quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:33 schreef mash_ het volgende:
en seks met een fokster>?? ben je dan ook fok verslaafd
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wat een verslaafde ben ik geweest dan
Vraag me af wat dan erger isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
En iedereen noemt mij verslaafd aan Fok, maar seks ho maar![]()
![]()
![]()
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef The_Dean het volgende:
Ja goed
Hij loopt bijna weer
En net weekend weg (België) geregeld
3 man, 1 vrouw, 2 tenten, kratten bier, Johnny Walker, Jack Daniels, en daar treffen we meer vrienden
Volkswagen meeting
Nicequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef The_Dean het volgende:
Ja goed
Hij loopt bijna weer
En net weekend weg (België) geregeld
3 man, 1 vrouw, 2 tenten, kratten bier, Johnny Walker, Jack Daniels, en daar treffen we meer vrienden
Volkswagen meeting
whehequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wat een verslaafde ben ik geweest dan
Doe maar nietquote:
sms t maarquote:
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
sms t maarben toch wel benieuwd
quote:
Very nicequote:
Gaat ie lekker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:47 schreef Houniet het volgende:
BREBRBRBRBRBRBRBRRRBRBRRRRRBM MOSSELMAN MOSSELMANMOSSELAMANANAMAM SCHEVENINGEEEEEE [ afbeelding ][ afbeelding ]
immuwat boekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef Californium het volgende:
Waarom!!! waarom maken ze nederlandse immunolgieboeken zo moeilijk door dure / moeilijke woorden te gebruiken
Hierna komt het moeilijke gedeeltequote:Shwartzman observeerde dat wanneer Gram-negatieve organismen intradermaal geinjecteerd werden bij konijnen, 24 uur later gevolgd door een secundaire dosis, hemorragische mecrose plaatsvond op het geprepareerde stukje huid. Dit staat bekend als de shwartzman reactie. Hij merkte ook op dat 2 intraveneuze injecties die met een tussenpoos van 25 uur gegeven worden, een systematische reactie veroorzaken waarbij meestal circalatoire collaps en bilaterale necrose van de renale cortex optreedt [....] Er is opmerkelijke diffuse intravasculaire coagulatie en trombose...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:47 schreef Houniet het volgende:
BREBRBRBRBRBRBRBRRRBRBRRRRRBM MOSSELMAN MOSSELMANMOSSELAMANANAMAM SCHEVENINGEEEEEE [ afbeelding ][ afbeelding ]
immunologie... De logica in de immuniteit!quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
Stukje van immunolgieboek:
[..]
Hierna komt het moeilijke gedeelte![]()
Tis te laat om dit te lezen
Wablief..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik ken alleen het woord "konijnen" zo'n beetje![]()
Als je die studie doet, moet je dat toch wel snappen lijkt me!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Geweldigquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je die studie doet, moet je dat toch wel snappen lijkt me!
Sander Scheurwater maakte dit hoogstandje..quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:14 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan binnenkort naar een '90's party... Kans is groot dat er nog wat happy hardcore platen voorbij komen
Naaldwijk op woensdag 27 augustus tijdens de feestweekquote:
Dichtbijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Naaldwijk op woensdag 27 augustus tijdens de feestweek
Kan op de fietsquote:
Ik weet dat bij necrose iets doodgaat en dat de cortex iets van je hersenen is (toch?)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet van gram-negatieve bacterien zijn maar hemorragische nacrose en circulatiore collaps en bilaterale necrose van de renale cortex.... dat zijn vast iets van aandoeningenen ik doe geen geneeskunde
![]()
autorijden als je dronken bentquote:
Happy hardcorequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |