Moggúquote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tvp'tje voor morgen
Goeiemorgen voor alle wakkere lieden en Truste voor alle gekken zoals ik,
morgen héél lang uitslapen
dus
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Goedesmorgens....uitgeslapen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:01 schreef noekje het volgende:
Ja fijn, bedankt!
Neen, ik was er om 5.00 uur even uit en toen weer om 7.00 uur.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goedesmorgens....uitgeslapen?
Ben nog wakker......quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Neen, ik was er om 5.00 uur even uit en toen weer om 7.00 uur.
En jij, hoeveel uren heb je gemaakt?
Je verknalt echt je ritme hè?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben nog wakker......
Die vakantie gaat over, ooit. Echt!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit er goed vast in hoor...van 12-13 uur tot 18 uur slapen
Fijn dat je mij daar aan helpt herinnerenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Die vakantie gaat over, ooit. Echt!
16 Dagen? Oh, dat wil ik ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijn dat je mij daar aan helpt herinneren![]()
Maar voorlopig heb ik nog zestien dagen
Dat kan ik zo worden. Heb nog ergens wat papieren liggen maar da's werken met andermans kinderen. Ow noes.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onderwijs hè, Vaste armoe maar wel veel vrij.
Je moet gewoon onderwijsassistent worden
Al een jaar of 16quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:25 schreef noekje het volgende:
Werk jij in het onderwijs?
Nah, ik dacht dat je heel veel in de auto zat. Allerlei dingen te doen bij bedrijven enzo. Weet niet wat voor dingen maar dat dacht ik.quote:
veel locatiesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Nah, ik dacht dat je heel veel in de auto zat. Allerlei dingen te doen bij bedrijven enzo. Weet niet wat voor dingen maar dat dacht ik.
Maar die wijn had je natuurlijk niet meegenomen toch? Maar........quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
Mijn baas was mijn verjaardag vergeten en belde 's avonds al scheldend op dat hij een klootzak was enzo.
Toen zei ik dat het niks gaf en dat ik al zijn wijn had meegenomen. Hij heeft een slijterij op kantoor liggen, weet niet wat die van plan is. Toen zei die,' goed zo, dat zal me leren!'
Dan wil ik nooit meer bij hem weg maar het blijft werk hè?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
Mijn baas was mijn verjaardag vergeten en belde 's avonds al scheldend op dat hij een klootzak was enzo.
Toen zei ik dat het niks gaf en dat ik al zijn wijn had meegenomen. Hij heeft een slijterij op kantoor liggen, weet niet wat die van plan is. Toen zei die,' goed zo, dat zal me leren!'
Dan wil ik nooit meer bij hem weg maar het blijft werk hè?
Dat krijg ik van lang zal z'n leven niet op, al die wijn. Het was ook geen rosé trouwens.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar die wijn had je natuurlijk niet meegenomen toch? Maar........dat kun je nu wel doen na zijn verkapte toestemming. Inladen die hap, snel!!
En ja, 't blijft werk![]()
En werk is niet ze erg, maar vroeg opstaan is kut met peren...
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh Manu, je bent vroeg na laat te zijn gaan liggen
Ja, gewoon, omdat 't kanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]was ff op de bank gaan liggen, doe ik vanmiddag denk ik ook wel even
Ben jij hele tijd wakker gebleven?
Ik hou ook van grote kinderenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
Hij is een groot kind.ADHD ftw!
De leukste mensen vind ik dat.
Ow noes. Van die chemisch rustige mensen. Ik hou van ze, puur en natuur. Die werking van die hersenen, dat ongestructureerde, all over the place. Dat is briljant, die moet je niet onderdrukken. Gewoon even de kamer uitlopen en 15 minuten op adem komen. Naarmate ze ouder worden, gaan ze ook wel rekening met anderen houden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou ook van grote kinderen![]()
![]()
Ook wel van ADHD mensen, als ze maar wel hun medicijnen innemen
De winterspelen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:50 schreef Manu82 het volgende:
Wat komt hierna eigenlijk?
Wen er dan maar aan, ordnung muss seinquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ow noes. Van die chemisch rustige mensen. Ik hou van ze, puur en natuur. Die werking van die hersenen, dat ongestructureerde, all over the place. Dat is briljant, die moet je niet onderdrukken. Gewoon even de kamer uitlopen en 15 minuten op adem komen. Naarmate ze ouder worden, gaan ze ook wel rekening met anderen houden.
Ehm..ik kan niet zonder mijn gezin maar verder kunnen best heel veel mensen aan het gas eigenlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wen er dan maar aan, ordnung muss sein
Je bent een mensenmens denk ik? Ik heb dat minder, kan rustig een maand toe zonder iemand te zien (denk ik)
Dat heb ik niet gedaan, maar wel iets dat daar redelijk dichtbij komt. Ga het hier niet neerzetten, 't heeft achtergronden. 't Is wennen, maar als het eenmaal gewend is, dan is het zalig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:05 schreef noekje het volgende:
Je zou het eigenlijk eens moeten proberen, een maand afgezonderd van mensen. Ben benieuwd naar de uitkomst. Hutje op de hei met alleen een kladblok.
Ik zal eens even voor je kijken trekhaakquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja Sjaak
Ik bedoel na het honkbal
Oi, je hebt achter tralies gezeten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan, maar wel iets dat daar redelijk dichtbij komt. Ga het hier niet neerzetten, 't heeft achtergronden. 't Is wennen, maar als het eenmaal gewend is, dan is het zalig.
Dat zitten we allemaal, "vrije vogels, gekooide mensen"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oi, je hebt achter tralies gezeten?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie denk je dat z'n eten kwam brengen? Een smurf?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik gok zo op Jonniequote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie denk je dat z'n eten kwam brengen? Een smurf?
Daar zit het vol met mensen. Nare boefachtige mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |