topicreport does the trucquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:28 schreef MisterO het volgende:
kut kut het is ill do you like a truck![]()
why would i like a truck of even a trucquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:28 schreef MisterO het volgende:
kut kut het is ill do you like a truck![]()
Because they say soquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
why would i like a truck of even a truc
Whoquote:
The people of the song I posted dummie!quote:
Sorry had het niet gezienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
The people of the song I posted dummie!![]()
Maar nee, luister maar niet naar ze
Het wordt een beetje de late zomerhit van 2008 in Nederland. Let maar eens opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry had het niet gezienen spelen maaar even niet ik zit bij het secretariaat
zal ik dan politiek correct zijn door deze hier te posten ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef wonderer het volgende:
Is dat weer de laatste hit in Nederland?
Dat komt meer omdat ie pas sinds vanochtend uit is en dus iedereen m nu kooptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:38 schreef MisterO het volgende:
Heey CDP, Archie staat nu al op #1 bij Itunes he
hij lijkt 30 plus te oud dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:20 schreef Ang3l het volgende:
O Diego bleek een heeeeeelde goede ,match in bepaalde zaken
Zijn bijnaam was Diavolo, wat ik dan wel weer grappig vond
Hij's jonger dan ikquote:
Hij lijkt ouderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's jonger dan ik![]()
Anyway, ik ga slapen. Morgen naar Lowlands.
Oktober...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:50 schreef samjustme het volgende:
ik ben vakantie zat, ik wil weg uit NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |