Puicke TVP hequote:
Van het bazentopicquote:
nee duh kijk naar de namen! dat kan nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 2 heb ik hier nog nooit gezien, of wel
Ik ookquote:
Kan bestquote:
quote:
quote:
Nog altijd beter dan dronken autorijden.. Hoewel ze hier tegenwoordig vaker fietsers staande houdenquote:
Toen er niemand was zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef Piles het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/janpost Die is hier 1 keer geweest
en Peter Paulquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef Piles het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/janpost Die is hier 1 keer geweest
Twente verdwijn t niet hoorquote:
Wat heeft Twente gespeeld?quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:36 schreef Bravebart het volgende:
Jammer van TwenteToch duidelijk titelkandidaat dit seizoen
Ik weet het nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/PeterPaul = lurker
quote:
Het zal je nog tegen gaan vallenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ga jij maar weer naar hockey heb je meer verstand van
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef janpost het volgende:
Ik ben van de partij hier! Omdat het wat rustiger op kantoor is en ik meestal wel een beetje loop rond te kijken hier binnen het topic heb ik mijzelf toegevoegd aan dit topic.
Volgende meeting in Willemstad Curaçao?
Oke wie heeft een kloon aangemaakt! dit kan niet serieus!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef janpost het volgende:
Ik ben van de partij hier! Omdat het wat rustiger op kantoor is en ik meestal wel een beetje loop rond te kijken hier binnen het topic heb ik mijzelf toegevoegd aan dit topic.
ajax word toch 1quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het zal je nog tegen gaan vallenSla deze quote maar op
Nou uh, welkom dan maar denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:37 schreef janpost het volgende:
Ik hoop het. Want dit jaar kan ik met geen mogelijkheid meegesleept worden naar het kampioensfeestquote:
Ik hoop het ook, maar ik heb er weinig vertrouwen inquote:
quote:
Weet even niet wat ik erger vindquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
Oke wie heeft een kloon aangemaakt! dit kan niet serieus!
Het eerste zou erger zijn. Het laatste het meest logischquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Weet even niet wat ik erger vind![]()
Ajax heeft goede aankopen + goede trainerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ik heb er weinig vertrouwen in
2 mensen met een Nederlandse vage naam hebben zich toegevoegd aan de OP zonder dat te melden, en opeens verschijnt er 1 die blijkbaar mee kreeg dat we over hem praten.... grapjasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Weet even niet wat ik erger vind![]()
Nog minder leven dan een poster wel jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Een lurker in een SC .. hoe onzinnig![]()
Ik ben heel goedgelovigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef Californium het volgende:
2 mensen met een Nederlandse vage naam hebben zich toegevoegd aan de OP zonder dat te melden, en opeens verschijnt er 1 die blijkbaar mee kreeg dat we over hem praten.... grapjas
Ja maar toch, Ajax lijkt wel met geen mogelijkheid aan het winnen te krijgen te zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ajax heeft goede aankopen + goede traineren
! psv is alleen maar kutter geworden
Nergens?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
In Oktober ben ik hier![]()
!
Jijweetquote:
Verder heeft hij 9 berichten in een half jaar in 5 topics ofzo en niets bij zijn profiel, naam enzo, is ingevuld... en de opmerking tijdens zijn post deed me denken aan jouquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog minder leven dan een poster wel ja![]()
[..]
Ik ben heel goedgelovig
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef janpost het volgende:
Ik vul het topic juist aanZoveel mensen lopen er op dit moment geen stage en ik kom het topic juist weer goed aanvullen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
En is hij echt waar.. dan uh tja is hij zielig en nu weggepest doorons
Nu weet ik het zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef janpost het volgende:
Ik vul het topic juist aanZoveel mensen lopen er op dit moment geen stage en ik kom het topic juist weer goed aanvullen
ahaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef janpost het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]Ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Heldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Die stok ligt daar niet lang
Volgende week even halen, maar meld het dan wel even in het topic.
Dankjequote:
Begin volgende weekquote:
Jij hebt mij nooit gezienquote:
jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit gezien. En ik ben trouwens hartstikke lelijk
.
Jij mij ook niet maar je vond mij ook mooiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit gezien. En ik ben trouwens hartstikke lelijk
.
Done.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Jij bent toch ook mooiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij mij ook niet maar je vond mij ook mooi![]()
Jawellllllquote:
FAIL!quote:
quote:
quote:
Ik die chick uit die filmquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind de Mask gewoon heel cool
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rachel![]()
![]()
!!!!!!! SOPHIA
! [ afbeelding ].
Gaat het goed met ava's trouwens?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
Die vrouw uit mijn ava loopt zo sexy he!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik die chick uit die film. Jeweet.
Omg jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rachel![]()
![]()
!!!!!!! SOPHIA
! [ afbeelding ].
quote:
Hoe laat kan ik die verwachten...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga naar bed. Straks er weer uit voor de finale van Pietertje en dan nog ff een uurtje verder slapen en dan echt opstaan
Niet!!quote:
Speltip 13: spreid je kansen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:05 schreef mash_ het volgende:
Ik heb over 2 weken waarschijnlijk weer dateDenk alleen niet dati k het moet doen maarja
Er stond net wel een Hyves adres onderquote:
haha ja maar! probleem is eerder dat als we elkaar weer zien we elkaar alleen maar nog leuker gaan vinden terwijl het toch nooit wat kan wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Speltip 13: spreid je kansen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vrijheidsbeeld?quote:
jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er stond net wel een Hyves adres onder
Ooit van de verleden tijd gehoord!quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
haha ja maar! probleem is eerder dat als we elkaar weer zien we elkaar alleen maar nog leuker gaan vinden terwijl het toch nooit wat kan worden
Mara ok ik ga me kansen spreiden
Californium zullen we dateSure Wanneer..? Ik heb wel een vriend als je het niet erg vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Oh dat maakt niet uit johquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Sure Wanneer..? Ik heb wel een vriend als je het niet erg vind
ok!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ooit van de verleden tijd gehoord!
Dat is totaal niet interessantquote:
tussen volgende week donderdag en die maandag ernaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh dat maakt niet uit johDat had me ex ook! 2 weken later niet meer
![]()
![]()
En zeg het maar ik kan altijd wel en anders maak ik wel tijd vrij
Doe dan maar die vrijdagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:12 schreef Californium het volgende:
[..]
tussen volgende week donderdag en die maandag ernakies maarrrrrr
Alles kan kapotquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh dat maakt niet uit johDat had me ex ook! 2 weken later niet meer
![]()
![]()
En zeg het maar ik kan altijd wel en anders maak ik wel tijd vrij
Bios? hier in Nijmegen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Doe dan maar die vrijdagWat wil je gaan doen??
zaramoth was het he!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is totaal niet interessant
Zaramoth? hijs lief.. maaar nee..quote:
Tof ik kom ook!quote:
Dark Knight is goed heb ik gehoord!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Is goedMoet je maar even een leuke film uitzoeken. Gaan we daarvoor uiteten?
Tuurlijk! ik weet wel leuk restaurantquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Is goedMoet je maar even een leuke film uitzoeken. Gaan we daarvoor uiteten?
Dat moet je ook niet op een forum regelenquote:
Is voorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Meet in nijmegeneerst uiteten en dan de bios
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:16 schreef PieterBas het volgende:
Maar dan is het geen date...
of een ... een mega-date.
Ik regel teminste datesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet op een forum regelen![]()
Pics or it didn't happened..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
Maar niemand gelooft me nog
Jaquote:
Gelukkig, en dat in 1 keerquote:
Binnenkort misschienquote:
Dat probeerd jordy nu voor mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik regel nooit datesDie worden alijd geregeld voor mij
Zal Yesse leuk vindenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik regel nooit datesDie worden alijd geregeld voor mij
She's a superfreak, super freak...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
Binnenkort misschien
Heb al wel opdracht gekregen om komkommers mee te nemen
Dat was voor haarquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
She's a superfreak, super freak...
Hahaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat probeerd jordy nu voor mijhet heeft alleen weinig suc6
Moet je niet in de tegenwoordige tijd spreken!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was voor haarAlsof ik nu nog dates nodig heb
Ik sprak niet in tegenwoordig tijd, maar in algemeenheid. Dat is wat andersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je niet in de tegenwoordige tijd spreken!
Je hebt jezelf verraden!!![]()
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaKreeg jij trouwens ook email van Jordy vandaag?
Hij zal wel weer een spyware ding in zn hotmail hebben
In het algemeen worden dates voor je geregeld, zowel in het verleden, heden als toekomst..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik sprak niet in tegenwoordig tijd, maar in algemeenheid. Dat is wat anders
Ja klopt, mijne ook, maar blijkbaar sta ik in zn hotmail contactpersonenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Neemijn email adres is anders dan mijn msn dus geen last van
Nee maar echt hij is maf. een vriendin van hem(sanne? ) Die ik nog nooit gezien had ofzo had naar mij gevraagd en ze wilde me zien ofzo echt heel maf maar ken heel dat kind niet maar ok.. Nu gaat jordy ons dus proberen te koppelenMaar ik zei al tegen hem lukt je toch niet.. Hij zegt ja wel blabla dus we gingen er om wedden. als het hem niet voor de 28e lukt (dan gaan we uit) Krijg ik bier van hem
en anders hij van mij
Two pints of Lager is zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee niet zo.
Simpsons en Two pints of Lager![]()
!
Ze kan 2 dingen met de komkommers doen.. op eten of in intieme plaatsen stoppen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:24 schreef mash_ het volgende:
[..]jij d8 denk ik aan het zelfde waar ik aand8
ja zal best, Maar ik zit er op dit moment helemaal niet optewachtenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja klopt, mijne ook, maar blijkbaar sta ik in zn hotmail contactpersonen
SanneDie is wel ok
Jullie met je gedachten altijdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze kan 2 dingen met de komkommers doen.. op eten of in intieme plaatsen stoppen.
Absoluutquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In het algemeen worden dates voor je geregeld, zowel in het verleden, heden als toekomst..
Nee.. dat klaart je vrij
Zolang jij en en vooral yesse het gelovenquote:
Weet jij nog iets anders wat je kan doen met komkommers? Behalve nuttigen, of ze nuttig misbruikenquote:
Hahaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja zal best, Maar ik zit er op dit moment helemaal niet optewachtenMaar nu wilt hij haar dus de 28e meenemen
Maar je kent die sanne dus?
Heeft niks met geloven te makenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang jij en en vooral yesse het geloven
1x gezien ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha
Ja naja kennen zou ik het ook weer niet willen noemen
Komop PB, beetje creatiefquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Weet jij nog iets anders wat je kan doen met komkommers? Behalve nuttigen, of ze nuttig misbruiken
Kijk maar op dr hyvesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
1x gezien ofzo?is ze knap?
maar hij is maar maf want als hij haar echt 28e meeneemt moet ze meteen hier slapen
ja maar dat is maar 1 fotoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kijk maar op dr hyvesTenminste, ik denk dat hij haar bedoelt
Ja nouquote:
Ohquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nouHet leven bestaat uit eerste indrukken ouwe
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]Man, het wordt vast leuk
En anders voer je dr dronken; dan slaapt ze als een roos en heb je dr ook geen last van
Dit heb ik niet gezegd
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
![]()
1 probleem! jordy en laura en maybe lisanne slapen dan ook hier
Dat vult lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb alleen paar plakjes komkommer.. dus die ga ik nu eten, immers 10,.00 uur
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:35 schreef mash_ het volgende:
Alweer die komerkommervraag anders aan die chick van piles of het goed vulde
Het is tenminste wat he.. om 12 uur pauzequote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoi
Ja had hij het gister overeen date ofzo iets
Ja we weten het wel hoor!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
Wat schattig, Piles op een date.
Trouwens, mash_ als jij met Cali op een date gaat komt d'r vriend als chapperone ook gezellig mee![]()
Moeten we dan ook iemand voor jou regelen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens, mash_ als jij met Cali op een date gaat komt d'r vriend als chapperone ook gezellig mee![]()
Een date fixxen terwijl je vriend een meter van je vandaan ligtquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:35 schreef mash_ het volgende:
Alweer die komerkommervraag anders aan die chick van piles of het goed vulde
Kom jij ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moeten we dan ook iemand voor jou regelen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Al een de vraag is wat het vulde
d`r vriend als wie??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
\Mocht niet van Mashquote:
Daar doelde ik ook beetje opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Alleen de vraag is wat het vulde
Idd ja.. ik wil ook wel daten met Caliquote:
Mash en ik dachten ook meteen aan iets wat je normaal niet met een komkommer doet...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ook meteen het eerste waar ik aan dacht![]()
en ik dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja.. ik wil ook wel daten met Cali
Dan date ik deze keer wel met jouquote:
Vind ik niet echt een goede deal, Piles voor Cali ruilenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan date ik deze keer wel met jou
dan heb je pech!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind ik niet echt een goede deal, Piles voor Cali ruilen
Héquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue voor Cali dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé
No offence, Piles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind een vriendinnetje ruilen voor een random dude eigenlijk nooit een goede deal
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Blanesquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
No offence, Piles.
Ik vind een vriendinnetje ruilen voor een random dude eigenlijk nooit een goede deal
feesten denk ikquote:
hoi !quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
WAt is dat nou!! Je moet me vermaken tijdens het werken!!!!
Nee dat schiet opquote:
Ja, weet ikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Want je zit nu niet achter de comp?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, weet ik![]()
Maar eerst douchen en achter de pc kruipen, dat typt wat makkelijker![]()
Tot zo
Zal ik een dansje doen? Zal mijn baas effe raar opkijken danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Lig nog in bedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Want je zit nu niet achter de comp?
Graag.. en uh Pics or it didnt happenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal ik een dansje doen? Zal mijn baas effe raar opkijken dan
Schiet dan eens op!!!quote:
Teleurstellendquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:00 schreef Californium het volgende:
Ik mag kiezen en ik wil Cue!!!!
...de gracht ingooien?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:00 schreef Californium het volgende:
quote:
Het is geen pokémonquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:00 schreef Californium het volgende:
Als zij mij graag wil, dan mag ze datquote:
Rollen spelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als zij mij graag wil, dan mag ze dat
Jij hebt Cali al gekozenquote:
Ik zal jou eens de gracht ingooienquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal jou eens de gracht ingooien
Ga je naar het bos ofzo..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, ga ik ook maar wat te eten zoeken
Doe je voorzichtig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, even naar de tuinkas, komkommertje halen![]()
Ik heb films gezien van torenhoge, boze planten die alles en iedereen verzwelgenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb films gezien van torenhoge, boze planten die alles en iedereen verzwelgen
Voor je datequote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, even naar de tuinkas, komkommertje halen![]()
Neeheequote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Neehee
Das volgende week pas
Al kan ik met het aantal komkommers wat ik hier heb aardig wat dates voorzien![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |