quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
Mijn baas was mijn verjaardag vergeten en belde 's avonds al scheldend op dat hij een klootzak was enzo.
Toen zei ik dat het niks gaf en dat ik al zijn wijn had meegenomen. Hij heeft een slijterij op kantoor liggen, weet niet wat die van plan is. Toen zei die,' goed zo, dat zal me leren!'
Dan wil ik nooit meer bij hem weg maar het blijft werk hè?
Dat krijg ik van lang zal z'n leven niet op, al die wijn. Het was ook geen rosé trouwens.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar die wijn had je natuurlijk niet meegenomen toch? Maar........dat kun je nu wel doen na zijn verkapte toestemming. Inladen die hap, snel!!
En ja, 't blijft werk![]()
En werk is niet ze erg, maar vroeg opstaan is kut met peren...
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh Manu, je bent vroeg na laat te zijn gaan liggen
Ja, gewoon, omdat 't kanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]was ff op de bank gaan liggen, doe ik vanmiddag denk ik ook wel even
Ben jij hele tijd wakker gebleven?
Ik hou ook van grote kinderenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
Hij is een groot kind.ADHD ftw!
De leukste mensen vind ik dat.
Ow noes. Van die chemisch rustige mensen. Ik hou van ze, puur en natuur. Die werking van die hersenen, dat ongestructureerde, all over the place. Dat is briljant, die moet je niet onderdrukken. Gewoon even de kamer uitlopen en 15 minuten op adem komen. Naarmate ze ouder worden, gaan ze ook wel rekening met anderen houden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou ook van grote kinderen![]()
![]()
Ook wel van ADHD mensen, als ze maar wel hun medicijnen innemen
De winterspelen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:50 schreef Manu82 het volgende:
Wat komt hierna eigenlijk?
Wen er dan maar aan, ordnung muss seinquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ow noes. Van die chemisch rustige mensen. Ik hou van ze, puur en natuur. Die werking van die hersenen, dat ongestructureerde, all over the place. Dat is briljant, die moet je niet onderdrukken. Gewoon even de kamer uitlopen en 15 minuten op adem komen. Naarmate ze ouder worden, gaan ze ook wel rekening met anderen houden.
Ehm..ik kan niet zonder mijn gezin maar verder kunnen best heel veel mensen aan het gas eigenlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wen er dan maar aan, ordnung muss sein
Je bent een mensenmens denk ik? Ik heb dat minder, kan rustig een maand toe zonder iemand te zien (denk ik)
Dat heb ik niet gedaan, maar wel iets dat daar redelijk dichtbij komt. Ga het hier niet neerzetten, 't heeft achtergronden. 't Is wennen, maar als het eenmaal gewend is, dan is het zalig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:05 schreef noekje het volgende:
Je zou het eigenlijk eens moeten proberen, een maand afgezonderd van mensen. Ben benieuwd naar de uitkomst. Hutje op de hei met alleen een kladblok.
Ik zal eens even voor je kijken trekhaakquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja Sjaak
Ik bedoel na het honkbal
Oi, je hebt achter tralies gezeten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan, maar wel iets dat daar redelijk dichtbij komt. Ga het hier niet neerzetten, 't heeft achtergronden. 't Is wennen, maar als het eenmaal gewend is, dan is het zalig.
Dat zitten we allemaal, "vrije vogels, gekooide mensen"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oi, je hebt achter tralies gezeten?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie denk je dat z'n eten kwam brengen? Een smurf?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik gok zo op Jonniequote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie denk je dat z'n eten kwam brengen? Een smurf?
Daar zit het vol met mensen. Nare boefachtige mensen.
Oh no, that's awful!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:20 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ichtheffen_fail.html
Dat moet gewoon extreem veel pijn doen.
Ik kon er bijna niet naar kijken.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:20 schreef Dementor het volgende:
Dat is toch niet dat filmpje van die schouder uit de kom?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:20 schreef Dementor het volgende:
Hij brak bijna doormiddenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is toch niet dat filmpje van die schouder uit de kom?
Oh, ik wel. Zie, geen mensenmens. Doet me niks. Als het een kat was geweest of een pandabeer, dan weer wel. Dokter, wat is er mis met me?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kon er bijna niet naar kijken.....
Niets, hup naar Duitsland jij!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Zie, geen mensenmens. Doet me niks. Als het een kat was geweest of een pandabeer, dan weer wel. Dokter, wat is er mis met me?
definitive a real Huub fan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm..ik kan niet zonder mijn gezin maar verder kunnen best heel veel mensen aan het gas eigenlijk.![]()
Een kat of pandabeer gewichtheffen....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Zie, geen mensenmens. Doet me niks. Als het een kat was geweest of een pandabeer, dan weer wel. Dokter, wat is er mis met me?
Je probeert gewoon te bagatelliseren dat je eigenlijk best sociaal bentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel sociaal. Faces of death kijk ik ook met droge ogen. Een WSPA spotje en ik snif de hele avond en nacht, met een beetje geluk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je probeert gewoon te bagatelliseren dat je eigenlijk best sociaal bent
Hoe zit dat bij jou, ben je sociaal op "speel" je sociaal zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je probeert gewoon te bagatelliseren dat je eigenlijk best sociaal bent
Faces of death keken we vroeger als we stoned warenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel sociaal. Faces of death kijk ik ook met droge ogen. Een WSPA spotje en ik snif de hele avond en nacht, met een beetje geluk.
Broek op de enkels? Anders viel het mee, denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Faces of death keken we vroeger als we stoned waren
Ooit zaten we een keer bij een vriend en zaten we dat te kijken toen de politie in een keer binnen stond
Ben tot op zekere hoogte best sociaal, maar dat houdt ook in dat ik weinig contact onderhou met vrienden, doe meestal even belrondje paar keer per jaar. Heeft er ook mee te maken dat mijn beste vrienden niet in NL wonen of in andere stadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij jou, ben je sociaal op "speel" je sociaal zijn
geven/inleveren ten gunste van derdenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben tot op zekere hoogte best sociaal, maar dat houdt ook in dat ik weinig contact onderhou met vrienden, doe meestal even belrondje paar keer per jaar. Heeft er ook mee te maken dat mijn beste vrienden niet in NL wonen of in andere stad![]()
En wat is sociaal eigenlijk
Altruisme dus eigenlijk. Voor vrienden of mensen die ik vertrouw doe ik bijna allesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
geven/inleveren ten gunste van derden
Altruisme is een soort van doen, sociaal is een soort van voelen dacht ik. Maar zeker weten doe ik het allemaal niet....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Altruisme dus eigenlijk. Voor vrienden of mensen die ik vertrouw doe ik bijna allesMaar aan social events zoals verjaardagen ed heb ik een beetje een hekel
Oh dat kan ik ook wel, mn bij die helpdesken, in Engeland ooit een vette ruzie gehad met een of ander kalf dat me niet wou doorverbinden met haar supervisorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan het maar moeilijk spelen. Ben sociaal, zolang mensen niet in mijn ruimte komen. Als ze daar ongewenst wel inzitten dan draai al vrij snel 180 graden en wordt ik best wel a-sociaal.
Helpdesken, van die gasten die er ook niets aan kunnen doen maar volgens een vast patroon eerst 34 vragen moeten stellenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook wel, mn bij die helpdesken, in Engeland ooit een vette ruzie gehad met een of ander kalf dat me niet wou doorverbinden met haar supervisorUiteindelijk toch aan de telefoon gehad
Puur Altruisme bestaat ook niet, zijn heel veel varianten opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Altruisme is een soort van doen, sociaal is een soort van voelen dacht ik. Maar zeker weten doe ik het allemaal niet....
Oh bah!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
Morning all.![]()
Some people.![]()
En nu de zon in, ff genieten.
Door 2 treinen aangereden!! Wil je dood, kom je er met wat schrammetjes vanaf.quote:Treinbotsing bij Dorst was zelfmoordpoging
DORST - De man die dinsdag in Dorst een dubbele aanrijding met twee treinen overleefde, probeerde zichzelf van het leven te beroven. Volgens de politie heeft de man al langer psychische problemen.
De man ligt met meerdere botbreuken en gebroken nekwervels in het St. Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg. Volgens artsen zijn er geen zenuwen geraakt en houdt hij er geen blijvend lichamelijk letsel aan over.
Dat hij de aanrijding met twee treinen overleefde, werd eerder al door de politie een groot wonder genoemd.
Ik vind dat altijd zo zielig voor die machinistquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
Nog iets anders dan:
[..]
Door 2 treinen aangereden!! Wil je dood, kom je er met wat schrammetjes vanaf.
[ afbeelding ]
Noekje zou machinist moeten worden, die heeft daar geen problemen meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo zielig voor die machinist
En het is ook strafbaar
Mogguh Juud en Lieskequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:24 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen allemaal! (kan nog net)
Dat dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh Juud en Lieske
Ik geloof dit bericht voor geen meterquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh bah!
Nog iets anders dan:
[..]
Door 2 treinen aangereden!! Wil je dood, kom je er met wat schrammetjes vanaf.
[ afbeelding ]
Is het ook. De reden waarom mijn schoonvader geen machinist meer wilde zijn. Eén maand 7 gevallen onder de trein en toen kon die de trein niet meer op. Eén auto was een moeder met kindjes, geen zelfmoord. Dag erna sprong iemand ervoor en toen was het basta.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo zielig voor die machinist
En het is ook strafbaar
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Broek op de enkels? Anders viel het mee, denk ik.
Ik heb het nooit gehuurd, hoor. Ik kwam dan de kamer van mijn broer op. Die vond het gewoon tof. Ik keek ernaar en dacht,' Jeetje.' Ik voelde er alleen verdomd weinig bij. Raar en vreemd, dat vond ik het wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog best lastig met je stonede kop, om al rukkend je favoriete executie steeds weer terug te spoelen.
Het zal niet de eerste domme zelfmoordactie zijn. Ik kan daar verder niks over zeggen want ik ken dat gevoel niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geloof dit bericht voor geen meter
Iemand die dat wil doen gaat echt niet in de auto zitten maar springt er gewoon voor....
(tenzij ik het uit z'n eigen mond hoor)
Ik heb er ook nooit op gerukt hoor. En ook nooit gehuurd. Bah. Als mensen snel aan hun einde komen, zo iineens onverwacht BAF door iets overreden worden, ach.. maar mensen in doodsnood vind ik ondraaglijk om naar te kijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehuurd, hoor. Ik kwam dan de kamer van mijn broer op. Die vond het gewoon tof. Ik keek ernaar en dacht,' Jeetje.' Ik voelde er alleen verdomd weinig bij. Raar en vreemd, dat vond ik het wel.
Jij hebt nog nooit durven kijkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog best lastig met je stonede kop, om al rukkend je favoriete executie steeds weer terug te spoelen.
Ben er weleens in verzeild geraakt, bij vrienden. Maar het er nooit eentje afgekeken, klopt, ouwe rukker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit durven kijken![]()
Ja dat kan best even diuren.... en ook dat de ogen dan knappen enzo. Op Faces of Death 3 staat de mooiste geloof ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:39 schreef noekje het volgende:
Oh ja, opeens moet ik denken aan die elektrische stoel. Dat duurde heel lang, toch?
Die noteer ik voor het weekend. Gezellig!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat kan best even diuren.... en ook dat de ogen dan knappen enzo. Faces of Death 3 heeft de mooiste geloof ik.
Hapje en drankje erbij, broek op de enkels en goan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Die noteer ik voor het weekend. Gezellig!
Ik kijk toch liever naar Mamma Miaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hapje en drankje erbij, broek op de enkels en goan.
Oh, die heb ik nog helemaal niet gezien! Tv is wel anders hè?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekje zou machinist moeten worden, die heeft daar geen problemen mee
Vind het niet zo verknipt. Ik vind mensen die de dood zover wegduwen meer verknipt. Het is een eenmalig fenomeen, zoals ook het begin van het leven er eentje is, maar wel behorend bij het leven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, die heb ik nog helemaal niet gezien! Tv is wel anders hè?![]()
Maar ik heb vele sterfgevallen gezien en de meesten waren wel mooi en rustig ook. Ja, nu klink ik echt verknipt maar ik heb in de verpleging gewerkt op een psychogeriatrische afdeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |