Ik krijg weer zo'n trek als ik al dit lekkers lees. Ik heb de laatste tijd telkens honger, nou ja ik mag natuurljk geen honger zeggen, maar ik heb wel hele erge trek dat ik het in mijn buik voel, zeg maar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben wel van de seizoenen qua koken, ook qua smaak. Wel vond ik dat er vandaag eens iets gezonds in moest. We eten overal en nergens behalve thuis de laatste tijd. Met meerderheid van stemmen is het stoofpot geworden. Ik wilde kipsalade en aardappeltjes met rozemarijn, zeezout en veel knoflook. Alhoewel stoofpot wel handig is. Vanmorgen begonnen en verder heb je er geen omkijken meer naar.
U ook, eet smakelijk!
Wat eet jij vanvond? Een appel?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen, pronken met avondeten.
Maar ze deed het wel goed, tot nu toe de hoogste score.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:45 schreef Manu82 het volgende:
fucking hell
Anky zit ook zich de tering te zweten....
Omdat eten belangrijk is. Dat is liefde. Mijn moeder stond soms volle dagen in de keuken en ze at haast niks want ze had al de volle dag in die geur gestaan. Dat deed ze voor ons, dat was haar manier om te laten zien dat ze van ons hield. Als wij zeiden dat het écht heerlijk was dan was het een,' Ik ook van jou!'quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
Geintje joh, doe eens lachenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat beslis ik straks.
Net alsof ik alleen maar appels eet.
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat eten belangrijk is. Dat is liefde. Mijn moeder stond soms volle dagen in de keuken en ze at haast niks want ze had al de volle dag in die geur gestaan. Dat deed ze voor ons, dat was haar manier om te laten zien dat ze van ons hield. Als wij zeiden dat het écht heerlijk was dan was het een,' Ik ook van jou!'
Op school heb ik ooit geleerd dat ook wij honger kennen. Honger is een signaal en of je nu in Afrika woont of in Nederland, die signalen hebben we allemaal. Oeh, jij doet ook winters.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg weer zo'n trek als ik al dit lekkers lees. Ik heb de laatste tijd telkens honger, nou ja ik mag natuurljk geen honger zeggen, maar ik heb wel hele erge trek dat ik het in mijn buik voel, zeg maar.
Ik eet vanavond lekker andijviestammpot, met spekjes, een gesniipperd uitje en stukjes appel erdoor
Nee, geen stress hoor. Hou wel van autorijden en dit is een flink stuk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je al stress? Boeken mee, alle jurkjes en vergeet die ene paar slippers niet. Die pumps staan zo leuk op die broek, vergeet die ook niet.
Hier vanavond aard, rundervink en boontjes. Heul hollands en lekker, had na de vakantie zin in een week heul gezond, dus spinazie met vis, pasta met verse groente, vandaag boontjes en morgen een witlofstampotje...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben wel van de seizoenen qua koken, ook qua smaak. Wel vond ik dat er vandaag eens iets gezonds in moest. We eten overal en nergens behalve thuis de laatste tijd. Met meerderheid van stemmen is het stoofpot geworden. Ik wilde kipsalade en aardappeltjes met rozemarijn, zeezout en veel knoflook. Alhoewel stoofpot wel handig is. Vanmorgen begonnen en verder heb je er geen omkijken meer naar.
U ook, eet smakelijk!
Ik hou enorm van de gezelligheid aan tafel, lust bijna alles, kook graag en het liefst ook voor een groep mensen. Ga ook graag bij anderen eten of uit eten... Eten staat bij mij dus voor gezelligheid en genieten...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
Hey ik vraag Claire elke dag om haar avondeten en ben geloof ik nog steeds manquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
Wat zeg je dat weer mooi en het is zó waar. Er is ook niks zo leuk dan, na in de keuken te hebben gestaan, waardering te krijgen voor wat je gekookt hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef noekje het volgende:
Omdat eten belangrijk is. Dat is liefde. Mijn moeder stond soms volle dagen in de keuken en ze at haast niks want ze had al de volle dag in die geur gestaan. Dat deed ze voor ons, dat was haar manier om te laten zien dat ze van ons hield. Als wij zeiden dat het écht heerlijk was dan was het een,' Ik ook van jou!'
Oh, wat erg! Mijn moeder zou haar met een pan om de oren slaan. Zo ondankbaar. Verder is ze wel leuk?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je dat weer mooi en het is zó waar. Er is ook niks zo leuk dan, na in de keuken te hebben gestaan, waardering te krijgen voor wat je gekookt hebt.
Mijn zoon heeft een vriendinnetje die nooit zegt dat ze lekker gegeten heeften ik kan best lekker koken al zeg ik het zelf.
Heel goedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:04 schreef noekje het volgende:
Maar ik heb wel iets ergs gedaan. Ik denk dat ik me straks in het singles-topic ga melden. Ik scheid dus geen afval. Vind het een toestand. Meneer doet het wel, hij zit daar écht op. Die heeft een speciaal afvalbakje daarvoor aangeschaft. Dat afvalbakje was eigenlijk al te vol.Geen zin om naar buiten te lopen, naar de groenbak. Ik stond daar met die plak-knoflook-handjes en alles wat ik in het bakje gooide, viel ernaast. Toen werd ik zo boos op het bakje en de afval dat ik alles in de vuilnisbak heb geflikkerd. Inclusief zijn speciaal aangeschafte bakje.
Nee, geen hyves hier.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
Kunnen jullie allemaal op Hyves? Claire heeft een heel lief blog geschreven. Beetje lang, daarom vraag ik het eerst voordat ik het eventueel plaats.
Dan is het een onbeleefd meisje BQ en hoop ik dat als ze trouwt met je zoon dat die dan nooit zegt dat ze lekker gekookt heeft, lekker puhquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je dat weer mooi en het is zó waar. Er is ook niks zo leuk dan, na in de keuken te hebben gestaan, waardering te krijgen voor wat je gekookt hebt.
Mijn zoon heeft een vriendinnetje die nooit zegt dat ze lekker gegeten heeften ik kan best lekker koken al zeg ik het zelf.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:04 schreef noekje het volgende:
Maar ik heb wel iets ergs gedaan. Ik denk dat ik me straks in het singles-topic ga melden. Ik scheid dus geen afval. Vind het een toestand. Meneer doet het wel, hij zit daar écht op. Die heeft een speciaal afvalbakje daarvoor aangeschaft. Dat afvalbakje was eigenlijk al te vol.Geen zin om naar buiten te lopen, naar de groenbak. Ik stond daar met die plak-knoflook-handjes en alles wat ik in het bakje gooide, viel ernaast. Toen werd ik zo boos op het bakje en de afval dat ik alles in de vuilnisbak heb geflikkerd. Inclusief zijn speciaal aangeschafte bakje.
post maar gewoonquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
Kunnen jullie allemaal op Hyves? Claire heeft een heel lief blog geschreven. Beetje lang, daarom vraag ik het eerst voordat ik het eventueel plaats.
Mwah, maar ik kan ze niet uitkiezen voor hem hè? Hij is er gelukkig mee dus vooruit maar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:05 schreef noekje het volgende:
Oh, wat erg! Mijn moeder zou haar met een pan om de oren slaan. Zo ondankbaar. Verder is ze wel leuk?
Hier is afval scheiden gewoon kostenbesparend omdat je per vuilniszak betaaldquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mwah, maar ik kan ze niet uitkiezen voor hem hè? Hij is er gelukkig mee dus vooruit maar.
Ik schijt op afval scheiden maar doe het wel. Soms haat ik Vic.
Clairequote:Huub en ik hebben vandaag een half jaar officieel verkering om het even zo te noemen! Wat ontzettend mooi om daar eens bij stil te staan... want de wereld kán weten wat er allemaal tussen ons is gebeurd... en we staan er nog steeds tussen, samen!
In een half jaar tijd: elkaar gevonden, zelfs getrouwd, we wonen vanaf dag 1 samen, en zijn zielsgelukkig met elkaar. Altijd voel ik die kriebels voor hem, iedere dag weer zegt hij hoeveel hij van me houdt, we overleven alle roddels en lachen de mensen maar uit die hun ogen niet kunnen geloven als ze ons gelukkig samen zien... We missen elkaar als we niet samen zijn, wat niet gek is want kijk naar het afgelopen half jaar. 24 uur per dag bij elkaar, door huub zijn werk en mijn zakelijke afspraken vanaf begin deze maand zijn we overdag wat minder samen, en vliegen we elkaar in de armen op het moment dat we elkaar weer zien. Kruipen we dicht tegen elkaar aan, omdat we elkaar gewoon hebben gemist...!
Dit is wel de mooiste relatie waar ik ooit in heb gezeten... nooit gedacht dat juist ik zo dicht bij iemand wil zijn, all the time. Ik geniet van hem, van zijn maniertjes, van ons leven samen, van onze ontwikkelingen buiten.. Van het 'even' verstoppen van de buitenwereld op onze daagjes vrij... Van onze families waar we zo veilig zijn, en waar iedereen ons snapt. Perfect is het zo, en zoals ik net naar hem sms'te op zijn werk: dat er nog maar veel liefdes feestjes mogen komen.......
Dan, back to work: de meubels zijn uitgezocht gisteren... zo verschrikkelijk mooi. We hebben er gisteren 5 uur aan besteedt, het uitzoeken, het te gebruiken materiaal, de kleuren....de verlichtig, de wensen bespreken... Ik heb natuurlijk weer de pech het duurste der duurste aan te wijzen als 'dat is pas mooi!'... MAAR!
Ik krijg nu een 3-D tekening van de hele salon, die probeer ik te plaatsen op mijn site, maar het duurt nog even voor die binnen is. Het wordt echt een TOP design inrichting.... En wat ik aanwees, hebben we dus ook gewoon gekocht.........!
Vandaag weer een druk dagje, ik ga mijn spullen pakken voor de make-up afspraak, ik ga nu kijken wat ik voor producten daarvoor kan gebruiken en welke ik wil bestellen voor in de salon! Dan een afspraak met een tassenleverancier, en vanavond een gesprek met iemand die bij me wil komen werken als allround kapster. Tussendoor tijd om mijn planning in orde te maken! En vanavond tijd nemen voor mijn mannetje, dit moeten we ECHT even vieren...
Dikke kus
Claire
Nee. Het is dus eigenlijk de schuld van de gemeente. Mooi, kunnen die me gaan onderhouden als ik vannacht op straat word geschopt. Als ik nou een nieuw bakje koop, dan ziet die dat vast. Ik kan mijn haar afknippen en dan vraagt die of ik nieuwe schoenen heb maar dat gaat die zien. Hij hield écht van dat bakje. Dat was zijn projectje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moehahahahahaha![]()
![]()
![]()
Krijgen jullie niet zo'n bakje van de gemeente overigens
Is het bakje niet toevallig biologisch afbreekbaar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee. Het is dus eigenlijk de schuld van de gemeente. Mooi, kunnen die me gaan onderhouden als ik vannacht op straat word geschopt. Als ik nou een nieuw bakje koop, dan ziet die dat vast. Ik kan mijn haar afknippen en dan vraagt die of ik nieuwe schoenen heb maar dat gaat die zien. Hij hield écht van dat bakje. Dat was zijn projectje.
Hier niet, maar de glasbak staat vlakbij. GFT scheiden doe ik niet, echt goor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:11 schreef Manu82 het volgende:
Hier is afval scheiden gewoon kostenbesparend omdat je per vuilniszak betaald
Je kunt ook gewoon een nieuw bakje kopen en er dan nog een bokdag van makenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee. Het is dus eigenlijk de schuld van de gemeente. Mooi, kunnen die me gaan onderhouden als ik vannacht op straat word geschopt. Als ik nou een nieuw bakje koop, dan ziet die dat vast. Ik kan mijn haar afknippen en dan vraagt die of ik nieuwe schoenen heb maar dat gaat die zien. Hij hield écht van dat bakje. Dat was zijn projectje.
Ja, maar ander heb je al die groente toch in die vuilniszak rondlopen? En die glasbak is hier best ver lopen als je het opspaardquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier niet, maar de glasbak staat vlakbij. GFT scheiden doe ik niet, echt goor.
Een week lang dat afval in een bakkie bij een graadje of 25 en de maden lopen eruit.![]()
Ergste is dat je die bak ook nog moet schoonmaken, ikke dus niet. Hallo vuiniszak, doei GFT bak.
Ja en dan mag ik daarna alsnog het bakje uit de vuilnisbak vissen.Met een beetje geluk komt het dan op youtube. Dan schop ik hem zelf wel op straat. Aanval is de beste verdediging.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een nieuw bakje kopen en er dan nog een bokdag van maken
Istie alles binnen een uurtje vergeten
Hahaha, denk dat ze voor zich laten koken vanavond, t blijft leuk dat je t iedere keer weer post...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Leuk stukje
Maar weer niet wat ze kookt
En... het bakje weer uit de prullenbak vissen? Of slaap je dán nog liever vanavond onder de brug?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Die vuiniszak is toch dichtgeknoopt, merk je niks van hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:21 schreef Manu82 het volgende:
Ja, maar ander heb je al die groente toch in die vuilniszak rondlopen? En die glasbak is hier best ver lopen als je het opspaardEn die groenten trekken toch ook maden aan als je ze in de vuilniszak doet?
Ik vis er niks uit. Er woont nog iets in wat ooit smaakte naar kip ketjap. Als ik nu gewoon naar hem luister dan had die hele kip ketjap daar nooit gewoond.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
En... het bakje weer uit de prullenbak vissen? Of slaap je dán nog liever vanavond onder de brug?
Of een compromis? Dus wél dat bakje redden, maar dan het milieu op een ándere wijze laten voelen wie er de baas is? Genoeg mogelijkheden.
In Denemarken zit er zelfs statiegeld op blikjesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:30 schreef Juud79 het volgende:
In Belgie, waar ik op vakantie was, scheiden ze alles... Glas, papier, plastic, GFT, verpakkingsmateriaal. Daar had ik een dagtaak aan tijdens mijn vakantie ;-)
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar ander heb je al die groente toch in die vuilniszak rondlopen? En die glasbak is hier best ver lopen als je het opspaardEn die groenten trekken toch ook maden aan als je ze in de vuilniszak doet?
Nounounou, gesellig...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:34 schreef noekje het volgende:
Toch fijn dat we het weer over het scheiden van het afval hebben!
Het is een terugkerend onderwerp. Da's fijn. Dat betekent dat er weinig schokkends in ons leven gebeurt.quote:
Huh, vlees moet toch wél bij het rest-afval?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vis er niks uit. Er woont nog iets in wat ooit smaakte naar kip ketjap. Als ik nu gewoon naar hem luister dan had die hele kip ketjap daar nooit gewoond.
Perensap vanavondquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:29 schreef Gert het volgende:
God je kunt ook niet even wat tussendoor doen hier.![]()
Wat gaan jullie zuipen vanavond?![]()
Of is dat ook al behandeld inmiddels, als ik dit post?
Ja, die kans is hier ook 95%, dat het één van die twee wordt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat het vanavond bier of wijn wordt
Precies genoeg om vroeg in slaap te vallen, kom je een beetje in het ritme dude.quote:
Het voelt echt als een schoolreisje hè? Morgenavond. Lief!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, die kans is hier ook 95%, dat het één van die twee wordt.![]()
Ik moet een beetje rustig aan doen, anders vind ik het morgen niet lekker om veel te drinken. Da's dan toch wel weer hándig aan alcohol, dat het die matiging zelf afdwingt.
Tenminste, zolang je niet op het niveau zit dat je moet drinken omdat je anders nóg zieker wordt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Het voelt echt als een schoolreisje hè? Morgenavond. Lief!
Dus tapas van BQ en ritme in de drankinname, okquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies genoeg om vroeg in slaap te vallen, kom je een beetje in het ritme dude.
Er is vanavond niets, behalve de tapas-orgie van BQ, maar je moet toch wát eten en drinken.![]()
Heb je alles "goed" geregeld, kom je zo aan je einde.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:23 schreef Juud79 het volgende:
Zo ben je er nog, en zo niet meer....
http://www.telegraaf.nl/b(...)uin_overleden__.html
Bizar is dat ongeveer een uur geleden bekend werd gemaakt die ie genomineerd was voor een Dutch Fashion Award...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je alles "goed" geregeld, kom je zo aan je einde.
Jezus!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:23 schreef Juud79 het volgende:
Zo ben je er nog, en zo niet meer....
http://www.telegraaf.nl/b(...)uin_overleden__.html
Uitgegleden in de badkamer, bizar wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:37 schreef Manu82 het volgende:
Ik ken eigenlijk heel die kerel niet, maar wel triest hoe hij aan z'n einde is gekomen
Is het zó saai?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben een groot dierenliefhebber, maar voor het eerst in mijn leven hoop ik dat er een paard struikelt.
Ik vind dat paardje huppelen altijd al saai.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |