Jaquote:
Gelukkig, en dat in 1 keerquote:
Binnenkort misschienquote:
Dat probeerd jordy nu voor mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik regel nooit datesDie worden alijd geregeld voor mij
Zal Yesse leuk vindenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik regel nooit datesDie worden alijd geregeld voor mij
She's a superfreak, super freak...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
Binnenkort misschien
Heb al wel opdracht gekregen om komkommers mee te nemen
Dat was voor haarquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
She's a superfreak, super freak...
Hahaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat probeerd jordy nu voor mijhet heeft alleen weinig suc6
Moet je niet in de tegenwoordige tijd spreken!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was voor haarAlsof ik nu nog dates nodig heb
Ik sprak niet in tegenwoordig tijd, maar in algemeenheid. Dat is wat andersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je niet in de tegenwoordige tijd spreken!
Je hebt jezelf verraden!!![]()
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaKreeg jij trouwens ook email van Jordy vandaag?
Hij zal wel weer een spyware ding in zn hotmail hebben
In het algemeen worden dates voor je geregeld, zowel in het verleden, heden als toekomst..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik sprak niet in tegenwoordig tijd, maar in algemeenheid. Dat is wat anders
Ja klopt, mijne ook, maar blijkbaar sta ik in zn hotmail contactpersonenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Neemijn email adres is anders dan mijn msn dus geen last van
Nee maar echt hij is maf. een vriendin van hem(sanne? ) Die ik nog nooit gezien had ofzo had naar mij gevraagd en ze wilde me zien ofzo echt heel maf maar ken heel dat kind niet maar ok.. Nu gaat jordy ons dus proberen te koppelenMaar ik zei al tegen hem lukt je toch niet.. Hij zegt ja wel blabla dus we gingen er om wedden. als het hem niet voor de 28e lukt (dan gaan we uit) Krijg ik bier van hem
en anders hij van mij
Two pints of Lager is zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee niet zo.
Simpsons en Two pints of Lager![]()
!
Ze kan 2 dingen met de komkommers doen.. op eten of in intieme plaatsen stoppen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:24 schreef mash_ het volgende:
[..]jij d8 denk ik aan het zelfde waar ik aand8
ja zal best, Maar ik zit er op dit moment helemaal niet optewachtenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja klopt, mijne ook, maar blijkbaar sta ik in zn hotmail contactpersonen
SanneDie is wel ok
Jullie met je gedachten altijdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze kan 2 dingen met de komkommers doen.. op eten of in intieme plaatsen stoppen.
Absoluutquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In het algemeen worden dates voor je geregeld, zowel in het verleden, heden als toekomst..
Nee.. dat klaart je vrij
Zolang jij en en vooral yesse het gelovenquote:
Weet jij nog iets anders wat je kan doen met komkommers? Behalve nuttigen, of ze nuttig misbruikenquote:
Hahaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja zal best, Maar ik zit er op dit moment helemaal niet optewachtenMaar nu wilt hij haar dus de 28e meenemen
Maar je kent die sanne dus?
Heeft niks met geloven te makenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang jij en en vooral yesse het geloven
1x gezien ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha
Ja naja kennen zou ik het ook weer niet willen noemen
Komop PB, beetje creatiefquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Weet jij nog iets anders wat je kan doen met komkommers? Behalve nuttigen, of ze nuttig misbruiken
Kijk maar op dr hyvesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
1x gezien ofzo?is ze knap?
maar hij is maar maf want als hij haar echt 28e meeneemt moet ze meteen hier slapen
ja maar dat is maar 1 fotoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kijk maar op dr hyvesTenminste, ik denk dat hij haar bedoelt
Ja nouquote:
Ohquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nouHet leven bestaat uit eerste indrukken ouwe
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]Man, het wordt vast leuk
En anders voer je dr dronken; dan slaapt ze als een roos en heb je dr ook geen last van
Dit heb ik niet gezegd
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
![]()
1 probleem! jordy en laura en maybe lisanne slapen dan ook hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |