Beijos por Anjo tb.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:41 schreef Stroekie het volgende:
De pequeno anjo azul is ondertussen wakker en zelfs al ingepakt
en kus voor Amor de mi vida
en van mijn lief taal noch teken, maar die duikt straks wel weer op,,,, ergens
Mijn lief laat zich niet aan een touwtje houden door jouw liefquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Beijos por Anjo tb.
Ik dacht dat ze samen nog naar de cinema gingen
Je begint al net zo zoet te worden als Sam en PJORquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mijn lief laat zich niet aan een touwtje houden door jouw lief![]()
maar dat komt in de loop van de dag wel weer voor mekaar
Mi Amor houdt iedereen aan een touwtjequote:Op maandag 18 augustus 2008 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mijn lief laat zich niet aan een touwtje houden door jouw lief![]()
maar dat komt in de loop van de dag wel weer voor mekaar
Ja dat ga je hem zelf maar vragen middels de nodige pm's de komende weekquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mi Amor houdt iedereen aan een touwtje![]()
Zijn er nog sappige roddels of was het gewoon een spring en dans weekend
Maar de post dat ik dan toch maar Hetero ga worden zal je hier van mij niet aantreffenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je begint al net zo zoet te worden als Sam en PJOR
jij.....het met een menigte eens?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:24 schreef Cairon het volgende:
jeffrey als mr gay... daar kan ik vreemd genoeg nog mee leven...
Wat ben je negatief vandaag, is er iets misquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook, want het interesseert me allemaal geen reet.
Hij is vanavond pas thuis moet ik zolang wachten. En ik ben vanavond niet thuis dus dat wordt waarschijnlijk morgen pasquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat ga je hem zelf maar vragen middels de nodige pm's de komende week
ik weet het niet... ik voel me vreemd van binnen... alsof ik iets heb dat mensen een "ziel" noemen, heb gekregen... het voelt een beetje vies...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Cybart het volgende:
jij.....het met een menigte eens?
koorts?
je voelt zo dan ook zo vies,quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik weet het niet... ik voel me vreemd van binnen... alsof ik iets heb dat mensen een "ziel" noemen, heb gekregen... het voelt een beetje vies...
dat begint op een miniscule vorm van menselijkheid te lijken....quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:33 schreef Cairon het volgende:
... maar dat je de zurige smaak achter op je tong nog een goed half uur lang blijft proeven?
Zo vies voel ik me bijna!
Kijk uit voor je het weet wordt je verliefd en krijg je een normale relatie met iemandquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik weet het niet... ik voel me vreemd van binnen... alsof ik iets heb dat mensen een "ziel" noemen, heb gekregen... het voelt een beetje vies...
LIES LIESquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat begint op een miniscule vorm van menselijkheid te lijken....
be carefull...
go back !
en voor je het weet word je vertrappelt door een op hol geslagen leger van hamsters en cavia's...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kijk uit voor je het weet wordt je verliefd en krijg je een normale relatie met iemand
Of je wordt uit je grot verjaagd door een horde vleermuizenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
en voor je het weet word je vertrappelt door een op hol geslagen leger van hamsters en cavia's...
En terecht ook.quote:
Just to try it??quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en oh I kissed a girl. [sub](and I liked it)[/sub]
Kinda. En omdat d'r vriendje geil was. En de leuke jongen die ik zoende het ook geen probleem vond.quote:
Hold on.. je zoent een meisje, omdat dr vriendje geil is? wat wil je daarmee bereiken danquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kinda. En omdat d'r vriendje geil was. En de leuke jongen die ik zoende het ook geen probleem vond.
CDP bracht de film eating out in uitvoering ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hold on.. je zoent een meisje, omdat dr vriendje geil is? wat wil je daarmee bereiken danleg mij dat eens uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |