Ja, verloren van de Spaanse Iglesias.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:35 schreef marcodej het volgende:
Is Gevrise Emane, regerend wereldkampioene, winneres van Parijs en samen met Bosch en Ueno favoriet, er al uit?
Hmmm niet goed voor mn poule...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:37 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Ja, verloren van de Spaanse Iglesias.
Ik hoorde net 12:10quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:35 schreef Mark het volgende:
Is er iets meer bekend over het tijdstip, behalve na 12:00?
Hoeft niet natuurlijk, maar inderdaad, de kans zit er dik in.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:18 schreef sander89 het volgende:
Ik heb er vertrouwen in, komt ieder geval wel nog een medaille bij met judo voor NL
Hlave finale lijkt wel een beetje op de finale van het toernooi, want denk dat dit weer de twee sterkste judoka's zijn. Alleen is het te hopen dat ze elkaar niet zo uitputten dat ze daarna allebei kansloos zijn in finale/strijd om het brons.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hoeft niet natuurlijk, maar inderdaad, de kans zit er dik in.
Goud zou toch zo mooi zijn
er werd net gezegd dat ze het voetbal er idd voor onderbreken, gelukkig maarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las met genoegen dat Edith de halve heeft gehaald. Knap hoe ze die Amerikaanse down heeft gekregen. Nu doorgaan. Hopelijk laten ze het dramavoetbal even links liggen, maar ik denk dat we het internet op moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |