Inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij weet inderdaad niet wat hij mist, want de zee heeft zoveel lekkers te bieden
zeker het viel me gewoon op dat de anderen ook zo stil zijn, heb Erik ook al dagen niet gehoord of gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef Stroekie het volgende:
zeg, het topic draait toch om meer personen dan die pequeneo anjo azul ?
zat Erik niet in Parijs nu?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zeker het viel me gewoon op dat de anderen ook zo stil zijn, heb Erik ook al dagen niet gehoord of gezien
Dus WAAR IS IEDEREEN WAKKER WORDEN
ik ga ze gelijk blokkeren in mijn agendaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef wonderer het volgende:
Houden jullie 21 september en/of 4 oktober vrij?
zou ie met dezelfde verhalen terugkomenquote:
Ik keek naar sportquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dus WAAR IS IEDEREEN WAKKER WORDEN
staat ie hier al bijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik keek naar sportNederland heeft weer een zilveren plak erbij
ik wou niet eens een duo met jou lieverdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat wordt dan geen trio voor jou de 30e
Nope, daar staat 1 zilver en die was al van Deborah Gravenstijn met het Judo'enquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
staat ie hier al bij
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/olympics/medals_table/default.stm
Ok, nou moet je kappen met Hadise. we get itquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik wou niet eens een duo met jou lieverd![]()
Ben trotse bezitter van pathe unlimited![]()
wat een mysteries weerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef MisterO het volgende:
Jeetje mode ontwerper Percy is overleden he...
Mensen gaan natuurlijk direct aan drugs denken, omdat hij dood aangetroffen is in zn badkamer...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een mysteries weer
dit geeft natuurlijk weer volop voor voor speculatie
quote:Ok, nou moet je kappen met Hadise. we get it![]()
is het ook vanmiddag met vriendin naar bios geweest en misschien vanavond met K nogmaals eff kijkenquote:Pathe Unlimited! zo handig
jou vriendjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Jan zag er goed uit met Pride
ja en dan vast natuurlijk ook nog in combinatie met een al dan niet een (nieuwe) loverquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mensen gaan natuurlijk direct aan drugs denken, omdat hij dood aangetroffen is in zn badkamer...
En Jan = ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Jan zag er goed uit met Pride
Nunquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, daar staat 1 zilver en die was al van Deborah Gravenstijn met het Judo'enalles goed verder Nun?
Na brons voor Henk, ook nog iemand zilver vandaag ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik keek naar sportNederland heeft weer een zilveren plak erbij
Haha, well you never know what you'll be in the future! maar ik noem je gewoon Nun, dat wordt jou bijnaamquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nunben ik nu een non geworden, dacht het niet
![]()
Portugal staat er nog helemaal niet op
Ja dressure, Nederlandse team.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na brons voor Henk, ook nog iemand zilver vandaag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |