Haha. Grol heeft 10x meer kans dan vd Geest. We hebben al 3 medailles bij het Judo, wat het doel was. Dus waarom zou Van Commenee zijn ambitie bij moeten stellen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef Ericr het volgende:
Van Commenee zal zijn ambitie wat moeten bijstellen. Judo gaat in ieder geval geen goud opleveren of die Conimex-snabbelaar moet gaan verrassen.
Yep, nog meer blije mensen op deze wereldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:00 schreef JanJanJan het volgende:
Zijn er echt altijd 2 bronzen medailles
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:00 schreef JanJanJan het volgende:
Zijn er echt altijd 2 bronzen medailles
Nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:59 schreef JanJanJan het volgende:
IS het al begonnen???
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:00 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Yep, nog meer blije mensen op deze wereld
No shit sherlockquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:02 schreef Colplay het volgende:
Volgens de officiele site is Bosch bezig
Radio 1quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:03 schreef Colplay het volgende:
Ben aan t werk en kan ook geen streams kijken, dus moet het met het verslag hier doen
Ja en dat willen mijn collega's dan weer nietquote:
zat dus gewoon niet meer inquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:12 schreef Leatherface het volgende:
Ueno goud op ippon.
Voor de tweede keer op rij dat ze een olympische finale op ippon wint. Hulde.
Blijkbaar niet nee. Bosch verliest van de koningin (of nou ja, Japans = keizerin) van deze klasse.quote:
Tegen die Japanse viel er gewoon niets uit te richten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:12 schreef Leatherface het volgende:
Ueno goud op ippon.
Voor de tweede keer op rij dat ze een olympische finale op ippon wint. Hulde.
Dus eigenlijk had Bosch zilver moeten hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:12 schreef jde_kok het volgende:
Die Japanse Ueno wint met ippon. Alleen tegen Bosch dus niet...
En wel gigantisch veel winnen tussen de Spelen in. Gevalletje net niet goed pieken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:35 schreef Marcoss het volgende:
Het begint een beetje op Athene te lijken nu. Heel veel medailles bij het judo, alleen ontbreekt die gouden.
Of gevalletje te vaak willen pieken. Maar op zich valt de oogst wel mee en lag niemand er in de eerste ronde uit. Is ook wel eens anders geweest. Laatste WK had Nederland 1 keer goud, 3 keer brons. Zoveel verschilt dat niet met de huidige score en dan moeten er nog favorieten op de tatami verschijnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En wel gigantisch veel winnen tussen de Spelen in. Gevalletje net niet goed pieken.
De gouden medaillewinnaars hier zijn niet allemaal judoka's die ook de WK's en EK's vanaf 2005 domineerden.
Ze hadden gehoopt op 3 medailles bij het judo, dus nu al aan 4 zitten, is gewoon goed. Alleen als kers op de taart zou goud wel heel mooi zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Of gevalletje te vaak willen pieken. Maar op zich valt de oogst wel mee en lag niemand er in de eerste ronde uit. Is ook wel eens anders geweest. Laatste WK had Nederland 1 keer goud, 3 keer brons. Zoveel verschilt dat niet met de huidige score en dan moeten er nog favorieten op de tatami verschijnen.
Veel internationalisering de laatste vier jaar. Op OS resultaten bekeken dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:20 schreef Leatherface het volgende:
Judo is toch een erg internationale sport.
Japan is het duidelijke dominante land. Maar er zijn ook gouden medailles deze Spelen voor China, Zuid-Korea, Italië, Roemenië, Georgië en Azerbeidzjan. Verder medailles voor landen als Argentinië, Brazilië, Tadjikistan, Egype, Oostenrijk, Oezbekistan enzovoorts.
In praktische alle uithoeken van de wereld zijn er medaillekandidaten. Geweldig.
Loserquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het toch wel erg leuk en spannend dat judo.
Van mij mag overigens die Van Der Geest 1e ronde met een gebroken arm door een armklem het veld verlaten.
Hij draaide een keer ergens plaatjes (hij doet veel voor aandacht) en een vriendin van mij kende hem niet en vroeg aan hem of hij een bepaald nummer kon draaien en hij snauwde haar zo af. En die nasireclame en de overige mediageilheid van hem komen me echt mijn strot uit.
Als je het over Van der Geest heb dan ben ik het helemaal met je eens.quote:
Hou toch op manquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:39 schreef Colplay het volgende:
[..]
Als je het over Van der Geest heb dan ben ik het helemaal met je eens.
Kennelijk is hij een matige DJquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dennis is gewoon een goede judoka, klaar
Ervaring mee, je klinkt wat aangebrand?
Kan er gewoon niet zo goed tegen dat je hier lekker gaat zitten kankeren op zo iemand, die alles voor zn sport doet en daar in Peking zn uiterste best doet om zo iemand dan vanachter je pctje een beetje gebroken armen toe te wensenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
Kennelijk is hij een matige DJ [ afbeelding ] Ervaring mee, je klinkt wat aangebrand?
Ik kan weinig met zo'n loze opmerking. Van der Geest zegt "geef mij een beschermde status" en "ik houd van een korte stevige voorbereiding". Zo kan iedereen "alles" voor z'n sport doen. Hij mag op de mat mijn opvatting logenstraffen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kan er gewoon niet zo goed tegen dat je hier lekker gaat zitten kankeren op zo iemand, die alles voor zn sport doet en daar in Peking zn uiterste best doet om zo iemand dan vanachter je pctje een beetje gebroken armen toe te wensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |