daar slaat Geer vast wel vaderlijk een arm omheenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is Geert Hoes nu weer vrij dan?
kan dat drama ook een beetje gestructureerd en op volgorde, want ik kan natuurlijk niet overal tegelijk op frontrow present zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij bent single he? Join the drama!
Wel sletten, geen flat
Neeeheee... zucht... dat is niet de bedoeling he...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar slaat Geer vast wel vaderlijk een arm omheen
dus jij gaat nu Geert bellen voor een mooi nieuw interieus om op die manier indruk op hem te maken ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeeheee... zucht... dat is niet de bedoeling he...
Zijn dat de even weken? Anders moet ik kijken of ik oppas kan regelenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef wonderer het volgende:
Houden jullie 21 september en/of 4 oktober vrij?
Euhm... dan moet ik denk ik niet namens IKEA bellenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij gaat nu Geert bellen voor een mooi nieuw interieus om op die manier indruk op hem te maken ?
week 38 en 40...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zijn dat de even weken? Anders moet ik kijken of ik oppas kan regelen
vanaf vandaag 1 maandquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Inderdaad.
We hebben een open relatie. Vooral op de 30ste.
quote:
* dr34m3r mompelt iets over een verkeerd beenquote:
dat is toch hartstikke oud nieuwsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:57 schreef Cairon het volgende:
ik haat jullie allemaal!
Ja ja het was 01:00 is dat ook goedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hup vanavond gewoon voor 23.00 uur in bed jij om de slaap in te halen
Ik log nooit uit ik ben luiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jokkebrok, je popetje is nog blauw als teken dat je ingelogd zit
Toch wel want een kwartier later was poppetje wel grijs/grauw en niet verlichtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ja het was 01:00 is dat ook goed![]()
[..]
Ik log nooit uit ik ben lui
Goedemorgen trouwens![]()
Je weet dat je een leuk koppie hebtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik niet bezet was en jij ook niet zou je me daarvoor afwijzenIk ben best wel lief
denk dat jij het ook wel weet
en zo klef zijn we niet eens irl
Is toch zoquote:
helemaal niets... het is vrijdag, ik verveel me, ik ga lunchen, ik ga naar een atelier, ik ga sporten, en ik ga verder niets doen... en daar baal ik vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* dr34m3r mompelt iets over een verkeerd been
Wat is er met jou aan de hand???
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
helemaal niets... het is vrijdag, ik verveel me, ik ga lunchen, ik ga naar een atelier, ik ga sporten, en ik ga verder niets doen... en daar baal ik van
en we houden ook van jouquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:57 schreef Cairon het volgende:
ik haat jullie allemaal!
go sit on it!quote:
You can all just I don't know... pretend you're interesting people who have something worth saying.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:41 schreef DR34M3R het volgende:
Maar daar kunnen wij toch niks aan doen?
gewoon slechte, in plaats van schone schijnquote:
No you're the bitch so you sit on itquote:
pub lunchquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar daar kunnen wij toch niks aan doen?
Het is mooi weer, ga lekker het terras op!
wel ja wrijf het er maar ik dat ik zodirect weer oerdegelijk aan een beker karnemelk en een bruin pistoletje met kaas zitquote:
je hebt geen terras in de buurt waar je kunt lunchenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel ja wrijf het er maar ik dat ik zodirect weer oerdegelijk aan een beker karnemelk en een bruin pistoletje met kaas zit
ja direct aan de straat, kan ik heerlijk auto uitlaatgassen gaan zitten happenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt geen terras in de buurt waar je kunt lunchen
een half uurquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja direct aan de straat, kan ik heerlijk auto uitlaatgassen gaan zitten happen![]()
en bovendien moet ik binnen een half uur alweer terug zijn
maar heb maar geen medelij, vanavond moet ik weer op de zuip met BBQ en komt het wel weer goed
lunchen lijkt ook vaak meer op luchtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een half uurin die tijd kan toch geen mens lunchen
![]()
BBQ dat mis ik wel een beetje, moet er maar een organiseren hier op mijn terras, kunnen de buren lekker klagen.Wat voor een BBQ met werk of gewoon vrienden ? En niet te veel drinken he want dan onstaan en weer smakelijke verhalen
en dat met die drank moet nu wel binnen te perken blijven aangezien ik vannacht bi Pa en Moe ga slapenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een half uurin die tijd kan toch geen mens lunchen
![]()
BBQ dat mis ik wel een beetje, moet er maar een organiseren hier op mijn terras, kunnen de buren lekker klagen.Wat voor een BBQ met werk of gewoon vrienden ? En niet te veel drinken he want dan onstaan en weer smakelijke verhalen
Ondanks dat het gehalte niet hoog is kun je daar wel je "roze" verhalen kwijt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lunchen lijkt ook vaak meer op luchten![]()
BBQ is van mijn "arbeiders" vriendengroep![]()
Ik zie ze maar een paar keer per jaar, en ondanks dat het "roze" gehalte niet hoog is vindt ik dit wel een leuke avond waar we onderling weer heel veel verhalen en belevenissen uitwisselen
ja hoor dat is juist het leuke dat ze er wel voor open staan, maar ze meenemen/mee laten maken gaat ze dan weer net een stapje te verquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ondanks dat het gehalte niet hoog is kun je daar wel je "roze" verhalen kwijt.
En de drank vloeit bij mij altijd voordurend door als ik bij mijn ouders ben, de flessen wijn zijn dan niet te stoppen
Op naar de pubquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hoor dat is juist het leuke dat ze er wel voor open staan, maar ze meenemen/mee laten maken gaat ze dan weer net een stapje te ver
en normaal breng ik ook de wijn en portleverancier voor Pa en Moe maar het zal nu wel na 02.00 uur zijn, en dan liggen die alweer een paar uur op bed
dat haal je dan over 2 dagen maar in gedurende een natte sunday roast ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:06 schreef Nuno_G het volgende:
en weer terug was een vluggertje vandaag
de vooruitzichten zijn niet zo goed voor dit weekend dus dat zullen wel letterlijk een "natte" sunday roast worden. Ik heb nog helemaal geen plannen voor het weekend behalve vanavond uit met A (de ober) en zondag zal wel een zondagmiddagborreldag wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat haal je dan over 2 dagen maar in gedurende een natte sunday roast ?
Mijn ouste (peet)neefje vier zondag zijn 4e verjaardagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de vooruitzichten zijn niet zo goed voor dit weekend dus dat zullen wel letterlijk een "natte" sunday roast worden. Ik heb nog helemaal geen plannen voor het weekend behalve vanavond uit met A (de ober) en zondag zal wel een zondagmiddagborreldag worden
* m3nster is al een week vrijquote:
Is het een lekker ding dan kun je even naar buiten om hem te troostenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:45 schreef Stroekie het volgende:
Het leukste entertainment zie je toch gewoon op straat
Sta ik hier buiten op de stoep hoor ik ineens een hoop kabaal. Ik de straat op om te kijken, zie ik een jongen echt hysterisch in een telefoon gillen, luister nou, LUISTER NOU
is de verkering uit![]()
Jongen helemaal door het dolle heen, Jongen diverse malen druk bezig om terug te bellen, vriend van hem erbij om het te kalmeren, maar dat werkt weer als olie op het vuur
![]()
Mijn lieve MSI Wind is op vakantie naar de technische dienst. Hij is onlangs overledenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ook van het H topic volgens mij, want ik had je al een paar dagen hier niet meer gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |