Die tjoeptjoep was hard nodig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:25 schreef Manu82 het volgende:
Henkie penkie sperma tenkie
Ter onderbouwing:
De koffie van zojuist zit er nog inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi zo, heb je alweer wat binnen kunnen houden dan?![]()
[..]
Ik denk dat als je vandaag weer wat kunt eten en drinken het ook best gaat lukken, bel hem anders voor de zekerheid even op.
In huis?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:21 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee hoe je fruitvliegjes weg houdt zonder chemische producten te gebruiken?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
In huis?
Een halve citroen op een schoteltje op de plek zetten waar ze zich ophouden werkt meestal.
Ik ga ze altijd met de stofzuiger te lijf, heb er momenteel ook weer last van, ondanks dat ik constant alles opruim en niets van etenswaar laat liggen... Dit heb ik van internet geplukt...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:21 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee hoe je fruitvliegjes weg houdt zonder chemische producten te gebruiken?
Koop 2 citroenen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]goed idee, ga zo naar supermarkt
Maar is het dan handig om ze in de woonkamer neer te zetten of voor het raam en balkon (waar ze dus via binnen komen) ?
dat siert je, maar ziek is ziek hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Thanx, het gaat wel weer. Gisteren en vanacht waren het ergst. Zonder koppijn is de
wereld een stuk comfortabeler
[..]
Ik zit ook al 2 dagen thuis, maar morgen (heb ik normaal vrij) wil een collega van me vrij
hebben dus morgen MOET ik werken. Vind het lullig als hij naar de zaak moet terwijl 'ie zich op
een vrije dag heeft verheugd.....
Thanks, doe het meestal met een doekjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ga ze altijd met de stofzuiger te lijf, heb er momenteel ook weer last van, ondanks dat ik constant alles opruim en niets van etenswaar laat liggen... Dit heb ik van internet geplukt...
Tuurlijk, was een beetje aan het multitasken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:37 schreef beequeen het volgende:
Die joetjoepjes van Maassen, bedankt Manu.
Heb je niet naar het judo gekeken?
Ah, owkeeejjjjj.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:39 schreef Manu82 het volgende:
Tuurlijk, was een beetje aan het multitasken.
Halve finale was helaas wel terecht zoals het werd uitgelegd...
Bron: http://brianaire.hyves.nl/quote:Zo! Ik moest even nadenken of ik ze nog wel had, maar ja.. Bedolven onder een dikke laag stof, lagen ze daar dan toch! Mijn oude voetbalschoenen! En die komen goed van pas want aanstaande zondag 17 augustus doe ik mee met het RTL Sterrenvoetbalteam teggen oud-VVV op de Open Dag van VVV in Stadion De Koel!
Het belooft een gezellig uitje te worden aangezien we de avond ervoor al in een hotel in de buurt van Venlo slapen zodat we daar het nachtleven even kunnen bewonderen en onze geheime tactiek bespreken m.b.v. een biertje
Binnenkort kun je op mijn Hyves het verslag lezen van de wedstrijd en natuurlijk van de avond ervoor!
De aftrap is om 11.30 uur.
ONE
Ik begreep het ook niet, maar nu ik wat meer wedstrijden gevolgd heb begrijp ik het iets beter:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, owkeeejjjjj.
Ik kijk wel maar ik heb er de ballen verstand van.
Nou en of, ik heb een poosje in de tuin gezeten, het is echt lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:43 schreef Disana het volgende:
To terras or not to terras, that's the question. In de zon is het best wel lekker...
Okee, dus dan wordt hetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou en of, ik heb een poosje in de tuin gezeten, het is echt lekker.
Die naam ook hè?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:48 schreef Dementor het volgende:
Aftrap en Brianaire, als dat maar goed gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |