Hoe laat kan ik die verwachten...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga naar bed. Straks er weer uit voor de finale van Pietertje en dan nog ff een uurtje verder slapen en dan echt opstaan
Niet!!quote:
Speltip 13: spreid je kansen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:05 schreef mash_ het volgende:
Ik heb over 2 weken waarschijnlijk weer dateDenk alleen niet dati k het moet doen maarja
Er stond net wel een Hyves adres onderquote:
haha ja maar! probleem is eerder dat als we elkaar weer zien we elkaar alleen maar nog leuker gaan vinden terwijl het toch nooit wat kan wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Speltip 13: spreid je kansen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vrijheidsbeeld?quote:
jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er stond net wel een Hyves adres onder
Ooit van de verleden tijd gehoord!quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
haha ja maar! probleem is eerder dat als we elkaar weer zien we elkaar alleen maar nog leuker gaan vinden terwijl het toch nooit wat kan worden
Mara ok ik ga me kansen spreiden
Californium zullen we dateSure Wanneer..? Ik heb wel een vriend als je het niet erg vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Oh dat maakt niet uit johquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Sure Wanneer..? Ik heb wel een vriend als je het niet erg vind
ok!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ooit van de verleden tijd gehoord!
Dat is totaal niet interessantquote:
tussen volgende week donderdag en die maandag ernaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh dat maakt niet uit johDat had me ex ook! 2 weken later niet meer
![]()
![]()
En zeg het maar ik kan altijd wel en anders maak ik wel tijd vrij
Doe dan maar die vrijdagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:12 schreef Californium het volgende:
[..]
tussen volgende week donderdag en die maandag ernakies maarrrrrr
Alles kan kapotquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh dat maakt niet uit johDat had me ex ook! 2 weken later niet meer
![]()
![]()
En zeg het maar ik kan altijd wel en anders maak ik wel tijd vrij
Bios? hier in Nijmegen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Doe dan maar die vrijdagWat wil je gaan doen??
zaramoth was het he!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is totaal niet interessant
Zaramoth? hijs lief.. maaar nee..quote:
Tof ik kom ook!quote:
Dark Knight is goed heb ik gehoord!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Is goedMoet je maar even een leuke film uitzoeken. Gaan we daarvoor uiteten?
Tuurlijk! ik weet wel leuk restaurantquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Is goedMoet je maar even een leuke film uitzoeken. Gaan we daarvoor uiteten?
Dat moet je ook niet op een forum regelenquote:
Is voorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Meet in nijmegeneerst uiteten en dan de bios
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:16 schreef PieterBas het volgende:
Maar dan is het geen date...
of een ... een mega-date.
Ik regel teminste datesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet op een forum regelen![]()
Pics or it didn't happened..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
Maar niemand gelooft me nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |