regen komt morgen pas, vannacht was het wel bere koud. Sms is wegquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe is het met je lief op lowlands (en die van mij) zijn ze al nat geworden
Kun je even een sms sturen met Bonito amo-te
en nog juicy storiesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben terug uit Parijs, en heb een liefde ontwikkeld voor Franse mannen/jongens.
dank jequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
regen komt morgen pas, vannacht was het wel bere koud. Sms is weg
je anjo azul staat in de zon te dansen en proosten en vraagt je hetzelfde te doen. En hij eist besos van jequote:
rekening voor P.A. werk komt 30e welquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank jeen hadden ze niemand om zich aan op te warmen
en f... ik kan mijn telefoonoplader nergens vinden![]()
dank je zie pmquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je anjo azul staat in de zon te dansen en proosten en vraagt je hetzelfde te doen. En hij eist besos van je
die zie ik nu pas, want dat kan ik op een of andere reden niet goed bekijken op mobielquote:
Ja mijn neef is daar met zijn gezin naar toe, rijdend met zijn eigen Unimogquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:31 schreef rodebes het volgende:
Stroekie, dit weekend een unimog beurs/show/gathering in e belgische ardennen! Wist je dat al?
Hij doet TMM!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt een lief? Wat heb ik gemist?!
Buur groepje van waar ik van de week ingevallen heb, zat ook een unimog fanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja mijn neef is daar met zijn gezin naar toe, rijdend met zijn eigen Unimog
ik ben er ook nog nooit geweest en zie het ook nog niet als een gemis, zou dan toch weer eerder kiezen om nog eens opnieuw naar Dance Valley of Mystery land te gaan, ik hou toch meer van luxe dan van afzien in zo\n tentje :>)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:44 schreef rodebes het volgende:
[..]
Hij doet TMM!
Maar wat doet hij op LL? Wind dat echt niets voor hem...
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die zie ik nu pas, want dat kan ik op een of andere reden niet goed bekijken op mobiel
ja P.A. doet zijn werk ook gewoon vanaf de recreatieplas
Het kan wel, maar neem je beste loopschoenen mee en laat je de trappen op dragenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Ik wil ook eens naar Parijs met mn vriend, maar denk je dat een weekend (of lang weekend) ook voldoende is om de leuke dingen te bekijken? Misschien dat het toch eerst Londen wordt
ach dorie...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:44 schreef rodebes het volgende:
[..]
Hij doet TMM!
Maar wat doet hij op LL? Wind dat echt niets voor hem...
ik ken hem bijna uit mijn hoofd, en DVD staat hier ook gewoon in de kast maar ik heb hem weer gewoon zitten kjkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
pff Simon is best een mooie film eigenlijk
En dit is ook weer zo'n film die ik moet kijken
Jah hijs mooooiquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ken hem bijna uit mijn hoofd, en DVD staat hier ook gewoon in de kast maar ik heb hem weer gewoon zitten kjken
Hai schat! ik ben niet terug, rodebes had ff niets te doenquote:
Toch 2 persoonlijkheden?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:02 schreef rodebes het volgende:
[..]
Hai schat! ik ben niet terug, rodebes had ff niets te doen(al mijn boeken (3 dus) waren uitgelezen en had afleiding nodig. En natuurlijk kan ik de unimog info niet voor stroek achterhouden
Lieverd, wel meer dan 2quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Toch 2 persoonlijkheden?
Ow en ik ben je schat niet...
Zo je pakt het serieus aan, je gaat vanmiddag een echt grote sportieve prestatie leveren?quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:27 schreef Nuno_G het volgende:
he he vroeg thuis
yep en wens me maar succesquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo je pakt het serieus aan, je gaat vanmiddag een echt grote sportieve prestatie leveren?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:52 schreef HuubTuub het volgende:
Jeuj! 2 weken vrij! Nu nog een beetje fatsoenlijk weer en het is helemaal ideaal.
owja en
Hé, hallo, hoe is het moet onze export Limburger ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:52 schreef HuubTuub het volgende:
Jeuj! 2 weken vrij! Nu nog een beetje fatsoenlijk weer en het is helemaal ideaal.
owja en
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:14 schreef samjustme het volgende:
Wat zijn jullie saai zeg, HOMO topic is eigenlijk aan het uitsterven
Ik denk dat ik maar stop met posten
zulke uitspraken heb ik vaker van je hier gelezen en dan kom je toch weer telkens met hangende pootjes weer terugquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:14 schreef samjustme het volgende:
Komt misschien door de vakantie en dat mensen sociaal doen enzoquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:14 schreef samjustme het volgende:
Word je ook meteen weer hetero?quote:Ik denk dat ik maar stop met posten
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zo naar Mr Gay Netherlands.
Gister 2 kandidaten i/d radiostudio gehad en daarna met ze wezen stappen. Best gezellige gozers
komende dinsdag is hier dolle dinsdagquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:38 schreef HuubTuub het volgende:
Hier gaat het prima en jullie weet ik altijd wel te vinden, zelfs zonder een TVP.
Deze export Limburger gaat weer van baan wisselen, naar de Gemeente. Maar wel nog hier in de Rampstad, nog niet terug naar Maastricht... Dus nu een deel van mijn vrije dagen opmaken.
Is er ergens nog een leuk Kantklosfestival waar ik heen kan, of Nationaal Fierljfappen in een slootje.
tips?
Dat zou pas lullig zijn voor PJORourkequote:Op zondag 17 augustus 2008 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Word je ook meteen weer hetero?
Gelukkige woordkeuze.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:00 schreef Stroekie het volgende:
Dat zou pas lullig zijn voor PJORourke
Whehehehe.. dat hadden ze hier op de vrijdag geplaatst. Maar dan toch anders...quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komende dinsdag is hier dolle dinsdag
het gejatte roze kermisgedoe van Tilburg nu ook in Oss
Dacht dat ondertussen bekend was dat ik hier niet bekend sta om mijn intelligente (woord)grappenquote:
hee luister eens snol JIJ bent saai geworden na je nieuw gevonden liefdequote:Op zondag 17 augustus 2008 18:14 schreef samjustme het volgende:
dat staat niet in mijn taakomschrijving die je me gegeven hebtquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
nog een golfcoach hier, ik heb weer verloren
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat staat niet in mijn taakomschrijving die je me gegeven hebt
weekend was goed hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee maar vandaag was weer zo'n slechte prestatie, ik moet echt een paar lessen nemen
Hoe was je "single" weekend en hoe is het met lief en lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |