quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:41 schreef TheArt het volgende:
KUT!
Ashwanden verloren en Huizinga dus niet naar de herkansingen. Einde carrière.
Inderdaad, erg jammerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:54 schreef At_Fundum het volgende:
Jammer dat die Zwitser ook verloren heeft door een strafje en in zijn eerste ronde ook alleen maar strafjes in zijn partij heeft gezien. Huizinga moest zijn enthousiaste activiteit bekopen met twee overnames, maar uit zichzelf zou de zwitser nooit wat doen blijkbaar.Kwestie van onderschatting ben ik bang. Al met al mag hij niet ontevreden zijn over z'n carrière lijkt mij.
Ueno heeft heel weinig op topniveau geacteerd. Het staat 2-2 in onderlinge resultaten, maar de laatste ontmoeting dateert van 2005.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:16 schreef Marcoss het volgende:
Ik weet dat ze van Ueno verloor op de Spelen in 2004, maar een jaar later won ze wel van haar op het WK.
Iemand enig idee wat er daarna met beiden is gebeurd?
Na de eerste overname moest Huizinga natuurlijk wel, want hij stond een half punt achter. Was daarna ook veel sterker, maar lukte net niet om te gooien en in de slotminuut loopt hij tegen een nieuwe overname aan. Jammer dat zijn laatste partij tegen deze Zwitser is en niet tegen een wereldtopper.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:08 schreef TheVulture het volgende:
Het gevaar van een aanvallende judoka als Huizinga is altijd al geweest dat ie door overnames op zijn rug wordt gegooid... is al een paar keer gebeurd in zijn carriere... jammer maar toch een briljante carriere gehad.
Hopelijk kan Bosch Ueno kloppen vanmiddag
Ze zijn blijven trainen en staan nu tegenoverelkaar in de halve finale van de Spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:16 schreef Marcoss het volgende:
Ik weet dat ze van Ueno verloor op de Spelen in 2004, maar een jaar later won ze wel van haar op het WK.
Iemand enig idee wat er daarna met beiden is gebeurd?
Ja, verloren van de Spaanse Iglesias.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:35 schreef marcodej het volgende:
Is Gevrise Emane, regerend wereldkampioene, winneres van Parijs en samen met Bosch en Ueno favoriet, er al uit?
Hmmm niet goed voor mn poule...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:37 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Ja, verloren van de Spaanse Iglesias.
Ik hoorde net 12:10quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:35 schreef Mark het volgende:
Is er iets meer bekend over het tijdstip, behalve na 12:00?
Hoeft niet natuurlijk, maar inderdaad, de kans zit er dik in.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:18 schreef sander89 het volgende:
Ik heb er vertrouwen in, komt ieder geval wel nog een medaille bij met judo voor NL
Hlave finale lijkt wel een beetje op de finale van het toernooi, want denk dat dit weer de twee sterkste judoka's zijn. Alleen is het te hopen dat ze elkaar niet zo uitputten dat ze daarna allebei kansloos zijn in finale/strijd om het brons.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hoeft niet natuurlijk, maar inderdaad, de kans zit er dik in.
Goud zou toch zo mooi zijn
er werd net gezegd dat ze het voetbal er idd voor onderbreken, gelukkig maarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las met genoegen dat Edith de halve heeft gehaald. Knap hoe ze die Amerikaanse down heeft gekregen. Nu doorgaan. Hopelijk laten ze het dramavoetbal even links liggen, maar ik denk dat we het internet op moeten.
Je moet bij Kanaal 6 zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:43 schreef Leatherface het volgende:
Geen judo op de NOS livestreams?
Niet te snel vooruit lopen op de zaken, eerst revanche nemen op Ueno.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:56 schreef golfer het volgende:
Halve finale tegen die Japanse is eigenlijk al de finale.
Die Japanse is erg goed.
Als Bosch dit wint zie ik haar ook wel goud winnen.
Ik ook, Ueno wint drie keer makkelijk met ippon.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:59 schreef marcodej het volgende:
Als ze dit eruit sleept...Ben een beetje bang van die Japanse...Komaan Edith!!!
2 minutenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:15 schreef Colplay het volgende:
hoe lang is t nog?
quote:
Ga toch een eind fietsen. Als je zoveel commentaar hebt, doe het dan lekker zelf. Denk je dat Bosch het zo wilde?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:17 schreef Freeling het volgende:
Wat een sukkel die bosch..ze heeft niet 1 aanval geprobeerd, en verliest door een schwalbe. Niet geschoten is altijd mis toch? ga er dan vol voor..echt schraal zo..
En jij denkt dat ze er niet vol voor gaat. Die Japanse is nogal klein, waardoor het moeilijk judoen is. En bovendien is die Japanse bestwel heul erg goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:17 schreef Freeling het volgende:
Wat een sukkel die bosch..ze heeft niet 1 aanval geprobeerd, en verliest door een schwalbe. Niet geschoten is altijd mis toch? ga er dan vol voor..echt schraal zo..
Exact mijn gevoel. Wat een slecht gevecht was dat zeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:18 schreef Dos37 het volgende:
Elke fucking dag wordt je wakker met een halve finale bij het Judo en kijk dan is het niets
Wat een kut-instelling, daarmee kwam bosch ook op de mat volgens mij. Die Japanse was veel feller, en Bosch leek er al meteen vrede mee te hebben dat ze niet ging winnen.quote:
De eerste keer was het nog wel leukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
SMS IPP ON naar 2211
Wat een onzin. Tuurlijk komt Bosch daarmee niet op de mat. Ze had gewoon geen kans. Zeker omdat de pakking nooit goed zat tegen de kleine Japanse. Door dat lengteverschil is het heel lastig judoën, omdat ze heel laag moet blijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Freeling het volgende:
[..]
Wat een kut-instelling, daarmee kwam bosch ook op de mat volgens mij. Die Japanse was veel feller, en Bosch leek er al meteen vrede mee te hebben dat ze niet ging winnen.
wat een onzin. denk je dat je die japanse zomaar even optilt en op dr rug legt? die is ook niet voor niks regerend olympisch kampionquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Freeling het volgende:
[..]
Wat een kut-instelling, daarmee kwam bosch ook op de mat volgens mij. Die Japanse was veel feller, en Bosch leek er al meteen vrede mee te hebben dat ze niet ging winnen.
Ik vond juist dat Bosch scherp de mat op ging! Japanse was gewoon beter, had weinig met instelling te maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Freeling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Leatherface het volgende:
Zilte tranen.
Maar dat ze deze keer haar racistische opmerkingen maar voor haar houdt.
Ach hou toch op, ze stond er de hele dag al kei gretig bij. Niks vrede met brons.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Freeling het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt, wat had ze gezegd?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Leatherface het volgende:
Zilte tranen.
Maar dat ze deze keer haar racistische opmerkingen maar voor haar houdt.
Ik ga nog altijd voor Henk Grol morgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:20 schreef Lann555 het volgende:
Het judo succes van Nederland valt me toch iets tegen iig van de echte kanshebbers. Denk niet dat we een gouden gaan pakken hier
Ach, je zou het ook als een voordeel kunnen zien, kunt haar veel makkelijker op afstand houden, maarja als je wilt winnen moet je wel iets durven, dus dat zat er sowieso niet in.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tuurlijk komt Bosch daarmee niet op de mat. Ze had gewoon geen kans. Zeker omdat de pakking nooit goed zat tegen de kleine Japanse. Door dat lengteverschil is het heel lastig judoën, omdat ze heel laag moet blijven.
Die zal er ook wel uitvliegen in de halve finalequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ga nog altijd voor Henk Grol morgen.
Vier jaar geleden schold ze diezelfde Japanse voor 'spleetoog' uit.quote:
Jij bent echt triest zeg of je hebt heel weinig verstand van sport. Bosch kwam gigantisch gretig op de mat, dat zag je heel duidelijk. Ze wilde revanche voor de finale van 4 jaar geleden. Dat is helaas niet gelukt. En dan gaat een gek hier beweren dat ze niet genoeg gemotiveerd was. Ga toch fietsenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Freeling het volgende:
[..]
Ach, je zou het ook als een voordeel kunnen zien, kunt haar veel makkelijker op afstand houden, maarja als je wilt winnen moet je wel iets durven, dus dat zat er sowieso niet in.
Er zijn nog meer judoka's dan Van der Geest hoor. Grol en Uilenhoed maken een veel grotere kans.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef Ericr het volgende:
Van Commenee zal zijn ambitie wat moeten bijstellen. Judo gaat in ieder geval geen goud opleveren of die Conimex-snabbelaar moet gaan verrassen.
Op zich niets ergs maar voor de camera / en public niet slimquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vier jaar geleden schold ze diezelfde Japanse voor 'spleetoog' uit.
Niet netjes. Helemaal dom als je al een sport boefent met veel Aziaten.
Grol heeft meer kans! edit: en Carola zeker ook inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef Ericr het volgende:
Van Commenee zal zijn ambitie wat moeten bijstellen. Judo gaat in ieder geval geen goud opleveren of die Conimex-snabbelaar moet gaan verrassen.
Tuurlijk was ze wel gemotiveerd, en ze was ook scherp in het begin, maar je zag nadat die japanse echt heel agressief begon dat ze daar wel voor terug deinsde. Lichte twijfel is op zo'n niveau al killing.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij bent echt triest zeg of je hebt heel weinig verstand van sport. Bosch kwam gigantisch gretig op de mat, dat zag je heel duidelijk. Ze wilde revanche voor de finale van 4 jaar geleden. Dat is helaas niet gelukt. En dan gaat een gek hier beweren dat ze niet genoeg gemotiveerd was. Ga toch fietsen
henk grol is er nog.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef Ericr het volgende:
Verrassen? Hij is de topfavoriet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:25 schreef Leatherface het volgende:
Misschien kan Grol nog verrassen.
Nou ja, netjes is anders.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:25 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Op zich niets ergs maar voor de camera / en public niet slim
Dat bedoel ik. tegen je coach alleen moet het kunnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou ja, netjes is anders.
Frustatie omdat ze toen verloor. Maar wel behoorlijk bad sportsmanship, in een sport die zo'n stricte erecodes heeft.
Leuke van de Olympische Spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:28 schreef TheArt het volgende:
Jemig, die Egyptenaar staat in de strijd om het brons bij de mannen. Over verrassingen gesproken, wie had dat verwacht.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:34 schreef okee6 het volgende:
Ach niet getreurd, Van der Geest zit nog in het toernooi
Die heeft zijn eigen vreten meegenomen dus die wint makkelijk goud.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:34 schreef okee6 het volgende:
Ach niet getreurd, Van der Geest zit nog in het toernooi
5x voorover laten vallen en hij heeft goud. Koekie eitje.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Die heeft zijn eigen vreten meegenomen dus die wint makkelijk goud.
tussen nu en 13:00 uurquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef kevin6188 het volgende:
Hoelaat moet ze weer?
Gaat ie ons verbazen met een medaille of juist geen medaille...........jij gaat uit van een medaillequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef manny het volgende:
Het zou me niet verbazen indien vd geest ons niet gaat verbazen.
Mag ze opschieten...quote:
Haha. Grol heeft 10x meer kans dan vd Geest. We hebben al 3 medailles bij het Judo, wat het doel was. Dus waarom zou Van Commenee zijn ambitie bij moeten stellen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef Ericr het volgende:
Yep, nog meer blije mensen op deze wereldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:00 schreef JanJanJan het volgende:
Zijn er echt altijd 2 bronzen medailles
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:00 schreef JanJanJan het volgende:
Zijn er echt altijd 2 bronzen medailles
Nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:59 schreef JanJanJan het volgende:
IS het al begonnen???
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:00 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Yep, nog meer blije mensen op deze wereld
No shit sherlockquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:02 schreef Colplay het volgende:
Volgens de officiele site is Bosch bezig
Radio 1quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:03 schreef Colplay het volgende:
Ben aan t werk en kan ook geen streams kijken, dus moet het met het verslag hier doen
Ja en dat willen mijn collega's dan weer nietquote:
zat dus gewoon niet meer inquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:12 schreef Leatherface het volgende:
Ueno goud op ippon.
Voor de tweede keer op rij dat ze een olympische finale op ippon wint. Hulde.
Blijkbaar niet nee. Bosch verliest van de koningin (of nou ja, Japans = keizerin) van deze klasse.quote:
Tegen die Japanse viel er gewoon niets uit te richten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:12 schreef Leatherface het volgende:
Ueno goud op ippon.
Voor de tweede keer op rij dat ze een olympische finale op ippon wint. Hulde.
Dus eigenlijk had Bosch zilver moeten hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:12 schreef jde_kok het volgende:
Die Japanse Ueno wint met ippon. Alleen tegen Bosch dus niet...
En wel gigantisch veel winnen tussen de Spelen in. Gevalletje net niet goed pieken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:35 schreef Marcoss het volgende:
Het begint een beetje op Athene te lijken nu. Heel veel medailles bij het judo, alleen ontbreekt die gouden.
Of gevalletje te vaak willen pieken. Maar op zich valt de oogst wel mee en lag niemand er in de eerste ronde uit. Is ook wel eens anders geweest. Laatste WK had Nederland 1 keer goud, 3 keer brons. Zoveel verschilt dat niet met de huidige score en dan moeten er nog favorieten op de tatami verschijnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En wel gigantisch veel winnen tussen de Spelen in. Gevalletje net niet goed pieken.
De gouden medaillewinnaars hier zijn niet allemaal judoka's die ook de WK's en EK's vanaf 2005 domineerden.
Ze hadden gehoopt op 3 medailles bij het judo, dus nu al aan 4 zitten, is gewoon goed. Alleen als kers op de taart zou goud wel heel mooi zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Of gevalletje te vaak willen pieken. Maar op zich valt de oogst wel mee en lag niemand er in de eerste ronde uit. Is ook wel eens anders geweest. Laatste WK had Nederland 1 keer goud, 3 keer brons. Zoveel verschilt dat niet met de huidige score en dan moeten er nog favorieten op de tatami verschijnen.
Veel internationalisering de laatste vier jaar. Op OS resultaten bekeken dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:20 schreef Leatherface het volgende:
Judo is toch een erg internationale sport.
Japan is het duidelijke dominante land. Maar er zijn ook gouden medailles deze Spelen voor China, Zuid-Korea, Italië, Roemenië, Georgië en Azerbeidzjan. Verder medailles voor landen als Argentinië, Brazilië, Tadjikistan, Egype, Oostenrijk, Oezbekistan enzovoorts.
In praktische alle uithoeken van de wereld zijn er medaillekandidaten. Geweldig.
Loserquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het toch wel erg leuk en spannend dat judo.
Van mij mag overigens die Van Der Geest 1e ronde met een gebroken arm door een armklem het veld verlaten.
Hij draaide een keer ergens plaatjes (hij doet veel voor aandacht) en een vriendin van mij kende hem niet en vroeg aan hem of hij een bepaald nummer kon draaien en hij snauwde haar zo af. En die nasireclame en de overige mediageilheid van hem komen me echt mijn strot uit.
Als je het over Van der Geest heb dan ben ik het helemaal met je eens.quote:
Hou toch op manquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:39 schreef Colplay het volgende:
[..]
Als je het over Van der Geest heb dan ben ik het helemaal met je eens.
Kennelijk is hij een matige DJquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dennis is gewoon een goede judoka, klaar
Kan er gewoon niet zo goed tegen dat je hier lekker gaat zitten kankeren op zo iemand, die alles voor zn sport doet en daar in Peking zn uiterste best doet om zo iemand dan vanachter je pctje een beetje gebroken armen toe te wensenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
Kennelijk is hij een matige DJ [ afbeelding ] Ervaring mee, je klinkt wat aangebrand?
Ik kan weinig met zo'n loze opmerking. Van der Geest zegt "geef mij een beschermde status" en "ik houd van een korte stevige voorbereiding". Zo kan iedereen "alles" voor z'n sport doen. Hij mag op de mat mijn opvatting logenstraffen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kan er gewoon niet zo goed tegen dat je hier lekker gaat zitten kankeren op zo iemand, die alles voor zn sport doet en daar in Peking zn uiterste best doet om zo iemand dan vanachter je pctje een beetje gebroken armen toe te wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |