu82 het volgende:
Hier is afval scheiden gewoon kostenbesparend omdat je per vuilniszak betaald
Je kunt ook gewoon een nieuw bakje kopen en er dan nog een bokdag van makenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee. Het is dus eigenlijk de schuld van de gemeente. Mooi, kunnen die me gaan onderhouden als ik vannacht op straat word geschopt. Als ik nou een nieuw bakje koop, dan ziet die dat vast. Ik kan mijn haar afknippen en dan vraagt die of ik nieuwe schoenen heb maar dat gaat die zien. Hij hield écht van dat bakje. Dat was zijn projectje.
Ja, maar ander heb je al die groente toch in die vuilniszak rondlopen? En die glasbak is hier best ver lopen als je het opspaardquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier niet, maar de glasbak staat vlakbij. GFT scheiden doe ik niet, echt goor.
Een week lang dat afval in een bakkie bij een graadje of 25 en de maden lopen eruit.![]()
Ergste is dat je die bak ook nog moet schoonmaken, ikke dus niet. Hallo vuiniszak, doei GFT bak.
Ja en dan mag ik daarna alsnog het bakje uit de vuilnisbak vissen.Met een beetje geluk komt het dan op youtube. Dan schop ik hem zelf wel op straat. Aanval is de beste verdediging.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een nieuw bakje kopen en er dan nog een bokdag van maken
Istie alles binnen een uurtje vergeten
Hahaha, denk dat ze voor zich laten koken vanavond, t blijft leuk dat je t iedere keer weer post...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Leuk stukje
Maar weer niet wat ze kookt
En... het bakje weer uit de prullenbak vissen? Of slaap je dán nog liever vanavond onder de brug?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Die vuiniszak is toch dichtgeknoopt, merk je niks van hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:21 schreef Manu82 het volgende:
Ja, maar ander heb je al die groente toch in die vuilniszak rondlopen? En die glasbak is hier best ver lopen als je het opspaardEn die groenten trekken toch ook maden aan als je ze in de vuilniszak doet?
Ik vis er niks uit. Er woont nog iets in wat ooit smaakte naar kip ketjap. Als ik nu gewoon naar hem luister dan had die hele kip ketjap daar nooit gewoond.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
En... het bakje weer uit de prullenbak vissen? Of slaap je dán nog liever vanavond onder de brug?
Of een compromis? Dus wél dat bakje redden, maar dan het milieu op een ándere wijze laten voelen wie er de baas is? Genoeg mogelijkheden.
In Denemarken zit er zelfs statiegeld op blikjesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:30 schreef Juud79 het volgende:
In Belgie, waar ik op vakantie was, scheiden ze alles... Glas, papier, plastic, GFT, verpakkingsmateriaal. Daar had ik een dagtaak aan tijdens mijn vakantie ;-)
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar ander heb je al die groente toch in die vuilniszak rondlopen? En die glasbak is hier best ver lopen als je het opspaardEn die groenten trekken toch ook maden aan als je ze in de vuilniszak doet?
Nounounou, gesellig...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:34 schreef noekje het volgende:
Toch fijn dat we het weer over het scheiden van het afval hebben!
Het is een terugkerend onderwerp. Da's fijn. Dat betekent dat er weinig schokkends in ons leven gebeurt.quote:
Huh, vlees moet toch wél bij het rest-afval?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vis er niks uit. Er woont nog iets in wat ooit smaakte naar kip ketjap. Als ik nu gewoon naar hem luister dan had die hele kip ketjap daar nooit gewoond.
Perensap vanavondquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:29 schreef Gert het volgende:
God je kunt ook niet even wat tussendoor doen hier.![]()
Wat gaan jullie zuipen vanavond?![]()
Of is dat ook al behandeld inmiddels, als ik dit post?
Ja, die kans is hier ook 95%, dat het één van die twee wordt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat het vanavond bier of wijn wordt
Precies genoeg om vroeg in slaap te vallen, kom je een beetje in het ritme dude.quote:
Het voelt echt als een schoolreisje hè? Morgenavond. Lief!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, die kans is hier ook 95%, dat het één van die twee wordt.![]()
Ik moet een beetje rustig aan doen, anders vind ik het morgen niet lekker om veel te drinken. Da's dan toch wel weer hándig aan alcohol, dat het die matiging zelf afdwingt.
Tenminste, zolang je niet op het niveau zit dat je moet drinken omdat je anders nóg zieker wordt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Het voelt echt als een schoolreisje hè? Morgenavond. Lief!
Dus tapas van BQ en ritme in de drankinname, okquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies genoeg om vroeg in slaap te vallen, kom je een beetje in het ritme dude.
Er is vanavond niets, behalve de tapas-orgie van BQ, maar je moet toch wát eten en drinken.![]()
Heb je alles "goed" geregeld, kom je zo aan je einde.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:23 schreef Juud79 het volgende:
Zo ben je er nog, en zo niet meer....
http://www.telegraaf.nl/b(...)uin_overleden__.html
Bizar is dat ongeveer een uur geleden bekend werd gemaakt die ie genomineerd was voor een Dutch Fashion Award...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je alles "goed" geregeld, kom je zo aan je einde.
Jezus!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:23 schreef Juud79 het volgende:
Zo ben je er nog, en zo niet meer....
http://www.telegraaf.nl/b(...)uin_overleden__.html
Uitgegleden in de badkamer, bizar wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:37 schreef Manu82 het volgende:
Ik ken eigenlijk heel die kerel niet, maar wel triest hoe hij aan z'n einde is gekomen
Is het zó saai?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben een groot dierenliefhebber, maar voor het eerst in mijn leven hoop ik dat er een paard struikelt.
Ik vind dat paardje huppelen altijd al saai.quote:
En ik vind het ook helemaal geen sport... meer kunstjes doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind dat paardje huppelen altijd al saai.
Maar wel knap. Ik snap niet hoe ze een paard die passen leren.
Een hond een pootje leren geven kan ik me nog iets bij voorstellen, maar al die rare pasjes bij die paarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |