Perensap vanavondquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:29 schreef Gert het volgende:
God je kunt ook niet even wat tussendoor doen hier.![]()
Wat gaan jullie zuipen vanavond?![]()
Of is dat ook al behandeld inmiddels, als ik dit post?
Ja, die kans is hier ook 95%, dat het één van die twee wordt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat het vanavond bier of wijn wordt
Precies genoeg om vroeg in slaap te vallen, kom je een beetje in het ritme dude.quote:
Het voelt echt als een schoolreisje hè? Morgenavond. Lief!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, die kans is hier ook 95%, dat het één van die twee wordt.![]()
Ik moet een beetje rustig aan doen, anders vind ik het morgen niet lekker om veel te drinken. Da's dan toch wel weer hándig aan alcohol, dat het die matiging zelf afdwingt.
Tenminste, zolang je niet op het niveau zit dat je moet drinken omdat je anders nóg zieker wordt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Het voelt echt als een schoolreisje hè? Morgenavond. Lief!
Dus tapas van BQ en ritme in de drankinname, okquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies genoeg om vroeg in slaap te vallen, kom je een beetje in het ritme dude.
Er is vanavond niets, behalve de tapas-orgie van BQ, maar je moet toch wát eten en drinken.![]()
Heb je alles "goed" geregeld, kom je zo aan je einde.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:23 schreef Juud79 het volgende:
Zo ben je er nog, en zo niet meer....
http://www.telegraaf.nl/b(...)uin_overleden__.html
Bizar is dat ongeveer een uur geleden bekend werd gemaakt die ie genomineerd was voor een Dutch Fashion Award...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je alles "goed" geregeld, kom je zo aan je einde.
Jezus!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:23 schreef Juud79 het volgende:
Zo ben je er nog, en zo niet meer....
http://www.telegraaf.nl/b(...)uin_overleden__.html
Uitgegleden in de badkamer, bizar wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:37 schreef Manu82 het volgende:
Ik ken eigenlijk heel die kerel niet, maar wel triest hoe hij aan z'n einde is gekomen
Is het zó saai?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben een groot dierenliefhebber, maar voor het eerst in mijn leven hoop ik dat er een paard struikelt.
Ik vind dat paardje huppelen altijd al saai.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |