topicreport does the trucquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:28 schreef MisterO het volgende:
kut kut het is ill do you like a truck![]()
why would i like a truck of even a trucquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:28 schreef MisterO het volgende:
kut kut het is ill do you like a truck![]()
Because they say soquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
why would i like a truck of even a truc
Whoquote:
The people of the song I posted dummie!quote:
Sorry had het niet gezienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
The people of the song I posted dummie!![]()
Maar nee, luister maar niet naar ze
Het wordt een beetje de late zomerhit van 2008 in Nederland. Let maar eens opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry had het niet gezienen spelen maaar even niet ik zit bij het secretariaat
zal ik dan politiek correct zijn door deze hier te posten ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef wonderer het volgende:
Is dat weer de laatste hit in Nederland?
Dat komt meer omdat ie pas sinds vanochtend uit is en dus iedereen m nu kooptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:38 schreef MisterO het volgende:
Heey CDP, Archie staat nu al op #1 bij Itunes he
hij lijkt 30 plus te oud dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:20 schreef Ang3l het volgende:
O Diego bleek een heeeeeelde goede ,match in bepaalde zaken
Zijn bijnaam was Diavolo, wat ik dan wel weer grappig vond
Hij's jonger dan ikquote:
Hij lijkt ouderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's jonger dan ik![]()
Anyway, ik ga slapen. Morgen naar Lowlands.
Oktober...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:50 schreef samjustme het volgende:
ik ben vakantie zat, ik wil weg uit NL
Er is vast wel een hoekje met healthy food op het eet/drink pleinquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:44 schreef Ang3l het volgende:
Jus
Want ik denk dat ik weinig pitamientjes op Lowlands zal verzamelen
en nu niet zo veel SMSjes versturen zoals vorig weekendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:15 schreef Ang3l het volgende:
DaaaaaagIk ga jullie (wederom) missen
Tot uh... maandag?para mi lindo
quote:
Beijo para ti tanbemquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:15 schreef Ang3l het volgende:
DaaaaaagIk ga jullie (wederom) missen
Tot uh... maandag?para mi lindo
Diavoloquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:20 schreef Ang3l het volgende:
O Diego bleek een heeeeeelde goede ,match in bepaalde zaken
Zijn bijnaam was Diavolo, wat ik dan wel weer grappig vond
Je woont net 3 dagen in je appartement, en nu komen s avonds al de muren op je af dat je de PUB invlucht ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Beijo para ti tanbeme mucho de foder
![]()
[..]
Diavolo![]()
Goedemorgen trouwens uitgaan en zo op woensdag is geen goed plan![]()
's avonds thuiszitten is niet mijn ding, appartement of niet. 1 telefoontje of ik wat kom drinken en ik ben al onderweg en helaas liep het wat uit de hand gisteren. Geen hoofdpijn hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je woont net 3 dagen in je appartement, en nu komen s avonds al de muren op je af dat je de PUB invlucht ?
wellicht toch een tip om je mobile internet werkend te krijgen, dat scheelt vast in de hoeveelheid hoofdpijn in de ochtend![]()
"maakt een notitie dat BT support Nuno moet bellen"
moet je die laptop ook niet volstoppen met dingen die niet suitable zijn voor kantoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
's avonds thuiszitten is niet mijn ding, appartement of niet. 1 telefoontje of ik wat kom drinken en ik ben al onderweg en helaas liep het wat uit de hand gisteren. Geen hoofdpijn hoor![]()
T Mobile is het. En ik heb ze al gebeld en zeggen dat ik de laatste updates van Vista nodig heb, die kan ik downloaden. eh ja maar ik kan niet downloaden zonder internet. Ik moet nu langs een vriend en connect internet daar downloaden en opnieuw proberen. Wat een gedoe
Je weet toch kantoor en prive laptop zijn sowieso een nonoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je die laptop ook niet volstoppen met dingen die niet suitable zijn kantoor
Dat wordt dan geen trio voor jou de 30equote:
Ja hij heeft echt een geweldige torsoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:39 schreef MisterO het volgende:
Grrrr Henk Grol verliest twijfelachtig de halve finale met Judo.. En het is zo'n leuke jongen nog ook
volgens mij heeft hij dat weekend al zijn handen volquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat wordt dan geen trio voor jou de 30e
Oh oh, dan vermoed ik dat je dus een slaaptekort hebt opgelopen, en wat daar dan weer de oorzaak van isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:25 schreef Nuno_G het volgende:
's avonds thuiszitten is niet mijn ding, appartement of niet. 1 telefoontje of ik wat kom drinken en ik ben al onderweg en helaas liep het wat uit de hand gisteren. Geen hoofdpijn hoor![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh oh, dan vermoed ik dat je dus een slaaptekort hebt opgelopen, en wat daar dan weer de oorzaak van is![]()
Sam kan toch wel wat hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij dat weekend al zijn handen vol
Denk dat beide een probleem zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is ook altijd weer hetzelfde liedje met je![]()
![]()
en volgens mij is SAM ook niet het probleem
zal ik dan maar komen helpen met verorberen , want zulks laat die anjo azul weer aan zich voorbij gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef Nuno_G het volgende:
wat wordt ik weer verwendBacalhau à Brás voor lunch
Je bent welkom want ze hebben veels te veel gemaakt. En pequeno anjo weet niet wat ie mistquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik dan maar komen helpen met verorberen , want zulks laat die anjo azul weer aan zich voorbij gaan
hij weet inderdaad niet wat hij mist, want de zee heeft zoveel lekkers te biedenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je bent welkom want ze hebben veels te veel gemaakt. En pequeno anjo weet niet wat ie mist
Inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij weet inderdaad niet wat hij mist, want de zee heeft zoveel lekkers te bieden
zeker het viel me gewoon op dat de anderen ook zo stil zijn, heb Erik ook al dagen niet gehoord of gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef Stroekie het volgende:
zeg, het topic draait toch om meer personen dan die pequeneo anjo azul ?
zat Erik niet in Parijs nu?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zeker het viel me gewoon op dat de anderen ook zo stil zijn, heb Erik ook al dagen niet gehoord of gezien
Dus WAAR IS IEDEREEN WAKKER WORDEN
ik ga ze gelijk blokkeren in mijn agendaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef wonderer het volgende:
Houden jullie 21 september en/of 4 oktober vrij?
zou ie met dezelfde verhalen terugkomenquote:
Ik keek naar sportquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dus WAAR IS IEDEREEN WAKKER WORDEN
staat ie hier al bijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik keek naar sportNederland heeft weer een zilveren plak erbij
ik wou niet eens een duo met jou lieverdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat wordt dan geen trio voor jou de 30e
Nope, daar staat 1 zilver en die was al van Deborah Gravenstijn met het Judo'enquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
staat ie hier al bij
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/olympics/medals_table/default.stm
Ok, nou moet je kappen met Hadise. we get itquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik wou niet eens een duo met jou lieverd![]()
Ben trotse bezitter van pathe unlimited![]()
wat een mysteries weerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef MisterO het volgende:
Jeetje mode ontwerper Percy is overleden he...
Mensen gaan natuurlijk direct aan drugs denken, omdat hij dood aangetroffen is in zn badkamer...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een mysteries weer
dit geeft natuurlijk weer volop voor voor speculatie
quote:Ok, nou moet je kappen met Hadise. we get it![]()
is het ook vanmiddag met vriendin naar bios geweest en misschien vanavond met K nogmaals eff kijkenquote:Pathe Unlimited! zo handig
jou vriendjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Jan zag er goed uit met Pride
ja en dan vast natuurlijk ook nog in combinatie met een al dan niet een (nieuwe) loverquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mensen gaan natuurlijk direct aan drugs denken, omdat hij dood aangetroffen is in zn badkamer...
En Jan = ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Nunquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, daar staat 1 zilver en die was al van Deborah Gravenstijn met het Judo'enalles goed verder Nun?
Na brons voor Henk, ook nog iemand zilver vandaag ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik keek naar sportNederland heeft weer een zilveren plak erbij
Haha, well you never know what you'll be in the future! maar ik noem je gewoon Nun, dat wordt jou bijnaamquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nunben ik nu een non geworden, dacht het niet
![]()
Portugal staat er nog helemaal niet op
Ja dressure, Nederlandse team.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na brons voor Henk, ook nog iemand zilver vandaag ?
daar is inderdaad helemaal niks mis mee, niks meer aan doen gewoon meenemen, inpakken hoeft nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
ankypanky niet eens goed voor Goud ?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is inderdaad helemaal niks mis mee, niks meer aan doen gewoon meenemen, inpakken hoeft niet
Ok Missus Oquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha, well you never know what you'll be in the future! maar ik noem je gewoon Nun, dat wordt jou bijnaam![]()
Patat is er, im out
Jan zijn we wat mee wezen drinken na ANTM finale. Het is een vriend van Jerruh remember?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:34 schreef MisterO het volgende:
En Jan = ?
Ik kan me deze jongen nog wel herinneren
Is hij datquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jan zijn we wat mee wezen drinken na ANTM finale. Het is een vriend van Jerruh remember?
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef MisterO het volgende:
Zou best kunnen, kom je kijken??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
straks nog kans op een catfight op de slettenflat :<)
daar waar drama is stroekie op frontrow presentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zou best kunnen, kom je kijken??![]()
ik ben sporten.
Ahem. Kuch!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef Nuno_G het volgende:
Denk dat beide een probleem zijnKlef stelletje
Nijmegenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ga ze gelijk blokkeren in mijn agenda
21-9 in Anvers en waar op 4 Okt ?
Spot on!quote:
Wou je beweren dat het niet zo is dan?quote:
Is Geert Hoes nu weer vrij dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef MisterO het volgende:
Als ik niet bezet was en jij ook niet zou je me daarvoor afwijzenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Denk dat beide een probleem zijnKlef stelletje
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:40 schreef samjustme het volgende:
Als ik niet bezet was en jij ook niet zou je me daarvoor afwijzenIk ben best wel lief
denk dat jij het ook wel weet
en zo klef zijn we niet eens irl
Zo, wat ben je allemaal van planquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Inderdaad.
We hebben een open relatie. Vooral op de 30ste.
Jij bent single he? Join the drama!quote:
daar slaat Geer vast wel vaderlijk een arm omheenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is Geert Hoes nu weer vrij dan?
kan dat drama ook een beetje gestructureerd en op volgorde, want ik kan natuurlijk niet overal tegelijk op frontrow present zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij bent single he? Join the drama!
Wel sletten, geen flat
Neeeheee... zucht... dat is niet de bedoeling he...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar slaat Geer vast wel vaderlijk een arm omheen
dus jij gaat nu Geert bellen voor een mooi nieuw interieus om op die manier indruk op hem te maken ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeeheee... zucht... dat is niet de bedoeling he...
Zijn dat de even weken? Anders moet ik kijken of ik oppas kan regelenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef wonderer het volgende:
Houden jullie 21 september en/of 4 oktober vrij?
Euhm... dan moet ik denk ik niet namens IKEA bellenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij gaat nu Geert bellen voor een mooi nieuw interieus om op die manier indruk op hem te maken ?
week 38 en 40...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zijn dat de even weken? Anders moet ik kijken of ik oppas kan regelen
vanaf vandaag 1 maandquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Inderdaad.
We hebben een open relatie. Vooral op de 30ste.
quote:
* dr34m3r mompelt iets over een verkeerd beenquote:
dat is toch hartstikke oud nieuwsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:57 schreef Cairon het volgende:
ik haat jullie allemaal!
Ja ja het was 01:00 is dat ook goedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hup vanavond gewoon voor 23.00 uur in bed jij om de slaap in te halen
Ik log nooit uit ik ben luiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jokkebrok, je popetje is nog blauw als teken dat je ingelogd zit
Toch wel want een kwartier later was poppetje wel grijs/grauw en niet verlichtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ja het was 01:00 is dat ook goed![]()
[..]
Ik log nooit uit ik ben lui
Goedemorgen trouwens![]()
Je weet dat je een leuk koppie hebtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik niet bezet was en jij ook niet zou je me daarvoor afwijzenIk ben best wel lief
denk dat jij het ook wel weet
en zo klef zijn we niet eens irl
Is toch zoquote:
helemaal niets... het is vrijdag, ik verveel me, ik ga lunchen, ik ga naar een atelier, ik ga sporten, en ik ga verder niets doen... en daar baal ik vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* dr34m3r mompelt iets over een verkeerd been
Wat is er met jou aan de hand???
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
helemaal niets... het is vrijdag, ik verveel me, ik ga lunchen, ik ga naar een atelier, ik ga sporten, en ik ga verder niets doen... en daar baal ik van
en we houden ook van jouquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:57 schreef Cairon het volgende:
ik haat jullie allemaal!
go sit on it!quote:
You can all just I don't know... pretend you're interesting people who have something worth saying.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:41 schreef DR34M3R het volgende:
Maar daar kunnen wij toch niks aan doen?
gewoon slechte, in plaats van schone schijnquote:
No you're the bitch so you sit on itquote:
pub lunchquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar daar kunnen wij toch niks aan doen?
Het is mooi weer, ga lekker het terras op!
wel ja wrijf het er maar ik dat ik zodirect weer oerdegelijk aan een beker karnemelk en een bruin pistoletje met kaas zitquote:
je hebt geen terras in de buurt waar je kunt lunchenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel ja wrijf het er maar ik dat ik zodirect weer oerdegelijk aan een beker karnemelk en een bruin pistoletje met kaas zit
ja direct aan de straat, kan ik heerlijk auto uitlaatgassen gaan zitten happenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt geen terras in de buurt waar je kunt lunchen
een half uurquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja direct aan de straat, kan ik heerlijk auto uitlaatgassen gaan zitten happen![]()
en bovendien moet ik binnen een half uur alweer terug zijn
maar heb maar geen medelij, vanavond moet ik weer op de zuip met BBQ en komt het wel weer goed
lunchen lijkt ook vaak meer op luchtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een half uurin die tijd kan toch geen mens lunchen
![]()
BBQ dat mis ik wel een beetje, moet er maar een organiseren hier op mijn terras, kunnen de buren lekker klagen.Wat voor een BBQ met werk of gewoon vrienden ? En niet te veel drinken he want dan onstaan en weer smakelijke verhalen
en dat met die drank moet nu wel binnen te perken blijven aangezien ik vannacht bi Pa en Moe ga slapenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een half uurin die tijd kan toch geen mens lunchen
![]()
BBQ dat mis ik wel een beetje, moet er maar een organiseren hier op mijn terras, kunnen de buren lekker klagen.Wat voor een BBQ met werk of gewoon vrienden ? En niet te veel drinken he want dan onstaan en weer smakelijke verhalen
Ondanks dat het gehalte niet hoog is kun je daar wel je "roze" verhalen kwijt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lunchen lijkt ook vaak meer op luchten![]()
BBQ is van mijn "arbeiders" vriendengroep![]()
Ik zie ze maar een paar keer per jaar, en ondanks dat het "roze" gehalte niet hoog is vindt ik dit wel een leuke avond waar we onderling weer heel veel verhalen en belevenissen uitwisselen
ja hoor dat is juist het leuke dat ze er wel voor open staan, maar ze meenemen/mee laten maken gaat ze dan weer net een stapje te verquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ondanks dat het gehalte niet hoog is kun je daar wel je "roze" verhalen kwijt.
En de drank vloeit bij mij altijd voordurend door als ik bij mijn ouders ben, de flessen wijn zijn dan niet te stoppen
Op naar de pubquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hoor dat is juist het leuke dat ze er wel voor open staan, maar ze meenemen/mee laten maken gaat ze dan weer net een stapje te ver
en normaal breng ik ook de wijn en portleverancier voor Pa en Moe maar het zal nu wel na 02.00 uur zijn, en dan liggen die alweer een paar uur op bed
dat haal je dan over 2 dagen maar in gedurende een natte sunday roast ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:06 schreef Nuno_G het volgende:
en weer terug was een vluggertje vandaag
de vooruitzichten zijn niet zo goed voor dit weekend dus dat zullen wel letterlijk een "natte" sunday roast worden. Ik heb nog helemaal geen plannen voor het weekend behalve vanavond uit met A (de ober) en zondag zal wel een zondagmiddagborreldag wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat haal je dan over 2 dagen maar in gedurende een natte sunday roast ?
Mijn ouste (peet)neefje vier zondag zijn 4e verjaardagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de vooruitzichten zijn niet zo goed voor dit weekend dus dat zullen wel letterlijk een "natte" sunday roast worden. Ik heb nog helemaal geen plannen voor het weekend behalve vanavond uit met A (de ober) en zondag zal wel een zondagmiddagborreldag worden
* m3nster is al een week vrijquote:
Is het een lekker ding dan kun je even naar buiten om hem te troostenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:45 schreef Stroekie het volgende:
Het leukste entertainment zie je toch gewoon op straat
Sta ik hier buiten op de stoep hoor ik ineens een hoop kabaal. Ik de straat op om te kijken, zie ik een jongen echt hysterisch in een telefoon gillen, luister nou, LUISTER NOU
is de verkering uit![]()
Jongen helemaal door het dolle heen, Jongen diverse malen druk bezig om terug te bellen, vriend van hem erbij om het te kalmeren, maar dat werkt weer als olie op het vuur
![]()
Mijn lieve MSI Wind is op vakantie naar de technische dienst. Hij is onlangs overledenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ook van het H topic volgens mij, want ik had je al een paar dagen hier niet meer gezien
Relaxed!quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:08 schreef m3nster het volgende:
[..]
Mijn lieve MSI Wind is op vakantie naar de technische dienst. Hij is onlangs overleden
nog meer mensen die ik de vaderlijke brede schouder moet bieden om op uit te razenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is het een lekker ding dan kun je even naar buiten om hem te troosten
die had je toch pas koud 2 weken ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:08 schreef m3nster het volgende:
[..]
Mijn lieve MSI Wind is op vakantie naar de technische dienst. Hij is onlangs overleden
Dat is toch een van je taken naast die van suikeroom natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog meer mensen die ik de vaderlijke brede schouder moet bieden om op uit te razen
iemand met meer gevoel voor drama dan ikzelfquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is toch een van je taken naast die van suikeroom natuurlijkMaar ik begrijp dat het niet je type is want anders was je al buiten geweest
Nog relaxter: Eind vn de maand naar Zuid Frankrijk en toerenquote:
En hoe is het afgelopen ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iemand met meer gevoel voor drama dan ikzelf
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En hoe is het afgelopen ?
Ik kan wel wat smakelijke verhalen gebruiken die lui uit Moskou zijn zoooo saaien volgens mij hebben ze ook al een fles vodka op want ze herhalen alles 2 of 3 keer
ik ga zo kijken
maar is conf call al afgelopen???????
poppejte is grijs geworden, of moet je nu als over de kop alsnog echt aan de slag met notebook ?
Dat poppetje van mij doet rare dingen, ben er nog gewoonquote:
dat lijkt dat poppetje dus op jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat poppetje van mij doet rare dingen, ben er nog gewoon
En nee de conf call is nog niet afgelopen, het zijn de lui uit Moskou die ook in de Conf zitten
had halverwege al een glas wijn ingeschonken, hee het is vrijdagmiddag hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat lijkt dat poppetje dus op je![]()
en arme jij dat Moskou nog steeds niet klaar is met hun verhaaldenk maar dat het alvast een glas wijs is in plaats van koffie
MissNun jij ook he! ik ga mn ex weer zien, oh oh als dat maar goed gaatquote:
seks met je exquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
MissNun jij ook he! ik ga mn ex weer zien, oh oh als dat maar goed gaat
boehoeee golfen, wat ben je toch zieilig MissNunquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Bijna klaar even nog wat mail en dan weeeeeeeeekendIk ga zondag golfen
ik ook, in een witte van 14 jaar oudquote:
die tranen waren meer om de kwaliteit van mijn golfspel aan te geven. Nee ik heb een witte lange broek aan en een polo als het warm is, anders een truitje eroverheenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
boehoeee golfen, wat ben je toch zieilig MissNunheb je ook zo'n mooi strak pakje aan met het golfen?
hij is vertrokken, dus de schouders zijn weer beschikbaar voor echte noodgevallenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is toch een van je taken naast die van suikeroom natuurlijkMaar ik begrijp dat het niet je type is want anders was je al buiten geweest
Hadden ze daar geen glijmiddel voor uitgevonden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef PJORourke het volgende:
Hoe krijg je iets in een gat dat veel te klein is?
Op een broeksriem?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
Hadden ze daar geen glijmiddel voor uitgevonden?
En bezet door Daniel uit zelfde seizoenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:33 schreef Cairon het volgende:
Wesley uit Project Runway 5 is erg... smakelijk...
spoilers als je klikt... http://www.bravotv.com/Pr(...).php?designer=wesley
Goh zonde...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En bezet door Daniel uit zelfde seizoen
Je hebt een lief? Wat heb ik gemist?!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:15 schreef Stroekie het volgende:
goh wat lief, een sms van m'n lief dat hij me mist op Lowlands
ja het is wel opletten hierzo, voor je het weet heb je het weer gemist, of is het alweer overquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt een lief? Wat heb ik gemist?!
en wie heeft er daar de meeste gokkende bejaarden kunnen tellen ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:11 schreef Manias het volgende:
vivaaaaa las vegassss![]()
![]()
(en nederland is dan maar saai)
Dus Les Grandes Expectations kan trots op je zijn?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben terug uit Parijs, en heb een liefde ontwikkeld voor Franse mannen/jongens.
Altijd. Ik ben een trotsopwekker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus Les Grandes Expectations kan trots op je zijn?
Daar ben ik niet echt heel actief geweest. 5 daagjes was precies genoeg voor de toeristische dingen en 's avonds op de trappen van de Sacre Coeur (serieus om de hoek van ons hotelletje) mensen te kijken onder het genot van live straatartiesten en drankjes.quote:je bent gevallen voor de charme van Le Marais?
Ik wil ook eens naar Parijs met mn vriend, maar denk je dat een weekend (of lang weekend) ook voldoende is om de leuke dingen te bekijken? Misschien dat het toch eerst Londen wordtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Altijd. Ik ben een trotsopwekker.
[..]
Daar ben ik niet echt heel actief geweest. 5 daagjes was precies genoeg voor de toeristische dingen en 's avonds op de trappen van de Sacre Coeur (serieus om de hoek van ons hotelletje) mensen te kijken onder het genot van live straatartiesten en drankjes.
Hoe verassendquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:10 schreef Vlarp het volgende:
Cairon.. doe geen moeite, straks bezeer je je nog
Ik ga misschien naar de Lollipop
Was gisteren niet de grote dag?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd he?
Vandaat ziet ze toch Sarah?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was gisteren niet de grote dag?
Ik had het fout ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:20 schreef Stroekie het volgende:
Vandaat ziet ze toch Sarah?
ik wed dat ze gisteren al meer felicitaties in ontvangst heeft genomen, dus niks om je voor te schamenquote:
jaquote:
nou, ik heb daar nog nooit zoveel ZWAAR dikke mensen gezienquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wie heeft er daar de meeste gokkende bejaarden kunnen tellen ?
hoe is het met je lief op lowlands (en die van mij) zijn ze al nat gewordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:15 schreef Stroekie het volgende:
goh wat lief, een sms van m'n lief dat hij me mist op Lowlands
regen komt morgen pas, vannacht was het wel bere koud. Sms is wegquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe is het met je lief op lowlands (en die van mij) zijn ze al nat geworden
Kun je even een sms sturen met Bonito amo-te
en nog juicy storiesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben terug uit Parijs, en heb een liefde ontwikkeld voor Franse mannen/jongens.
dank jequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
regen komt morgen pas, vannacht was het wel bere koud. Sms is weg
je anjo azul staat in de zon te dansen en proosten en vraagt je hetzelfde te doen. En hij eist besos van jequote:
rekening voor P.A. werk komt 30e welquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank jeen hadden ze niemand om zich aan op te warmen
en f... ik kan mijn telefoonoplader nergens vinden![]()
dank je zie pmquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je anjo azul staat in de zon te dansen en proosten en vraagt je hetzelfde te doen. En hij eist besos van je
die zie ik nu pas, want dat kan ik op een of andere reden niet goed bekijken op mobielquote:
Ja mijn neef is daar met zijn gezin naar toe, rijdend met zijn eigen Unimogquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:31 schreef rodebes het volgende:
Stroekie, dit weekend een unimog beurs/show/gathering in e belgische ardennen! Wist je dat al?
Hij doet TMM!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt een lief? Wat heb ik gemist?!
Buur groepje van waar ik van de week ingevallen heb, zat ook een unimog fanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja mijn neef is daar met zijn gezin naar toe, rijdend met zijn eigen Unimog
ik ben er ook nog nooit geweest en zie het ook nog niet als een gemis, zou dan toch weer eerder kiezen om nog eens opnieuw naar Dance Valley of Mystery land te gaan, ik hou toch meer van luxe dan van afzien in zo\n tentje :>)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:44 schreef rodebes het volgende:
[..]
Hij doet TMM!
Maar wat doet hij op LL? Wind dat echt niets voor hem...
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die zie ik nu pas, want dat kan ik op een of andere reden niet goed bekijken op mobiel
ja P.A. doet zijn werk ook gewoon vanaf de recreatieplas
Het kan wel, maar neem je beste loopschoenen mee en laat je de trappen op dragenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Ik wil ook eens naar Parijs met mn vriend, maar denk je dat een weekend (of lang weekend) ook voldoende is om de leuke dingen te bekijken? Misschien dat het toch eerst Londen wordt
ach dorie...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:44 schreef rodebes het volgende:
[..]
Hij doet TMM!
Maar wat doet hij op LL? Wind dat echt niets voor hem...
ik ken hem bijna uit mijn hoofd, en DVD staat hier ook gewoon in de kast maar ik heb hem weer gewoon zitten kjkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
pff Simon is best een mooie film eigenlijk
En dit is ook weer zo'n film die ik moet kijken
Jah hijs mooooiquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ken hem bijna uit mijn hoofd, en DVD staat hier ook gewoon in de kast maar ik heb hem weer gewoon zitten kjken
Hai schat! ik ben niet terug, rodebes had ff niets te doenquote:
Toch 2 persoonlijkheden?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:02 schreef rodebes het volgende:
[..]
Hai schat! ik ben niet terug, rodebes had ff niets te doen(al mijn boeken (3 dus) waren uitgelezen en had afleiding nodig. En natuurlijk kan ik de unimog info niet voor stroek achterhouden
Lieverd, wel meer dan 2quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Toch 2 persoonlijkheden?
Ow en ik ben je schat niet...
Zo je pakt het serieus aan, je gaat vanmiddag een echt grote sportieve prestatie leveren?quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:27 schreef Nuno_G het volgende:
he he vroeg thuis
yep en wens me maar succesquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo je pakt het serieus aan, je gaat vanmiddag een echt grote sportieve prestatie leveren?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:52 schreef HuubTuub het volgende:
Jeuj! 2 weken vrij! Nu nog een beetje fatsoenlijk weer en het is helemaal ideaal.
owja en
Hé, hallo, hoe is het moet onze export Limburger ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:52 schreef HuubTuub het volgende:
Jeuj! 2 weken vrij! Nu nog een beetje fatsoenlijk weer en het is helemaal ideaal.
owja en
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:14 schreef samjustme het volgende:
Wat zijn jullie saai zeg, HOMO topic is eigenlijk aan het uitsterven
Ik denk dat ik maar stop met posten
zulke uitspraken heb ik vaker van je hier gelezen en dan kom je toch weer telkens met hangende pootjes weer terugquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:14 schreef samjustme het volgende:
Komt misschien door de vakantie en dat mensen sociaal doen enzoquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:14 schreef samjustme het volgende:
Word je ook meteen weer hetero?quote:Ik denk dat ik maar stop met posten
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zo naar Mr Gay Netherlands.
Gister 2 kandidaten i/d radiostudio gehad en daarna met ze wezen stappen. Best gezellige gozers
komende dinsdag is hier dolle dinsdagquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:38 schreef HuubTuub het volgende:
Hier gaat het prima en jullie weet ik altijd wel te vinden, zelfs zonder een TVP.
Deze export Limburger gaat weer van baan wisselen, naar de Gemeente. Maar wel nog hier in de Rampstad, nog niet terug naar Maastricht... Dus nu een deel van mijn vrije dagen opmaken.
Is er ergens nog een leuk Kantklosfestival waar ik heen kan, of Nationaal Fierljfappen in een slootje.
tips?
Dat zou pas lullig zijn voor PJORourkequote:Op zondag 17 augustus 2008 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Word je ook meteen weer hetero?
Gelukkige woordkeuze.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:00 schreef Stroekie het volgende:
Dat zou pas lullig zijn voor PJORourke
Whehehehe.. dat hadden ze hier op de vrijdag geplaatst. Maar dan toch anders...quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komende dinsdag is hier dolle dinsdag
het gejatte roze kermisgedoe van Tilburg nu ook in Oss
Dacht dat ondertussen bekend was dat ik hier niet bekend sta om mijn intelligente (woord)grappenquote:
hee luister eens snol JIJ bent saai geworden na je nieuw gevonden liefdequote:Op zondag 17 augustus 2008 18:14 schreef samjustme het volgende:
dat staat niet in mijn taakomschrijving die je me gegeven hebtquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
nog een golfcoach hier, ik heb weer verloren
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat staat niet in mijn taakomschrijving die je me gegeven hebt
weekend was goed hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee maar vandaag was weer zo'n slechte prestatie, ik moet echt een paar lessen nemen
Hoe was je "single" weekend en hoe is het met lief en lief
is ie al uitgesprongenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[quote]Op zondag 17 augustus 2008 22:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee maar vandaag was weer zo'n slechte prestatie, ik moet echt een paar lessen nemen
Hoe was je "single" weekend en hoe is het met lief en lief
[/quote
SMS terug gehad
mijn lief slaapt, en jouw lief staat te springen in een tent en hij gaat je maandag troostenmaar stuurt alvast een
voor de verliezer vooruit
ik durf nu nog geen berichten te sturen, ben veel te bang om de liefje ruw te wekkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is ie al uitgesprongen![]()
Goedemorgen allemaal![]()
Dat was al begonnen voor je uitstapje naar Parijsquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Mis ik iets of heeft Stroek nu echt een liefde?
Dan is het tijd om het "WAKKER WORDEN" berichtje te sturenquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik durf nu nog geen berichten te sturen, ben veel te bang om de liefje ruw te wekken
maar kan niet lang meer duren, want volgens mij moet omstreeks 12.00 uur het camping terrein ontruimd zijn
Mis ik iets of heb je nog steeds niks verteld over Parijs (afgezien van de toeristische tips die we al weten)quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Mis ik iets of heeft Stroek nu echt een liefde?
Hiermee moet het vast wel lukken toch ???quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan is het tijd om het "WAKKER WORDEN" berichtje te sturen
Er valt (helaas?) ook niks te vertellenquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mis ik iets of heb je nog steeds niks verteld over Parijs (afgezien van de toeristische tips die we al weten)
Oh, is het dan nog steeds dat twijfelachtige TMM-gedoe?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat was al begonnen voor je uitstapje naar Parijs
waarom twijfelachtigquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, is het dan nog steeds dat twijfelachtige TMM-gedoe?
niet uit geweest in de donkere tenten van Parijsquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er valt (helaas?) ook niks te vertellen![]()
.
Je bent moeilijk te overtuigen,quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, is het dan nog steeds dat twijfelachtige TMM-gedoe?
Eh liever nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent moeilijk te overtuigen,
Voor jou geld seeing is believing?
Dus jij wil eerst met eigen ogen kunnen vaststelllen dat er wat is nadat TMM en Ik hebben staan bekken ?
en de grote vraag is nu dus, wiens reputatie zo twijfelachtig is dat Erik nog niet overtuigd is , die van TMM of die van mijquote:
dat kan jij toch nooooooit zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de grote vraag is nu dus, wiens reputatie zo twijfelachtig is dat Erik nog niet overtuigd is , die van TMM of die van mij
Batterij leeg, want ze moeten er toch over een half uur van de camping afquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en onze Liefjes liggen blijkbaar toch nog in diepe rust want SMS blijft onbeantwoord
Je weet ik ben altijd serieusquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het lukt je vast niet om dat nog eens te zeggen zonder in lachen uit te barsten
ik ben heel benieuwd met welke smoes ze op de proppen komenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Batterij leeg, want ze moeten er toch over een half uur van de camping af
[..]
Je weet ik ben altijd serieus
Beijos por Anjo tb.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:41 schreef Stroekie het volgende:
De pequeno anjo azul is ondertussen wakker en zelfs al ingepakt
en kus voor Amor de mi vida
en van mijn lief taal noch teken, maar die duikt straks wel weer op,,,, ergens
Mijn lief laat zich niet aan een touwtje houden door jouw liefquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Beijos por Anjo tb.
Ik dacht dat ze samen nog naar de cinema gingen
Je begint al net zo zoet te worden als Sam en PJORquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mijn lief laat zich niet aan een touwtje houden door jouw lief![]()
maar dat komt in de loop van de dag wel weer voor mekaar
Mi Amor houdt iedereen aan een touwtjequote:Op maandag 18 augustus 2008 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mijn lief laat zich niet aan een touwtje houden door jouw lief![]()
maar dat komt in de loop van de dag wel weer voor mekaar
Ja dat ga je hem zelf maar vragen middels de nodige pm's de komende weekquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mi Amor houdt iedereen aan een touwtje![]()
Zijn er nog sappige roddels of was het gewoon een spring en dans weekend
Maar de post dat ik dan toch maar Hetero ga worden zal je hier van mij niet aantreffenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je begint al net zo zoet te worden als Sam en PJOR
jij.....het met een menigte eens?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:24 schreef Cairon het volgende:
jeffrey als mr gay... daar kan ik vreemd genoeg nog mee leven...
Wat ben je negatief vandaag, is er iets misquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook, want het interesseert me allemaal geen reet.
Hij is vanavond pas thuis moet ik zolang wachten. En ik ben vanavond niet thuis dus dat wordt waarschijnlijk morgen pasquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat ga je hem zelf maar vragen middels de nodige pm's de komende week
ik weet het niet... ik voel me vreemd van binnen... alsof ik iets heb dat mensen een "ziel" noemen, heb gekregen... het voelt een beetje vies...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Cybart het volgende:
jij.....het met een menigte eens?
koorts?
je voelt zo dan ook zo vies,quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik weet het niet... ik voel me vreemd van binnen... alsof ik iets heb dat mensen een "ziel" noemen, heb gekregen... het voelt een beetje vies...
dat begint op een miniscule vorm van menselijkheid te lijken....quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:33 schreef Cairon het volgende:
... maar dat je de zurige smaak achter op je tong nog een goed half uur lang blijft proeven?
Zo vies voel ik me bijna!
Kijk uit voor je het weet wordt je verliefd en krijg je een normale relatie met iemandquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik weet het niet... ik voel me vreemd van binnen... alsof ik iets heb dat mensen een "ziel" noemen, heb gekregen... het voelt een beetje vies...
LIES LIESquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat begint op een miniscule vorm van menselijkheid te lijken....
be carefull...
go back !
en voor je het weet word je vertrappelt door een op hol geslagen leger van hamsters en cavia's...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kijk uit voor je het weet wordt je verliefd en krijg je een normale relatie met iemand
Of je wordt uit je grot verjaagd door een horde vleermuizenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
en voor je het weet word je vertrappelt door een op hol geslagen leger van hamsters en cavia's...
En terecht ook.quote:
Just to try it??quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en oh I kissed a girl. [sub](and I liked it)[/sub]
Kinda. En omdat d'r vriendje geil was. En de leuke jongen die ik zoende het ook geen probleem vond.quote:
Hold on.. je zoent een meisje, omdat dr vriendje geil is? wat wil je daarmee bereiken danquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kinda. En omdat d'r vriendje geil was. En de leuke jongen die ik zoende het ook geen probleem vond.
CDP bracht de film eating out in uitvoering ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hold on.. je zoent een meisje, omdat dr vriendje geil is? wat wil je daarmee bereiken danleg mij dat eens uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |