quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:08 schreef m3nster het volgende:
[..]
Mijn lieve MSI Wind is op vakantie naar de technische dienst. Hij is onlangs overleden
nog meer mensen die ik de vaderlijke brede schouder moet bieden om op uit te razenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is het een lekker ding dan kun je even naar buiten om hem te troosten
die had je toch pas koud 2 weken ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:08 schreef m3nster het volgende:
[..]
Mijn lieve MSI Wind is op vakantie naar de technische dienst. Hij is onlangs overleden
Dat is toch een van je taken naast die van suikeroom natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog meer mensen die ik de vaderlijke brede schouder moet bieden om op uit te razen
iemand met meer gevoel voor drama dan ikzelfquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is toch een van je taken naast die van suikeroom natuurlijkMaar ik begrijp dat het niet je type is want anders was je al buiten geweest
Nog relaxter: Eind vn de maand naar Zuid Frankrijk en toerenquote:
En hoe is het afgelopen ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iemand met meer gevoel voor drama dan ikzelf
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En hoe is het afgelopen ?
Ik kan wel wat smakelijke verhalen gebruiken die lui uit Moskou zijn zoooo saaien volgens mij hebben ze ook al een fles vodka op want ze herhalen alles 2 of 3 keer
ik ga zo kijken
maar is conf call al afgelopen???????
poppejte is grijs geworden, of moet je nu als over de kop alsnog echt aan de slag met notebook ?
Dat poppetje van mij doet rare dingen, ben er nog gewoonquote:
dat lijkt dat poppetje dus op jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat poppetje van mij doet rare dingen, ben er nog gewoon
En nee de conf call is nog niet afgelopen, het zijn de lui uit Moskou die ook in de Conf zitten
had halverwege al een glas wijn ingeschonken, hee het is vrijdagmiddag hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat lijkt dat poppetje dus op je![]()
en arme jij dat Moskou nog steeds niet klaar is met hun verhaaldenk maar dat het alvast een glas wijs is in plaats van koffie
MissNun jij ook he! ik ga mn ex weer zien, oh oh als dat maar goed gaatquote:
seks met je exquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
MissNun jij ook he! ik ga mn ex weer zien, oh oh als dat maar goed gaat
boehoeee golfen, wat ben je toch zieilig MissNunquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Bijna klaar even nog wat mail en dan weeeeeeeeekendIk ga zondag golfen
ik ook, in een witte van 14 jaar oudquote:
die tranen waren meer om de kwaliteit van mijn golfspel aan te geven. Nee ik heb een witte lange broek aan en een polo als het warm is, anders een truitje eroverheenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
boehoeee golfen, wat ben je toch zieilig MissNunheb je ook zo'n mooi strak pakje aan met het golfen?
hij is vertrokken, dus de schouders zijn weer beschikbaar voor echte noodgevallenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is toch een van je taken naast die van suikeroom natuurlijkMaar ik begrijp dat het niet je type is want anders was je al buiten geweest
Hadden ze daar geen glijmiddel voor uitgevonden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef PJORourke het volgende:
Hoe krijg je iets in een gat dat veel te klein is?
Op een broeksriem?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
Hadden ze daar geen glijmiddel voor uitgevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |