quote:
Ga toch een eind fietsen. Als je zoveel commentaar hebt, doe het dan lekker zelf. Denk je dat Bosch het zo wilde?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:17 schreef Freeling het volgende:
Wat een sukkel die bosch..ze heeft niet 1 aanval geprobeerd, en verliest door een schwalbe. Niet geschoten is altijd mis toch? ga er dan vol voor..echt schraal zo..
En jij denkt dat ze er niet vol voor gaat. Die Japanse is nogal klein, waardoor het moeilijk judoen is. En bovendien is die Japanse bestwel heul erg goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:17 schreef Freeling het volgende:
Wat een sukkel die bosch..ze heeft niet 1 aanval geprobeerd, en verliest door een schwalbe. Niet geschoten is altijd mis toch? ga er dan vol voor..echt schraal zo..
Exact mijn gevoel. Wat een slecht gevecht was dat zeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:18 schreef Dos37 het volgende:
Elke fucking dag wordt je wakker met een halve finale bij het Judo en kijk dan is het niets
Wat een kut-instelling, daarmee kwam bosch ook op de mat volgens mij. Die Japanse was veel feller, en Bosch leek er al meteen vrede mee te hebben dat ze niet ging winnen.quote:
De eerste keer was het nog wel leukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
SMS IPP ON naar 2211
Wat een onzin. Tuurlijk komt Bosch daarmee niet op de mat. Ze had gewoon geen kans. Zeker omdat de pakking nooit goed zat tegen de kleine Japanse. Door dat lengteverschil is het heel lastig judoën, omdat ze heel laag moet blijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Freeling het volgende:
[..]
Wat een kut-instelling, daarmee kwam bosch ook op de mat volgens mij. Die Japanse was veel feller, en Bosch leek er al meteen vrede mee te hebben dat ze niet ging winnen.
wat een onzin. denk je dat je die japanse zomaar even optilt en op dr rug legt? die is ook niet voor niks regerend olympisch kampionquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Freeling het volgende:
[..]
Wat een kut-instelling, daarmee kwam bosch ook op de mat volgens mij. Die Japanse was veel feller, en Bosch leek er al meteen vrede mee te hebben dat ze niet ging winnen.
Ik vond juist dat Bosch scherp de mat op ging! Japanse was gewoon beter, had weinig met instelling te maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Freeling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Leatherface het volgende:
Zilte tranen.
Maar dat ze deze keer haar racistische opmerkingen maar voor haar houdt.
Ach hou toch op, ze stond er de hele dag al kei gretig bij. Niks vrede met brons.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Freeling het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt, wat had ze gezegd?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Leatherface het volgende:
Zilte tranen.
Maar dat ze deze keer haar racistische opmerkingen maar voor haar houdt.
Ik ga nog altijd voor Henk Grol morgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:20 schreef Lann555 het volgende:
Het judo succes van Nederland valt me toch iets tegen iig van de echte kanshebbers. Denk niet dat we een gouden gaan pakken hier
Ach, je zou het ook als een voordeel kunnen zien, kunt haar veel makkelijker op afstand houden, maarja als je wilt winnen moet je wel iets durven, dus dat zat er sowieso niet in.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tuurlijk komt Bosch daarmee niet op de mat. Ze had gewoon geen kans. Zeker omdat de pakking nooit goed zat tegen de kleine Japanse. Door dat lengteverschil is het heel lastig judoën, omdat ze heel laag moet blijven.
Die zal er ook wel uitvliegen in de halve finalequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ga nog altijd voor Henk Grol morgen.
Vier jaar geleden schold ze diezelfde Japanse voor 'spleetoog' uit.quote:
Jij bent echt triest zeg of je hebt heel weinig verstand van sport. Bosch kwam gigantisch gretig op de mat, dat zag je heel duidelijk. Ze wilde revanche voor de finale van 4 jaar geleden. Dat is helaas niet gelukt. En dan gaat een gek hier beweren dat ze niet genoeg gemotiveerd was. Ga toch fietsenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Freeling het volgende:
[..]
Ach, je zou het ook als een voordeel kunnen zien, kunt haar veel makkelijker op afstand houden, maarja als je wilt winnen moet je wel iets durven, dus dat zat er sowieso niet in.
Er zijn nog meer judoka's dan Van der Geest hoor. Grol en Uilenhoed maken een veel grotere kans.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef Ericr het volgende:
Van Commenee zal zijn ambitie wat moeten bijstellen. Judo gaat in ieder geval geen goud opleveren of die Conimex-snabbelaar moet gaan verrassen.
Op zich niets ergs maar voor de camera / en public niet slimquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vier jaar geleden schold ze diezelfde Japanse voor 'spleetoog' uit.
Niet netjes. Helemaal dom als je al een sport boefent met veel Aziaten.
Grol heeft meer kans! edit: en Carola zeker ook inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef Ericr het volgende:
Van Commenee zal zijn ambitie wat moeten bijstellen. Judo gaat in ieder geval geen goud opleveren of die Conimex-snabbelaar moet gaan verrassen.
Tuurlijk was ze wel gemotiveerd, en ze was ook scherp in het begin, maar je zag nadat die japanse echt heel agressief begon dat ze daar wel voor terug deinsde. Lichte twijfel is op zo'n niveau al killing.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij bent echt triest zeg of je hebt heel weinig verstand van sport. Bosch kwam gigantisch gretig op de mat, dat zag je heel duidelijk. Ze wilde revanche voor de finale van 4 jaar geleden. Dat is helaas niet gelukt. En dan gaat een gek hier beweren dat ze niet genoeg gemotiveerd was. Ga toch fietsen
henk grol is er nog.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef Ericr het volgende:
Verrassen? Hij is de topfavoriet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:25 schreef Leatherface het volgende:
Misschien kan Grol nog verrassen.
Nou ja, netjes is anders.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:25 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Op zich niets ergs maar voor de camera / en public niet slim
Dat bedoel ik. tegen je coach alleen moet het kunnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou ja, netjes is anders.
Frustatie omdat ze toen verloor. Maar wel behoorlijk bad sportsmanship, in een sport die zo'n stricte erecodes heeft.
Leuke van de Olympische Spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:28 schreef TheArt het volgende:
Jemig, die Egyptenaar staat in de strijd om het brons bij de mannen. Over verrassingen gesproken, wie had dat verwacht.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:34 schreef okee6 het volgende:
Ach niet getreurd, Van der Geest zit nog in het toernooi
Die heeft zijn eigen vreten meegenomen dus die wint makkelijk goud.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:34 schreef okee6 het volgende:
Ach niet getreurd, Van der Geest zit nog in het toernooi
5x voorover laten vallen en hij heeft goud. Koekie eitje.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Die heeft zijn eigen vreten meegenomen dus die wint makkelijk goud.
tussen nu en 13:00 uurquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef kevin6188 het volgende:
Hoelaat moet ze weer?
Gaat ie ons verbazen met een medaille of juist geen medaille...........jij gaat uit van een medaillequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef manny het volgende:
Het zou me niet verbazen indien vd geest ons niet gaat verbazen.
Mag ze opschieten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |