Dat vult lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb alleen paar plakjes komkommer.. dus die ga ik nu eten, immers 10,.00 uur
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:35 schreef mash_ het volgende:
Alweer die komerkommervraag anders aan die chick van piles of het goed vulde
Het is tenminste wat he.. om 12 uur pauzequote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoi
Ja had hij het gister overeen date ofzo iets
Ja we weten het wel hoor!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
Wat schattig, Piles op een date.
Trouwens, mash_ als jij met Cali op een date gaat komt d'r vriend als chapperone ook gezellig mee![]()
Moeten we dan ook iemand voor jou regelen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens, mash_ als jij met Cali op een date gaat komt d'r vriend als chapperone ook gezellig mee![]()
Een date fixxen terwijl je vriend een meter van je vandaan ligtquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:35 schreef mash_ het volgende:
Alweer die komerkommervraag anders aan die chick van piles of het goed vulde
Kom jij ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moeten we dan ook iemand voor jou regelen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Al een de vraag is wat het vulde
d`r vriend als wie??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
\Mocht niet van Mashquote:
Daar doelde ik ook beetje opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Alleen de vraag is wat het vulde
Idd ja.. ik wil ook wel daten met Caliquote:
Mash en ik dachten ook meteen aan iets wat je normaal niet met een komkommer doet...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ook meteen het eerste waar ik aan dacht![]()
en ik dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja.. ik wil ook wel daten met Cali
Dan date ik deze keer wel met jouquote:
Vind ik niet echt een goede deal, Piles voor Cali ruilenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan date ik deze keer wel met jou
dan heb je pech!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind ik niet echt een goede deal, Piles voor Cali ruilen
Héquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue voor Cali dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé
No offence, Piles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind een vriendinnetje ruilen voor een random dude eigenlijk nooit een goede deal
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Blanesquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
No offence, Piles.
Ik vind een vriendinnetje ruilen voor een random dude eigenlijk nooit een goede deal
feesten denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |