Oh no, that's awful!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:20 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ichtheffen_fail.html
Dat moet gewoon extreem veel pijn doen.
Ik kon er bijna niet naar kijken.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:20 schreef Dementor het volgende:
Dat is toch niet dat filmpje van die schouder uit de kom?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:20 schreef Dementor het volgende:
Hij brak bijna doormiddenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is toch niet dat filmpje van die schouder uit de kom?
Oh, ik wel. Zie, geen mensenmens. Doet me niks. Als het een kat was geweest of een pandabeer, dan weer wel. Dokter, wat is er mis met me?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kon er bijna niet naar kijken.....
Niets, hup naar Duitsland jij!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Zie, geen mensenmens. Doet me niks. Als het een kat was geweest of een pandabeer, dan weer wel. Dokter, wat is er mis met me?
definitive a real Huub fan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm..ik kan niet zonder mijn gezin maar verder kunnen best heel veel mensen aan het gas eigenlijk.![]()
Een kat of pandabeer gewichtheffen....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Zie, geen mensenmens. Doet me niks. Als het een kat was geweest of een pandabeer, dan weer wel. Dokter, wat is er mis met me?
Je probeert gewoon te bagatelliseren dat je eigenlijk best sociaal bentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel sociaal. Faces of death kijk ik ook met droge ogen. Een WSPA spotje en ik snif de hele avond en nacht, met een beetje geluk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je probeert gewoon te bagatelliseren dat je eigenlijk best sociaal bent
Hoe zit dat bij jou, ben je sociaal op "speel" je sociaal zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je probeert gewoon te bagatelliseren dat je eigenlijk best sociaal bent
Faces of death keken we vroeger als we stoned warenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel sociaal. Faces of death kijk ik ook met droge ogen. Een WSPA spotje en ik snif de hele avond en nacht, met een beetje geluk.
Broek op de enkels? Anders viel het mee, denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Faces of death keken we vroeger als we stoned waren
Ooit zaten we een keer bij een vriend en zaten we dat te kijken toen de politie in een keer binnen stond
Ben tot op zekere hoogte best sociaal, maar dat houdt ook in dat ik weinig contact onderhou met vrienden, doe meestal even belrondje paar keer per jaar. Heeft er ook mee te maken dat mijn beste vrienden niet in NL wonen of in andere stadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij jou, ben je sociaal op "speel" je sociaal zijn
geven/inleveren ten gunste van derdenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben tot op zekere hoogte best sociaal, maar dat houdt ook in dat ik weinig contact onderhou met vrienden, doe meestal even belrondje paar keer per jaar. Heeft er ook mee te maken dat mijn beste vrienden niet in NL wonen of in andere stad![]()
En wat is sociaal eigenlijk
Altruisme dus eigenlijk. Voor vrienden of mensen die ik vertrouw doe ik bijna allesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
geven/inleveren ten gunste van derden
Altruisme is een soort van doen, sociaal is een soort van voelen dacht ik. Maar zeker weten doe ik het allemaal niet....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Altruisme dus eigenlijk. Voor vrienden of mensen die ik vertrouw doe ik bijna allesMaar aan social events zoals verjaardagen ed heb ik een beetje een hekel
Oh dat kan ik ook wel, mn bij die helpdesken, in Engeland ooit een vette ruzie gehad met een of ander kalf dat me niet wou doorverbinden met haar supervisorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan het maar moeilijk spelen. Ben sociaal, zolang mensen niet in mijn ruimte komen. Als ze daar ongewenst wel inzitten dan draai al vrij snel 180 graden en wordt ik best wel a-sociaal.
Helpdesken, van die gasten die er ook niets aan kunnen doen maar volgens een vast patroon eerst 34 vragen moeten stellenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook wel, mn bij die helpdesken, in Engeland ooit een vette ruzie gehad met een of ander kalf dat me niet wou doorverbinden met haar supervisorUiteindelijk toch aan de telefoon gehad
Puur Altruisme bestaat ook niet, zijn heel veel varianten opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Altruisme is een soort van doen, sociaal is een soort van voelen dacht ik. Maar zeker weten doe ik het allemaal niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |