topicreport does the trucquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:28 schreef MisterO het volgende:
kut kut het is ill do you like a truck![]()
why would i like a truck of even a trucquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:28 schreef MisterO het volgende:
kut kut het is ill do you like a truck![]()
Because they say soquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
why would i like a truck of even a truc
Whoquote:
The people of the song I posted dummie!quote:
Sorry had het niet gezienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
The people of the song I posted dummie!![]()
Maar nee, luister maar niet naar ze
Het wordt een beetje de late zomerhit van 2008 in Nederland. Let maar eens opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry had het niet gezienen spelen maaar even niet ik zit bij het secretariaat
zal ik dan politiek correct zijn door deze hier te posten ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef wonderer het volgende:
Is dat weer de laatste hit in Nederland?
Dat komt meer omdat ie pas sinds vanochtend uit is en dus iedereen m nu kooptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:38 schreef MisterO het volgende:
Heey CDP, Archie staat nu al op #1 bij Itunes he
hij lijkt 30 plus te oud dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:20 schreef Ang3l het volgende:
O Diego bleek een heeeeeelde goede ,match in bepaalde zaken
Zijn bijnaam was Diavolo, wat ik dan wel weer grappig vond
Hij's jonger dan ikquote:
Hij lijkt ouderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's jonger dan ik![]()
Anyway, ik ga slapen. Morgen naar Lowlands.
Oktober...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:50 schreef samjustme het volgende:
ik ben vakantie zat, ik wil weg uit NL
Er is vast wel een hoekje met healthy food op het eet/drink pleinquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:44 schreef Ang3l het volgende:
Jus
Want ik denk dat ik weinig pitamientjes op Lowlands zal verzamelen
en nu niet zo veel SMSjes versturen zoals vorig weekendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:15 schreef Ang3l het volgende:
DaaaaaagIk ga jullie (wederom) missen
Tot uh... maandag?para mi lindo
quote:
Beijo para ti tanbemquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:15 schreef Ang3l het volgende:
DaaaaaagIk ga jullie (wederom) missen
Tot uh... maandag?para mi lindo
Diavoloquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:20 schreef Ang3l het volgende:
O Diego bleek een heeeeeelde goede ,match in bepaalde zaken
Zijn bijnaam was Diavolo, wat ik dan wel weer grappig vond
Je woont net 3 dagen in je appartement, en nu komen s avonds al de muren op je af dat je de PUB invlucht ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Beijo para ti tanbeme mucho de foder
![]()
[..]
Diavolo![]()
Goedemorgen trouwens uitgaan en zo op woensdag is geen goed plan![]()
's avonds thuiszitten is niet mijn ding, appartement of niet. 1 telefoontje of ik wat kom drinken en ik ben al onderweg en helaas liep het wat uit de hand gisteren. Geen hoofdpijn hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je woont net 3 dagen in je appartement, en nu komen s avonds al de muren op je af dat je de PUB invlucht ?
wellicht toch een tip om je mobile internet werkend te krijgen, dat scheelt vast in de hoeveelheid hoofdpijn in de ochtend![]()
"maakt een notitie dat BT support Nuno moet bellen"
moet je die laptop ook niet volstoppen met dingen die niet suitable zijn voor kantoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
's avonds thuiszitten is niet mijn ding, appartement of niet. 1 telefoontje of ik wat kom drinken en ik ben al onderweg en helaas liep het wat uit de hand gisteren. Geen hoofdpijn hoor![]()
T Mobile is het. En ik heb ze al gebeld en zeggen dat ik de laatste updates van Vista nodig heb, die kan ik downloaden. eh ja maar ik kan niet downloaden zonder internet. Ik moet nu langs een vriend en connect internet daar downloaden en opnieuw proberen. Wat een gedoe
Je weet toch kantoor en prive laptop zijn sowieso een nonoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je die laptop ook niet volstoppen met dingen die niet suitable zijn kantoor
Dat wordt dan geen trio voor jou de 30equote:
Ja hij heeft echt een geweldige torsoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:39 schreef MisterO het volgende:
Grrrr Henk Grol verliest twijfelachtig de halve finale met Judo.. En het is zo'n leuke jongen nog ook
volgens mij heeft hij dat weekend al zijn handen volquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat wordt dan geen trio voor jou de 30e
Oh oh, dan vermoed ik dat je dus een slaaptekort hebt opgelopen, en wat daar dan weer de oorzaak van isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:25 schreef Nuno_G het volgende:
's avonds thuiszitten is niet mijn ding, appartement of niet. 1 telefoontje of ik wat kom drinken en ik ben al onderweg en helaas liep het wat uit de hand gisteren. Geen hoofdpijn hoor![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh oh, dan vermoed ik dat je dus een slaaptekort hebt opgelopen, en wat daar dan weer de oorzaak van is![]()
Sam kan toch wel wat hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij dat weekend al zijn handen vol
Denk dat beide een probleem zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is ook altijd weer hetzelfde liedje met je![]()
![]()
en volgens mij is SAM ook niet het probleem
zal ik dan maar komen helpen met verorberen , want zulks laat die anjo azul weer aan zich voorbij gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef Nuno_G het volgende:
wat wordt ik weer verwendBacalhau à Brás voor lunch
Je bent welkom want ze hebben veels te veel gemaakt. En pequeno anjo weet niet wat ie mistquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik dan maar komen helpen met verorberen , want zulks laat die anjo azul weer aan zich voorbij gaan
hij weet inderdaad niet wat hij mist, want de zee heeft zoveel lekkers te biedenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je bent welkom want ze hebben veels te veel gemaakt. En pequeno anjo weet niet wat ie mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |